Sukcesywna dostawa świeżych warzyw, owoców i podobnych produktów do Przedszkola

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywna dostawa świeżych warzyw, owoców i podobnych produktów do Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi , ul. Waryńskiego 7, 72-320 Trzebiatów, w okresie 01.10.2022 - 31.12.2022r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTrzebiatów
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-09-28
  • ZamawiającyGmina Trzebiatów
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-20
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00356176
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa świeżych warzyw, owoców i podobnych produktów do Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi , ul. Waryńskiego 7, 72-320 Trzebiatów, w okresie 01.10.2022 - 31.12.2022r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzebiatów

1.3.) Oddział zamawiającego: Przedszkole z Oddziałami Integracyjnymi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001004218

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Waryńskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Trzebiatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-320

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 913872282

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole1@onet.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://trzebiatow.eprzedszkola.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa świeżych warzyw, owoców i podobnych produktów do Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi , ul. Waryńskiego 7, 72-320 Trzebiatów, w okresie 01.10.2022 - 31.12.2022r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65816c8d-38da-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00356176

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029950/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywna dotawa art. żywnościowych do Przedszkola z Oddziałami Integracyjnymi im. "Słonia nad Regą" ul. Waryńskiego 7, 72-320 Trzebiatów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się̨ przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl ePUAPu, dostępnego pod adresem:
https://przedszktrzebiatow/SkrytkaESP oraz poczty elektronicznej.
2) Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Pani Agnieszka Dobrucka oraz Pani Magdalena Bepirszcz
email: przedszkole1@onet.eu
3) Wykonawca zamierzający wziąć́ udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadać́ konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących
formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do
komunikacji”.
4) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń́ oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
5) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
6) Za datę̨ przekazania oferty, wniosków, zawiadomień́, dokumentów elektronicznych, oświadczeń́ lub
elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń́ oraz innych informacji przyjmuje się̨ datę̨ ich
przekazania na ePUAP.
7) Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania (identyfikator postępowania)
jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać́ również̇ na Liście wszystkich
postepowań́ w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): załącznik nr 7 do SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): jak w punkcie wyżej

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/6/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świeże warzywa, owoce i podobne produkty. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów w ilości i o jakości wskazanej w załączniku 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-10-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena ofert zostanie przeprowadzona dla każdej części zamówienia oddzielnie na podstawie przedstawionych wyżej kryteriów oraz ich wag. Maksymalna liczba punktów jaką , po uwzględnieniu wagi może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony przewidują możliwość zmiany treści umowy.
1. Zmianę wynagrodzenia w przypadku zmiany przepisów prawa podatkowego, a w szczególności zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT.
2. Zmian obligatoryjnych wynikających ze zmian przepisów prawa, niezależnie od stron.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-28 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-28 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Kupię drewno opałowe, węgiel, ekogroszek - Stargard
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania29-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Kupię drewno opałowe, węgiel, ekogroszek. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Ochrona Osiedla Studenckiego Politechniki Krakowskiej
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Trzebiatów: „Budowa ścieżki rowerowej na terenie parku miejskiego Królewski Gaj”
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Trzebiatów: Przebudowa drogi Lewice - Gąbin
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Pozostałe: Dostawa ciągnika rolniczego dla Zespołu Szkół RCKU w Czernichowie
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI