Usługi z zakresu gospodarki łowieckiej (OHZ Wierzchosławice - obw. łow. nr 86),...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Usługi z zakresu gospodarki łowieckiej (OHZ Wierzchosławice - obw. łow. nr 86), gospodarki łąkowo-rolnej, utrzymania obiektów edukacyjnych (ścieżka edukacyjna "LASY WIERZCHOSŁAWICKIE"), utrzymania obiektów turystycznych i hodowli lasu w roku 2021
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDąbrowa Tarnowska
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-12-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPGL LP Nadleśnictwo Dąbrowa Tarnowska
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-09
  • Numer ogłoszenia764094-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 764094-N-2020 z dnia 09.12.2020 r.

PGL LP Nadleśnictwo Dąbrowa Tarnowska: Usługi z zakresu gospodarki łowieckiej (OHZ Wierzchosławice - obw. łow. nr 86), gospodarki łąkowo-rolnej, utrzymania obiektów edukacyjnych (ścieżka edukacyjna "LASY WIERZCHOSŁAWICKIE"), utrzymania obiektów turystycznych i hodowli lasu w roku 2021
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: PGL LP Nadleśnictwo Dąbrowa Tarnowska, krajowy numer identyfikacyjny 35054555300000, ul. ul. Szarwarska  1 , 33-200  Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 146 422 101, e-mail dabrowatar@krakow.lasy.gov.pl, faks 146 424 233.
Adres strony internetowej (URL): www.dabrowa.krakow.lasy.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.dabrowa.krakow.lasy.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta pisemna
Adres:
Nadleśnictwo Dąbrowa Tarnowska, ul. Szarwarska 1, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, pokój nr 11 (Sekretariat)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi z zakresu gospodarki łowieckiej (OHZ Wierzchosławice - obw. łow. nr 86), gospodarki łąkowo-rolnej, utrzymania obiektów edukacyjnych (ścieżka edukacyjna "LASY WIERZCHOSŁAWICKIE"), utrzymania obiektów turystycznych i hodowli lasu w roku 2021
Numer referencyjny: SI.270.16.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Opis przedmiotu zamówienia Gospodarka łowiecka, gospodarka łąkowo - rolna, utrzymanie parkingów i obiektów turystycznych, utrzymanie obiektów edukacyjnych, hodowla lasu na rok 2021 Lp. Czynność wg SILP pozycja planu Opis J.m. Ilość 1 2 3 4 5GOSPODARKA ŁOWIECKA W OHZ WIERZCHOSŁAWICE (obw. łow. nr 86). 1 ŁO-DOKSOL 1560 Dokarmianie zwierzyny płowej-sól kg 1600,00 GODZ RH prace godzinowe ręczne rgodz. 30 GODZ CH prace godzinowe-ciągnik mth 202 ŁO-DOKSO 10840 Dokarmianie zwierzyny płowej- karma soczysta kg 3500,00 GODZ RH prace godzinowe ręczne rgodz. 7 GODZ CH prace godzinowe-ciągnik mth 23 ŁO-DOKSU 1561 Dokarmianie zwierzyny płowej-karma sucha tona 1,50 GODZ CH prace godzinowe-ciągnik mth 20 GODZ RH prace godzinowe ręczne rgodz. 704 ŁO-DOKTR 1559 Dokarmianie zwierzyny płowej-karma treściwa tona 2,00 GODZ CH prace godzinowe-ciągnik mth 10 GODZ RH prace godzinowe ręczne rgodz. 155 ŁO-POL 12323 Organizacja polowań w OHZ szt. 15 ORG.POL. Organizacja polowań w OHZ szt. 15 "Organizacja polowania zbiorowego zawiera:1) Transport myśliwych w łowisku2) Transport naganki w łowisku 3) Patroszenie i przygotowania tusz pozyskanej zwierzyny do transportu i jej transport do miejsca magazynowania4) Zapewnienie minimum 6 naganiaczy5) Zapewnienie sygnalisty na rozpoczęciu i zakończeniu polowania6) Zapewnienie psów myśliwskich7) Zapewnienie medali na polowanie (król polowania, vicekról polowania, król pudlarzy)8) Organizacja pokotu zwierzyny9) Zapewnienie ciepłych posiłków i napojów dla myśliwych10) Inne prace wg. potrzeby tj. przygotowanie miejsca przerwy podczas polowania, sciąganie postrzałków" 6 ŁO-POLET 1567 Utrzymanie poletek łowieckich HA 6,08 Oddz. 424 h HA 0,06 Oddz. 433 c HA 0,91 Oddz. 497 j HA 0,82 Oddz. 448 a HA 0,89 Oddz. 502 j HA 0,70 Oddz. 505 g HA 1,03 Oddz. 506 d HA 1,67 GODZ CH prace godzinowe-ciągnik mth 10 GODZ RH prace godzinowe ręczne rgodz. 15 MOCZNIK mocznik nawozowy kg 500,00 POLIFOSKA nawóz kg 500,00 RZEPA rzepa kg 5,00 WAPNO NAW. wapno nawozowe kg 500,007 ŁO-URZN 1566 Budowa i transport nowych urządzeń łowieckich szt. 20 BUD-URZł Budowa nowych urządzeń łowieckich (amb.stałe) - mat. Wykonawcy szt. 3 BUD-URZł Budowa nowych urządzeń łowieckich(amb.przenośne) - mat.Wykonawcy szt. 17 GODZ CH prace godzinowe-ciągnik mth 20,00 GODZ RH prace godzinowe ręczne rgodz. 40,008 ŁO-URZS 1565 Utrzymanie urządzeń łowieckich szt. 273 ROZBURŁ rozbiórka urządzeń łowieckich szt. 15 GODZ CH prace godzinowe-ciągnik mth 67 GODZ RH prace godzinowe ręczne rgodz. 215 GODZ CH ścieżki podchodowe (mech. wykaszanie ścieżek) mth 20 GODZ RH ścieżki podchodowe ( prace ręczne) rgodz. 20 GODZ CH prace godzinowe-ciągnik (transport ambon) mth 23 GODZ RH prace godzinowe ręczne (remont ambon) rgodz. 359 ŁOP-POZZ 16152 Pozyskanie zwierzyny szt. 78 PREP-TROF Preparowanie trofeów szt. 78 preparowanie trofeów - jeleń byk szt. 10 preparowanie trofeów - daniel byk szt. 3 preparowanie trofeów - sarna kozioł szt. 55 preparowanie trofeów - dzik szt. 10 USŁ INNE psy myśliwskie, utrzymanie chłodni w tym jej obsługa i utrzymanie porządku na obiekcie, przechowywanie tusz, inne prace wg. potrzeby rgodz. 80010 ŁO-PADLE 358 Koszty dot. zwierzyny padłej x x PREP-TROF preparowanie trofeów szt. 3GOSPODARKA ŁĄKOWO - ROLNA Koszenie i uprawa łąk własnych : 424h, 433c, 448a, 465a,b,d, 497g, 502f,g,h,k, 505h,g, 506d, 482a,c, 481f 11 D-UPRŁ Uprawa łąk ha 20,72 KOSZ-O Koszenie wokół różnych obiektów ha 17,33 GODZ CH prace godzinowe-ciągnik mth 55,00 GODZ RH prace godzinowe ręczne rgodz. 20,00Uprawa i utrzymanie poletek łowieckich: 424h, 433c, 497j, 448a, 502j, 505g, 506d 12 D-UPRR Uprawa roli na poletkach łowieckich HA 6,08 Oddz. 424 h HA 0,06 Oddz. 433 c HA 0,91 Oddz. 497 j HA 0,82 Oddz. 448 a HA 0,89 Oddz. 502 j HA 0,70 Oddz. 505 g HA 1,03 Oddz. 506 d HA 1,67 GODZ CH prace godzinowe-ciągnik mth 170 GODZ RH prace godzinowe ręczne rgodz. 220 MOCZNIK mocznik nawozowy kg 1500,00 POLIFOSKA nawóz kg 1500,00 RZEPA rzepa kg 50,00 WAPNO NAW. wapno nawozowe kg 2000,00UTRZYMANIE PARKINGÓW I OBIEKTÓW TURYSTYCZNYCH Bieżące naprawy i remontowanie obiektów turystycznych oddz. 465a w leś. Wierzchosławice 13 GODZ RH Prace reczne na obiekcie turystycznym rgodz. 50,00 GODZ CH Prace transportowe na obiekcie turystycznym mth 5Bieżącenaprawy i remontowanie obiektów turystycznych oddz. 324h, 305b w leś. Waryś 14 GODZ RH Prace reczne na obiekcie turystycznym rgodz. 72 GODZ CH Prace transportowe na obiekcie turystycznym mth 9 GODZ RH! Koszenie placu - wykaszarka godz. 8UTRZYMANIE OBIEKTÓW EDUKACYJNYCH Bieżące naprawy obiektów i porządkowanie ścieżki przyrodniczo - leśnej "LASY WIERZCHOSŁAWICKIE" 15 GODZ RH prace ręczne na obiekcie turystycznym rgodz. 1000 GODZ CH prace transportowe na obiekcie turystycznym mth 30 GODZ RH! Koszenie placu przy ścieżce - wykaszarka godz. 300 Hodowla lasu 16 Kod grupy czynności ODN-POZ Nazwa: POZOSTAŁE PRACE PRZY ODNOWIENIACH TSZT X TRANS-SAD transport sadzonek TSZTxKM 700,00 Kod grupy czynności ODN-POZ KM X TRANSPORT sadzonek z innych nadleśnictw, nasion z przechowalni, siatki KM 600,00

II.5) Główny kod CPV: 77600000-6
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, o wartości do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegać będą na powtórzeniu usług podobnych do usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, 5.2. Zamówienia, o których mowa w pkt 5.1. będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 01.01.2021   lub zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie): zrealizował lub realizuje (przy czym w tym przypadku będzie liczona wartość zrealizowanej części umowy) co najmniej 2 usługi lub wykonał w ramach umowy wieloletniej 1 usługę trwającą minimum 2 lata ,polegającą na wykonywaniu prac z zakresu gospodarki łowieckiej , na kwotę nie mniejszą niż 60 000 zł brutto rocznie. Warunek w zakresie potencjału technicznego, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującym sprzętem: a) ciągnik rolniczy – minimum o mocy silnika minimum 60 KM, b) samochód dostawczy o ładowności całkowitej do 3,5 tony Warunek w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą nadzoru z wykształceniem leśnym wyższym lub leśnym średnim oraz posiadającą podstawowe uprawnienia do wykonywania polowania;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert następujące oświadczenia stanowiące potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – Załącznik nr 3 2) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia –składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp– Załącznik nr 4. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie. Wykaz musi potwierdzać spełnianie warunków określonych w siwz. (zał. nr 6), 2) Wykaz narzędzi (sprzętu), wyposażenie zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (zał. nr 7) 3) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za nadzór, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zał nr 8). 4) Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 pkt 13 - 22 pzp oraz w art. 24 ust. 5 pkt 1 – 2 i 4 – 7 pzp (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ); 5) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 100 000 zł
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wypełniony formularz ofertowy (wzór – zał. nr 1) 2. Kosztorys szczegółowy (wzór – zał. nr 1A). 3. Odpis z właściwego rejestru działalności gospodarczej lub inny dokument potwierdzający dane firmy oraz dane osób uprawnionych do jej reprezentowania 4. Pełnomocnictwo /oryginał/osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów, 5. W przypadku złożenia oferty wspólnej– pełnomocnictwo udzielone liderowi, 6. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (jeżeli dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Samodzielna realizacja kluczowych elementów zamówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 18.12.2020, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów-Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI