Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa opryskiwacza i drona w ramach projektu „Dostosowanie edukacji zawodowej do potrzeb rynku pracy w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Siennicy Różanej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO W SIENNICY RÓŻANEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000185985
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 266A
1.5.2.) Miejscowość: Siennica Różana
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-304
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 82 575 92 87
1.5.8.) Numer faksu: 82 575 94 24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsckrsiennica@ckrsiennica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckrsiennica.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa opryskiwacza i drona w ramach projektu „Dostosowanie edukacji zawodowej do potrzeb rynku pracy w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Siennicy Różanej”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7755092-a0d3-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00035132
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013185/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostosowanie edukacji zawodowej do potrzeb rynku pracy w ZSCKR w Siennicy Różanej- zakup i dostawa wyposażenia gastronomicznego, sprzętu ICT, sprzętu rolniczego oraz wyposażenia pszczelarskiego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Dostosowanie edukacji zawodowej do potrzeb rynku pracy w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Siennicy Różanej
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zsckrsiennicarozana.bip.e-zeto.eu/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: miniPortal: https://miniportal.uzp.gov.plePUAPu: https://epuap.gov.pl/wps/portalpoczty e-mail: zsckrsiennica@ckrsiennica.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularzdo komunikacji),za pomocą poczty elektronicznej e-mail.11.3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wnioskuoraz do formularza do komunikacji.11.4. Zasady składania ofert oraz dokumentów składanych wraz zofertą oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysyłania opisane zostały w Instrukcjiużytkownika. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z ww. Instrukcją i postępować wg zasad wniej wskazanych. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia w szczególności składając ofertęakceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane w Instrukcji użytkownika i SWZ11.5.Sporządzanie i przekazywanie informacji w tym dokumentów elektronicznych musi być zgody zwymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. wsprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dladokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursie.11.6. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jestdysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet.Aplikacja działa tylko na platformie Windows i wymaga .NET Framework 4.5. W przypadku korzystaniaz urządzeń mobilnych oraz Mac lub Linux, dostęp do wszystkich funkcjonalności systemu miniPortalmoże być ograniczony. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania ioznaczania czasu odbioru danych: specyfikacja połączenia formularze udostępnione są za pomocąprotokołu TLS 1.2, format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacieHTML z kodowaniem UTF-8, oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacjeopierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP.W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającegoautomatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru, czyli Urzędowe PoświadczeniePrzedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Danepoświadczenia” jest zawarta informacja o dacie doręczenia.System dostępny jest za pośrednictwemnastępujących przeglądarek internetowych: Microsoft Internet Explorer od wersji 9.0, Mozilla Firefox odwersji 15, Google Chrome od wersji 20.11.7 Maksymalny rozmiar plików przesyłanych zapośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi150 MB.11.8 Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp,podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji,oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania naePUAP .9 Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną doreprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.10 Jeżeli na ofertę składa się kilka dokumentów, Wykonawca powinien stworzyć folder, do którego przeniesie wszystkie dokumenty oferty, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Następnie z tego folderu Wykonawca zrobi folder .zip (bez nadawania mu haseł i bez szyfrowania). W kolejnym kroku za pośrednictwem Aplikacji do szyfrowania Wykonawca zaszyfruje folder zawierający dokumenty składające się na ofertę.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu; dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.:„Dostosowanie edukacji zawodowej do potrzeb rynku pracy w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Siennicy Różanej” -zakup i dostawa opryskiwacza i drona prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;2) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty,którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; 3) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czastrwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;4) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 5) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;6) Wykonawca posiada:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wynikupostępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, żeprzetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;7) Wykonawcy nie przysługuje:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzaniadanych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresieniezgodnym z ustawą.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: I-ZP.271.3.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia: zakup i dostawa opryskiwacza zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w zał. nr 7 lit. A
4.2.6.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert :Termin wykonania zamówienia: T-□ w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy - 0 pkt-□ w ciągu 25 dni od dnia podpisania umowy - 15 pkt-□ w ciągu 20 dni od dnia podpisania umowy - 25 pkt-□ w ciągu 15 dni od dnia podpisania umowy - 40 pkt Cena: C=CN/Cob x 100xWC-kryterium cenaCn-cena oferty najkorzystniejszejCob –cena oferty badanejW-waga-60%T-termin wykonania zadania O-oferta najkorzystniejsza O =C+T
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert :Termin wykonania zamówienia: T-□ w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy - 0 pkt-□ w ciągu 25 dni od dnia podpisania umowy - 15 pkt-□ w ciągu 20 dni od dnia podpisania umowy - 25 pkt-□ w ciągu 15 dni od dnia podpisania umowy - 40 pkt Cena: C=CN/Cob x 100xWC-kryterium cenaCn-cena oferty najkorzystniejszejCob –cena oferty badanejW-waga-60%T-termin wykonania zadania O-oferta najkorzystniejsza O =C+T4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II zamówienia: zakup i dostawa drona zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w zał. nr 7 lit. B