USŁUGA POLEGAJĄCA NA DZIAŁANIACH OGRANICZAJĄCYCH WYSTĘPOWANIE PTAKÓW I INNYCH ZWIERZĄT...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
USŁUGA POLEGAJĄCA NA DZIAŁANIACH OGRANICZAJĄCYCH WYSTĘPOWANIE PTAKÓW I INNYCH ZWIERZĄT NA TERENIE LOTNISK W NOWYM GLINNIKU I LEŹNICY WIELKIEJ
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZgierz
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2024-01-03
  • Zamawiający31 Wojskowy Oddział Gospodarczy
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-21
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00566756
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
USŁUGA POLEGAJĄCA NA DZIAŁANIACH OGRANICZAJĄCYCH WYSTĘPOWANIE PTAKÓW I INNYCH ZWIERZĄT NA TERENIE LOTNISK W NOWYM GLINNIKU I LEŹNICY WIELKIEJ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101067256

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konstantynowska 85

1.5.2.) Miejscowość: Zgierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 31wog.zp@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://31wog.wp.mil.pl/pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

USŁUGA POLEGAJĄCA NA DZIAŁANIACH OGRANICZAJĄCYCH WYSTĘPOWANIE PTAKÓW I INNYCH ZWIERZĄT NA TERENIE LOTNISK W NOWYM GLINNIKU I LEŹNICY WIELKIEJ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04276d19-9fdf-11ee-953e-c2ea26915e21

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00566756

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://portal.smartpzp.pl/31wog

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://portal.smartpzp.pl/31wog

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez System. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta w Systemie, ani logowania do Systemu. Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Użytkownika Zewnętrznego tj. użytkownika Wykonawcy odbywa się komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, wniosków w ramach postępowania. Do pełnego i prawidłowego korzystania z Systemu przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego Użytkownika Zewnętrznego Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do autentykacji i podpisu.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: http://portal.smartpzp.pl/31wog

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 31. WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY, ul. Konstantynowska 85, 95 –
100 ZGIERZ, tel. 261 442 002, 31wog.kancelaria@ron.mil.pl reprezentowany przez KOMENDANTA,
2. u administratora danych osobowych wyznaczony jest Inspektor Ochrony Danych Osobowych, z którym można się skontaktować
poprzez email: 31wog.iod@ron.mil.pl. lub telefonicznie nr 261 442 275,
3. dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniami o udzielenie
zamówienia publicznego,
4. odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o
art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP;
5. dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie art. 78 ustawy PZP,
w zw. z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt 31.Wojskowego Oddziału Gospodarczego, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
6. obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych dotyczących bezpośrednio Wykonawcy jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
8. Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO, prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO, prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy *;
− na podstawie art. 18 RODO, prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych
osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO;
9. Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
danych osobowych Wykonawcy jest art.. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 23/ZP/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Usługa polegająca na działaniach ograniczających występowanie ptaków i innych zwierząt na terenie lotnisk w Nowym Glinniku i Leźnicy Wielkiej.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na 2 zadania:

• Zadanie nr 1 – Lotnisko w Nowym Glinniku
• Zadanie nr 2 – Lotnisko w Leźnicy Wielkiej

4.2.6.) Główny kod CPV: 77600000-6 - Usługi myśliwskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: KRYTERIUM A+B+C WAGA
A Liczba punktów uzyskanych w kryterium – cena oferty 60 pkt
B Liczba punktów uzyskanych w kryterium – ilość posiadanych ptaków powyżej wymaganej liczby 20 pkt
C Liczba punktów uzyskanych w kryterium – ilość posiadanych psów powyżej wymaganej liczby 20 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość posiadanych ptaków powyżej wymaganej liczby

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość posiadanych psów powyżej wymaganej liczby

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Usługa polegająca na działaniach ograniczających występowanie ptaków i innych zwierząt na terenie lotnisk w Nowym Glinniku i Leźnicy Wielkiej.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na 2 zadania:

• Zadanie nr 1 – Lotnisko w Nowym Glinniku
• Zadanie nr 2 – Lotnisko w Leźnicy Wielkiej

4.2.6.) Główny kod CPV: 77600000-6 - Usługi myśliwskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: KRYTERIUM A+B+C WAGA
A Liczba punktów uzyskanych w kryterium – cena oferty 60 pkt
B Liczba punktów uzyskanych w kryterium – ilość posiadanych ptaków powyżej wymaganej liczby 20 pkt
C Liczba punktów uzyskanych w kryterium – ilość posiadanych psów powyżej wymaganej liczby 20 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość posiadanych ptaków powyżej wymaganej liczby

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość posiadanych psów powyżej wymaganej liczby

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca:

1/ Wykaże, że dysponuje narzędziami niezbędnymi do realizacji zamówienia:

• co najmniej 4 ptakami łowczymi nakierowanymi na płoszenie gatunków ptaków, których odstraszanie metodą sokolniczą jest efektywne, oraz które posiadają świadectwa zwalniające z zakazów zgodnie z rozporządzeniem Rady (WE) nr 338/97 z dnia 9 grudnia 1996 r. w sprawie ochrony gatunków dzikiej fauny i flory w drodze regulacji handlu nimi, zaliczonych do płazów, gadów, ptaków lub ssaków (świadectwo CITES) i dokument rejestracyjny wydany przez Starostwo Powiatowe zgodnie z art. 64 ustawy o ochronie przyrody. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na dwa zadania winien wykazać, że posiada co najmniej 8 ptaków.

• posiada co najmniej 2 psy spośród ras Border Collie, gończy polski, posokowiec, spaniel bretoński, pointer, seter angielski, wyżeł niemiecki lub płochacz niemiecki ułożone do płoszenia ptaków/zwierząt, w wieku powyżej jednego roku życia posiadające rodowód lub metrykę ze Związku Kynologicznego w Polsce, ułożone przez Wykonawcę/opiekuna do pracy na terenie operacyjnym lotniska.
Jeżeli Wykonawca składa ofertę na dwa zadania powinien wykazać,
że posiada co najmniej 4 psy wyżej wymienionych ras odpowiednio wyszkolonych do pracy na lotnisku.

• wyrzutnię/pistolet hukowy z racami świetlnymi/dźwiękowymi – 1 szt.,
• emiter promienia/światła laserowego o barwie zielonej – 1 szt.,
• pojazd wyposażony w światło ostrzegawcze (tzw. kogut/majak) dostosowanym do przewożenia ptaków „łowczych” oraz psa/psów – 1 szt.
• systemem nagłośnienia przenośnym lub zamontowanym na pojeździe – 1 szt.,
• środki optyczne niezbędne do identyfikacji zagrożeń środowiskowych (lornetka) - 1szt.,
• klucz terenowy do identyfikacji ptaków – 1 szt.
Składając ofertę na dwa zadania Wykonawca musi wykazać posiadanie co najmniej 2 z wyżej wymienionych narzędzi.

Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć Wykaz narzędzi stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ.

2/ Wykaże, iż dysponuje odpowiednio co najmniej 1 osobą (dla każdego zadania osobno) zdolną do wykonania zamówienia posiadającą:

• uprawnienia sokolnicze (co najmniej 3 lata) zgodnie z art. 42 ust. 2 pkt.
3 ustawy Prawo Łowieckie– kurs sokolniczy, zdany egzamin sokolniczy w Polskim Związku Łowieckim;
• legitymację członkowską Polskiego Związku Łowieckiego z dowodem opłaconych składek za rok bieżący;
• zezwolenia na łowienie ptaków/zwierzyny przy użyciu ptaka łowczego – wydane przez Ministra Środowiska;
• legitymację posiadacza broni myśliwskiej.

Jeżeli Wykonawca składa ofertę na dwa zadania, musi wykazać dysponowanie dwoma osobami – po jednej na każde lotnisko.

Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć Wykaz osób stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.

3/ wykaże wykonanie, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, minimum 1 usługi (na każde zadanie),
o wartości nie mniejszej niż w tabeli poniżej, polegającej na płoszeniu ptactwa na lotniskach z wykorzystaniem psów i ptaków.

Wykonawca zobowiązany jest do złożenia dowodów określających,
czy usługi zostały wykonane w sposób należyty.
Dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane. W przypadku kiedy Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.

Wykonawca na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć wypełniony Wykaz usług wg Załącznika Nr 5 do SWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie wskazanych w wykazie usług.

Wartość każdej (pojedynczej) usługi winna być nie mniejsza niż:
Nr zadania Przedmiot zamówienia Wartość brutto w zł
Zadanie nr 1 Lokalizacja: Nowy Glinnik 150.000,00
Zadanie nr 2 Lokalizacja: Leźnica Wielka 150.000,00

Jeżeli Wykonawca składa ofertę na dwa zadania musi wykazać się doświadczeniem zdobytym poprzez zrealizowanie minimum 1 usługi na kwotę nie mniejszą niż suma kwot dla obu zadań, czyli jeżeli Wykonawca składa ofertę na zadania nr 1 i nr 2 musi wykazać, iż posiada doświadczenie zdobyte poprzez zrealizowanie minimum 1 usługi o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: • Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia, o którym mowa stanowi Załącznik Nr 8 do SWZ.

• Oświadczenie w celu potwierdzenia aktualności informacji przedstawionych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust.1 w oryginale w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzone podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym zgodnie z Załącznikiem Nr 9 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: • Wykaz narzędzi niezbędnych do realizacji zamówienia zgodnie
z Załącznikiem Nr 3 do SWZ,

• Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich uprawnień, zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SWZ,

• Wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert – Załącznik Nr 5 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
Zamawiający uzna warunek dotyczący doświadczenia, o którym mowa w ust. 1 pkt. 3 niniejszego rozdziału, za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia posiada doświadczenie i zrealizuje usługę będącą przedmiotem zamówienia, do realizacji której to doświadczenie jest wymagane.
W takim przypadku:
• Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-03 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem platformy pod adresem https://portal.smartpzp.pl/31wog na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-03 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-01

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej - Piotrków Trybunalski
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI