Usuwanie drzew, krzewów i odrośli, koszenie łąk i torfowisk oraz ochrona roślin rzadkich...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usuwanie drzew, krzewów i odrośli, koszenie łąk i torfowisk oraz ochrona roślin rzadkich w Poleskim Parku Narodowym w 2024 r
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoUrszulin
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2024-07-08
  • ZamawiającyPoleski Park Narodowy
  • Data publikacji ogłoszenia2024-06-28
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00388279
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usuwanie drzew, krzewów i odrośli, koszenie łąk i torfowisk oraz ochrona roślin rzadkich w Poleskim Parku Narodowym w 2024 r

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Poleski Park Narodowy

1.3.) Oddział zamawiającego: Poleski Park Narodowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061360188

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lubelska 3a

1.5.2.) Miejscowość: Urszulin

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-234

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 82 5713071

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poleskipn@poleskipn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.poleskipn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usuwanie drzew, krzewów i odrośli, koszenie łąk i torfowisk oraz ochrona roślin rzadkich w Poleskim Parku Narodowym w 2024 r

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-afe1c84b-321b-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00388279

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00099625/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usuwanie odrośli, koszenie łąk i torfowisk w obwodach ochronnych Poleskiego Parku Narodowego w 2024 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-afe1c84b-321b-11ef-acf6-4e696a6d8c25

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu
Platformy e-Zamówienia („Platforma”), która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej, z
zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu Platformy. Informacje na temat komunikacji za pośrednictwem
Platformy dostępne są również w Instrukcji interaktywnej – Komunikacja w postępowaniu dostępnej pod adresem:
https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Komunikacja-w-postepowaniu-5.1.p

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział
w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie.
Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy, w tym minimalne
wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy oraz informacje dotyczące specyfikacji
połączenia określa „Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia”, dostępny pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz informacje zamieszczone na stronie Platformy w zakładce „Centrum Pomocy”
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej
w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowanie) musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załącznik do jednego formularza)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych
osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych
jest Poleski Park Narodowy w Urszulinie, ul. Lubelska 3a, 22-234 Urszulin, NIP: 565 15 25 309, REGON: 061360188, tel. (082)
5713071, fax. (082) 5713003, e-mail: poleskipn@poleskipn.pl(dalej: Administrator).
Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@poleskipn.pl
Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób
gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony
prawnej, o których mowa w dziale VI PZP, do upływu terminu do ich wniesienia.
Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające
upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności.
Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki
określone w art. 255-256 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także
udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.
Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w
oparciu o przepisy PZP, a także ustawy o dostępie do informacji publicznej.
Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą
przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie
zamówienia publicznego.
Osoba, której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania dane osobowe, ma prawo:
1) dostępu do swoich danych osobowych2) do sprostowana swoich danych osobowych
3) do żądania od Zamawiającego – jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
4) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
Wykonawca w ofercie złoży oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14
RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OPK 420/9/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Koszenie łąk, gruntów ornych oraz muraw napiaskowych, usuwanie odrośli w obwodach ochronnych Wola Wereszczyńska, Łowiszów, Kochanowskie, Zbójno - na powierzchni 21,57 ha

4.2.6.) Główny kod CPV: 77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-08-12 do 2024-10-04

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert w każdej Części, Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium oceny ofert:
Kryterium 1- Cena – 60 %
Kryterium 2 - Wykonanie części prac z polegających na usuwaniu odrośli drzew i krzewów bez użycia narzędzi mechanicznych -40%
Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:
1) W ramach kryterium 1 „Cena” (waga 60%) ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C = Cn/Co x 100 pkt x 60 %
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w ofercie dla danej Części
Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.

2) W ramach kryterium 2 Wykonanie części prac z polegających na usuwaniu odrośli drzew i krzewów oraz wykaszaniu bez użycia narzędzi mechanicznych w ramach danej Części (waga - 40%) ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:

W = Wo x 40%

gdzie:

W - liczba punktów w ramach kryterium "Wykonanie części prac z polegających na usuwaniu odrośli drzew i krzewów oraz wykaszaniu bez użycia narzędzi mechanicznych"
Wo- liczba punktów przyznana ofercie wg zasad:

20 punktów otrzyma oferta Wykonawcy który wykona w ramach danej Części prace polegające na usuwaniu odrośli drzew i krzewów oraz wykaszaniu bez użycia narzędzi mechanicznych na powierzchni od 1,00 ha do 2,99 ha
40 punktów otrzyma oferta Wykonawcy który wykona w ramach danej Części prace polegające na usuwaniu odrośli drzew i krzewów oraz wykaszaniu bez użycia narzędzi mechanicznych na powierzchni od 3,00 ha do-4,99 ha
60 punktów otrzyma oferta Wykonawcy który wykona w ramach danej Części prace polegające na usuwaniu odrośli drzew i krzewów oraz wykaszaniu bez użycia narzędzi mechanicznych na powierzchni od 5,00 ha do-6,99 ha
80 punktów otrzyma oferta Wykonawcy który wykona w ramach danej Części prace polegające na usuwaniu odrośli drzew i krzewów oraz wykaszaniu bez użycia narzędzi mechanicznych na powierzchni od 7,00 ha do-8,99 ha
100 punktów otrzyma oferta Wykonawcy który wykona w ramach danej Części prace polegające na usuwaniu odrośli drzew i krzewów oraz wykaszaniu bez użycia narzędzi mechanicznych na powierzchni co najmniej 9,00 ha

W ramach tego kryterium najwyższą liczbę punktów (100) uzyska oferta Wykonawcy, który wskaże, że wykona co najmniej 9,00 ha prac polegających na usuwaniu odrośli drzew i krzewów oraz wykaszaniu bez użycia narzędzi mechanicznych. Oferta Wykonawcy, który wykona więcej niż 9,00 ha prac polegających na usuwaniu odrośli drzew i krzewów oraz wykaszaniu bez użycia narzędzi mechanicznych otrzyma 100 punktów w ramach tego kryterium. Minimalna powierzchnia prac polegających na usuwaniu odrośli drzew i krzewów bez użycia narzędzi mechanicznych, za którą Wykonawca otrzyma punkty w ramach tego kryterium wynosi 1,00 ha.

Zamawiający informuje, że przez "Wykonanie części prac z polegających na usuwaniu odrośli drzew i krzewów oraz wykaszaniu wykaszaniu bez użycia narzędzi mechanicznych" rozumie wykonanie tych prac z użyciem jedynie takich narzędzi ręcznych jak np. siekiera, tasak, maczeta, kosa ręczna (bez użycia wykaszarek, kos spalinowych). Wykonawca w formularzu oferty wskaże na jakiej łącznej powierzchni (w ha) w ramach danej Części (Część 1, zadanie 2; Część 2, zadanie 4, 5, 6; Część 3, zadanie 3) wykona prace polegające na usuwaniu odrośli drzew i krzewów oraz wykaszaniu bez użycia narzędzi mechanicznych oraz zaznaczy orientacyjne położenie obszarów, na których będzie usuwał drzewa, krzewy i odrośla oraz wykaszanie bez użycia narzędzi mechanicznych na rycinie załączonej do formularza oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wykonanie części prac z polegających na usuwaniu odrośli drzew i krzewów oraz wykaszaniu bez użycia narzędzi mechanicznych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Koszenie łąk, torfowisk, usuwanie odrośli oraz ochrona roślin rzadkich w obwodzie ochronnym Orłów - na powierzchni 22,35 ha.

4.2.6.) Główny kod CPV: 77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-07-29 do 2024-10-04

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert w każdej Części, Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium oceny ofert:
Kryterium 1- Cena – 60 %
Kryterium 2 - Wykonanie części prac z polegających na usuwaniu odrośli drzew i krzewów bez użycia narzędzi mechanicznych -40%
Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:
1) W ramach kryterium 1 „Cena” (waga 60%) ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C = Cn/Co x 100 pkt x 60 %
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w ofercie dla danej Części
Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.

2) W ramach kryterium 2 Wykonanie części prac z polegających na usuwaniu odrośli drzew i krzewów oraz wykaszaniu bez użycia narzędzi mechanicznych w ramach danej Części (waga - 40%) ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:

W = Wo x 40%

gdzie:

W - liczba punktów w ramach kryterium "Wykonanie części prac z polegających na usuwaniu odrośli drzew i krzewów oraz wykaszaniu bez użycia narzędzi mechanicznych"
Wo- liczba punktów przyznana ofercie wg zasad:

20 punktów otrzyma oferta Wykonawcy który wykona w ramach danej Części prace polegające na usuwaniu odrośli drzew i krzewów oraz wykaszaniu bez użycia narzędzi mechanicznych na powierzchni od 1,00 ha do 2,99 ha
40 punktów otrzyma oferta Wykonawcy który wykona w ramach danej Części prace polegające na usuwaniu odrośli drzew i krzewów oraz wykaszaniu bez użycia narzędzi mechanicznych na powierzchni od 3,00 ha do-4,99 ha
60 punktów otrzyma oferta Wykonawcy który wykona w ramach danej Części prace polegające na usuwaniu odrośli drzew i krzewów oraz wykaszaniu bez użycia narzędzi mechanicznych na powierzchni od 5,00 ha do-6,99 ha
80 punktów otrzyma oferta Wykonawcy który wykona w ramach danej Części prace polegające na usuwaniu odrośli drzew i krzewów oraz wykaszaniu bez użycia narzędzi mechanicznych na powierzchni od 7,00 ha do-8,99 ha
100 punktów otrzyma oferta Wykonawcy który wykona w ramach danej Części prace polegające na usuwaniu odrośli drzew i krzewów oraz wykaszaniu bez użycia narzędzi mechanicznych na powierzchni co najmniej 9,00 ha

W ramach tego kryterium najwyższą liczbę punktów (100) uzyska oferta Wykonawcy, który wskaże, że wykona co najmniej 9,00 ha prac polegających na usuwaniu odrośli drzew i krzewów oraz wykaszaniu bez użycia narzędzi mechanicznych. Oferta Wykonawcy, który wykona więcej niż 9,00 ha prac polegających na usuwaniu odrośli drzew i krzewów oraz wykaszaniu bez użycia narzędzi mechanicznych otrzyma 100 punktów w ramach tego kryterium. Minimalna powierzchnia prac polegających na usuwaniu odrośli drzew i krzewów bez użycia narzędzi mechanicznych, za którą Wykonawca otrzyma punkty w ramach tego kryterium wynosi 1,00 ha.

Zamawiający informuje, że przez "Wykonanie części prac z polegających na usuwaniu odrośli drzew i krzewów oraz wykaszaniu wykaszaniu bez użycia narzędzi mechanicznych" rozumie wykonanie tych prac z użyciem jedynie takich narzędzi ręcznych jak np. siekiera, tasak, maczeta, kosa ręczna (bez użycia wykaszarek, kos spalinowych). Wykonawca w formularzu oferty wskaże na jakiej łącznej powierzchni (w ha) w ramach danej Części (Część 1, zadanie 2; Część 2, zadanie 4, 5, 6; Część 3, zadanie 3) wykona prace polegające na usuwaniu odrośli drzew i krzewów oraz wykaszaniu bez użycia narzędzi mechanicznych oraz zaznaczy orientacyjne położenie obszarów, na których będzie usuwał drzewa, krzewy i odrośla oraz wykaszanie bez użycia narzędzi mechanicznych na rycinie załączonej do formularza oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wykonanie części prac z polegających na usuwaniu odrośli drzew i krzewów oraz wykaszaniu bez użycia narzędzi mechanicznych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Koszenie łąk, torfowisk, usuwanie odrośli oraz ochrona roślin rzadkich w obwodzie ochronnym Bubnów na powierzchni 22,34 ha

4.2.6.) Główny kod CPV: 77000000-0 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-08-12 do 2024-10-04

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert w każdej Części, Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium oceny ofert:
Kryterium 1- Cena – 60 %
Kryterium 2 - Wykonanie części prac z polegających na usuwaniu odrośli drzew i krzewów bez użycia narzędzi mechanicznych -40%
Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:
1) W ramach kryterium 1 „Cena” (waga 60%) ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:
C = Cn/Co x 100 pkt x 60 %
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych
Co - cena oferty ocenianej
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w ofercie dla danej Części
Z uwagi na postanowienia art. 225 ust. 1 PZP, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.

2) W ramach kryterium 2 Wykonanie części prac z polegających na usuwaniu odrośli drzew i krzewów oraz wykaszaniu bez użycia narzędzi mechanicznych w ramach danej Części (waga - 40%) ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:

W = Wo x 40%

gdzie:

W - liczba punktów w ramach kryterium "Wykonanie części prac z polegających na usuwaniu odrośli drzew i krzewów oraz wykaszaniu bez użycia narzędzi mechanicznych"
Wo- liczba punktów przyznana ofercie wg zasad:

20 punktów otrzyma oferta Wykonawcy który wykona w ramach danej Części prace polegające na usuwaniu odrośli drzew i krzewów oraz wykaszaniu bez użycia narzędzi mechanicznych na powierzchni od 1,00 ha do 2,99 ha
40 punktów otrzyma oferta Wykonawcy który wykona w ramach danej Części prace polegające na usuwaniu odrośli drzew i krzewów oraz wykaszaniu bez użycia narzędzi mechanicznych na powierzchni od 3,00 ha do-4,99 ha
60 punktów otrzyma oferta Wykonawcy który wykona w ramach danej Części prace polegające na usuwaniu odrośli drzew i krzewów oraz wykaszaniu bez użycia narzędzi mechanicznych na powierzchni od 5,00 ha do-6,99 ha
80 punktów otrzyma oferta Wykonawcy który wykona w ramach danej Części prace polegające na usuwaniu odrośli drzew i krzewów oraz wykaszaniu bez użycia narzędzi mechanicznych na powierzchni od 7,00 ha do-8,99 ha
100 punktów otrzyma oferta Wykonawcy który wykona w ramach danej Części prace polegające na usuwaniu odrośli drzew i krzewów oraz wykaszaniu bez użycia narzędzi mechanicznych na powierzchni co najmniej 9,00 ha

W ramach tego kryterium najwyższą liczbę punktów (100) uzyska oferta Wykonawcy, który wskaże, że wykona co najmniej 9,00 ha prac polegających na usuwaniu odrośli drzew i krzewów oraz wykaszaniu bez użycia narzędzi mechanicznych. Oferta Wykonawcy, który wykona więcej niż 9,00 ha prac polegających na usuwaniu odrośli drzew i krzewów oraz wykaszaniu bez użycia narzędzi mechanicznych otrzyma 100 punktów w ramach tego kryterium. Minimalna powierzchnia prac polegających na usuwaniu odrośli drzew i krzewów bez użycia narzędzi mechanicznych, za którą Wykonawca otrzyma punkty w ramach tego kryterium wynosi 1,00 ha.

Zamawiający informuje, że przez "Wykonanie części prac z polegających na usuwaniu odrośli drzew i krzewów oraz wykaszaniu wykaszaniu bez użycia narzędzi mechanicznych" rozumie wykonanie tych prac z użyciem jedynie takich narzędzi ręcznych jak np. siekiera, tasak, maczeta, kosa ręczna (bez użycia wykaszarek, kos spalinowych). Wykonawca w formularzu oferty wskaże na jakiej łącznej powierzchni (w ha) w ramach danej Części (Część 1, zadanie 2; Część 2, zadanie 4, 5, 6; Część 3, zadanie 3) wykona prace polegające na usuwaniu odrośli drzew i krzewów oraz wykaszaniu bez użycia narzędzi mechanicznych oraz zaznaczy orientacyjne położenie obszarów, na których będzie usuwał drzewa, krzewy i odrośla oraz wykaszanie bez użycia narzędzi mechanicznych na rycinie załączonej do formularza oferty.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wykonanie części prac z polegających na usuwaniu odrośli drzew i krzewów oraz wykaszaniu bez użycia narzędzi mechanicznych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat od dnia w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) należycie zrealizował a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych realizuje:
a) dla Części 1 usługi polegające na usuwaniu drzew, krzewów lub odrośli, koszeniu łąk, torfowisk lub nieużytków na łącznej powierzchni nie mniejszej niż 10 ha, z tym, że usługi polegające na usunięciu drzew i krzewów oraz usługi polegające na koszeniu mogą być wykonane/wykonywane w ramach jednego zamówienia (umowy) lub jako oddzielne usługi.
b) dla Części 2 usługi polegające na usuwaniu drzew, krzewów lub odrośli, koszeniu łąk, torfowisk lub nieużytków na łącznej powierzchni nie mniejszej niż 10 ha, z tym, że usługi polegające na usunięciu drzew i krzewów oraz usługi polegające na koszeniu mogą być wykonane/wykonywane w ramach jednego zamówienia (umowy) lub jako oddzielne usługi.
c) dla Części 3 usługi polegające na usuwaniu drzew, krzewów lub odrośli, koszeniu łąk, torfowisk lub nieużytków na łącznej powierzchni nie mniejszej niż 10 ha, z tym, że usługi polegające na usunięciu drzew i krzewów oraz usługi polegające na koszeniu mogą być wykonane/wykonywane w ramach jednego zamówienia (umowy) lub jako oddzielne usługi.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. wykaz usług porównywalnych z usługami stanowiącymi przedmiot zamówienia, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu (rodzaju wykonanych usług), dat (dat dziennych rozpoczęcia i zakończenia realizacji usług) i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane (wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 3 do SWZ).
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wspólnie z innymi Wykonawcami informacje, o których mowa wyżej dotyczą usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
2. dowody, że wskazane przez Wykonawcę usługi na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:(a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 PZP,(b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, odnośnie do orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego, (c) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a) PZP, (d) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b) PZP, odnośnie do skazania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu, (e) art. 109 ust. 1 pkt 3 PZP, odnośnie do ukarania za przestępstwo lub ukarania za wykroczenie, za które wymierzona karę aresztu - sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem,
2.oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. 2023 poz. 1689 ze zm. ), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej
3. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) PZP, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem,
4. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem
5. odpis lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
6. oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania
7. oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia w zakresie, o którym mowa w art. 5k rozporządzenia Rady (UE) Nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie, w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 z dnia 8 kwietnia 2022 r. w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) Nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizujących sytuację na Ukrainie – (wzór oświadczenia Wykonawcy dotyczącego przesłanek wykluczenia z art. 5k rozporządzenia 833/2014 stanowi załącznik nr 11 do SWZ), Oświadczenie to powinno zostać sporządzone pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości określonej poniżej dla każdej z Części:
dla Części 1 – w wysokości 2 500,00 zł
dla Części 2 – w wysokości 4 000,00zł
dla Części 3 – w wysokości 2 500,00 zł

Łącznie za całość zamówienia w wysokości 9000,00 zł
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.
Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną Część jest obowiązany wnieść wadium w wysokości sumy wadiów przewidzianych dla każdej Części, na które składa ofertę.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2024 r. poz. 419).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 7.1. powinni spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy.
W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust.3 PZP, mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 Pzp

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-08 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia - zakładki oferty /wnioski po wybraniu przycisku „złóż ofertę”

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-08 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej - Międzyrzec Podlaski
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI