Zakładanie remiz-sadów wraz z ich pielęgnacją.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakładanie remiz-sadów wraz z ich pielęgnacją.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoAugustów
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2022-03-25
  • ZamawiającyNADLEŚNICTWO AUGUSTÓW
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-16
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00087986
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zakładanie remiz-sadów wraz z ich pielęgnacją.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO AUGUSTÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790011210

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Turystyczna 19

1.5.2.) Miejscowość: Augustów

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-300

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 87-643-99-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: augustow@bialystok.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://augustow.bialystok.lasy.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Gospodarka leśna.

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Nadleśnictwo Augustów

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 790011210

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Turystyczna 19

1.11.4.) Miejscowość: Augustów

1.11.5.) Kod pocztowy: 16-300

1.11.6.) Województwo: podlaskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.11.9.) Numer telefonu: 87-643-99-00

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: augustow@bialystok.lasy.gov.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: http://www.augustow.bialystok.lasy.gov.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakładanie remiz-sadów wraz z ich pielęgnacją.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6a935b5-a4fa-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00087986

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Puszcza Augustowska i bartnictwo szansą na uratowanie ostatniej ostoi rodzimej pszczoły augustowskiej. LP- lasy pszczołom pszczoły lasom.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_augustow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformyhttps://platformazakupowa.pl/pn/lasy_augustow lub poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu platformy https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_augustow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view
Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składania i wycofania ofert):
a) komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w tym w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na platformie https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_augustow
We wszelkiej korespondencji Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania wskazanym w SWZ.
b) Zamawiający może się również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email augustow@bialystok.lasy.gov.pl .

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem przetwarzanych danych osobowych jest Minister właściwy do spraw rozwoju regionalnego, pełniący funkcję Instytucji Zarządzającej Programem Środowisko, Energia i Zmiany Klimatu, obszar programowy Środowisko. Tytuł Projektu: "Puszcza Augustowska i bartnictwo szansą na uratowanie ostatniej ostoi rodzimej pszczoły augustowskiej. LP- lasy pszczołom pszczoły lasom.
Nadleśnictwo Augustów jest podmiotem przetwarzającym dane osobowe na podstawie porozumienia zawartego z administratorem (tzw. procesorem).
Dane osobowe przetwarzane będą na potrzeby realizacji Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2014- 2021, w ramach Programu Środowisko, Energia i Zmiany Klimatu, obszar programowy Środowisko. Tytuł Projektu: "Puszcza Augustowska i bartnictwo szansą na uratowanie ostatniej ostoi rodzimej pszczoły augustowskiej. LP- lasy pszczołom pszczoły lasom”. Numer umowy o dofinansowanie: MFEOG.07.02.01-10-0001/21-00.
Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do realizacji ww. celu, związanego z wdrażaniem Programu. Odmowa ich podania jest równoznaczna z brakiem możliwości podjęcia stosownych działań.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres wskazany w art. 140 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. oraz jednocześnie przez czas nie krótszy niż 10 lat od dnia przyznania ostatniej pomocy w ramach POIiŚ 2014-2020 - z równoczesnym uwzględnieniem przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
Szczegóły określa pkt 31 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.6.3.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 154440,74 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet I - Nadleśnictwo Augustów.
W tym zakresie Zamawiający występuje samodzielnie.
Przedmiotem zamówienia jest: zakładanie remiz-sadów wraz z ich pielęgnacją w ramach projektu „Puszcza Augustowska i bartnictwo szansą na uratowanie ostatniej ostoi rodzimej pszczoły augustowskiej. LP- lasy pszczołom pszczoły lasom” finansowanego ze środków MF EOG 2014-2021.
Tytuł Projektu: "Puszcza Augustowska i bartnictwo szansą na uratowanie ostatniej ostoi rodzimej pszczoły augustowskiej. LP- lasy pszczołom pszczoły lasom”.
Przedmiot zamówienia obejmuje podział na cztery pakiety (każdy Pakiet obejmuje Etap I oraz Etap II):
Pakiet I – Nadleśnictwo Augustów.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Etap I- zakładanie remiz-sadów na powierzchniach leśnych odnawianych w ramach zadań gospodarczych (zręby). Zaplanowane do wykonania czynności to:
1. Posadzenie drzew owocowych, które dostarczone zostaną przez Nadleśnictwa (500 szt./ha)
2. Sadzonki drzew owocowych o wysokości powyżej 1 m muszą być wysadzone w jamkę.
3. Przygotowanie gleby poprzez orkę na pasach
4. Sadzenie w jamkę.
5. Grodzenie i Zakup niezbędnych elementów do wykonania gordzenia m.in.: siatka grodzeniowa leśna, skoble, drut, słupki leży po stronie Wykonawcy.
6. Dostarczenie materiałów na miejsce wykonania ogrodzenia, przygotowanie powierzchni do montażu grodzenia poprzez usunięcie przeszkadzających krzewów, krzewinek i roślinności zielnej leży po stronie Wykonawcy.
7. Grodzenie siatką leśną ocynkowaną o wysokości 2 m zabezpieczającą przed zającami tj. wymiary dolnych oczek min. 15 x5 cm.
8. Słupki drewniane liściaste (nie wymagane korowanie) lub iglaste (okorowane).
9. Minimalna średnica słupka w cieńszym końcu 12 cm a maksymalna 25 cm.
10. Słupki wkopywane na głębokość 0,6 m. Odległość między słupkami 5 m. Po jednym przełazie w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.
Etap II- pielęgnacja wykonnaych remiz-sadów. Pracę będą polegać na wykaszaniu- powierzchni w celu poprawy warunków wzrostu i ograniczenia konkurencji z roślinnością leśną. Zabieg będzie wykonywany w III kwartale danego roku. Termin będzie wynikał z warunków przyrodniczych określony przez poszczególne Nadleśnictwa.
Termin realizacji:
a) Etap I- do 20.05.2022 r.
b) Etap II- do 30.07.2022 r.
Podpisanie Umowy i rozliczenie finansowe z Wykonawcą w danym pakiecie będzie wykonywane przez właściwe terytorialnie (dany pakiet) nadleśnictwo.
Szczegóły określa pkt 3 SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 59629,63 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-07-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert w każdym Pakiecie Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium oceny ofert:
1) Cena – 60 %,
2) Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia – 40 %.
1) W ramach kryterium „Cena” ( C ) ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C=Cn/Co x x100 pkt x 60 %

gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w Ofercie dla danego Pakietu(załącznik nr 1 do SWZ).
Maksymalna możliwa ilość punktów do uzyskania - 60 pkt.
2) W ramach kryterium „Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia” oceniane będzie przyjęcie przez Wykonawcę zobowiązania umownego do wykonywania kluczowych elementów (części) zamówienia określonych przez Zamawiającego w SWZ, samodzielnie przez Wykonawcę składającego ofertę, tj. bez udziału podwykonawców. Zasady realizacji tego zobowiązania oraz zasady odpowiedzialności za jego niewykonanie zostały opisane we wzorze umowy (stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ). We wzorze umowy (stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ) zobowiązanie do wykonywania kluczowych elementów (części) zamówienia, określonych przez Zamawiającego w SWZ, samodzielnie przez Wykonawcę składającego Ofertę, tj. bez udziału podwykonawców jest określane jako „Obowiązek Samodzielnej Realizacji”.
Kluczowe elementy (części) zamówienia dla poszczególnych Pakietów obejmują następujące czynności:
Pakiet I – przygotowanie gleby poprzez orkę w pasach,

Wykonawca zamieści informację o przyjęciu na siebie zobowiązania umownego do samodzielnej realizacji kluczowych części zamówienia w Ofercie (załącznik nr 1 do SWZ).
Szczegóły określa pkt 15 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia.

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet II- Nadleśnictwo Głęboki Bród .
W tym zakresie zamawiający występuje w roli jednostki organizacyjnej na podstawie art. 37 ust 2 ustawy PZP.
Przedmiotem zamówienia jest: zakładanie remiz-sadów wraz z ich pielęgnacją w ramach projektu „Puszcza Augustowska i bartnictwo szansą na uratowanie ostatniej ostoi rodzimej pszczoły augustowskiej. LP- lasy pszczołom pszczoły lasom” finansowanego ze środków MF EOG 2014-2021.
Tytuł Projektu: "Puszcza Augustowska i bartnictwo szansą na uratowanie ostatniej ostoi rodzimej pszczoły augustowskiej. LP- lasy pszczołom pszczoły lasom”.
Przedmiot zamówienia obejmuje podział na cztery pakiety (każdy Pakiet obejmuje Etap I oraz Etap II):
Pakiet II- Nadleśnictwo Głęboki Bród
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Etap I- zakładanie remiz-sadów na powierzchniach leśnych odnawianych w ramach zadań gospodarczych (zręby). Zaplanowane do wykonania czynności to:
1. Posadzenie drzew owocowych, które dostarczone zostaną przez Nadleśnictwa (500 szt./ha)
2. Sadzonki drzew owocowych o wysokości powyżej 1 m muszą być wysadzone w jamkę.
3. Przygotowanie gleby poprzez orkę na pasach
4. Sadzenie w jamkę.
5. Grodzenie i Zakup niezbędnych elementów do wykonania grodzenia m.in.: siatka grodzeniowa leśna, skoble, drut, słupki leży po stronie Wykonawcy.
6. Dostarczenie materiałów na miejsce wykonania ogrodzenia, przygotowanie powierzchni do montażu grodzenia poprzez usunięcie przeszkadzających krzewów, krzewinek i roślinności zielnej leży po stronie Wykonawcy.
7. Grodzenie siatką leśną ocynkowaną o wysokości 2 m zabezpieczającą przed zającami tj. wymiary dolnych oczek min. 15 x5 cm.
8. Słupki drewniane liściaste (nie wymagane korowanie) lub iglaste (okorowane).
9. Minimalna średnica słupka w cieńszym końcu 12 cm a maksymalna 25 cm.
10. Słupki wkopywane na głębokość 0,6 m. Odległość między słupkami 5 m. Po jednym przełazie w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.
Etap II- pielęgnacja wykonanych remiz-sadów. Pracę będą polegać na wykaszaniu- powierzchni w celu poprawy warunków wzrostu i ograniczenia konkurencji z roślinnością leśną. Zabieg będzie wykonywany w III kwartale danego roku. Termin będzie wynikał z warunków przyrodniczych określony przez poszczególne Nadleśnictwa.
Termin realizacji:
a) Etap I- do 20.05.2022 r.
b) Etap II- do 30.07.2022 r.
Podpisanie Umowy i rozliczenie finansowe z Wykonawcą w danym pakiecie będzie wykonywane przez właściwe terytorialnie (dany pakiet) nadleśnictwo.
Szczegóły określa pkt 3 SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 6708,33 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-07-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert w każdym Pakiecie Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium oceny ofert:
1) Cena – 60 %,
2) Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia – 40 %.
1) W ramach kryterium „Cena” ( C ) ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C=Cn/Co x x100 pkt x 60 %

gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w Ofercie dla danego Pakietu(załącznik nr 1 do SWZ).
Maksymalna możliwa ilość punktów do uzyskania - 60 pkt.
2) W ramach kryterium „Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia” oceniane będzie przyjęcie przez Wykonawcę zobowiązania umownego do wykonywania kluczowych elementów (części) zamówienia określonych przez Zamawiającego w SWZ, samodzielnie przez Wykonawcę składającego ofertę, tj. bez udziału podwykonawców. Zasady realizacji tego zobowiązania oraz zasady odpowiedzialności za jego niewykonanie zostały opisane we wzorze umowy (stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ). We wzorze umowy (stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ) zobowiązanie do wykonywania kluczowych elementów (części) zamówienia, określonych przez Zamawiającego w SWZ, samodzielnie przez Wykonawcę składającego Ofertę, tj. bez udziału podwykonawców jest określane jako „Obowiązek Samodzielnej Realizacji”.
Kluczowe elementy (części) zamówienia dla poszczególnych Pakietów obejmują następujące czynności:
Pakiet II – przygotowanie gleby poprzez orkę w pasach,

Wykonawca zamieści informację o przyjęciu na siebie zobowiązania umownego do samodzielnej realizacji kluczowych części zamówienia w Ofercie (załącznik nr 1 do SWZ).
Szczegóły określa pkt 15 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet III- Nadleśnictwo Płaska.
W tym zakresie zamawiający występuje w roli jednostki organizacyjnej na podstawie art. 37 ust 2 ustawy PZP.
Przedmiotem zamówienia jest: zakładanie remiz-sadów wraz z ich pielęgnacją w ramach projektu „Puszcza Augustowska i bartnictwo szansą na uratowanie ostatniej ostoi rodzimej pszczoły augustowskiej. LP- lasy pszczołom pszczoły lasom” finansowanego ze środków MF EOG 2014-2021.
Tytuł Projektu: "Puszcza Augustowska i bartnictwo szansą na uratowanie ostatniej ostoi rodzimej pszczoły augustowskiej. LP- lasy pszczołom pszczoły lasom”.
Przedmiot zamówienia obejmuje podział na cztery pakiety (każdy Pakiet obejmuje Etap I oraz Etap II):
Pakiet III- Nadleśnictwo Płaska
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Etap I- zakładanie remiz-sadów na powierzchniach leśnych odnawianych w ramach zadań gospodarczych (zręby). Zaplanowane do wykonania czynności to:
1. Posadzenie drzew owocowych, które dostarczone zostaną przez Nadleśnictwa (500 szt./ha)
2. Sadzonki drzew owocowych o wysokości powyżej 1 m muszą być wysadzone w jamkę.
3. Przygotowanie gleby poprzez orkę na pasach
4. Sadzenie w jamkę.
5. Grodzenie i Zakup niezbędnych elementów do wykonania grodzenia m.in.: siatka grodzeniowa leśna, skoble, drut, słupki leży po stronie Wykonawcy.
6. Dostarczenie materiałów na miejsce wykonania ogrodzenia, przygotowanie powierzchni do montażu grodzenia poprzez usunięcie przeszkadzających krzewów, krzewinek i roślinności zielnej leży po stronie Wykonawcy.
7. Grodzenie siatką leśną ocynkowaną o wysokości 2 m zabezpieczającą przed zającami tj. wymiary dolnych oczek min. 15 x5 cm.
8. Słupki drewniane liściaste (nie wymagane korowanie) lub iglaste (okorowane).
9. Minimalna średnica słupka w cieńszym końcu 12 cm a maksymalna 25 cm.
10. Słupki wkopywane na głębokość 0,6 m. Odległość między słupkami 5 m. Po jednym przełazie w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.
Etap II- pielęgnacja wykonanych remiz-sadów. Pracę będą polegać na wykaszaniu- powierzchni w celu poprawy warunków wzrostu i ograniczenia konkurencji z roślinnością leśną. Zabieg będzie wykonywany w III kwartale danego roku. Termin będzie wynikał z warunków przyrodniczych określony przez poszczególne Nadleśnictwa.
Termin realizacji:
a) Etap I- do 20.05.2022 r.
b) Etap II- do 30.07.2022 r.
Podpisanie Umowy i rozliczenie finansowe z Wykonawcą w danym pakiecie będzie wykonywane przez właściwe terytorialnie (dany pakiet) nadleśnictwo.
Szczegóły określa pkt 3 SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 59629,63 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-07-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert w każdym Pakiecie Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium oceny ofert:
1) Cena – 60 %,
2) Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia – 40 %.
1) W ramach kryterium „Cena” ( C ) ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C=Cn/Co x x100 pkt x 60 %

gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w Ofercie dla danego Pakietu(załącznik nr 1 do SWZ).
Maksymalna możliwa ilość punktów do uzyskania - 60 pkt.
2) W ramach kryterium „Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia” oceniane będzie przyjęcie przez Wykonawcę zobowiązania umownego do wykonywania kluczowych elementów (części) zamówienia określonych przez Zamawiającego w SWZ, samodzielnie przez Wykonawcę składającego ofertę, tj. bez udziału podwykonawców. Zasady realizacji tego zobowiązania oraz zasady odpowiedzialności za jego niewykonanie zostały opisane we wzorze umowy (stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ). We wzorze umowy (stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ) zobowiązanie do wykonywania kluczowych elementów (części) zamówienia, określonych przez Zamawiającego w SWZ, samodzielnie przez Wykonawcę składającego Ofertę, tj. bez udziału podwykonawców jest określane jako „Obowiązek Samodzielnej Realizacji”.
Kluczowe elementy (części) zamówienia dla poszczególnych Pakietów obejmują następujące czynności:
Pakiet III – przygotowanie gleby poprzez orkę w pasach,

Wykonawca zamieści informację o przyjęciu na siebie zobowiązania umownego do samodzielnej realizacji kluczowych części zamówienia w Ofercie (załącznik nr 1 do SWZ).
Szczegóły określa pkt 15 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet IV- Nadleśnictwo Szczebra .
W tym zakresie zamawiający występuje w roli jednostki organizacyjnej na podstawie art. 37 ust 2 ustawy PZP.
Przedmiotem zamówienia jest: zakładanie remiz-sadów wraz z ich pielęgnacją w ramach projektu „Puszcza Augustowska i bartnictwo szansą na uratowanie ostatniej ostoi rodzimej pszczoły augustowskiej. LP- lasy pszczołom pszczoły lasom” finansowanego ze środków MF EOG 2014-2021.
Tytuł Projektu: "Puszcza Augustowska i bartnictwo szansą na uratowanie ostatniej ostoi rodzimej pszczoły augustowskiej. LP- lasy pszczołom pszczoły lasom”.
Przedmiot zamówienia obejmuje podział na cztery pakiety (każdy Pakiet obejmuje Etap I oraz Etap II):
Pakiet IV- Nadleśnictwo Szczebra
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Etap I- zakładanie remiz-sadów na powierzchniach leśnych odnawianych w ramach zadań gospodarczych (zręby). Zaplanowane do wykonania czynności to:
1. Posadzenie drzew owocowych, które dostarczone zostaną przez Nadleśnictwa (500 szt./ha)
2. Sadzonki drzew owocowych o wysokości powyżej 1 m muszą być wysadzone w jamkę.
3. Przygotowanie gleby poprzez orkę na pasach
4. Sadzenie w jamkę.
5. Grodzenie i Zakup niezbędnych elementów do wykonania grodzenia m.in.: siatka grodzeniowa leśna, skoble, drut, słupki leży po stronie Wykonawcy.
6. Dostarczenie materiałów na miejsce wykonania ogrodzenia, przygotowanie powierzchni do montażu grodzenia poprzez usunięcie przeszkadzających krzewów, krzewinek i roślinności zielnej leży po stronie Wykonawcy.
7. Grodzenie siatką leśną ocynkowaną o wysokości 2 m zabezpieczającą przed zającami tj. wymiary dolnych oczek min. 15 x5 cm.
8. Słupki drewniane liściaste (nie wymagane korowanie) lub iglaste (okorowane).
9. Minimalna średnica słupka w cieńszym końcu 12 cm a maksymalna 25 cm.
10. Słupki wkopywane na głębokość 0,6 m. Odległość między słupkami 5 m. Po jednym przełazie w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.
Etap II- pielęgnacja wykonanych remiz-sadów. Pracę będą polegać na wykaszaniu- powierzchni w celu poprawy warunków wzrostu i ograniczenia konkurencji z roślinnością leśną. Zabieg będzie wykonywany w III kwartale danego roku. Termin będzie wynikał z warunków przyrodniczych określony przez poszczególne Nadleśnictwa.
Termin realizacji:
a) Etap I- do 20.05.2022 r.
b) Etap II- do 30.07.2022 r.
Podpisanie Umowy i rozliczenie finansowe z Wykonawcą w danym pakiecie będzie wykonywane przez właściwe terytorialnie (dany pakiet) nadleśnictwo.
Szczegóły określa pkt 3 SWZ.

4.2.5.) Wartość części: 28473,15 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-07-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert w każdym Pakiecie Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium oceny ofert:
1) Cena – 60 %,
2) Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia – 40 %.
1) W ramach kryterium „Cena” ( C ) ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C=Cn/Co x x100 pkt x 60 %

gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w Ofercie dla danego Pakietu(załącznik nr 1 do SWZ).
Maksymalna możliwa ilość punktów do uzyskania - 60 pkt.
2) W ramach kryterium „Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia” oceniane będzie przyjęcie przez Wykonawcę zobowiązania umownego do wykonywania kluczowych elementów (części) zamówienia określonych przez Zamawiającego w SWZ, samodzielnie przez Wykonawcę składającego ofertę, tj. bez udziału podwykonawców. Zasady realizacji tego zobowiązania oraz zasady odpowiedzialności za jego niewykonanie zostały opisane we wzorze umowy (stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ). We wzorze umowy (stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ) zobowiązanie do wykonywania kluczowych elementów (części) zamówienia, określonych przez Zamawiającego w SWZ, samodzielnie przez Wykonawcę składającego Ofertę, tj. bez udziału podwykonawców jest określane jako „Obowiązek Samodzielnej Realizacji”.
Kluczowe elementy (części) zamówienia dla poszczególnych Pakietów obejmują następujące czynności:
Pakiet IV – przygotowanie gleby poprzez orkę w pasach,

Wykonawca zamieści informację o przyjęciu na siebie zobowiązania umownego do samodzielnej realizacji kluczowych części zamówienia w Ofercie (załącznik nr 1 do SWZ).
Szczegóły określa pkt 15 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Samodzielna realizacja kluczowych elementów (części) zamówienia.

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
4) zdolności technicznej lub zawodowej.
a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie):
I) dla Pakietu I –Nadleśnictwo Augustów:
zrealizował lub realizuje (przy czym w tym przypadku będzie uwzględniana wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy), na podstawie jednej lub większej ilości umów, usługi z zakresu gospodarki leśnej o łącznej wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto,
przy czym:
(a) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden z takich wykonawców powinien wykazać usługi z zakresu gospodarki leśnej o wartości stanowiącej co najmniej 50% łącznej wartości usług wymaganej w treści niniejszego warunku,
(b) w przypadku polegania na doświadczeniu podmiotów udostępniających zasoby, co najmniej jeden z takich podmiotów lub wykonawca (a w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - co najmniej jeden z takich wykonawców) powinien wykazać usługi z zakresu gospodarki leśnej o wartości stanowiącej co najmniej 50% łącznej wartości usług wymaganej w treści niniejszego warunku;
II) dla Pakietu II – Nadleśnictwo Głęboki Bród:
zrealizował lub realizuje (przy czym w tym przypadku będzie uwzględniana wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy), na podstawie jednej lub większej ilości umów, usługi z zakresu gospodarki leśnej o łącznej wartości nie mniejszej niż 4 000,00 zł brutto,
przy czym:
(a) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden z takich wykonawców powinien wykazać usługi z zakresu gospodarki leśnej o wartości stanowiącej co najmniej 50% łącznej wartości usług wymaganej w treści niniejszego warunku,
(b) w przypadku polegania na doświadczeniu podmiotów udostępniających zasoby, co najmniej jeden z takich podmiotów lub wykonawca (a w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - co najmniej jeden z takich wykonawców) powinien wykazać usługi z zakresu gospodarki leśnej o wartości stanowiącej co najmniej 50% łącznej wartości usług wymaganej w treści niniejszego warunku;
III) dla Pakietu III – Nadleśnictwo Płaska:
zrealizował lub realizuje (przy czym w tym przypadku będzie uwzględniana wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy), na podstawie jednej lub większej ilości umów, usługi z zakresu gospodarki leśnej o łącznej wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto,
przy czym:
(a) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden z takich wykonawców powinien wykazać usługi z zakresu gospodarki leśnej o wartości stanowiącej co najmniej 50% łącznej wartości usług wymaganej w treści niniejszego warunku,
(b) w przypadku polegania na doświadczeniu podmiotów udostępniających zasoby, co najmniej jeden z takich podmiotów lub wykonawca (a w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - co najmniej jeden z takich wykonawców) powinien wykazać usługi z zakresu gospodarki leśnej o wartości stanowiącej co najmniej 50% łącznej wartości usług wymaganej w treści niniejszego warunku;
IV) dla Pakietu IV – Nadleśnictwo Szczebra:
zrealizował lub realizuje (przy czym w tym przypadku będzie uwzględniana wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy), na podstawie jednej lub większej ilości umów, usługi z zakresu gospodarki leśnej o łącznej wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto,
przy czym:
(a) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden z takich wykonawców powinien wykazać usługi z zakresu gospodarki leśnej o wartości stanowiącej co najmniej 50% łącznej wartości usług wymaganej w treści niniejszego warunku,
(b) w przypadku polegania na doświadczeniu podmiotów udostępniających zasoby, co najmniej jeden z takich podmiotów lub wykonawca (a w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - co najmniej jeden z takich wykonawców) powinien wykazać usługi z zakresu gospodarki leśnej o wartości stanowiącej co najmniej 50% łącznej wartości usług wymaganej w treści niniejszego warunku;
b) Warunek ten, w zakresie potencjału technicznego, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:
I) dla Pakietu I – Nadleśnictwo Augustów:
a) co najmniej 1 środek transportowy o ładowności powyżej 5 ton,
II) dla Pakietu II – Nadleśnictwo Głęboki Bród:
a) co najmniej 1 środek transportowy o ładowności powyżej 5 ton,
III) dla Pakietu III – Nadleśnictwo Płaska:
a) co najmniej 1 środek transportowy o ładowności powyżej 5 ton,
IV) dla Pakietu IV – Nadleśnictwo Szczebra:
a) co najmniej 1 środek transportowy o ładowności powyżej 5 ton,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a)oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP(wzór oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania stanowi załącznik nr 3 do SWZ), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania określonych w:
- art. 108 ust. 1 pkt 1 PZP,
- art. 108 ust. 1 pkt 2 PZP,
- art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP,
- art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP odnośnie do orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
- art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP odnośnie do zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
- art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat (wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy– w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu (rodzaju wykonanych usług), dat wykonania (dat dziennych rozpoczęcia i zakończenia realizacji usług) i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wzór wykazu wykonanych usług stanowi Załącznik nr 5 do SWZ).
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami wykaz, o których mowa wyżej dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
b) dowodów określających, czy wskazane przez Wykonawcę w wykazie usługi na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały wykonane lub są wykonywane należycie,
Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert).
c) wykaz urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - (wzór wykazu urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia stanowi Załącznik nr 10 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty - treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 25.2 SWZ składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 18.1 SWZ powinni spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy, z zastrzeżeniem, iż warunek opisany w pkt 18.1. ppkt 4) winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców.
W formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
W przypadku, o którym mowa w pkt 18.1. ppkt 4) SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Działając na podstawie art. 117 ust. 1 PZP, w odniesieniu do warunku udziału w postępowaniu opisanego w pkt 18.1. ppkt 4) lit. a), Zamawiający wymaga, aby w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, co najmniej jeden z takich wykonawców wykazał usługi z zakresu gospodarki leśnej o wartości stanowiącej co najmniej 50% łącznej wartości usług wymaganej w treści tego warunku.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w sposób i na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiącego załącznik nr 6 do specyfikacji warunków zamówienia.
Zmiana umowy w sprawie zamówienia publicznego wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
A. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy:
A.1. Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności:
A.1.1. Klęski żywiołowe zgodnie z ustawą z dnia 18 kwietnia 2002 r. o stanie klęski żywiołowej (t.j. Dz. U. 2017 poz. 1897 z późn. zm.).
A.1.2. Warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające właściwe prowadzenie usług
A.1.3. Zmiany spowodowane warunkami terenowymi, wodnymi w szczególności:
a) Niewypały i niewybuchy, zagrożenie tąpnięciami, wybuchem,
b) Długotrwałe opady uniemożliwiające prowadzenie prac.
A.2. Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie zamawiającego w szczególności:
A.2.1. Wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego,
A.2.2. Zmiana dokumentacji dostarczonej przez Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia okresu realizacji Przedmiotu Umowy o okres odpowiadający okresowi trwania przeszkody uniemożliwiającej realizację Przedmiotu Umowy lub o okres niezbędny do wykonania Przedmiotu Umowy w minimalnym zakresie deklarowanym przez Zamawiającego w § 1 Umowy, jeżeli w trakcie realizacji Umowy wystąpią okoliczności uniemożliwiające realizację jej przedmiotu zgodnie z warunkami opisanymi w Umowie, za które odpowiedzialności nie ponosi Wykonawca, ani Zamawiający.
B. Pozostałe zmiany:
B.1. Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie umowy zgodnie z SWZ.
B.2. Rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części usług.
B.3. Konieczność przedłużenia terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy.
B.4. Zmiany wynagrodzenia wykonawcy spowodowane zmianami stawki VAT.
B.5. Zmiana sposobu, warunków lub terminów płatności określonych w umowie w przypadku zmiany zasad finansowania zadania przez zamawiającego skutkuje koniecznością lub możliwością dokonania przedmiotowych zmian w umowie.
B.6. w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, wystąpienia siły wyższej lub działania osób trzecich.
B.7. Wprowadzenie podwykonawcy.
Szczegóły zostały określone w pkt 30 SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-25 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_augustow

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-25 08:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-23

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy opiekunki do dziecka z zamieszkaniem - Choroszcz
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukujemy opiekunki do dziecka z zamieszkaniem. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI