Zakup i dostawa nowego ciągnika rolniczego z pługiem do odśnieżania dróg, przyczepą...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawa nowego ciągnika rolniczego z pługiem do odśnieżania dróg, przyczepą i kosiarką bijakową
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWiśniowa
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-10-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Wiśniowa, w imieniu, której działa Wójt Gminy
  • Data publikacji ogłoszenia2018-10-05
  • Numer ogłoszenia632274-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 632274-N-2018 z dnia 2018-10-05 r.

Gmina Wiśniowa, w imieniu, której działa Wójt Gminy: Zakup i dostawa nowego ciągnika rolniczego z pługiem do odśnieżania dróg, przyczepą i kosiarką bijakową
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
Zakup i dostawa nowego ciągnika rolniczego z pługiem do odśnieżania dróg, przyczepą i kosiarką bijakową.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Wójt Gminy Wiśniowa Zarządzeniem Nr 158/2018 z dnia 03.10.2018 roku w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przeprowadzenia postępowania przetargowego pn.: Zakup i dostawa nowego ciągnika rolniczego z pługiem do odśnieżania dróg, przyczepą i kosiarką bijakową powołał Komisję Przetargową do przygotowania przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz dokonania oceny złożonych ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty w składzie: 1.Jolanta Wolak Przewodniczący Komisji 2. Maria Turecka Z-ca Przewodniczącego 3. Krzysztof Tokarz Członek 4.Piotr Matusiak Członek 5. Marek Orzechowski Członek. 6.Tomasz Lenart Sekretarz.
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wiśniowa, w imieniu, której działa Wójt Gminy, krajowy numer identyfikacyjny 35155628600000, ul. Wiśniowa  441 , 32412   Wiśniowa, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 2714552 w. 38, e-mail info@ug-wisniowa.pl, faks 12 271 45 50.
Adres strony internetowej (URL): https://bip.malopolska.pl/gwisniowa,m,302063,2018.html
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://bip.malopolska.pl/gwisniowa,m,302063,2018.html

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://bip.malopolska.pl/gwisniowa,m,302063,2018.html

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wykonawca zamieszcza ofertę w zamkniętym opakowaniu lub kopercie opisanej w następujący sposób: Nazwa i adres Zamawiającego Gmina Wiśniowa, 32-412 Wiśniowa 441 Nazwa i adres Wykonawcy ……………………………….. Oferta przetargowa na zadanie pn.: Zakup i dostawa nowego ciągnika rolniczego z pługiem do odśnieżania dróg, przyczepą i kosiarką bijakową. NIE OTWIERAĆ przed 15.10.2018 roku godz.12:05.
Adres:
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Wiśniowa, 32-412 Wiśniowa 441, woj. małopolskie (dziennik podawczy - parter) do dnia 15.10.2018 r. do godz. 12:00.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa nowego ciągnika rolniczego z pługiem do odśnieżania dróg, przyczepą i kosiarką bijakową
Numer referencyjny: BRGK.271.34.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1 Przedmiot zamówienia określony został za pomocą poniższych kodów Wspólnego Słownika Zamówień CPV. Główny przedmiot zamówienia 16000000-5 Maszyny rolnicze, 16700000-2 Ciągniki 3.2 Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: „Zakup i dostawa nowego ciągnika rolniczego z pługiem do odśnieżania dróg, przyczepą i kosiarką bijakową.” Zamówienie podzielono na 4 części: Część1: Zakup i dostawa nowego ciągnika rolniczego, Część2: Zakup i dostawa nowego pługu do odśnieżania dróg, Część3: Zakup i dostawa nowej przyczepy do ciągnika, Część4: Zakup i dostawa nowej kosiarki bijakowej, Wymagania dotyczące ciągnika: Ciągnik - musi być fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, wyprodukowany w 2018 roku, gotowy do użytku. Ciągnik musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z zgodnie z Ustawą „Prawo o ruchu drogowym” (Dz.U. z 2017 r., poz. 128 z późn.zm.). Ciągnik musi posiadać aktualną homologację pozwalającą na dopuszczenie do ruchu po drogach publicznych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 18 czerwca 2013 r. w sprawie homologacji typu ciągników rolniczych i przyczep oraz typu ich przedmiotów wyposażenia lub części (Dz.U. z 2015 r. poz. 343 z późn.zm.). Należy podać stan faktyczny. Świadectwo homologacji należy dostarczyć najpóźniej w dniu dostawy ciągnika. Ciągnik musi posiadać aktualne zaświadczenie o przeprowadzonym badaniu technicznym. Zaświadczenie należy dostarczyć najpóźniej w dniu dostawy ciągnika. Okres gwarancji minimum 24 miesiące, Masa całkowita ciągnika bez obciążników (minimum 3500 kg), Ciągnik wyposażony w silnik wysokoprężny czterocylindrowy turbodoładowany o pojemności skokowej minimum 4100 cm3 o mocy znamionowej minimum 87 KM. Norma emisji spalin minimum EURO III. Układ przeniesienia napędu: Ciągnik wyposażony w pełni zsynchronizowaną mechaniczną skrzynię biegów z rewersem mechanicznym ilość biegów (do przodu/do tyłu) minimum 12/12, prędkość maksymalna min. 40 km/h. Sprzęgło: wielotarczowe suche z niezależnym sterowaniem sprzęgła WOM. Napęd 4x4 (4WD) Most napędowy tylny: z blokadą mechanizmu różnicowego (mechaniczną lub oraz zwolnicami portalowymi Most napędowy przedni: ze zwolnicami planetarnymi ( i opcjonalnie z blokadą mechaniczną). Wał odbioru mocy (WOM) Ciągnik wyposażony w tylny wał odbioru mocy (WOM) niezależny z mechanicznym lub 2.4 elektrohydraulicznym sterowaniem sprzęgła WOM zapewniający obroty 540/1000 na minutę oraz zależny. Hydraulika: Ciągnik wyposażony w układ hydrauliczny z mechanicznym sterowaniem z regulacją: siłową, pozycyjną, szybkości opuszczania. Rozdzielacz hydrauliki min. trzysekcyjny (min. 6 szybkozłącza). Wydatek pompy min. 50 l/min. Instalacja pneumatyczna hamulców przyczep jedno i dwu - obwodowa. Ciągnik wyposażony w tylny podnośnik hydrauliczny o udźwigu minimum 4100 kg. Sterowanie: Układ kierowniczy hydrostatyczny ze wspomaganiem hydraulicznym. Układ hamulcowy: hamulce robocze tarczowe lub wielotarczowe mokre, sterowane Hydraulicznie na 4 koła hamulec postojowy mechaniczny sterowany ręcznie. Kabina: Kabina sześciosłupkowa przeszklona w kolorze czerwonym wyposażona w: uchylne okna boczne; komfortowy fotel kierowcy z zawieszeniem amortyzowanym z regulacją; składane robocze siedzenie dla pasażera z homologacją i pasem bezpieczeństwa ; wentylację i ogrzewanie; wycieraczki ze spryskiwaczami na przedniej i tylnej szybie kabiny; urządzenie sygnalizacyjne (kogut) na dachu kabiny; dodatkowe światła robocze w dachu kabiny. Koła, opony zaczepy. Ciągnik wyposażony w: koła przednie (regulowane) o minimalnej wielkości: 112,4 R24; koła tylne (regulowane) o minimalnej wielkości: 16,9 R34; zaczep transportowy etażowy tylny i przedni błotniki przednie stałe Ciągnik wyposażony w: zbiornik paliwa o pojemności minimum 150 litrów; sprężarka pneumatyczna. Wyposażenie dodatkowe ciągnika: klimatyzacja, przedni TUZ, obciążniki przednie krążkowe żeliwne (waga ok. 460 kg) Do oferty należy dołączyć: foldery, prospekty oferowanego ciągnika, z wymiarami ciągnika oraz opisem wyposażenia; W terminie dostawy ciągnika należy dostarczyć instrukcje obsługi i konserwacji ciągnika, urządzeń i sprzętu zamontowanego w ciągniku w języku polskim, książki gwarancyjne ciągnika oraz wyposażenia, świadectwo homologacji oraz komplet dokumentów niezbędnych do dokonania rejestracji ciągnika. Wymagania dotyczące przyczepy: Dane Techniczne: Typ przyczepy: jednoosiowa Wywrotka: do tyłu, na bok, Bez nadstawki, Koła: 400/60 r15,5, Ładowność [kg]: 3800, Masa [kg]: ok. 1140, Długość całkowita: ok. 4800-4900mm Szerokość całkowita: 2000 - 2050mm Wysokość całkowita: 1390-1400mm Długość przestrzeni ładunkowej [mm]: 3300 – 3400 Szerokość przestrzeni ładunkowej [mm]: 1900 – 1950 Wysokość przestrzeni ładunkowej [mm]: 450-550 Kąt wywrotu do tyłu: 38 Kąt wywrotu na bok: 38 Wysokość przestrzeni ładunkowej od ziemi [mm]: 860 – 880 Pojemność [m3]: 3,10 – 3,30 Wyposażenie standardowe: Centralny system ryglowania ścian, Szyber z rynną, Dyszel z adapterem, Oko zaczepu Ø40mm, Stopka podporowa mechaniczna z kółkiem podporowym Instalacja hydrauliczna i elektryczna do drugiej przyczepy Hamulec pneumatyczny dwuprzewodowy z instalacją do drugiej przyczepy Hamulec postojowy ręczny, Ogumienie 10,0/75-15,3 16 PR, Kliny pod koła 2szt., Wymagania dotyczące kosiarki bijakowej: Szerokość koszenia 140 cm zapotrzebowanie mocy około 60 KM średnica wału mulczującego 127 mm ilość młotków bijakowych 20 sztuk waga jednego młotka 0,90 kg zasięg mierzony od środkowego łącznika TUZ 200 cm kąt pracy w dół 60 stopni kąt pracy w górę 90 stopni regulacja wysokości koszenia płozami i wałem kopiującym waga 550-600kg możliwość pracy z boku jak również za ciągnikiem osłona przekładni i pasów sprzęgło przeciążeniowe na kołach napędu napinacz pasów Wymagania dotyczące pługu: Szer. robocza bez skrętu lemiesza - 2,50 m, 5 pozycji roboczych, Szer. rob. przy skręconym lemieszu - 2,20m, Hydrauliczny kąt skrętu w lewo/prawo - 30°, Wysokość lemiesza 0,88m, Amortyzacja lemiesza gumowego, Hydrauliczna, bezstopniowa regulacja kątu skrętu, Regulowany ślizg, Koła, Zaczep TUZ/TUR, Zapotrzebowanie mocy 75-150 KM/PS, 3.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w: Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Formularzu cenowym oferty - (zał. Nr 1 do SIWZ),

II.5) Główny kod CPV: 16000000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
16700000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1b pkt 1) ustawy Pzp, jeżeli złożą oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Nie spełnienie powyższego warunku i nie złożenie potrzebnego oświadczenia skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy i odrzuceniem oferty z przedmiotowego postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania wymaganych warunków przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólną, warunek powinien być spełniony odrębnie przez każdego z wykonawców.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawcy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1b pkt 2) ustawy Pzp, jeżeli złożą oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania wymaganych warunków przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie. Nie spełnienie warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy i odrzuceniem oferty z przedmiotowego postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawcy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1b pkt 3) ustawy, jeżeli wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia co najmniej jedną dostawę urządzeń, sprzętu lub maszyn o wartości dla każdej z części minimum: Część 1: Zakup i dostawa nowego ciągnika rolniczego: 100 000 zł brutto (zał. Nr 3 do SIWZ), Część 2: Zakup i dostawa nowego pługu do odśnieżania dróg: 7 000 zł brutto (zał. Nr 3 do SIWZ), Część 3: Zakup i dostawa nowej przyczepy do ciągnika: 15 000 zł brutto (zał. Nr 3 do SIWZ), Część 4: Zakup i dostawa nowej kosiarki bijakowej: 4 000 zł brutto (zał. Nr 3 do SIWZ), oraz załączą dowody określające czy te dostawy zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy dostawy zostały wykonane zgodnie z przepisami i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Nie spełnienie warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy i odrzuceniem oferty z przedmiotowego postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania wymaganych warunków przy zastosowaniu formuły spełnia/nie spełnia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w/w warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zgodnie z zapisami w SIWZ
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zgodnie z zapisami w SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zgodnie z zapisami w SIWZ
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Zgodnie z zapisami w SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
9 WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM: 9.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium dla każdej części osobno w wysokości : • Część 1: Zakup i dostawa nowego ciągnika rolniczego: 3000 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). • Część 2: Zakup i dostawa nowego pługu do odśnieżania dróg: 300 PLN (słownie: trzysta złotych 00/100). • Część 3: Zakup i dostawa nowej przyczepy do ciągnika: 600 PLN (słownie: sześćset złotych 00/100). • Część 4: Zakup i dostawa nowej kosiarki bijakowej: 200 PLN (słownie: dwieście złotych 00/100). 9.2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 15.10.2018 roku do godz. 12:00. 9.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: w Banku Spółdzielczym Dobczyce, Nr konta: 56 8602 0000 0000 0000 2453 0008 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz 2015 r. poz. 978 i 1240). 9.4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. 9.5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9.6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 9.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin płatności (min. 7 dni – max. 28 dni) 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany umowy 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie następującym: 1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: a) zmiany przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu umowy, b) zdarzeń losowych (kataklizmy lub inne czynniki zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia wydarzenia), które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji. a) Pozostałe zmiany w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (powoduje zmniejszenie wartości umowy), b) w przypadku urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT, dopuszcza się możliwość sporządzenia aneksu do umowy uwzględniającego zmianę wartości umowy z tego tytułu, c) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, d) zmiany formy organizacyjnej / prawnej Wykonawcy (przekształcenie itp.). e) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, (np. zmiana numeru rachunku bankowego, zmiany danych teleadresowych), f) wystąpienie innej okoliczności niemożliwej do przewidzenia w dniu zawarcia Umowy, uniemożliwiającej wykonanie Umowy w określonym pierwotnie terminie lub zakresie. 3. Zmiany jak powyżej wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-10-15, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część 1 - Zakup i dostawa nowego ciągnika rolniczego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Cześć 1 obejmuje zakup i dostawę nowego ciągnika rolniczego. III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Przedmiot zamówienia określony został za pomocą poniższych kodów Wspólnego Słownika Zamówień CPV. Główny przedmiot zamówienia 16000000-5 Maszyny rolnicze, 16700000-2 Ciągniki. 3.2 Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: „Zakup i dostawa nowego ciągnika rolniczego z pługiem do odśnieżania dróg, przyczepą i kosiarką bijakową.” Zamówienie podzielono na 4 części: Część1: Zakup i dostawa nowego ciągnika rolniczego, Część2: Zakup i dostawa nowego pługu do odśnieżania dróg, Część3: Zakup i dostawa nowej przyczepy do ciągnika, Część4: Zakup i dostawa nowej kosiarki bijakowej, Wymagania dotyczące ciągnika: Ciągnik - musi być fabrycznie nowy, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, wyprodukowany w 2018 roku, gotowy do użytku. Ciągnik musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z zgodnie z Ustawą „Prawo o ruchu drogowym” (Dz.U. z 2017 r., poz. 128 z późn.zm.). Ciągnik musi posiadać aktualną homologację pozwalającą na dopuszczenie do ruchu po drogach publicznych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 18 czerwca 2013 r. w sprawie homologacji typu ciągników rolniczych i przyczep oraz typu ich przedmiotów wyposażenia lub części (Dz.U. z 2015 r. poz. 343 z późn.zm.). Należy podać stan faktyczny. Świadectwo homologacji należy dostarczyć najpóźniej w dniu dostawy ciągnika. Ciągnik musi posiadać aktualne zaświadczenie o przeprowadzonym badaniu technicznym. Zaświadczenie należy dostarczyć najpóźniej w dniu dostawy ciągnika. Okres gwarancji minimum 24 miesiące Masa całkowita ciągnika bez obciążników (minimum 3500 kg) Ciągnik wyposażony w silnik wysokoprężny czterocylindrowy turbodoładowany o pojemności skokowej minimum 4100 cm3 o mocy znamionowej minimum 87 KM. Norma emisji spalin minimum EURO III. Układ przeniesienia napędu: Ciągnik wyposażony w pełni zsynchronizowaną mechaniczną skrzynię biegów z rewersem mechanicznym ilość biegów (do przodu/do tyłu) minimum 12/12, prędkość maksymalna min. 40 km/h. Sprzęgło: wielotarczowe suche z niezależnym sterowaniem sprzęgła WOM. Napęd 4x4 (4WD) Most napędowy tylny: z blokadą mechanizmu różnicowego (mechaniczną lub oraz zwolnicami portalowymi Most napędowy przedni: ze zwolnicami planetarnymi ( i opcjonalnie z blokadą mechaniczną). Wał odbioru mocy (WOM) Ciągnik wyposażony w tylny wał odbioru mocy (WOM) niezależny z mechanicznym lub 2.4 elektrohydraulicznym sterowaniem sprzęgła WOM zapewniający obroty 540/1000 na minutę oraz zależny. Hydraulika: Ciągnik wyposażony w układ hydrauliczny z mechanicznym sterowaniem z regulacją: siłową, pozycyjną, szybkości opuszczania. Rozdzielacz hydrauliki min. trzysekcyjny (min. 6 szybkozłącza). Wydatek pompy min. 50 l/min. Instalacja pneumatyczna hamulców przyczep jedno i dwu - obwodowa. Ciągnik wyposażony w tylny podnośnik hydrauliczny o udźwigu minimum 4100 kg. Sterowanie: Układ kierowniczy hydrostatyczny ze wspomaganiem hydraulicznym. Układ hamulcowy: hamulce robocze tarczowe lub wielotarczowe mokre, sterowane Hydraulicznie na 4 koła hamulec postojowy mechaniczny sterowany ręcznie. Kabina: Kabina sześciosłupkowa przeszklona wyposażona w: uchylne okna boczne; komfortowy fotel kierowcy z zawieszeniem amortyzowanym z regulacją; składane robocze siedzenie dla pasażera z homologacją i pasem bezpieczeństwa ; wentylację i ogrzewanie; radio; wycieraczki ze spryskiwaczami na przedniej i tylnej szybie kabiny; urządzenie sygnalizacyjne (kogut) na dachu kabiny; dodatkowe światła robocze w dachu kabiny. Koła, opony zaczepy. Ciągnik wyposażony w: koła przednie (regulowane) o minimalnej wielkości: 112,4 R24; koła tylne (regulowane) o minimalnej wielkości: 16,9 R34; zaczep transportowy etażowy tylny i przedni błotniki przednie stałe Ciągnik wyposażony w: zbiornik paliwa o pojemności minimum 150 litrów; sprężarka pneumatyczna. Wyposażenie dodatkowe ciągnika: klimatyzacja, przedni TUZ, obciążniki przednie krążkowe żeliwne (waga ok. 460 kg) Do oferty należy dołączyć: foldery, prospekty oferowanego ciągnika, z wymiarami ciągnika oraz opisem wyposażenia; W terminie dostawy ciągnika należy dostarczyć instrukcje obsługi i konserwacji ciągnika, urządzeń i sprzętu zamontowanego w ciągniku w języku polskim, książki gwarancyjne ciągnika oraz wyposażenia, świadectwo homologacji oraz komplet dokumentów niezbędnych do dokonania rejestracji ciągnika.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 16000000-5, 16700000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin płatności (min. 7 dni – max. 28 dni) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Część 2 - Zakup i dostawa nowego pługu do odśnieżania dróg
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 2 obejmuje zakup i dostawę nowego pługu do odśnieżania dróg. III.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 3.1Przedmiot zamówienia określony został za pomocą poniższych kodów Wspólnego Słownika Zamówień CPV. Główny przedmiot zamówienia 16000000-5 Maszyny rolnicze, 16700000-2 Ciągniki. 3.2 Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: „Zakup i dostawa nowego ciągnika rolniczego z pługiem do odśnieżania dróg, przyczepą i kosiarką bijakową.” Zamówienie podzielono na 4 części: Część1: Zakup i dostawa nowego ciągnika rolniczego, Część2: Zakup i dostawa nowego pługu do odśnieżania dróg, Część3: Zakup i dostawa nowej przyczepy do ciągnika, Część4: Zakup i dostawa nowej kosiarki bijakowej, Wymagania dotyczące pługu: -Szer. robocza bez skrętu lemiesza - 2,50 m -5 pozycji roboczych -Szer. rob. przy skręconym lemieszu - 2,20m -Hydrauliczny kąt skrętu w lewo/prawo - 30° -Wysokość lemiesza 0,88m -Amortyzacja lemiesza gumowego -Hydrauliczna, bezstopniowa regulacja kątu skrętu -Regulowany ślizg -Koła -Zaczep TUZ/TUR -Zapotrzebowanie mocy 75-150 KM/PS.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 16000000-5, 16700000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin płatności (min. 7 dni – max. 28 dni) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Część 3 - Zakup i dostawa nowej przyczepy do ciągnika
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 3 - obejmuje zakup i dostawę nowej przyczepy do ciągnika. III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 3.1 Przedmiot zamówienia określony został za pomocą poniższych kodów Wspólnego Słownika Zamówień CPV. Główny przedmiot zamówienia 16000000-5 Maszyny rolnicze, 16700000-2 Ciągniki. 3.2 Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: „Zakup i dostawa nowego ciągnika rolniczego z pługiem do odśnieżania dróg, przyczepą i kosiarką bijakową.” Zamówienie podzielono na 4 części: -Część1: Zakup i dostawa nowego ciągnika rolniczego, -Część2: Zakup i dostawa nowego pługu do odśnieżania dróg, -Część3: Zakup i dostawa nowej przyczepy do ciągnika, -Część4: Zakup i dostawa nowej kosiarki bijakowej, Wymagania dotyczące przyczepy: Dane Techniczne: -Typ przyczepy: jednoosiowa -Wywrotka: do tyłu, na bok -Bez nadstawki -Koła: 400/60 r15,5 -Ładowność [kg]: 3800 -Masa [kg]: ok. 1140 -Długość całkowita: ok. 4800-4900mm -Szerokość całkowita: 2000 - 2050mm -Wysokość całkowita: 1390-1400mm -Długość przestrzeni ładunkowej [mm]: 3300 – 3400 -Szerokość przestrzeni ładunkowej [mm]: 1900 – 1950 -Wysokość przestrzeni ładunkowej [mm]: 450-550 -Kąt wywrotu do tyłu: 38 -Kąt wywrotu na bok: 38 -Wysokość przestrzeni ładunkowej od ziemi [mm]: 860 – 880 -Pojemność [m3]: 3,10 – 3,30 Wyposażenie standardowe: -Centralny system ryglowania ścian -Szyber z rynną -Dyszel z adapterem -Oko zaczepu Ø40mm -Stopka podporowa mechaniczna z kółkiem podporowym -Instalacja hydrauliczna i elektryczna do drugiej przyczepy -Hamulec pneumatyczny dwuprzewodowy z instalacją do drugiej przyczepy -Hamulec postojowy ręczny -Ogumienie 10,0/75-15,3 16 PR -Kliny pod koła 2szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 16000000-5, 16700000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin płatności (min. 7 dni – max. 28 dni) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Część 4 - Zakup i dostawa nowej kosiarki bijakowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 4 obejmuje zakup i dostawę nowej kosiarki bijakowej. III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 3.1 Przedmiot zamówienia określony został za pomocą poniższych kodów Wspólnego Słownika Zamówień CPV. Główny przedmiot zamówienia 16000000-5 Maszyny rolnicze, 16700000-2 Ciągniki 3.2 Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: „Zakup i dostawa nowego ciągnika rolniczego z pługiem do odśnieżania dróg, przyczepą i kosiarką bijakową.” Zamówienie podzielono na 4 części: -Część1: Zakup i dostawa nowego ciągnika rolniczego, -Część2: Zakup i dostawa nowego pługu do odśnieżania dróg, -Część3: Zakup i dostawa nowej przyczepy do ciągnika, -Część4: Zakup i dostawa nowej kosiarki bijakowej, Wymagania dotyczące kosiarki bijakowej: -Szerokość koszenia 140 cm -zapotrzebowanie mocy około 60 KM -średnica wału mulczującego 127 mm -ilość młotków bijakowych 20 sztuk -waga jednego młotka 0,90 kg -zasięg mierzony od środkowego łącznika TUZ 200 cm -kąt pracy w dół 60 stopni -kąt pracy w górę 90 stopni -regulacja wysokości koszenia płozami i wałem kopiującym -waga 550-600kg -możliwość pracy z boku jak również za ciągnikiem -osłona przekładni i pasów -sprzęgło przeciążeniowe na kołach napędu -napinacz pasów
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 16000000-5, 16700000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto 60,00
Termin płatności (min. 7 dni – max. 28 dni) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuje pracy chałupniczej - Lipinki
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Potrzebuje pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.