IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena brutto za całość zamówienia danej części |
60,00 |
termin płatności |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień warunków umowy dotyczących terminów realizacji dostaw jedynie w przypadkach niezależnych od wykonawcy, na skutek klęsk żywiołowych spowodowanych nieodwracalnymi działaniami przyrody lub na skutek działań osób trzecich. Udowodnienie ww. sytuacji leżeć będzie po stronie Wykonawcy.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości poszczególnych art. zamawianego asortymentu w stosunku do ilości określonej w formularzu cenowym, jednak nie więcej niż 30% tej wielkości.3. Zapis istotnych postanowień projektu umowy może ulec zmianie w dowolnym zakresie jedynie przed terminem składania ofert.Jeżeli w trakcie obowiązywania umowy nastąpi zmiana w zakresie podatku VAT, Zamawiający zobowiązuje się do uiszczenia opłaty powiększonej lub pomniejszonej o obowiązującą stawkę podatku od towarów i usług, w dniu wystawienia faktury VAT (powstania obowiązku podatkowego).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-10-23, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Dostawa jabłek |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa jabłekIlość: 51 000 kgOpis:Jabłko: powinno być: całe, zdrowe, czyste, suche, bez uszkodzeń. Dostawy o jednakowych średnicach, waga pojedyncza sztuki od 100 g do 200 g, dostawy w skrzynkach drewnianych lub plastikowych do 20 kg; dostawy sukcesywne po około 1600 kg; 1 raz w tygodniu. Miesięczne zapotrzebowanie około 6375 kg. Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy. Jakość nie może odbiegać od Polskich Norm.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15300000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto za całość zamówienia w danej części |
60,00 |
termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Dostawa ziemniaków |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa ziemniakówIlość: 146 000 kgOpis: Ziemniak krajowy o miąższu żółtym, o średnicy poprzecznej i podłużnej min. 6 cm, nieprzerośnięte kiełkami i perzem, zdrowe bez oznak gnicia, śladów pleśni i uszkodzeń mechanicznych, nie mogą być myte, nie dopuszcza się nadmiernie zawilgoconych na powierzchni, zaparzonych, zapleśniałych, zmarzniętych, zanieczyszczonych środkami ochrony roślin, wolne od szkodników i szkód przez nie wyrządzonych. Szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie około 18 250 kg, dostawy sukcesywne po około 4600 kg; 1 raz w tygodniu Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15300000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto za całość zamówienia w danej części |
60,00 |
termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Dostawa buraka czerwonego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Burak czerwonyIlość: 20 000 kgOpis: Burak czerwony krajowy, powinien być: zdrowy, czysty, suchy, bez uszkodzeń, nie zwiędnięty, bez zanieczyszczeń środkami ochrony roślin, workowany od 10 kg do 25 kg, dostawy towaru o jednakowej średnicy-nie mniej niż 6 cm. Szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie 2 500 kg, dostawy 1 raz w tygodniu sukcesywne po około 550 kg; dostawy w opakowaniach dostawcy bez dodatkowych opłat, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15300000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto za całość zamówienia w danej części |
60,00 |
termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Dostawa cebuli |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa cebuliIlość: 14 000 kgOpis: Cebula biała, krajowa, powinna być: zdrowa, czysta, cała, bez uszkodzeń, bez zanieczyszczeń środkami ochrony roślin, workowana od 10 kg do 25 kg, szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie 1 750 kg, dostawy 1 raz w tygodniu sukcesywne po około 400 kg, dostawy w opakowaniach dostawcy bez dodatkowych opłat, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15300000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto za całość zamówienia w danej części |
60,00 |
termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Dostawa marchwi |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa marchwiIlość: 27 000 kgOpis: Marchew krajowa, powinna być: zdrowa, czysta, sucha, nie zwiędnięta, bez uszkodzeń, bez zanieczyszczeń środkami ochrony roślin, workowana od 10 kg do 25 kg, o jednakowej średnicy-nie mniej niż 2 cm. Szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie 3 400 kg, dostawy 1 raz w tygodniu sukcesywne po około 850 kg, dostawy w opakowaniach dostawcy bez dodatkowych opłat, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15300000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto za całość zamówienia w danej części |
60,00 |
termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Dostawa kapusty białej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa kapusty białejIlość: 14 000 kgOpis: Kapusta biała krajowa, powinna być: zdrowa, czysta, o świeżym wyglądzie, wolna od nadmiernego zawilgocenia powierzchniowego, nie pęknięta, bez odgnieceń i uszkodzeń, bez zanieczyszczeń środkami ochrony roślin, workowana od 10 kg do 25 kg, szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie 1750 kg, dostawy 1 raz w tygodniu sukcesywne po około 450 kg, dostawy w opakowaniach dostawcy bez dodatkowych opłat, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15100000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto za całość zamówienia w danej części |
60,00 |
termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Dostawa kapusty czerwonej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa kapusty czerwonejIlość: 7 000 kgOpis:Kapusta czerwona krajowa, powinna być: zdrowa, czysta, o świeżym wyglądzie, wolna od nadmiernego zawilgocenia powierzchniowego, nie pęknięta, bez odgnieceń i uszkodzeń, bez zanieczyszczeń środkami ochrony roślin, workowana od 10 kg do 25 kg, szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie około 900 kg, dostawy sukcesywne 1 raz w tygodniu po około 200 kg, dostawy w opakowaniach dostawcy bez dodatkowych opłat, termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od daty dostawy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15100000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-01
data zakończenia: 2021-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto za całość zamówienia w danej części |
60,00 |
termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Dostawa warzyw przetworzonych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa warzyw przetworzonych1. Ogórek kiszonyIlość: 7 000 kgOpis: Ogórek kiszony - wymagania: ogórek cały bez oznak gnicia, śladów pleśni. Pakowany w beczki do 130 kg, szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie około 600 kg, dostawy sukcesywne po około 300 kg, termin przydatności nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy. Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm2. Kapusta kiszonaIlość: 15 600 kgOpis:Kapusta kiszona - wymagania: bez oznak gnicia, śladów pleśni. Pakowana w beczki do 130 kg, szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie około 1300 kg, dostawy sukcesywne po około 650 kg, termin przydatności nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy. Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15100000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2020-11-01
data zakończenia: 2021-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto za całość zamówienia w danej części |
60,00 |
termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Dostawa warzyw mrożonych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa warzyw mrożonych1. Włoszczyzna mrożonaIlość: 30 000 kgOpis:Włoszczyzna mrożona - paski, skład: marchew, seler, pietruszka, por. Szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie około 2500 kg, dostawy sukcesywne po około 600 kg, termin przydatności nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy. Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.2. Kalafior mrożonyIlość: 1 400 kgOpis:Kalafior mrożony - kalafior różyczki. Szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie około 120 kg, dostawy sukcesywne po około 60 kg, termin przydatności nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy. Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.3. Mieszanka warzywna 7-składnikowaIlość: 1 400 kgOpis:Mieszanka warzywna 7 - składnikowa: mieszanka warzywna skład: marchew, pietruszka, por, seler, brokuł, kalafior, koperek. Szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie około 120 kg, dostawy sukcesywnie po około 60kg, waga opakowania jednostkowego od 5 do 20kg, termin przydatności nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy. Jakość towaru nie może odbiegać od Polskich Norm.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15100000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2021-01-01
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena brutto za całość zamówienia w danej części |
60,00 |
termin płatności |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: