Wycięcie drzew i krzewów na lęgowisku żółwia błotnego oraz torfowiskach, w ramach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wycięcie drzew i krzewów na lęgowisku żółwia błotnego oraz torfowiskach, w ramach realizacji projektu „Lubelska Natura 2000 – wdrażanie planów zadań ochronnych” POIS.02.04.00-00-0024/16 – III części: Część I - Ochrona łąk i torfowisk w obszarze Torfowiska Chełmskie – wycięcie drzew i krzewów; Część II - Ochrona łąk i torfowisk w obszarze Torfowiska Chełmskie – koszenie roślinności zielnej oraz odrostów krzewów Część III – Ochrona żółwia błotnego – usuwanie zakrzaczeń
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLublin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa terenowa
  • Termin składania wniosków2020-07-03
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyRegionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-25
  • Numer ogłoszenia554422-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 554422-N-2020 z dnia 2020-06-25 r.

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie: Wycięcie drzew i krzewów na lęgowisku żółwia błotnego oraz torfowiskach, w ramach realizacji projektu „Lubelska Natura 2000 – wdrażanie planów zadań ochronnych” POIS.02.04.00-00-0024/16 – III części: Część I - Ochrona łąk i torfowisk w obszarze Torfowiska Chełmskie – wycięcie drzew i krzewów; Część II - Ochrona łąk i torfowisk w obszarze Torfowiska Chełmskie – koszenie roślinności zielnej oraz odrostów krzewów Część III – Ochrona żółwia błotnego – usuwanie zakrzaczeń
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
„Lubelska Natura 2000 – wdrażanie planów zadań ochronnych” POIS.02.04.00-00-0024/16
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie, krajowy numer identyfikacyjny 60418276000000, ul. Bazylianówka  46 , 20-144  Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 81 710 65 00, e-mail sekretariat.lublin@rdos.gov.pl, faks 81 710 65 01.
Adres strony internetowej (URL): www.lublin.rdos.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.lublin.rdos.gov.pl (w zakładce Zamówienia Publiczne/Zamówienia publiczne)

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie, ul. Bazylianówka 46, 20-144 Lublin (sekretariat - I piętro).

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycięcie drzew i krzewów na lęgowisku żółwia błotnego oraz torfowiskach, w ramach realizacji projektu „Lubelska Natura 2000 – wdrażanie planów zadań ochronnych” POIS.02.04.00-00-0024/16 – III części: Część I - Ochrona łąk i torfowisk w obszarze Torfowiska Chełmskie – wycięcie drzew i krzewów; Część II - Ochrona łąk i torfowisk w obszarze Torfowiska Chełmskie – koszenie roślinności zielnej oraz odrostów krzewów Część III – Ochrona żółwia błotnego – usuwanie zakrzaczeń
Numer referencyjny: WOF.261.1.7.2020.WM
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wycięcie drzew i krzewów na lęgowisku żółwia błotnego oraz torfowiskach, w ramach realizacji projektu „Lubelska Natura 2000 – wdrażanie planów zadań ochronnych” POIS.02.04.00-00-0024/16 – III części:Część I - Ochrona łąk i torfowisk w obszarze Torfowiska Chełmskie – wycięcie drzew i krzewów;Część II - Ochrona łąk i torfowisk w obszarze Torfowiska Chełmskie – koszenie roślinności zielnej oraz odrostów krzewówCzęść III – Ochrona żółwia błotnego – usuwanie zakrzaczeń2. Określenie przedmiotu zamówienia: 2.1. Część I 2.1.1. mechaniczne lub ręczne wycięcie drzew i krzewów, głównie odrośli, na powierzchni 1,74 ha,2.1.2. wyniesienie wyciętej biomasy poza teren obszaru Natura 2000 i utylizacja we własnym zakresie, 2.1.3. sporządzenie sprawozdania z wykonanych prac zwierającego również dokumentację fotograficzną.2.2. Część II 2.2.1. mechaniczne wykoszenie roślinności zielnej oraz odrośli krzewów (głównie głogów) na powierzchni 4,93 ha,2.2.2. wyniesienie wyciętej biomasy poza teren obszaru Natura 2000 i utylizacja we własnym zakresie,2.2.3. sporządzenie sprawozdania z wykonanych prac zwierającego również dokumentację fotograficzną.2.3. Część III 2.3.1. wycięcie drzew i krzewów ocieniających lęgowiska żółwia błotnego o łącznej powierzchni 1,10 ha,2.3.2. wyniesienie wyciętej biomasy z terenu lęgowiska i złożenie w stosy oddalone do 50 m od lęgowisk w miejscach wskazanych przez zarządcę lub właściciela terenu, 2.3.3. sporządzenie sprawozdania z wykonanych prac zwierającego również dokumentację fotograficzną.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ, będący jednocześnie załącznikiem nr 1 do Umowy.4. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umów o pracę osób wykonujących czynności polegające na:4.1. Część I i II4.1.1. wycięciu drzew i krzewów;4.1.2. sporządzeniu sprawozdania z wykonanych prac.4.2. Część III4.2.1. koszeniu roślinności zielnej oraz odrośli krzewów;4.2.2. sporządzeniu sprawozdania z wykonanych prac.

II.5) Główny kod CPV: 77211400-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
77314100-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
28

II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: Część I: -prace terenowe: od 10 do 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy, zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w ofercie,-złożenie sprawozdania do Zamawiającego: do 21 dni kalendarzowych od zakończenia prac terenowych.Część II:-prace terenowe: od 21 do 28 dni kalendarzowych od dnia 15 września 2020 r., zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w ofercie,-złożenie sprawozdania do Zamawiającego: do 21 dni kalendarzowych od zakończenia prac terenowych.Część III: -prace terenowe: od 10 do 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy, zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w ofercie,-złożenie sprawozdania do Zamawiającego: do 21 dni kalendarzowych od zakończenia prac terenowych.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: W odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: W odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) orazdokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Oświadczenie o części zamówienia, którejwykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o firmach podwykonawców - w przypadku powierzeniaprzez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo doreprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 4.Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na wniosek popsujeosoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać odpowiednio z właściwego rejestru lub zcentralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 5. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo brakuprzynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca możezłożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadządo zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowejinformacji,o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależnoścido tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy.Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawcamoże przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu oudzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin realizacji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Nie
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy:1) zmiana wynagrodzenia brutto określonego w § 8 ust. 12) zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego, 3) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:a) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie;b) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonanie prac w terenie;c) działania osób trzecich, które uniemożliwiają Wykonawcy wykonanie przedmiotu umowy;4) zmiana osób będących przedstawicielami stron wymienionych w §4 ust. 6 i ust 7 orazw §5 ust. 1 (np. przypadki losowe, rozwiązanie stosunku pracy z pracodawcą).5) Zmiany umowy przewidziane w ust. 1 dopuszczalne są na następujących warunkach:a) ad pkt 1) kwota wynagrodzenia brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę stawki podatku VAT;b) ad pkt 2) zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego, c) ad pkt 3) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia:• lit. a) o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, • lit. b) o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych, • lit c) o czas trwania działań osób trzecich,d) ad pkt 4) w przypadku śmierci, rozwiązania umowy o pracę, długotrwałej choroby, zmian personalnych w strukturze organizacyjnej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-03, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawieochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danychoraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Regionalny Dyrektor OchronyŚrodowiska w Lublinie, ul. Bazylianówka 46, 20-144 Lublin. 2. Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, z którym możePani/Pan kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z prawzwiązanych z przetwarzaniem danych poprzez e-mail: iod.lublin@rdos.gov.pl lub pisemnie na adres Administratora danych. 3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1lit. c RODO w celu związanym z niniejszympostępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty,którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu oart. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp”. 5. Z danych osobowych będziemy korzystać domomentu zakończenia realizacji celu określonego w pkt 18.1.3 tj. zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dniazakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywaniaobejmuje cały czas trwania umowy. Po tym czasie zdanych będziemy korzystać przez okres oraz w zakresie wymaganym przezprzepisy powszechnie obowiązującego prawa. 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednioPani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje nie podania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7.W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.22 RODO. 8. Posiada Pani/Pan: 8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, 8.3. na podstawie art. 18 RODO prawożądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18ust. 2 RODO, 8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, żeprzetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 9. Nie przysługuje Pani/Panu: 9.1. w związkuz art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, 9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, októrym mowa w art. 20 RODO; 9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część I - Ochrona łąk i torfowisk w obszarze Torfowiska Chełmskie – wycięcie drzew i krzewów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Część I 1.1.1. mechaniczne lub ręczne wycięcie drzew i krzewów, głównie odrośli, na powierzchni 1,74 ha,1.1.2. wyniesienie wyciętej biomasy poza teren obszaru Natura 2000 i utylizacja we własnym zakresie, 1.1.3. sporządzenie sprawozdania z wykonanych prac zwierającego również dokumentację fotograficzną.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ, będący jednocześnie załącznikiem nr 1 do Umowy.3. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umów o pracę osób wykonujących czynności polegające na:3.1. Część I 3.1.1. wycięciu drzew i krzewów;3.1.2. sporządzeniu sprawozdania z wykonanych prac.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77211400-6, 77314100-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin realizacji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: Część I: -prace terenowe: od 10 do 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy, zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w ofercie,-złożenie sprawozdania do Zamawiającego: do 21 dni kalendarzowych od zakończenia prac terenowych.


Część nr: 2 Nazwa: Część II - Ochrona łąk i torfowisk w obszarze Torfowiska Chełmskie – koszenie roślinności zielnej oraz odrostów krzewów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Część II1.1.1 mechaniczne wykoszenie roślinności zielnej oraz odrośli krzewów (głównie głogów) na powierzchni 4,93 ha,1.1.2. wyniesienie wyciętej biomasy poza teren obszaru Natura 2000 i utylizacja we własnym zakresie,1.1.3. sporządzenie sprawozdania z wykonanych prac zwierającego również dokumentację fotograficzną.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ, będący jednocześnie załącznikiem nr 1 do Umowy.3. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umów o pracę osób wykonujących czynności polegające na:3.1. Część II3.1.1. wycięciu drzew i krzewów;3.1.2. sporządzeniu sprawozdania z wykonanych prac.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77211400-6, 77314100-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 28
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin realizacji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE: Termin wykonania zamówienia: Część II:-prace terenowe: od 21 do 28 dni kalendarzowych od dnia 15 września 2020 r., zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w ofercie,-złożenie sprawozdania do Zamawiającego: do 21 dni kalendarzowych od zakończenia prac terenowych.


Część nr: 3 Nazwa: Część III – Ochrona żółwia błotnego – usuwanie zakrzaczeń
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Część III 1.1.1. wycięcie drzew i krzewów ocieniających lęgowiska żółwia błotnego o łącznej powierzchni 1,10 ha,1.1.2. wyniesienie wyciętej biomasy z terenu lęgowiska i złożenie w stosy oddalone do 50 m od lęgowisk w miejscach wskazanych przez zarządcę lub właściciela terenu, 1.1.3. sporządzenie sprawozdania z wykonanych prac zwierającego również dokumentację fotograficzną.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ, będący jednocześnie załącznikiem nr 1 do Umowy.3. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umów o pracę osób wykonujących czynności polegające na:3.1. Część III3.1.1. koszeniu roślinności zielnej oraz odrośli krzewów;3.1.2. sporządzeniu sprawozdania z wykonanych prac.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77211400-6, 77314100-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin realizacji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania zamówienia: Część III: -prace terenowe: od 10 do 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy, zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w ofercie,-złożenie sprawozdania do Zamawiającego: do 21 dni kalendarzowych od zakończenia prac terenowych.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej - Międzyrzec Podlaski
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Lublin: dostawa odczynników
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Pozostałe: Dostawa pługa dla SDOO Karzniczka