IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 1 500,00 PLN (słownie: tysiącpięćset PLN). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej,z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjachbankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, októrych mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu PolskiejAgencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium wnoszone w pieniądzunależy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 35 1020 13320000 1102 0280 9606. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającegodokonanie przelewu. 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium,które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej,gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądaniezamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawieraćnastępujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji(zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) orazwskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia…………………….. r. – do dnia ………………………… r.”, d) zobowiązanie gwaranta dozapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art.46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 6. Wprzypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, oryginał dokumentu wadialnego(gwarancji lub poręczenia), należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego, ul. Torowa 14 A lubdołączyć do oferty. 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą,począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 8. Zasady wnoszenia wadiumokreślone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenianowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 9. Zamawiający dokona zwrotu wadiumwszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniupostępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zzastrzeżeniem punktu poniżej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeliwykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawozamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) z przyczyn leżących po jego stronie,nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.) pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, októrej mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz.1843 ze zm.), co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jakonajkorzystniejszej. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejszazamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówieniapublicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12. Wykonawca,którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli:1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych wofercie, 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcieumowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronieoferenta.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Istotne postanowienia przyszłej umowy stanowią Załącznik Nr 6 do SIWZ. 2.Zamawiającyprzewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w sytuacji wystąpienia następujących okoliczności: 1)Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ narealizację przedmiotu umowy. 2) Wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęćużytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcierozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. 3)Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a także z np.wystąpienia zwłoki w wydaniu przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji,zezwoleń, 4) przedłużających się procedur związanych z wykorzystaniem przez Wykonawcówśrodków ochrony prawnej w zamówieniach publicznych lub innych procedur zamówień publicznych,5) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytejstaranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia, wszczególności takich jak: a) zaistnienia siły wyższej, b) jeżeli przyczyny, z powodu których będziezagrożone dotrzymanie terminu zakończenia dostawy będą następstwem okoliczności za któreodpowiada Zamawiający, c) Wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanychnastępującymi okolicznościami: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno organizacyjnąumowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego), zmiany danych teleadresowych, zmianaobowiązującej stawki VAT. 3 W przypadku wystąpienia któregokolwiek ze zdarzeń wymienionych wpunkcie 2 termin realizacji przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czasniezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż ookres trwania tych okoliczności. 4. Warunki zmian: 1) inicjowanie zmian – na wniosek wykonawcylub Zamawiającego, 2) uzasadnienie zmian – prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, 3) formazmian – aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
08.01.2021, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Dopuszcza się złożenie oferty w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: