,,Wykaszanie szuwarów, łąk i torfowisk sprzętem mechanicznym wraz z odkrzaczeniem...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
,,Wykaszanie szuwarów, łąk i torfowisk sprzętem mechanicznym wraz z odkrzaczeniem części powierzchni oraz zebraniem i wywiezieniem pozyskanej biomasy na terenie Nadleśnictwa Chełm w 2022 roku.”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoChełm
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2022-08-11
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Chełm
  • Data publikacji ogłoszenia2022-08-03
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00289762
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
,,Wykaszanie szuwarów, łąk i torfowisk sprzętem mechanicznym wraz z odkrzaczeniem części powierzchni oraz zebraniem i wywiezieniem pozyskanej biomasy na terenie Nadleśnictwa Chełm w 2022 roku.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Chełm

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110016875

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Hrubieszowska 123

1.5.2.) Miejscowość: Chełm

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: chelm@lublin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://chelm.lublin.lasy.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Gospodarka Leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Wykaszanie szuwarów, łąk i torfowisk sprzętem mechanicznym wraz z odkrzaczeniem części powierzchni oraz zebraniem i wywiezieniem pozyskanej biomasy na terenie Nadleśnictwa Chełm w 2022 roku.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80762088-1306-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00289762

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00194785/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wykaszanie szuwarów, łąk i torfowisk sprzętem mechanicznym wraz z odkrzaczaniem części powierzchni oraz zebraniem i wywiezieniem pozyskanej biomasy na terenie Nadleśnictwa Chełm w 2022 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_chelm

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_chelm

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób
sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub
oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z
dnia 20.12.2020r.w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienie publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020, poz. 2452)oraz
rozporządzeniu Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z 23.12.2020 r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów i oświadczeń jakich może żądać
Zamawiający od Wykonawcy (Dz.U.2020, poz. 2415).
Zamawiający, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w
sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenia
zamówienia publicznego lub konkursie (DZ. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania
sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie zakupowej (platformazakupowa.pl) tj.
- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
- komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2
GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,
lub ich nowsze wersje;
- zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.;
- włączona obsługa JavaScript;
- zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf;
- szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.; - oznaczenie czasu
odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany
wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): OBOWIĄZEK INFORMACYJNY ART. 13 RODO* -
Zleceniobiorca
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i
w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych), zwanego „RODO”, Nadleśnictwo Chełm informuje, iż:
1.Administratorem danych osobowych osoby/osób, które realizują niniejsza umowę jest Nadleśnictwo
Chełm, zwany dalej Administratorem, tel.: (82) 560 32 98,
e-mail: chelm@lublin.lasy.gov.pl
2.W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych mogą Państwo kontaktować się pod
adresem e-mail lub telefonem wskazanym w pkt 1.
3.Celem przetwarzania Państwa danych osobowych jest realizacja i wykonanie umowy cywilnoprawnej.
4.Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) RODO –
przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, lub do podjęcia działań przed zawarciem umowy.
5.Administrator może przetwarzać Państwa dane osobowe jako prawnie uzasadniony interes
realizowany przez Administratora o ile prawnie uzasadniony interes wystąpi.
6.Dane osobowe mogą zostać ujawnione jednostkom organizacyjnym PGL Lasy
Państwowe,dostawcom usług prawnych i doradczych w dochodzeniu należnych roszczeń (w
szczególności kancelariom prawnym), dostawcom usług informatycznych, podmiotom, z którymi
administrator będzie współpracował w ramach umów cywilnoprawnych.
7.Dane osobowe nie są przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub organizacji
międzynarodowej.
8.Mają Państwo prawo do:
1)dostępu do treści swoich danych oraz otrzymania ich kopii (art. 15 RODO),
2)sprostowania danych (art. 16. RODO),
3)usunięcia danych (art. 17 RODO),
4)ograniczenia przetwarzania danych (art. 18 RODO),
5)przenoszenia danych (art. 20 RODO),
6)wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych (art. 21 RODO),
7)niepodlegania decyzjom podjętym w warunkach zautomatyzowanego przetwarzania danych, w tym
profilowania (art. 22 RODO).
8)wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul.Stawki 2, 00 -
193 Warszawa) nadzorującego zgodność przetwarzania danych z przepisami o ochronie danych
osobowych
9.Administrator ma obowiązek przechowywać dane osobowe nie dłużej niż okres wynikający z
Zarządzenia 74 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 18 grudnia 2014 r. w sprawie
jednolitego rzeczowego wykazu akt Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe.
10.Podanie danych osobowych jest wymogiem umownym lub warunkiem zawarcia
umowy.Osoba/osoby, które realizują niniejsza umowę, są zobowiązana do ich podania. Konsekwencja
niepodania danych osobowych może skutkować brakiem zawarcia i wykonania umowy cywilnoprawnej.
11.Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym oprofilowaniu

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZG.270.13.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa z zakresu koszenia oraz usuwania drzew i krzewów w ramach niżej opisanych zadań.
- Zabiegi czynnej ochrony siedlisk kszyka w ramach pakietu 4.8. PROW 2014-2020.
Przedmiotem zamówienia jest wykoszenie szuwarów i łąk sprzętem mechanicznym oraz usunięcie zakrzaczeń i wywiezienie pozyskanej biomasy w Leśnictwie Świerże, oddz. 296. Obręb ewidencyjny 0012 (Marysin) dz. nr 210.
Powierzchnia objęta zabiegiem wynosi 5,86 ha
- Zabiegi czynnej ochrony siedlisk wodniczki w ramach pakietu 4.9. PROW 2014-2020.
Przedmiotem zamówienia jest wykoszenie szuwarów i łąk sprzętem mechanicznym oraz usunięcie zakrzaczeń i wywiezienie pozyskanej biomasy w Leśnictwie Ostrowy, oddz. 408, 412, 420, 421. Obręb ewidencyjny: 0003 (Brzeźno) dz. nr 803, 784, 785, 795, 0025 (Srebrzyszcze) dz. nr 701. Powierzchnia objęta zabiegiem wynosi 68,41 ha.
-Zbiegi czynnej ochrony zmiennowilgotnych łąk trzęślicowych w ramach pakietu 5.1. PROW 2014-2020.
Przedmiotem zamówienia jest wykoszenie łąki wilgotnej sprzętem mechanicznym, usunięcie zakrzaczeń i zadrzewień oraz wywiezienie pozyskanej biomasy w Leśnictwie Ostrowy, oddz. 344, 357, 376. Obręb ewidencyjny 0022 (Żalin-Kolonia) dz. nr 392, 395, 402. Powierzchnia objęta zabiegiem wynosi 29,05 ha.
- Zbiegi czynnej ochrony łąk wilgotnych w ramach pakietu 5.4. PROW 2014-2020.
Przedmiotem zamówienia jest wykoszenie łąki wilgotnej sprzętem mechanicznym, usunięcie zakrzaczeń i zadrzewień oraz wywiezienie pozyskanej biomasy w Leśnictwie Czułczyce, oddz. 256. Obręb ewidencyjny 0006 (Czułczyce Duże) dz. nr 582, 569, 709. Powierzchnia objęta zabiegiem wynosi 1,91 ha.
- Zbiegi czynnej ochrony półnaturalnych łąk świeżych w ramach pakietu 5.5. PROW 2014-2020.
Przedmiotem zamówienia jest wykoszenie półnaturalnej łąki świeżej sprzętem mechanicznym, usunięcie zakrzaczeń i zadrzewień oraz wywiezienie pozyskanej biomasy w Leśnictwie Czułczyce, oddz. 256A. Obręb ewidencyjny 0019 (Sajczyce) dz. nr 709. Powierzchnia objęta zabiegiem wynosi 1,65 ha.

4.2.6.) Główny kod CPV: 77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90721700-4 - Usługi ochrony gatunków zagrożonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-02-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena : 60%,
2) Doświadczenie w realizacji podobnych usług: 40%,

Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:
1) W ramach kryterium „Cena” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
Cn
C = ------------ x 100 pkt x 60%
Co
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn – najniższa cena spośród ofert ocenianych,
Co – cena oferty ocenianej.

W ramach kryterium jakościowego tj.: „Doświadczenie w realizacji podobnych usług” oceniane będzie doświadczenie w realizacji usług polegających na koszeniu łąk na terenach podmokłych wykonanych w ostatnich 3 latach. Potwierdzeniem doświadczenia jest wypełniony zał. nr. 9 oraz okazanie jednej; referencji lub umowy (podpisanej przez oferenta kwalifikowanym podpisem elektronicznym) na podobne usługi wykonane w przeciągu 3 lat, na kwotę min. 30 000,00 zł .
Oferta Wykonawcy, który przedstawi doświadczenie zgodnie z pkt 16.2 ust. 2, otrzyma 40 pkt. W przypadku braku dokumentu, kryterium to otrzyma 0 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie w realizacji podobnych usług

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
8.1.1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do występowania w obrocie gospodarczym.
8.1.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej.
8.1.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. zdolności finansowej. Warunek w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia co najmniej 100 000,00 zł.
8.1.4) zdolności technicznej lub zawodowej
A. Za spełnienie warunku zdolności zawodowej (doświadczenia), Zamawiający weźmie pod uwagę referencje / umowę przedstawiane na etapie składania ofert.
W ramach kryterium oceniane będzie doświadczenie w realizacji usług polegających na koszeniu łąk na terenach podmokłych wykonanych w ostatnich 3 latach. Potwierdzeniem doświadczenia jest okazanie jednej; referencji lub umowy (podpisanej przez oferenta kwalifikowanym podpisem elektronicznym) na podobne usługi wykonane w przeciągu 3 lat, na kwotę min. 30 000,00 zł, zgodnie z załącznikiem nr 9.
B. Za spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający uzna dysponowanie następującymi narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia:
a. ciągniki o mocy min. 100 KM – 1 szt.
b. kosiarka rolnicza do koszenia trawy – 1 szt.
lub
c. ratrak wyposażony w urządzenie tnące – 1 szt.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: - oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz.U. 2021 poz. 275 .), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - (wzór oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynależności lub braku przynależności do tej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
- Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym);
- Zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
- Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
- informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:(a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 PZP, (b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, odnośnie do orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego- sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.
- oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania określonych w: a) art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP, b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, c) art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, d) art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP, e) art. 109 ust. 1 pkt 8 i 10 PZP według załącznika nr 10.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Wykaz robót w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu
składania ofert (a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy – to w tym okresie), jednego
zamówienia związanego z wycinaniem zadrzewień i zakrzaczeń lub wykaszaniem terenów nieleśnych
(łąki, pastwiska, torfowiska, tereny podmokłe itp.) na kwotę niemniejszą niż 30 000,00 zł brutto,
zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji
usług, wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu
Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
- Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną
określoną przez Zamawiającego. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć
dokumentów dotyczących sytuacji ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć
inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego
warunku udziału w postępowaniu.
- Dowody określające, czy wskazane przez Wykonawcę usługi na potwierdzenie spełnienia warunku
udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały
wykonane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone
przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga od Wykonawców przedłożenia przedmiotowych
środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty Wykonawca załącza zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument służący
wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w
art. 118 ust. 1 Pzp

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców,
oświadczenia, o których mowa w art. 125 PZP, tj. oświadczenie o braku podstaw
wykluczenia, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ oraz
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału, sporządzone zgodne ze wzorem stanowiącym
załącznik nr 4 do SWZ, których mowa w pkt. 10.1, składa każdy z wykonawców.
Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu:
a) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do
reprezentowania Wykonawcy/podmiotu udostępniającego zasoby, jeżeli w imieniu
Wykonawcy/podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego
reprezentowania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą (np. odpisu lub
informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej lub innego właściwego rejestru), sporządzone pod rygorem nieważności, w formie
elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci
elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
b) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie dla
pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego, jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia, sporządzone pod rygorem nieważności, w formie
elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub
w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Na zasadach określonych w art. 455 ust. 1 pkt 1 Pzp

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-11 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_chelm

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-11 08:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej - Międzyrzec Podlaski
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.