Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr7 im. Kazimierza...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr7 im. Kazimierza Wielkiego w 2024 r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCzechowice-Dziedzice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-12-13
  • ZamawiającySzkoła Podstawowa nr 7 im. Kazimierza Wielkiego w Czechowicach- Dziedzicach
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-04
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00529708
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr7 im. Kazimierza Wielkiego w 2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 7 im. Kazimierza Wielkiego w Czechowicach- Dziedzicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000728865

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 6

1.5.2.) Miejscowość: Czechowice-Dziedzice

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-502

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@sp7czdz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pl-pl.facebook.com/SP7CzDz/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr7 im. Kazimierza Wielkiego w 2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-334ebd38-9293-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00529708

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040768/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej nr 7 im. Kazimierza Wielkiego w Czechowicach - Dziedzicach

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-334ebd38-9293-11ee-ba3b-4e891c384685

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
1)Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu Wykonawca na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz w zakładce „Centrum Pomocy”.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3) Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
2. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).

Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia
oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie
e-Zamówienia.
3. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
5. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
6. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy
e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl
w zakładce „Zgłoś problem”.
7. W szczególnie uzasadnionych przypadkach umożliwiających komunikację wykonawcy i zamawiającego za pośrednictwem platformy E-zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres mailowy : szkola@sp7czdz.pl
( nie dotyczy składania ofert )
8. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
9. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi
w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415)

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 5. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Podstawowa nr7 im. Kazimierza Wielkiego 43-502 Czechowice-Dziedzice ul. Szkolna 6
2) Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych Barbarę Sośnicką - Pawińską, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: inspektor@b-biodo.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 p.z.p.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach p.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jegozałączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: zp2/12/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 303219

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część NR 1 MROŻONKI WARZYWA I OWOCE, RYBY MROŻONE - owoce, warzywa odpowiednio mrożone, owoce i warzywa niepokruszone, z niewielką ilością lodu
RYBY mrożone odpowiednio całe, zapach smak świeży, po odmrożeniu nie rozpadają się, 5-10% glazury SHP. maksymalny ubytek masy nie może przekroczyć 20% , filet ok. 175-340 g 5%- 10% glazury.
Na czas trwania umowy dostawca zapewnia szkole zamrażalki
klapowe o pojemności nie mniejszej niż 300 litrów
w ilości 2 sztuk
DOSTAWCA ZOBOWIĄZUJE SIĘ DO DOSTARCZANIA DOKŁADNEJ ILOŚCI
ZAMÓWIONEGO MROŻONEGO FILETA RYBNEGO W KILOGRAMACH,ORAZ DOKŁADNEJ
ILOŚCI ZAMÓWIONYCH PALUSZKÓW RYBNYCH MROŻONYCH W SZTUKACH.
ZGODNIE Z ZAMÓWIENIEM KAŻDEGO DNIA

4.2.5.) Wartość części: 53219 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania Umowy do wartości niższej niż określona w Formularzu ofertowym, w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, wynikających ze zmieniającej się liczby podopiecznych korzystających z wyżywienia, zmiany ilości poszczególnych produktów wymaganych jadłospisem. Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia dostaw w/w przedmiocie zamówienia do wysokości min. 60 % wartości brutto wskazanej w Formularzu ofertowym wykonawcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: (dotyczy wszystkich części)

Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany w każdej Części oddzielnie według następujących kryteriów oceny ofert:

• Cena (C) – 60 % - Sposób przyznania punktów w kryterium „cena”:
najniższa cena ofertowa
C = ---------------------------------------------------- x 100pkt. x 60%
cena ofertowa w ofercie ocenianej

W powyższym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt.

2.)
• KRYTERIUM SPOSÓB DOSTAWY :
• A) wniesienie do Magazynu parter w obiektach zamawiajacego – 40 PKT
• B) Siedziba placówki parter bez wniesienia do Magazynu -0 PKT

P – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium SPOSÓB DOSTAWY

C+P=suma przyznanych punktów w kryterium cena i kryterium sposób dostawy

Suma przyznanych punktów w kryterium cena i sposób dostawy będzie sumowna .
W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże drugiego kryterium Zamawiający przyjmie, iż jest to termin wskazany w pkt. 2 B) Rozdziału XVIII niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wykonawca otrzyma – 0 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: • KRYTERIUM SPOSÓB DOSTAWY : • A) wniesienie do Magazynu parter w obiektach zamawiajacego – 40 PKT • B) Siedziba placówki parter bez wniesienia do Magazynu -0 PKT P – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium SPOSÓB DOSTAWY C+P=suma przyznanych punktów w kryterium cena i kryterium sposób dostawy Suma przyznanych punktów w kryterium cena i sposób dostawy będzie sumowna . W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże drugiego kryterium Zamawiający przyjmie, iż jest to termin wskazany w pkt. 2 B) Rozdziału XVIII niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wykonawca otrzyma – 0 punktów.

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część NR 2 WARZYWA I OWOCE ŚWIEŻE - owoce, warzywa, powinny być nie zwiędnięte, skorupka twarda, bez uszkodzeń zewnętrznych, owoce kulisto-stożkowate, dopuszcza się nieregularny intensywnie kolor, skóra gładka, lśniąca, miąższ soczysty. Warzywa korzenne- korzenie powinny być jędrne, nie popękane, nie sparciałe, bez uszkodzeń przez szkodniki, bez plam. Warzywa - klasy pierwszej, nie powinny być zaparzone, zamarznięte, zapleśniałe,
Owoce, warzywa liściaste – bez plam, zdrowe, bez uszkodzeńDOSTAWCA ZOBOWIĄZUJE SIĘ DO DOSTARCZANIA TOWARU W DNI POPRZEDZAJĄCE
JAKIEKOLWIEK DNI USTAWOWO WOLNE OD PRACY I ŚWIĄTECZNE ,ORAZ NAZAJUTRZ PO JAKICHKOLWIEK DNIACH USTAWOWO WOLNYCH OD PRACY LUB ŚWIĄTECZNYCH.
Warzywa dostarczane powinny być świeże, wolne od chorób, szkodników, nie nadgnite, bez plam.
Owoce o odpowiedniej jędrności, świeże.
DOSTAWCA ZOBOWIĄZUJE SIĘ DO DOSTARCZANIA TOWARU ZGODNIE Z ZAMÓWIENIEM KAŻDEGO DNIA

4.2.5.) Wartość części: 55000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania Umowy do wartości niższej niż określona w Formularzu ofertowym, w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, wynikających ze zmieniającej się liczby podopiecznych korzystających z wyżywienia, zmiany ilości poszczególnych produktów wymaganych jadłospisem. Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia dostaw w/w przedmiocie zamówienia do wysokości min. 60 % wartości brutto wskazanej w Formularzu ofertowym wykonawcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-12-02 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: (dotyczy wszystkich części)

Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany w każdej Części oddzielnie według następujących kryteriów oceny ofert:

• Cena (C) – 60 % - Sposób przyznania punktów w kryterium „cena”:
najniższa cena ofertowa
C = ---------------------------------------------------- x 100pkt. x 60%
cena ofertowa w ofercie ocenianej

W powyższym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt.

2.)
• KRYTERIUM SPOSÓB DOSTAWY :
• A) wniesienie do Magazynu parter w obiektach zamawiajacego – 40 PKT
• B) Siedziba placówki parter bez wniesienia do Magazynu -0 PKT

P – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium SPOSÓB DOSTAWY

C+P=suma przyznanych punktów w kryterium cena i kryterium sposób dostawy

Suma przyznanych punktów w kryterium cena i sposób dostawy będzie sumowna .
W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże drugiego kryterium Zamawiający przyjmie, iż jest to termin wskazany w pkt. 2 B) Rozdziału XVIII niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wykonawca otrzyma – 0 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: • KRYTERIUM SPOSÓB DOSTAWY : • A) wniesienie do Magazynu parter w obiektach zamawiajacego – 40 PKT • B) Siedziba placówki parter bez wniesienia do Magazynu -0 PKT P – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium SPOSÓB DOSTAWY C+P=suma przyznanych punktów w kryterium cena i kryterium sposób dostawy Suma przyznanych punktów w kryterium cena i sposób dostawy będzie sumowna . W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże drugiego kryterium Zamawiający przyjmie, iż jest to termin wskazany w pkt. 2 B) Rozdziału XVIII niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wykonawca otrzyma – 0 punktów.

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część NR 3 MIĘSO I PRODUKTY MIĘSNE DROBIOWE - mięso powinna być świeże, soczyste, barwa, zapach, konsystencja, powierzchnia i przekrój mają świadczyć
o świeżości produktu, wędliny konsystencja ścisła, barwa na przekroju jasno różowa, smak
i zapach charakterystyczny dla mięsa peklowanego, parzonego i użytych przyprawKiełbasy, szynki zawierające nie więcej niż 10g tłuszczu w 100g produktu gotowego do spożycia.
Wymagania dla mięsa klasa I, świeże,      czystość – mięso czyste, bez śladów zanieczyszczeń ciałami obcymi, dobrze wykrwawione,
-          konsystencja – jędrna, elastyczna, odkształcająca się,
-          smak i zapach – swoisty, charakterystyczny dla mięsa, bez oznak zaparzenia i zepsucia, nie dopuszczalny zapach płciowy lub moczowy,
-          barwa – od jasnoczerwonej do ciemnoczerwonej,
-          mięso oznakowane przez lekarza weterynarii – zdatne do spożycia, ze sztuk zdrowych, nie pochodzących z knurów i loch.
Wymagania dla wędlin :
Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru zgodnie z zamówieniem każdego dnia

-          klasa I, świeże, wystudzone, powierzchnia sucha, osłonka ściśle przylegająca, równomiernie pomarszczona
wędliny muszą być zapakowane w folię zgrzaną na obrzeżach w opakowaniach maksimum 2 kg, na opakowaniu ma być naklejona etykieta ze składem, datą produkcji oraz terminem przydatności do spożycia.
DOSTAWCA ZOBOWIĄZUJE SIĘ DOSTARCZAĆ TOWAR W DNIU JEGO UŻYCIA.
ZGODNIE Z ZAMÓWIENIEM KAŻDEGO DNIA

4.2.5.) Wartość części: 85000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania Umowy do wartości niższej niż określona w Formularzu ofertowym, w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, wynikających ze zmieniającej się liczby podopiecznych korzystających z wyżywienia, zmiany ilości poszczególnych produktów wymaganych jadłospisem. Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia dostaw w/w przedmiocie zamówienia do wysokości min. 60 % wartości brutto wskazanej w Formularzu ofertowym wykonawcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: (dotyczy wszystkich części)

Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany w każdej Części oddzielnie według następujących kryteriów oceny ofert:

• Cena (C) – 60 % - Sposób przyznania punktów w kryterium „cena”:
najniższa cena ofertowa
C = ---------------------------------------------------- x 100pkt. x 60%
cena ofertowa w ofercie ocenianej

W powyższym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt.

2.)
• KRYTERIUM SPOSÓB DOSTAWY :
• A) wniesienie do Magazynu parter w obiektach zamawiajacego – 40 PKT
• B) Siedziba placówki parter bez wniesienia do Magazynu -0 PKT

P – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium SPOSÓB DOSTAWY

C+P=suma przyznanych punktów w kryterium cena i kryterium sposób dostawy

Suma przyznanych punktów w kryterium cena i sposób dostawy będzie sumowna .
W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże drugiego kryterium Zamawiający przyjmie, iż jest to termin wskazany w pkt. 2 B) Rozdziału XVIII niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wykonawca otrzyma – 0 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: • KRYTERIUM SPOSÓB DOSTAWY : • A) wniesienie do Magazynu parter w obiektach zamawiajacego – 40 PKT • B) Siedziba placówki parter bez wniesienia do Magazynu -0 PKT P – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium SPOSÓB DOSTAWY C+P=suma przyznanych punktów w kryterium cena i kryterium sposób dostawy Suma przyznanych punktów w kryterium cena i sposób dostawy będzie sumowna . W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże drugiego kryterium Zamawiający przyjmie, iż jest to termin wskazany w pkt. 2 B) Rozdziału XVIII niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wykonawca otrzyma – 0 punktów.

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część NR 4 PRODUKTY MLECZARSKIE świeżość, dobry smak po otwarciu produktów, niezbrylone sery naturalne, gęste jogurty
DOSTAWCA ZOBOWIĄZUJE SIĘ DOSTARCZAĆ TOWAR W DNIU JEGO UŻYCIA.
ZGODNIE Z ZAMÓWIENIEM KAŻDEGO DNIA
DOSTAWCA ZOBOWIĄZUJE SIĘ DO DOSTARCZENIA TOWARU W DNI POPRZEDZAJĄCE JAKIEKOLWIEK DNI USTAWOWO WOLNYCH OD PRACY I ŚWIĄTECZNYCH ORAZ NAZAJUTRZ PO JAKICHKOLWIEK DNIACH WOLNYCH USTAWOWO OD PRACY LUB ŚWIĄTECZNYCH.

4.2.5.) Wartość części: 42000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania Umowy do wartości niższej niż określona w Formularzu ofertowym, w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, wynikających ze zmieniającej się liczby podopiecznych korzystających z wyżywienia, zmiany ilości poszczególnych produktów wymaganych jadłospisem. Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia dostaw w/w przedmiocie zamówienia do wysokości min. 60 % wartości brutto wskazanej w Formularzu ofertowym wykonawcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: (dotyczy wszystkich części)

Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany w każdej Części oddzielnie według następujących kryteriów oceny ofert:

• Cena (C) – 60 % - Sposób przyznania punktów w kryterium „cena”:
najniższa cena ofertowa
C = ---------------------------------------------------- x 100pkt. x 60%
cena ofertowa w ofercie ocenianej

W powyższym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt.

2.)
• KRYTERIUM SPOSÓB DOSTAWY :
• A) wniesienie do Magazynu parter w obiektach zamawiajacego – 40 PKT
• B) Siedziba placówki parter bez wniesienia do Magazynu -0 PKT

P – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium SPOSÓB DOSTAWY

C+P=suma przyznanych punktów w kryterium cena i kryterium sposób dostawy

Suma przyznanych punktów w kryterium cena i sposób dostawy będzie sumowna .
W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże drugiego kryterium Zamawiający przyjmie, iż jest to termin wskazany w pkt. 2 B) Rozdziału XVIII niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wykonawca otrzyma – 0 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: • KRYTERIUM SPOSÓB DOSTAWY : • A) wniesienie do Magazynu parter w obiektach zamawiajacego – 40 PKT • B) Siedziba placówki parter bez wniesienia do Magazynu -0 PKT P – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium SPOSÓB DOSTAWY C+P=suma przyznanych punktów w kryterium cena i kryterium sposób dostawy Suma przyznanych punktów w kryterium cena i sposób dostawy będzie sumowna . W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże drugiego kryterium Zamawiający przyjmie, iż jest to termin wskazany w pkt. 2 B) Rozdziału XVIII niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wykonawca otrzyma – 0 punktów.

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część NR 5 PRODUKTY GARMAŻERYJNE świeże zgodnie z opisem zał. nr 2 formularz asortymentowo-cenowy PRODUKTY GARMAŻERYJNE świeże zgodnie z opisem zał. nr 2 formularz asortymentowo-cenowy
DOSTAWCA ZOBOWIĄZUJE SIĘ DOSTARCZAĆ TOWAR W DNIU JEGO UŻYCIA.
ZGODNIE Z ZAMÓWIENIEM KAŻDEGO DNIA

4.2.5.) Wartość części: 7500 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15894300-4 - Dania gotowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania Umowy do wartości niższej niż określona w Formularzu ofertowym, w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, wynikających ze zmieniającej się liczby podopiecznych korzystających z wyżywienia, zmiany ilości poszczególnych produktów wymaganych jadłospisem. Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia dostaw w/w przedmiocie zamówienia do wysokości min. 60 % wartości brutto wskazanej w Formularzu ofertowym wykonawcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: (dotyczy wszystkich części)

Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany w każdej Części oddzielnie według następujących kryteriów oceny ofert:

• Cena (C) – 60 % - Sposób przyznania punktów w kryterium „cena”:
najniższa cena ofertowa
C = ---------------------------------------------------- x 100pkt. x 60%
cena ofertowa w ofercie ocenianej

W powyższym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt.

2.)
• KRYTERIUM SPOSÓB DOSTAWY :
• A) wniesienie do Magazynu parter w obiektach zamawiajacego – 40 PKT
• B) Siedziba placówki parter bez wniesienia do Magazynu -0 PKT

P – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium SPOSÓB DOSTAWY

C+P=suma przyznanych punktów w kryterium cena i kryterium sposób dostawy

Suma przyznanych punktów w kryterium cena i sposób dostawy będzie sumowna .
W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże drugiego kryterium Zamawiający przyjmie, iż jest to termin wskazany w pkt. 2 B) Rozdziału XVIII niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wykonawca otrzyma – 0 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: • KRYTERIUM SPOSÓB DOSTAWY : • A) wniesienie do Magazynu parter w obiektach zamawiajacego – 40 PKT • B) Siedziba placówki parter bez wniesienia do Magazynu -0 PKT P – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium SPOSÓB DOSTAWY C+P=suma przyznanych punktów w kryterium cena i kryterium sposób dostawy Suma przyznanych punktów w kryterium cena i sposób dostawy będzie sumowna . W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże drugiego kryterium Zamawiający przyjmie, iż jest to termin wskazany w pkt. 2 B) Rozdziału XVIII niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wykonawca otrzyma – 0 punktów.

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

asortymentowo-cenowy
Część NR 6 PRODUKTY SPOŻYWCZE – przyprawy zapach świeży po otwarciu produktów, bez oznak spleśnienia, grudek, produkty gotowane sypkie, bez sklejania się twarde sprężyste, produkty z puszek bez pleśni , mętnej konsystencji DOSTAWCA ZOBOWIĄZUJE SIĘ DO DOSTARCZANIA TOWARU
W DNI POPRZEDZAJĄCE JAKIEKOLWIEK DNI USTAWOWO WOLNE OD PRACY I ŚWIĄTECZNE
ORAZ NAZAJUTRZ PO JAKICHKOLWIEK DNIACH USTAWOWO
WOLNYCH OD PRACY LUB ŚWIĄTECZNYCH.
DOSTAWCA ZOBOWIĄZUJE SIĘ DO DOSTARCZANIA TOWARU ZGODNIE Z ZAMÓWIENIEM

4.2.5.) Wartość części: 45500 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania Umowy do wartości niższej niż określona w Formularzu ofertowym, w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, wynikających ze zmieniającej się liczby podopiecznych korzystających z wyżywienia, zmiany ilości poszczególnych produktów wymaganych jadłospisem. Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia dostaw w/w przedmiocie zamówienia do wysokości min. 60 % wartości brutto wskazanej w Formularzu ofertowym wykonawcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: (dotyczy wszystkich części)

Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany w każdej Części oddzielnie według następujących kryteriów oceny ofert:

• Cena (C) – 60 % - Sposób przyznania punktów w kryterium „cena”:
najniższa cena ofertowa
C = ---------------------------------------------------- x 100pkt. x 60%
cena ofertowa w ofercie ocenianej

W powyższym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt.

2.)
• KRYTERIUM SPOSÓB DOSTAWY :
• A) wniesienie do Magazynu parter w obiektach zamawiajacego – 40 PKT
• B) Siedziba placówki parter bez wniesienia do Magazynu -0 PKT

P – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium SPOSÓB DOSTAWY

C+P=suma przyznanych punktów w kryterium cena i kryterium sposób dostawy

Suma przyznanych punktów w kryterium cena i sposób dostawy będzie sumowna .
W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże drugiego kryterium Zamawiający przyjmie, iż jest to termin wskazany w pkt. 2 B) Rozdziału XVIII niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wykonawca otrzyma – 0 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: • KRYTERIUM SPOSÓB DOSTAWY : • A) wniesienie do Magazynu parter w obiektach zamawiajacego – 40 PKT • B) Siedziba placówki parter bez wniesienia do Magazynu -0 PKT P – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium SPOSÓB DOSTAWY C+P=suma przyznanych punktów w kryterium cena i kryterium sposób dostawy Suma przyznanych punktów w kryterium cena i sposób dostawy będzie sumowna . W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże drugiego kryterium Zamawiający przyjmie, iż jest to termin wskazany w pkt. 2 B) Rozdziału XVIII niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wykonawca otrzyma – 0 punktów.

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7 PIECZYWO bez polepszaczy, środków konserwujących i wzbogacających smak innych niż naturalneZbożowe produkty śniadaniowe (np. bułki, chałka) muszą zawierać nie więcej niż 15 g cukrów w 100 g produktu gotowego do spożycia.Cech wspólne dla pieczywa: bez polepszaczy, środków konserwujących i wzbogacających smak innyCh niż naturalne Cechy dyskwalifikujące wspólne dla artykułów spożywczych: artykuły mające w składzie glutaminian sodu Artykuły spożywcze spełniają wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. z 2016r. Poz. 1154)Pieczywo powinno być świeże, chleb krojony- oznakowany ze składem, wartościami odżywczymi.

DOSTAWCA ZOBOWIĄZUJE SIĘ DO DOSTARCZANIA TOWARU ZGODNIE Z ZAMÓWIENIEM

ZGODNIE Z POZYCJAMI FORMULARZA ASORTYMENTOWO- CENOWEGO ZA. NR 2

4.2.5.) Wartość części: 15000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie prawo zrealizowania Umowy do wartości niższej niż określona w Formularzu ofertowym, w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, wynikających ze zmieniającej się liczby podopiecznych korzystających z wyżywienia, zmiany ilości poszczególnych produktów wymaganych jadłospisem. Zamawiający zobowiązuje się do zlecenia dostaw w/w przedmiocie zamówienia do wysokości min. 60 % wartości brutto wskazanej w Formularzu ofertowym wykonawcy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-02 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: (dotyczy wszystkich części)

Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany w każdej Części oddzielnie według następujących kryteriów oceny ofert:

• Cena (C) – 60 % - Sposób przyznania punktów w kryterium „cena”:
najniższa cena ofertowa
C = ---------------------------------------------------- x 100pkt. x 60%
cena ofertowa w ofercie ocenianej

W powyższym kryterium Wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt.

2.)
• KRYTERIUM SPOSÓB DOSTAWY :
• A) wniesienie do Magazynu parter w obiektach zamawiajacego – 40 PKT
• B) Siedziba placówki parter bez wniesienia do Magazynu -0 PKT

P – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium SPOSÓB DOSTAWY

C+P=suma przyznanych punktów w kryterium cena i kryterium sposób dostawy

Suma przyznanych punktów w kryterium cena i sposób dostawy będzie sumowna .
W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże drugiego kryterium Zamawiający przyjmie, iż jest to termin wskazany w pkt. 2 B) Rozdziału XVIII niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wykonawca otrzyma – 0 punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: • KRYTERIUM SPOSÓB DOSTAWY : • A) wniesienie do Magazynu parter w obiektach zamawiajacego – 40 PKT • B) Siedziba placówki parter bez wniesienia do Magazynu -0 PKT P – ogólna liczba punktów przyznana w kryterium SPOSÓB DOSTAWY C+P=suma przyznanych punktów w kryterium cena i kryterium sposób dostawy Suma przyznanych punktów w kryterium cena i sposób dostawy będzie sumowna . W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże drugiego kryterium Zamawiający przyjmie, iż jest to termin wskazany w pkt. 2 B) Rozdziału XVIII niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wykonawca otrzyma – 0 punktów.

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy składane na podst. art. 125 ust. 1 ustawy Pzp DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA - zał. nr 3

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: .Oświadczenie wykonawcy składane na podst. art. 125 ust. 1 ustawy Pzp DOTYCZĄCE SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU – zał. nr 3

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

(dotyczy wszystkich części)
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale XIII SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje waloryzacje:
poprzez zmianę ceny zamówienia, zarówno jej wzrost jak i obniżenie z użyciem odesłania do ogłaszanego w komunikacie Prezesa GUS wskaźnik zmian cen.
lub wskazania innej podstawy prawnej w szczególności wykazu rodzajów produktów lub kosztów w przypadku gdy zmiana ceny uprawnia strony do żądania zmiany wynagrodzenia.
Pierwsza waloryzacja ceny może nastąpić po okresie 60 dni od dnia otwarcia ofert.
Strony ustalają , że w przypadku zaistnienia okoliczności mających wpływ na zmianę wynagrodzenia. Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego w terminie 30 dni od daty wprowadzenia zmiany z wnioskiem o zmianę cen jednostk.1. Strony dopuszczają zmiany istotnych postanowień niniejszej umowy, zgodnie z art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku wystąpienia następujących okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania niniejszej umowy, polegające na:
a) zmianie powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia w tym zmiany ustawowe zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT),
b) zmianie terminie, częstotliwości dostaw i sposobu wykonywania umowy w przypadku, gdy niezbędna jest zamiana sposobu wykonywania lub terminu, częstotliwości realizacji przedmiotu umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy.
c) w zakresie rzeczowym przedmiotu umowy tj. zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową, pod warunkiem, iż odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości, za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową.
d) przedłożeniu przez Wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego( promocje, rabaty) , pod warunkiem, iż odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową.
e) wprowadzeniu do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/ udoskonalonego produktu powodującego wycofanie dotychczasowego za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową.
f) dopuszczeniu się zmiany umowy w zakresie numeru katalogowego, nazwy produktu wielkości opakowania przy zachowaniu jego parametrów - w przypadku wprowadzenia niniejszych zmian przez producenta potwierdzonych odpowiednimi dokumentami.
g) zwiększeniu o 10% wartości umowy brutto, o ile stało się to niezbędne dla zapewnienia ciągłości dostawy oraz prawidłowego funkcjonowania stołówki na skutek okoliczności jakich nie można było przewidzieć na etapie prowadzenia postępowania o zamówienie.
h) jeżeli dotyczy realizacji, przez dotychczasowego wykonawcę, dodatkowych dostaw, których nie uwzględniono w zamówieniu podstawowym, o ile stały się one niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności wyposażenia, usług lub instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
c) wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy
i) Jeżeli konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy.
W przypadkach, o których mowa w pkt. H , I: 1) nie może wprowadzać kolejnych zmian umowy w celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy; 2) po dokonaniu zmiany umowy zamieszcza ogłoszenie o zmianie umowy w Biuletynie Zamówień Publicznych.
2. Dopuszcza się zmiany w treści niniejszej umowy, gdy zmiany te są nieistotne w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-13 10:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia zgodnie z rozdziałem XVI niniejszej specyfikacji

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-13 10:40

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Sprzedam stary sprzęt elektroniczny - Żywiec
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Sprzedam stary sprzęt elektroniczny. Mam do sprzedania drukarkę, uszkodzony mikser, stare telefony i odświeżacz powietrza. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI