USŁUGA WYCINKI DRZEW, SAMOSIEWÓW, KARCZOWANIA, FREZOWANIA, USUWANIA WIATROŁOMÓW,

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
USŁUGA WYCINKI DRZEW, SAMOSIEWÓW, KARCZOWANIA, FREZOWANIA, USUWANIA WIATROŁOMÓW, ZŁOMÓW, PIELĘGNACJI DRZEW ORAZ NASADZANIE DRZEW I KRZEWÓW NA TERENIE ADMINISTROWANYM PRZEZ 31 WOG
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZgierz
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-10-28
  • Zamawiający31 Wojskowy Oddział Gospodarczy
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-14
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00393705
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
USŁUGA WYCINKI DRZEW, SAMOSIEWÓW, KARCZOWANIA, FREZOWANIA, USUWANIA WIATROŁOMÓW, ZŁOMÓW, PIELĘGNACJI DRZEW ORAZ NASADZANIE DRZEW I KRZEWÓW NA TERENIE ADMINISTROWANYM PRZEZ 31 WOG

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101067256

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konstantynowska 85

1.5.2.) Miejscowość: Zgierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 261442185

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 31wog.zp@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://31wog.wp.mil.pl/pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

USŁUGA WYCINKI DRZEW, SAMOSIEWÓW, KARCZOWANIA, FREZOWANIA, USUWANIA WIATROŁOMÓW, ZŁOMÓW, PIELĘGNACJI DRZEW ORAZ NASADZANIE DRZEW I KRZEWÓW NA TERENIE ADMINISTROWANYM PRZEZ 31 WOG

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a0788fd-4ba7-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00393705

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00058723/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.22 Wycinka drzew i samosiewów, karczowanie, frezowanie i usuwanie wiatrołomów oraz nasadzenia

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://portalsmartpzp.pl/31wog

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://portalsmartpzp.pl/31wog

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania zostały opisane w Rozdziale VIII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 31. WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY, ul. Konstantynowska 85, 95 – 100 ZGIERZ, tel. 261 442 002, 31wog.kancelaria@ron.mil.pl reprezentowany przez KOMENDANTA,

2. u administratora danych osobowych wyznaczony jest Inspektor Ochrony Danych Osobowych, z którym można się skontaktować poprzez email: 31wog.iod@ron.mil.pl lub telefonicznie nr 261 442 275,

3. dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniami o udzielenie zamówienia publicznego,

4. odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;

5. dane osobowe wykonawcy będą przechowywane, zgodnie art. 78 ustawy PZP,
w zw. z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt 31.Wojskowego Oddziału Gospodarczego, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

6. obowiązek podania przez wykonawcę danych osobowych dotyczących bezpośrednio wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym
w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;

7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

8. Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO, prawo dostępu do danych osobowych dotyczących wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO, prawo do sprostowania danych osobowych wykonawcy *;
− na podstawie art. 18 RODO, prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO;

9. Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art.. 6 ust. 1 lit. c RODO.

* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 85/ZP/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wycinka drzew wraz z frezowaniem, usunięcie złomów, wywrotów, krzewów
oraz oczyszczenie powierzchni terenu z samosiewów drzew i krzewów
z karczowaniem wraz z zagospodarowaniem drewna
i urobku na terenie kompleksów wojskowych w Łodzi
Szczegółowe wymagania zawarto w Projektowanym Postanowieniu Umowy stanowiącej Załącznik nr 1a do SWZ .
Zakres prac – określono w załączniku nr 1 do Umowy na zad 1

4.2.6.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się następującym kryterium oraz w następujący sposób będzie oceniać oferty:

DLA ZADAŃ NR 1-4

KRYTERIUM A + B, gdzie: Liczba punktów
(waga)
A Cena 60
B Termin wykonania usługi 40

A. Sposób obliczenia wartości punktowej w kryterium Cena:

cena brutto oferty najniżej skalkulowanej
Liczba punktów oferty = ---------------------------------------------------------- x 60 (pkt)
cena brutto ocenianej oferty

Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
B. Sposób obliczenia wartości punktowej w kryterium termin wykonania usługi
Liczba punktów zostanie przyznana w zależności od wskazanego przez Wykonawcę czasu wykonania usługi:
• 40 pkt, jeżeli Wykonawca zaoferuje czas wykonania usługi w terminie 10 dni od podpisania umowy
• 20 pkt, jeżeli Wykonawca zaoferuje czas wykonania usługi w terminie 15 dni od podpisania umowy
• 0 pkt, jeżeli Wykonawca zaoferuje czas wykonania usługi w terminie 20 dni od podpisania umowy
Punkty zostaną przydzielone na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (Formularz ofertowy), o czasie wykonania usługi. Ostatecznie punkty przyznane za kryteria zostaną zsumowane.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania usługi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Oczyszczenie powierzchni z samosiewów drzew i krzewów, karczowanie, wycinka drzew, frezowanie pni, usunięcie wywrotów i złomów, pielęgnacja drzew wraz z zagospodarowaniem drewna i urobku oraz uporządkowaniem terenu na obszarze kompleksów wojskowych w Kutnie i Zgierz
Szczegółowe wymagania zawarto w Projektowanym Postanowieniu Umowy stanowiącym Załącznik nr 1a do SWZ .

Zakres prac – określono w załączniku nr 1 do Umowy na zad.2

4.2.6.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się następującym kryterium oraz w następujący sposób będzie oceniać oferty:

DLA ZADAŃ NR 1-4

KRYTERIUM A + B, gdzie: Liczba punktów
(waga)
A Cena 60
B Termin wykonania usługi 40

A. Sposób obliczenia wartości punktowej w kryterium Cena:

cena brutto oferty najniżej skalkulowanej
Liczba punktów oferty = ---------------------------------------------------------- x 60 (pkt)
cena brutto ocenianej oferty

Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
B. Sposób obliczenia wartości punktowej w kryterium termin wykonania usługi
Liczba punktów zostanie przyznana w zależności od wskazanego przez Wykonawcę czasu wykonania usługi:
• 40 pkt, jeżeli Wykonawca zaoferuje czas wykonania usługi w terminie 10 dni od podpisania umowy
• 20 pkt, jeżeli Wykonawca zaoferuje czas wykonania usługi w terminie 15 dni od podpisania umowy
• 0 pkt, jeżeli Wykonawca zaoferuje czas wykonania usługi w terminie 20 dni od podpisania umowy
Punkty zostaną przydzielone na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (Formularz ofertowy), o czasie wykonania usługi. Ostatecznie punkty przyznane za kryteria zostaną zsumowane.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania usługi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wycinka drzew wraz z frezowaniem, pielęgnacją drzew z zagospodarowaniem drewna
i urobku oraz uporządkowaniem terenu na terenie kompleksu wojskowego
w Tomaszowie Mazowieckim
Szczegółowe wymagania zawarto w Projektowanym Postanowieniu Umowy stanowiącym Załącznik nr 1a do SWZ.

Zakres prac – określono w załączniku nr 1 do Umowy (załącznik nr 1a do SWZ) na zad.3

4.2.6.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się następującym kryterium oraz w następujący sposób będzie oceniać oferty:

DLA ZADAŃ NR 1-4

KRYTERIUM A + B, gdzie: Liczba punktów
(waga)
A Cena 60
B Termin wykonania usługi 40

A. Sposób obliczenia wartości punktowej w kryterium Cena:

cena brutto oferty najniżej skalkulowanej
Liczba punktów oferty = ---------------------------------------------------------- x 60 (pkt)
cena brutto ocenianej oferty

Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
B. Sposób obliczenia wartości punktowej w kryterium termin wykonania usługi
Liczba punktów zostanie przyznana w zależności od wskazanego przez Wykonawcę czasu wykonania usługi:
• 40 pkt, jeżeli Wykonawca zaoferuje czas wykonania usługi w terminie 10 dni od podpisania umowy
• 20 pkt, jeżeli Wykonawca zaoferuje czas wykonania usługi w terminie 15 dni od podpisania umowy
• 0 pkt, jeżeli Wykonawca zaoferuje czas wykonania usługi w terminie 20 dni od podpisania umowy
Punkty zostaną przydzielone na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (Formularz ofertowy), o czasie wykonania usługi. Ostatecznie punkty przyznane za kryteria zostaną zsumowane.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania usługi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wycinka drzew wraz z frezowaniem z zagospodarowaniem drewna i urobku oraz uporządkowaniem terenu na terenie kompleksu wojskowego
w Leźnicy Wielkiej
Szczegółowe wymagania zawarto w Projektowanym Postanowieniu Umowy stanowiącym Załącznik nr 1a do SWZ .

Zakres prac – określono w załączniku nr 1 do Umowy na zad. 4 (załącznik nr 1a do SWZ).

4.2.6.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się następującym kryterium oraz w następujący sposób będzie oceniać oferty:

DLA ZADAŃ NR 1-4

KRYTERIUM A + B, gdzie: Liczba punktów
(waga)
A Cena 60
B Termin wykonania usługi 40

A. Sposób obliczenia wartości punktowej w kryterium Cena:

cena brutto oferty najniżej skalkulowanej
Liczba punktów oferty = ---------------------------------------------------------- x 60 (pkt)
cena brutto ocenianej oferty

Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
B. Sposób obliczenia wartości punktowej w kryterium termin wykonania usługi
Liczba punktów zostanie przyznana w zależności od wskazanego przez Wykonawcę czasu wykonania usługi:
• 40 pkt, jeżeli Wykonawca zaoferuje czas wykonania usługi w terminie 10 dni od podpisania umowy
• 20 pkt, jeżeli Wykonawca zaoferuje czas wykonania usługi w terminie 15 dni od podpisania umowy
• 0 pkt, jeżeli Wykonawca zaoferuje czas wykonania usługi w terminie 20 dni od podpisania umowy
Punkty zostaną przydzielone na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (Formularz ofertowy), o czasie wykonania usługi. Ostatecznie punkty przyznane za kryteria zostaną zsumowane.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania usługi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa nasadzeń drzew na terenie kompleksów wojskowych
administrowanych przez 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy

4.2.6.) Główny kod CPV: 77211600-8 - Sadzenie drzew

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: DLA ZADANIA NR 5


KRYTERIUM A + B, gdzie: Liczba punktów
(waga)
A Cena 60
B Termin wykonania usługi 40

C. Sposób obliczenia wartości punktowej w kryterium Cena:

cena brutto oferty najniżej skalkulowanej
Liczba punktów oferty = ---------------------------------------------------------- x 60 (pkt)
cena brutto ocenianej oferty

Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów – 60. Pozostałe oferty zostaną przeliczone według powyższego wzoru. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
D. Sposób obliczenia wartości punktowej w kryterium termin wykonania usługi
Liczba punktów zostanie przyznana w zależności od wskazanego przez Wykonawcę czasu wykonania usługi:
• 40 pkt, jeżeli Wykonawca zaoferuje czas wykonania usługi w terminie 10 dni od podpisania umowy
• 0 pkt, jeżeli Wykonawca zaoferuje czas wykonania usługi w terminie 15 dni od podpisania umowy
Punkty zostaną przydzielone na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia (Formularz ofertowy), o czasie wykonania usługi. Ostatecznie punkty przyznane za kryteria zostaną zsumowane.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania usługi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:

1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art.109 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP
2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7.1 ustawy z 13 kwietnia 2022
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę ora służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835)
3) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, związanej z przedmiotem zamówienia.
• dla zadania 1 – o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł
• dla zadania 2 – o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł
• dla zadania 3 – o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł
• dla zadania 4 – o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł

W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, Wykonawca wykaże, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę stanowiącą sumę w/w zadań (wartości minimalnych kwot polisy OC) tj. np. w przypadku złożenia oferty na wszystkie zadania Wykonawca jest zobowiązany posiadać polisę na kwotę minimum 220 000,00 zł.

d) zdolności technicznej lub zawodowej:

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 (jednej) usługi, odpowiadającej swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia,
z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie.

Wartość każdej (pojedynczej) usługi winna być nie mniejsza niż:
Nr zadania Wartość brutto w zł
Zadanie 1 60 000,00
Zadanie 2 60 000,00
Zadanie 3 60 000,00
Zadanie 4 60 000,00
Zadanie 5 100 000,00
UWAGA:

Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie musi wykazać się doświadczeniem zdobytym poprzez zrealizowanie usług na kwotę odpowiadającą każdemu z tych zadań.

2. Wykonawca obowiązany jest do załączenia dowodów określających, że usługa została wykonana należycie. Dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych nadal wykonywanych – referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie – powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert i potwierdzać doświadczenie na wymaganą kwotę.

3. Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego, zobowiązany będzie złożyć wypełniony wykaz usług (Załącznik Nr 3 do SWZ) wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie lub wykonywanie wskazanych w wykazie usług.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania
o udzielenie zamówienia w oryginale w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym:

• Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275),
z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia, o którym mowa stanowi Załącznik Nr 7 do SWZ.

• oświadczenie w celu potwierdzenia aktualności informacji przedstawionych
w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust.1 w oryginale w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
Wykonawca złoży w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym:

a) wykaz usług wykonanych wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy usługi te zostały wykonane należycie – zgodnie z warunkiem opisanym w rozdziale V ust. 1 pkt. 3 litera d według Załącznika nr 3 do SWZ.

b) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej związanej z przedmiotem zamówienia zgodnie
z warunkiem postawionym w Rozdziale V ust. 1 pkt. 3 litera c.

W przypadku polisy, której suma gwarancyjna wyrażona będzie w walucie obcej Zamawiający przeliczy jej wartość wg średniego kursu NBP na dzień upływu terminu składania ofert.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.

Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i zawierać w szczególności wskazanie:
• postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczą,
• wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
• ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.


Wymagana forma:
Pełnomocnictwo składa się, jako dokument elektroniczny opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub osobistym podpisem elektronicznym.

W przypadku gdy pełnomocnictwo zostało wystawione, jako dokument w postaci papierowej, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem
w postaci papierowej.

Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej mogą dokonać mocodawcy lub notariusz.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
Do oferty należy dołączyć:

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w postępowaniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Oświadczenie to stanowi wstępne potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, na dzień składania ofert zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do SWZ. Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.
Oświadczenie składają odrębnie:
wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia oraz podmiot udostępniający zasoby. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-28 10:10

8.2.) Miejsce składania ofert: http://portal.smartpzp.pl/31wog

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-28 10:20

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-26

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam partnera na sex-spotkanie- Poddębice
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania21-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam partnera na sex-spotkanie. Jestem kobietą. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI