Zakup ciągnika z wyposażeniem

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup ciągnika z wyposażeniem
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLipnica Murowana
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-12-13
  • ZamawiającyGMINA LIPNICA MUROWANA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-12-03
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00299543
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup ciągnika z wyposażeniem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LIPNICA MUROWANA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660602

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 44

1.5.2.) Miejscowość: Lipnica Murowana

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-724

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 68-52-100

1.5.8.) Numer faksu: 14 68-52-102

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@lipnicamurowana.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipnicamurowana.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup ciągnika z wyposażeniem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03e5a609-543e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00299543

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003997/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup ciągnika z wyposażeniem

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.malopolska.pl/uglipnicamurowana,m,391802,2021.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: zp@lipnicamurowana.pl ( z wyłączeniem składania ofert).
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z sytemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP)
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do : złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
7. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do SWZ. Dane postępowania można wyszukać również na liście wszystkich postępowań w miniPortalu, klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Lipnica Murowana, 32-724 Lipnica Murowana 44;
2) kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Lipnica Murowana, kontakt: odo@lipnicamurowana.pl; *
Pozostałe informacje zawarto SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zawarto w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IWEiGP-ZP. 271.19.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Zakup ciągnika
1) Ciągnik rolniczy fabrycznie nowy, nie używany, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych wykonawczych i prawnych wyprodukowany w 2021 roku gotowy do użytku.
2) Ciągnik musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym zgodnie z ustawą „ Prawo o ruchu drogowym” ( tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 110 z zm.) Ciągnik musi posiadać aktualną homologacje pozwalająca na dopuszczenie do ruchu po drogach publicznych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 18 czerwca 2013 w sprawie homologacji typu ciągników rolniczych i przyczep oraz typu ich przedmiotów wyposażenia lub części ( Dz. U. z 2015r. poz. 343 z zm.) Należy podać stan faktyczny. Świadectwo homologacji należy dostarczyć najpóźniej w dniu dostawy ciągnika.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: opis przedmiotu zamówienia oraz projektowane postanowienia umowy stanowiące odpowiednio załączniki nr 5 i nr 6 do SWZ
4) Termin wykonania: do 30.12.2021 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

16500000-0 - Przyczepy lub naczepy samozaładowcze i wyładowcze do celów rolniczych

16700000-2 - Ciągniki

42990000-2 - Różne maszyny specjalnego zastosowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
cena ofertowa - 60
okres przedłużonej rękojmi i gwarancji i - 40
1) Cena oferty – 60
Ocena punktowa w tym kryterium zostanie dokonana zgodnie z poniższą formułą:
ilość pkt dla kryterium ceny oferty = (najniższa cena brutto z rozpatrywanych ofert / cena brutto oferty
rozpatrywanej ) x 60 pkt
2) Okres rękojmi i gwarancji – 40

1. Zamawiający dokona oceny ofert w zakresie kryterium „Okres rękojmi i gwarancji” na następujących zasadach:
a) Podstawą oceny ofert w zakresie niniejszego kryterium będzie wyrażony w latach okres rękojmi i gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
b) Okres rękojmi i gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę nie może być krótszy niż 1 rok rygorem odrzucenia oferty Wykonawcy jako oferty niezgodnej z warunkami zamówienia.

Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres rękojmi i gwarancji dłuższy niż 3 lata dla części I, II, III, IV, V do oceny ofert zostanie przyjęty okres odpowiednio 3 lat, natomiast w umowie uwzględniony zostanie okres wskazany w ofercie przez Wykonawcę.
Za każdy dodatkowy rok rękojmi i gwarancji na przedmiot zamówienia Wykonawca otrzyma 20 pkt.
Maksymalnie w tym kryterium można otrzymać 40 pkt.
W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego niż wymagany okresu rękojmi i gwarancji na przedmiot zamówienia lub Oferta, w której Wykonawca nie określi proponowanego okresu rękojmi i gwarancji zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – Pług Śnieżny
1) Pług Śnieżny fabrycznie nowy, nie używany, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych wykonawczych i prawnych wyprodukowany w 2020 lub 2021 roku gotowy do użytku.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: opis przedmiotu zamówienia oraz projektowane postanowienia umowy stanowiące odpowiednio załączniki nr 5 i nr 6 do SWZ
3) Termin wykonania: do 30.12.2021 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

16500000-0 - Przyczepy lub naczepy samozaładowcze i wyładowcze do celów rolniczych

16700000-2 - Ciągniki

42990000-2 - Różne maszyny specjalnego zastosowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
cena ofertowa - 60
okres przedłużonej rękojmi i gwarancji i - 40
1) Cena oferty – 60
Ocena punktowa w tym kryterium zostanie dokonana zgodnie z poniższą formułą:
ilość pkt dla kryterium ceny oferty = (najniższa cena brutto z rozpatrywanych ofert / cena brutto oferty
rozpatrywanej ) x 60 pkt
2) Okres rękojmi i gwarancji – 40

1. Zamawiający dokona oceny ofert w zakresie kryterium „Okres rękojmi i gwarancji” na następujących zasadach:
a) Podstawą oceny ofert w zakresie niniejszego kryterium będzie wyrażony w latach okres rękojmi i gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
b) Okres rękojmi i gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę nie może być krótszy niż 1 rok rygorem odrzucenia oferty Wykonawcy jako oferty niezgodnej z warunkami zamówienia.

Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres rękojmi i gwarancji dłuższy niż 3 lata dla części I, II, III, IV, V do oceny ofert zostanie przyjęty okres odpowiednio 3 lat, natomiast w umowie uwzględniony zostanie okres wskazany w ofercie przez Wykonawcę.
Za każdy dodatkowy rok rękojmi i gwarancji na przedmiot zamówienia Wykonawca otrzyma 20 pkt.
Maksymalnie w tym kryterium można otrzymać 40 pkt.
W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego niż wymagany okresu rękojmi i gwarancji na przedmiot zamówienia lub Oferta, w której Wykonawca nie określi proponowanego okresu rękojmi i gwarancji zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III – Przyczepa transportowa
1) Przyczepa transportowa fabrycznie nowa, nie używana, kompletna, wolna od wad konstrukcyjnych, materiałowych wykonawczych i prawnych wyprodukowana w 2020 lub 2021 roku gotowa do użytku.
2) Przyczepa musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym zgodnie z ustawą „ Prawo o ruchu drogowym” ( tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 110 z zm.) Ciągnik musi posiadać aktualną homologacje pozwalająca na dopuszczenie do ruchu po drogach publicznych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 18 czerwca 2013 w sprawie homologacji typu ciągników rolniczych i przyczep oraz typu ich przedmiotów wyposażenia lub części ( Dz. U. z 2015r. poz. 343 z zm.) Należy podać stan faktyczny. Świadectwo homologacji należy dostarczyć najpóźniej w dniu dostawy przyczepy.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: opis przedmiotu zamówienia oraz projektowane postanowienia umowy stanowiące odpowiednio załączniki nr 5 i nr 6 do SWZ
4) Termin wykonania: do 30.12.2021 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

16500000-0 - Przyczepy lub naczepy samozaładowcze i wyładowcze do celów rolniczych

16700000-2 - Ciągniki

42990000-2 - Różne maszyny specjalnego zastosowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
cena ofertowa - 60
okres przedłużonej rękojmi i gwarancji i - 40
1) Cena oferty – 60
Ocena punktowa w tym kryterium zostanie dokonana zgodnie z poniższą formułą:
ilość pkt dla kryterium ceny oferty = (najniższa cena brutto z rozpatrywanych ofert / cena brutto oferty
rozpatrywanej ) x 60 pkt
2) Okres rękojmi i gwarancji – 40

1. Zamawiający dokona oceny ofert w zakresie kryterium „Okres rękojmi i gwarancji” na następujących zasadach:
a) Podstawą oceny ofert w zakresie niniejszego kryterium będzie wyrażony w latach okres rękojmi i gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
b) Okres rękojmi i gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę nie może być krótszy niż 1 rok rygorem odrzucenia oferty Wykonawcy jako oferty niezgodnej z warunkami zamówienia.

Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres rękojmi i gwarancji dłuższy niż 3 lata dla części I, II, III, IV, V do oceny ofert zostanie przyjęty okres odpowiednio 3 lat, natomiast w umowie uwzględniony zostanie okres wskazany w ofercie przez Wykonawcę.
Za każdy dodatkowy rok rękojmi i gwarancji na przedmiot zamówienia Wykonawca otrzyma 20 pkt.
Maksymalnie w tym kryterium można otrzymać 40 pkt.
W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego niż wymagany okresu rękojmi i gwarancji na przedmiot zamówienia lub Oferta, w której Wykonawca nie określi proponowanego okresu rękojmi i gwarancji zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV – Wysięgnik ciągnikowy
1) Wysięgnik ciągnikowy wyposażony w głowice koszącą bijakową fabrycznie nowy, nie używany, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych wykonawczych i prawnych wyprodukowana w 2020 lub 2021 roku gotowa do użytku.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: opis przedmiotu zamówienia oraz projektowane postanowienia umowy stanowiące odpowiednio załączniki nr 5 i nr 6 do SWZ
3) Termin wykonania: do 30.12.2021 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

16500000-0 - Przyczepy lub naczepy samozaładowcze i wyładowcze do celów rolniczych

16700000-2 - Ciągniki

42990000-2 - Różne maszyny specjalnego zastosowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
cena ofertowa - 60
okres przedłużonej rękojmi i gwarancji i - 40
1) Cena oferty – 60
Ocena punktowa w tym kryterium zostanie dokonana zgodnie z poniższą formułą:
ilość pkt dla kryterium ceny oferty = (najniższa cena brutto z rozpatrywanych ofert / cena brutto oferty
rozpatrywanej ) x 60 pkt
2) Okres rękojmi i gwarancji – 40

1. Zamawiający dokona oceny ofert w zakresie kryterium „Okres rękojmi i gwarancji” na następujących zasadach:
a) Podstawą oceny ofert w zakresie niniejszego kryterium będzie wyrażony w latach okres rękojmi i gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
b) Okres rękojmi i gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę nie może być krótszy niż 1 rok rygorem odrzucenia oferty Wykonawcy jako oferty niezgodnej z warunkami zamówienia.

Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres rękojmi i gwarancji dłuższy niż 3 lata dla części I, II, III, IV, V do oceny ofert zostanie przyjęty okres odpowiednio 3 lat, natomiast w umowie uwzględniony zostanie okres wskazany w ofercie przez Wykonawcę.
Za każdy dodatkowy rok rękojmi i gwarancji na przedmiot zamówienia Wykonawca otrzyma 20 pkt.
Maksymalnie w tym kryterium można otrzymać 40 pkt.
W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego niż wymagany okresu rękojmi i gwarancji na przedmiot zamówienia lub Oferta, w której Wykonawca nie określi proponowanego okresu rękojmi i gwarancji zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V – Zamiatarka ciągnikowa
1) Zamiatarka uliczna fabrycznie nowa, nie używana, kompletna, wolna od wad konstrukcyjnych, materiałowych wykonawczych i prawnych wyprodukowana w 2020 lub 2021 roku gotowa do użytku
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: opis przedmiotu zamówienia oraz projektowane postanowienia umowy stanowiące odpowiednio załączniki nr 5 i nr 6 do SWZ
3) Termin wykonania: 30.12.2021 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

16500000-0 - Przyczepy lub naczepy samozaładowcze i wyładowcze do celów rolniczych

16700000-2 - Ciągniki

42990000-2 - Różne maszyny specjalnego zastosowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
cena ofertowa - 60
okres przedłużonej rękojmi i gwarancji i - 40
1) Cena oferty – 60
Ocena punktowa w tym kryterium zostanie dokonana zgodnie z poniższą formułą:
ilość pkt dla kryterium ceny oferty = (najniższa cena brutto z rozpatrywanych ofert / cena brutto oferty
rozpatrywanej ) x 60 pkt
2) Okres rękojmi i gwarancji – 40

1. Zamawiający dokona oceny ofert w zakresie kryterium „Okres rękojmi i gwarancji” na następujących zasadach:
a) Podstawą oceny ofert w zakresie niniejszego kryterium będzie wyrażony w latach okres rękojmi i gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
b) Okres rękojmi i gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę nie może być krótszy niż 1 rok rygorem odrzucenia oferty Wykonawcy jako oferty niezgodnej z warunkami zamówienia.

Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres rękojmi i gwarancji dłuższy niż 3 lata dla części I, II, III, IV, V do oceny ofert zostanie przyjęty okres odpowiednio 3 lat, natomiast w umowie uwzględniony zostanie okres wskazany w ofercie przez Wykonawcę.
Za każdy dodatkowy rok rękojmi i gwarancji na przedmiot zamówienia Wykonawca otrzyma 20 pkt.
Maksymalnie w tym kryterium można otrzymać 40 pkt.
W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego niż wymagany okresu rękojmi i gwarancji na przedmiot zamówienia lub Oferta, w której Wykonawca nie określi proponowanego okresu rękojmi i gwarancji zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy niniejszego postępowania.
UWAGA: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. wspólnicy spółki cywilnej lub członkowie konsorcjum) mają obowiązek ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego muszą dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo.
3. Pełnomocnictwo musi zawierać stwierdzenie, że pełnomocnicy są uprawnieni do reprezentowania
w postępowaniu i zaciągania zobowiązań w imieniu podmiotów występujących wspólnie.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI.1.pkt 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5. Do oferty należy dołączyć oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.
6. W przypadku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie jako najkorzystniejszej, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopi umowy regulującej współprace tych wykonawców.
7. Pełnomocnictwo składane jest w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana umowy możliwa będzie, gdy strony umowy wyrażą zgodną wolę w tym zakresie, w szczególności w przypadkach określonych art. 454, 455 ustawy, oraz w następujących przypadkach określonych w niniejszej specyfikacji:
1) wystąpią obiektywne okoliczności uniemożliwiające spełnienie przez Wykonawcę świadczenia określonego w umowie; w takich przypadkach Wykonawca i Zamawiający postanowią o zmianie przedmiotu zamówienia lub sposobu świadczenia albo terminu wykonania.
2) wystąpi konieczność zmiany osób koordynujących (osób odpowiedzialnych za realizację umowy ze strony Wykonawcy lub ze strony Zamawiającego) lub nastąpi zmiana podwykonawcy,
3) wystąpi konieczność wprowadzenia innych zmian, które są niezbędne do wykonania umowy, a których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W przypadku zaistnienia powyższych okoliczności termin wykonania przedmiotu umowy i wynagrodzenie lub sposób świadczenia może ulec zmianie zależnie od zaistniałej sytuacji.
4) wystąpi zmiana przepisów prawa, powodująca, że wykonanie zobowiązania wiąże się z rażąco wysokimi kosztami, wówczas dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia.
5) wystąpi zmiana stawki podatku VAT, wówczas dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia brutto, przy pozostawieniu, niezmienionej kwoty wynagrodzenia netto.
6) Jeżeli w realizacji umowy będą występować podwykonawcy, na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 118 ust. 1 ustawy, Wykonawca może w trakcie realizacji umowy zmienić takiego podwykonawcę lub zrezygnować z niego pod warunkiem wykazania - przez Wykonawcę - Zamawiającemu, iż nowy podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniana warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-13 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę składa się za pośrednictwem "Formularza do zlożenia, zmiany, wycofia oferty lub wniosku" dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-13 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-11

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą:
1) wypełniony i podpisany formularz oferty – na załączniku Nr 1;
2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – na załączniku Nr 2;
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców.
3) oświadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy
Z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy, usługi wykonają poszczególni wykonawcy w przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy pzp;
4) załącznik stanowiący tajemnice przedsiębiorstwa – jeżeli dotyczy;
5) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego – jeżeli dotyczy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szuka skupu butelek szklanych - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, mam do oddania za darmo butelki szklane po napojach pojemność 275 ml. Łącznie 10 palet, ok. 1460 sztuk na jednej palecie. Odbiór z 32-500 Balin (obok Chrzanowa), zależy mi na szybkim odbiorze - przyszły tydzień najlepiej poniedziałek/wtorek
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI