IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Przystępując do przetargu (tj. przed złożeniem ofert) Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część 1- 3 200 zł (słownie: trzy tysiące dwieście, 00/100 pln);Część 2- 4 800 zł (słownie: cztery tysiące osiemset, 00/100 PLN);Część 3- 800, 00 zł (słownie: osiemset, 00/100 PLN);Część 4- 1 600 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset, 00/100 PLN); Część 5- 2 000 zł (słownie: dwa tysiące, 00/100 PLN);Część 6- 1 340,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta czterdzieści,00/100 PLN);Część 7- 280,00 zł (słownie: dwieście osiemdziesiąt, 00/100 PLN);Część 8- 580,00 zł (słownie: pięćset osiemdziesiąt,00/100 PLN); które należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Szadku 24 9269 0004 0000 0648 2000 0040 do dnia składania ofert z zaznaczeniem:„Wadium na dostawę ciągników rolniczych, przyczep rolniczych, beczek asenizacyjnych, przyczepy kontenerowej, kontenera hakowego, zagęszczacza osadu- CZĘŚĆ…..ZAMÓWIENIA”2. Oferta zostanie uznana za zabezpieczoną, jeżeli środki z tytułu wadium faktycznie wpłyną na konto Zamawiającego do dnia składania oferty. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.3. Wadium może być wniesione w pieniądzu lub innych przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych formach. Jeżeli wadium będzie wniesione w formie gwarancji albo poręczenia to jego oryginał musi być załączony do oferty.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego w pkt. 1.5. Oferta nie zabezpieczona wymaganym przez ustawę wadium zostanie odrzucona.6. Zamawiający zobowiązany jest zwrócić wadium na warunkach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2, i 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.7. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli zaistnieje którakolwiek z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Gwarancja |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej Umowy wymagają zachowania pod rygorem nieważności formy pisemnej.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszej Umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w drodze stosownego aneksu.3. Zmiany Umowy, o których mowa w ust. 2, mogą nastąpić w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z następujących okoliczności: 1) dokonanie zmiany Umowy jest korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności:a) może obniżyć koszt realizacji przedmiotu Umowy,b) może przyczynić się do podniesienia bezpieczeństwa wykonania przedmiotu Umowy,c) może przyczynić się do podniesienia jakości wykonania przedmiotu Umowy, zastosowania nowszych technologii/ rozwiązań itp.,d) może przyczynić się do usprawnienia jego właściwości użytkowych, podniesienia efektywności działania,e) może przyczynić się do korzystnego dla Zamawiającego skrócenia terminu realizacji wykonania przedmiotu Umowy,2) w przypadku uchwalenia lub zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa krajowego i wspólnotowego oraz wytycznych, zaleceń i dokumentów programowych, z których treści wynika konieczność lub zasadność wprowadzenia zmian Umowy,3) w przypadku, gdy konieczność zmiany Umowy wynikać będzie z umów, wytycznych, zaleceń, decyzji lub innych dokumentów, którymi stroną lub autorem będą instytucje finansujące dostawę lub inne organy publiczne albo sądy,4) podczas wykonania przedmiotu Umowy zaistnieje konieczność dokonania uszczegółowienia, wykładni lub doprecyzowania poszczególnych zapisów Umowy, nie powodujących zmiany celu i istoty Umowy,5) obiektywnie jest to niezbędne dla zachowania i realizacji celów Umowy, dla których została ona zawarta,6) w przypadku zaistnienia innej istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy bez dokonania jej zmian nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w na etapie zawierania Umowy,7) zaistnieje potrzeba zmiany dokonana na podstawie uzgodnionych możliwość wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w opisie,8) zmiany producenta urządzeń lub wyposażenia zaproponowanego w ofercie przy zachowaniu parametrów równoważności, w przypadku, gdy zaoferowany przedmiot dostawy został trwale wycofany z produkcji,9) zmiany terminu wykonania umowy w przypadku:a) zaistnienia siły wyższej, czyli zdarzenia, którego nie można było przewidzieć. Maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia umowy będzie równy okresowi przerwy w świadczeniu dostawy. Siła wyższa, to zdarzenie zewnętrzne o obiektywnie małym stopniu prawdopodobieństwa pojawienia się zdarzenia w określonej sytuacji, a którego szkodliwe następstwo przy zastosowaniu współczesnej techniki uniemożliwia wykonawcy wykonywanie w części lub całości jego zobowiązań;b) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron umowy,10) zmian treści o charakterze informacyjno – instrukcyjnym, niezbędnych dla sprawnej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności zmian dotyczących Wykonawcy lub Zamawiającego, zmiany osób upoważnionych do kontaktów, zmiany osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-07-13, godzina:
,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Dostawa ciągnika rolniczego o mocy 84-88 KM fabrycznie nowego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa ciągnika rolniczego o mocy 84-88 KM fabrycznie nowegoCiągnik rolniczy fabrycznie nowy: - silnik czterocylindrowy o pojemności min. 3400 cm3, spełniająca normy minimum EURO Stage IIIB, - moc znamionowa silnika mieszcząca się w przedziale 84 – 88 km,- napęd 4x4,- ilość biegów min. 12 w przód i min. 12 w tył, synchronizowana,- rewers hydrauliczny lub elektrohydrauliczny,- podnośnik tylny o udźwigu min 3 400 kg,- reflektory robocze z przodu i z tyłu,- zbiornik paliwa o pojemności min. 120 l,- prawe i lewe lusterko wsteczne,- światło – lampa ostrzegawcza,- kabina z wentylacją i ogrzewaniem, wycieraczka przednia i tylna,- klimatyzacja,- ogumienie przód min. 340R24, tył min. 480R34,- górny zaczep automatyczny lub suwliwy + dolny zaczep kulowy K80,- przedni TUZ z obciążnikiem przednim o masie w zakresie 500 – 600 kg,- homologacja na 2 osoby,- pneumatyka 1 i 2 obwodowa,- po 2 kamery bezpieczeństwa z przodu i z tyłu z wyświetlaczem ekranu o wielkości minimum 7 cali,- gwarancja na ciągnik minimum 24 miesięcy bez ograniczenia limitu motogodzin,- radio z BLUETOOTH,- GPS z kontrolą paliwa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 16000000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Dostawa ciągnika rolniczego o mocy 112-120 KM fabrycznie nowego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ciągnik rolniczy fabrycznie nowy: - silnik czterocylindrowy o pojemności min. 4400 cm3, spełniająca normy minimum EURO Stage IV, - moc znamionowa silnika mieszcząca się w przedziale 112 – 120 kM,- napęd 4x4,- ilość biegów minimum 16x16,- wszystkie biegi zmieniane pod obciążeniem,- funkcja automatycznej zmiany biegów,- zestaw wskaźników z monitorem wydajności,- minimum 3 pary zaworów sterowanych elektrohydraulicznie lub elektronicznie,- rewers elektrohydrauliczny,- reflektory robocze z przodu i z tyłu,- zbiornik paliwa o pojemności min. 240 l,- prawe i lewe lusterko wsteczne,- światło – lampa ostrzegawcza,- kabina z wentylacją i ogrzewaniem, wycieraczka przednia i tylna,- klimatyzacja,- fotel pneumatyczny,- górny zaczep automatyczny + dolny zaczep kulowy K80,- przedni TUZ z obciążnikiem przednim o masie w zakresie 700 – 900 kg,- obciążniki przednie,- homologacja na 2 osoby,- pneumatyka 1 i 2 obwodowa,- po 2 kamery bezpieczeństwa z przodu i z tyłu z wyświetlaczem ekranu o wielkości minimum 7 cali,- gwarancja na ciągnik minimum 24 miesięcy bez ograniczenia limitu motogodzin,- radio z BLUETOOTH,- GPS z kontrolą paliwa.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 16000000-5, 16700000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Dostawa beczki asenizacyjnej fabrycznie nowej o poj. 4800-5200 l |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Beczka asenizacyjna fabrycznie nowa- pojemność 4 800 – 5 200 l,- konstrukcja ramowa jednoosiowa,- ogumienie 400 R 22,5, (nowe),- koło zapasowe, (luzem, nowe),- zaczep kulowy K80,- zawieszenie resorowane,- mieszadło pneumatyczne,- sprężarka o wydajności min. 4900 ltr/min,- napęd WOM 1000 obr/min.,- wąż ssawny 10 m o średnicy 6’,- świadectwo homologacji umożliwiające rejestrację oraz poruszanie się po drogach publicznych,- wałek przekaźnika mocy szerokokątny,- rurowy wskaźnik napełnienia z wziernikiem,- wziernik na tylnej dennicy,- hydrauliczna stopa podporowa,- dodatkowa zasuwa ręczna 6’ - lewy przód,- szybkozłącze zasuwy ręcznej 6″ ,- armatura oraz króćce ssawne 6’,- dozownik do mycia rąk,- halogen roboczy do oświetlenia beczki asenizacyjnej,- sygnał dźwiękowy informujący o napełnieniu wozu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 16000000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Dostawa beczki asenizacyjnej fabrycznie nowej o poj. 9800-10 500 l |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Beczka asenizacyjna fabrycznie nowa- pojemność 9 800 – 10 500 l,- konstrukcja ramowa jednoosiowa,- ogumienie 600/55x26,5, (nowe),- koło zapasowe, (luzem, nowe),- zaczep kulowy, (K80)- zawieszenie resorowane,- dyszel resorowany,- mieszadło pneumatyczne,- sprężarka o wydajności min. 7 800 ltr/min,- napęd WOM 1000 obr/min- wąż ssawny 10 m 6’,- świadectwo homologacji umożliwiające rejestrację oraz poruszanie się po drogach publicznych,- wałek przekaźnika mocy szerokokątny,- rurowy wskaźnik napełnienia z wziernikiem,- wziernik na tylnej dennicy,- hydrauliczna stopa podporowa,- dodatkowa zasuwa ręczna 6’ - lewy przód oraz prawy przód,- szybkozłącze zasuwy ręcznej 6″ - lewy przód oraz prawy przód,- armatura oraz króćce ssawne 6’,- dozownik do mycia rąk,- halogen roboczy do oświetlenia beczki asenizacyjnej,- kamera video na tylnej dennicy z monitorem do środka ciągnika rolniczego,- sygnał dźwiękowy informujący o napełnieniu wozu,- lampa ostrzegawcza na tylnej części .
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 16000000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Dostawa przyczepy rolniczej fabrycznie nowej- ilość: 2 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przyczepa rolnicza fabrycznie nowa- ilość sztuk: 2- ładowność 8 000 kg,- nadstawy (500 mm) w ilości 2 szt.,- plandeka rolowana ze stelażem,- balkon z drabinką do obsługi plandeki,- tylna rynna zsypowa na całej szerokości,- boczne zabezpieczenia (osłony),- winda koła zapasowego pod ramą przyczepy z korbą wyładowczą,- koło zapasowe,- tylny zaczep automatyczny,- dodatkowe błotniki przednie i tylne,- skrzynka narzędziowa,- ogumienie 385 R 22,5 nowe,- kliny pod koła 4 szt.,- sprężyny lub inny mechanizm wspomagający otwieranie burt bocznych,- szerokość skrzyni ładunkowej wewnętrzna 2420 mm (przystosowana do transportu EUROPALET),- trójstronny system wywrotu,- centralne ryglowanie przy podłodze ścian bocznych i ściany tylnej,- tylne wyjścia hydrauliki oraz pneumatyki do podłączenia drugiej przyczepy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 16000000-5, 16500000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Dostawa przyczepy kontenerowej fabrycznie nowej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zakup fabrycznie nowej przyczepy kontenerowej.- techniczna dopuszczalna masa całkowita min. 14500 kg,- maksymalna ładowność kontenera z ładunkiem zgodna z DMC 13 000 kg,- techniczna masa całkowita kontenera wciąganego max. 13 000 kg,- długość kontenera współpracującego min./max. 4000/4800,- zapotrzebowanie na moc max – 80 kM,- zawieszenie resorowane,- drogowa instalacja hamulcowa z zaworem trójzakresowym,- hydrauliczna stopa podporowa,- mechaniczna blokada kontenera,- układ jezdny typu tandem,- błotniki kół,- zaczep dyszla regulowany,- rodzaj zaczepu dyszla: z okiem do łączenia z górnym zaczepem ciągnika, - koła z ogumieniem 520/50 – 17, (nowe), - koło zapasowe (luzem) 520/50-17 (nowe).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 16000000-5, 16500000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Dostawa kontenera hakowego fabrycznie nowego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakup fabrycznie nowego kontenera hakowego- 1 sztuka kontenera hakowego przystosowanego do agregatowania z przyczepą kontenerową,- pojemność 10 m3,- tylne drzwi otwierane,- haki boczne umożliwiające zaczepienie siatki zabezpieczającej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 16000000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Dostawa zagęszczacza osadu fabrycznie nowego |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zagęszczacz osadu:Gmina i Miasto Szadek posiada na oczyszczalni ścieków pracującą prasę do osadu MONOBELT NP08 marki EKOFINN-POL pracującą w pomieszczaniu zamkniętym. W związku z dużą ilością powstającego osadu ściekowego inwestora zamierza dokupić zagęszczacz osadu kompatybilny z tym modelem prasy. Wymagania: - wykonanie ze stali nierdzewnej AISI 304, - umieszczony na konsoli prasy, - kompatybilny z prasą NP08.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 16000000-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Gwarancja |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: