Opracowanie uproszczonych planów urządzenia lasów dla lasów niestanowiących własności...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Opracowanie uproszczonych planów urządzenia lasów dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych znajdujących się na terenie powiatu wieruszowskiego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWieruszów
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-01-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Wieruszowski
  • Data publikacji ogłoszenia2019-12-31
  • Numer ogłoszenia632177-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 632177-N-2019 z dnia 2019-12-31 r.

Powiat Wieruszowski: Opracowanie uproszczonych planów urządzenia lasów dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych znajdujących się na terenie powiatu wieruszowskiego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wieruszowski, krajowy numer identyfikacyjny 25085483700000, ul. Rynek  1-7 , 98-400  Wieruszów, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 62 78 13 370, 62 78 13 386, , e-mail starostwo@powiat-wieruszowski.pl, , faks 62 78 13 386.
Adres strony internetowej (URL): www.powiat-wieruszowski.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://pzwieruszow.peup.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://pzwieruszow.peup.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Zamawiający dopuszcza składanie ofert w niniejszym postępowaniu pod rygorem nieważności wyłącznie w formie pisemnej podpisanych własnoręcznym podpisem
Adres:
Starostwo Powiatowe w Wieruszowie, ul. Rynek 1-7, 98-400 Wieruszów ( biuro podawcze)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie uproszczonych planów urządzenia lasów dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych znajdujących się na terenie powiatu wieruszowskiego
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi opracowanie uproszczonych planów urządzenia lasów dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych znajdujących się na terenie powiatu wieruszowskiego. Opracowania będą obwiązywały w okresie 10 lat. Łączna powierzchnia gruntów objętych pracami urządzeniowymi wynosi ok. 4.528,4192 ha. Prace urządzeniowe muszą być wykonane zgodnie ze standardami określonymi w niżej wymienionych aktach normatywnych: 1) ustawie z dnia 28 września 1991r. o lasach ( tj. Dz. U. z 2018r., poz. 2129 ze zm.), 2) rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 12 listopada 2012r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu sporządzania planu urządzenia lasu, uproszczonego planu urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu ( Dz. U. z 2012r., poz. 1302), 3) ustawie z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2018r., poz. 2081 ze zm.), 4) ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody ( tj. Dz. U z 2018r., poz. 1614 ze zm.) 5) Zarządzeniu Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych nr 49 z dnia 17 listopada 2016r. w sprawie przeznaczenia środków, związanych z funduszem leśnym, na sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasu, o których mowa w art. 21 ust. 1 pkt 2 ustawy o lasach (wraz z późniejszymi jego zmianami) w szczególności załącznikach: - nr 2 ( standard uproszczonej leśnej mapy numerycznej), - nr 3 ( standard opracowań kartograficznych dla uproszczonych planów urządzenia lasu), - nr 4 ( standard wymiany danych o lasach), - nr 5 ( wytyczne do sporządzenia projektów uproszczonych planów urządzenia lasu). Wyżej wymienione Zarządzenie i jego zmiany są dostępne na stronie https://bip.lasy.gov.pl. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić stan prawny oraz treść cytowanych zarządzeń na dzień odbioru przedmiotu zamówienia. 6) rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 22 marca 2006r. w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów ( Dz. U. z 2006r., Dz. U. Nr 58, poz. 405), 7)rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 13 lipca 2015r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów ( Dz. U. z 2015r., poz. 1070), 8) rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 9 sierpnia 2012r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie wyposażenia technicznego i wielkości potencjału kadrowego niezbędnego do należytego i terminowego wykonywania prac urządzeniowych ( Dz. U. z 2012r., poz. 949), 9) ustawie z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych ( tj. Dz. U. z 2019r., poz. 1781 ze zm.) oraz rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) ( Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016r.). W ramach opracowania zostanie przeprowadzona inwentaryzacja. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na: Część nr 1: opracowanie uproszczonego planu urządzenia lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych na terenie Gminy Bolesławiec, Czastary, Sokolniki. Powierzchnia ogółem ok. 784,4208 ha. Część nr 2: opracowanie uproszczonego planu urządzenia lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych na terenie Gminy Galewice. Powierzchnia ogółem ok. 1.427,0521 ha. Część nr 3: opracowanie uproszczonego planu urządzenia lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych na terenie Gminy Lututów. Powierzchnia ogółem ok. 519,7989 ha. Część nr 4: opracowanie uproszczonego planu urządzenia lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych na terenie Gminy Łubnice. Powierzchnia ogółem ok. 557,3735 ha. Część nr 5: opracowanie uproszczonego planu urządzenia lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych na terenie Gminy Wieruszów ( obszar miejski i wiejski). Powierzchnia ogółem: 1.239,7739 ha.

II.5) Główny kod CPV: 77231500-3
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-09-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca musi posiadać kompetencje do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia stosownie do postanowień art. 19 ust. 5 i 19 c ustawy z dnia 28 września 1991r. o lasach ( tj. Dz. U. z 2018r., poz. 2129 ze zm.) tj. posiadać potencjał kadrowy i wyposażenie techniczne określone w rozporządzeniu z dnia 9 sierpnia 2012r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie wyposażenia technicznego i wielkości potencjału kadrowego niezbędnego do należytego wykonania prac urządzeniowych ( Dz. U. z 2012r., poz. 949),
Informacje dodatkowe W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia warunek określony w pkt III.1.1. ogłoszenia musi spełniać każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca jest zobowiązany wykazać.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych również wykonuje: - ubiegając się o udzielenie zamówienia w części nr 1(opracowanie uproszczonego planu urządzenia lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych na terenie Gminy Bolesławiec, Czastary, Sokolniki), co najmniej dwie usługi opracowania planów urządzenia lasu lub uproszczonych planów urządzenia lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych o wartości każdej z usług co najmniej 20.000,00 zł ( brutto), - ubiegając się o udzielenie zamówienia w części nr 2 (opracowanie uproszczonego planu urządzenia lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych na terenie Gminy Galewice), co najmniej dwie usługi opracowania planów urządzenia lasu lub uproszczonych planów urządzenia lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych o wartości każdej z usług co najmniej 35.000,00 zł ( brutto), - ubiegając się o udzielenie zamówienia w części nr 3 (opracowanie uproszczonego planu urządzenia lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych na terenie Gminy Lututów), co najmniej dwie usługi opracowania planów urządzenia lasu lub uproszczonych planów urządzenia lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych o wartości każdej z usług co najmniej 14.000,00 zł ( brutto), - ubiegając się o udzielenie zamówienia w części nr 4 (opracowanie uproszczonego planu urządzenia lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych na terenie Gminy Łubnice), co najmniej dwie usługi opracowania planów urządzenia lasu lub uproszczonych planów urządzenia lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych o wartości każdej z usług co najmniej 15.000,00 zł ( brutto), - ubiegając się o udzielenie zamówienia w części nr 5 (opracowanie uproszczonego planu urządzenia lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych na terenie Gminy Wieruszów ( obszar miejski i wiejski), co najmniej dwie usługi opracowania planów urządzenia lasu lub uproszczonych planów urządzenia lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych o wartości każdej z usług co najmniej 33.000, 00 zł ( brutto). Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część niniejszego zamówienia musi wykazać, że wykonał co najmniej dwie usługi opracowania planów urządzenia lasu lub uproszczonych planów urządzenia lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych o wartości każdej z tych usług nie mniejszej niż suma minimalnych wartości usług wymaganych przez Zamawiającego do spełnienia warunku dla każdej z wyżej wymienionych części, na które Wykonawca składa ofertę.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia warunek określony w pkt III.1.3. ogłoszenia musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Celem potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne ( Dz.U. z 2017r., poz. 570 oraz z 2018r., poz. 1000, 1544 i 1669). Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 9 ppkt 1 SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Celem potwierdzania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu - wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte ich wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunku określonego w pkt III.1.1 zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ ( oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz ofertowy, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Dowód wniesienia wadium, 3) Zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikało przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 5)Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty ( oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza), chyba że zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne ( Dz.U. z 2017r., poz. 570 oraz z 2018r., poz. 1000, 1544 i 1669). 6) Oświadczenie o przynależności lub o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, wykonawca przekazuje zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. 7) W przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt III.4 ogłoszenia. 8) Stosownie do zakresu udostępnianych wykonawcy zasobów przez inny podmiot oraz warunków, których spełnianiu one służą wykonawca jest zobowiązany złożyć dokumenty tych podmiotów w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1)Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: Część nr 1: 800,00 zł – słownie - osiemset złotych 0 groszy, Część nr 2: 1.600 zł – słownie - jeden tysiąc sześćset złotych 0 groszy, Część nr 3: 500,00 zł – słownie - pięćset złotych 0 groszy, Część nr 4: 600,00 zł – słownie - sześćset złotych 0 groszy, Część nr 5:1.400,00 zł – słownie - jeden tysiąc czterysta złotych 0 groszy. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez wykonawcę tzn.: a) oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu ( warunek konieczny, ale nie wystarczający do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium za pomocą przelewu bankowego), b) oryginał dokumentu w przypadku wniesienia wadium w innych dopuszczonych formach. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 2) Forma wadium. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. c) gwarancjach bankowych , d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2018r., poz. 110, 650, 1000 i 1669 ). 3) Miejsce i sposób wniesienia wadium. a)wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego w REJONOWYM BANKU SPÓŁDZIELCZYM W LUTUTOWIE O/ WIERUSZÓW NR 33 9256 0004 2600 0169 2000 0030. b)wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez zamawiającego formach należy złożyć w oryginale wraz z ofertą. 4) Termin wniesienia wadium Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin odpowiedzialności z tytułu rękojmi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian treści umowy w następujących przypadkach: 1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w tym, w szczególności przepisów dotyczących stawki podatku od towarów i usług, 2) przedłużenia terminu wykonania usługi wskutek działania siły wyższej (przez działanie siły wyższej rozumie się zdarzenie zewnętrzne, niezależne od Wykonawcy, niemożliwe do przewidzenia, któremu Wykonawca pomimo dołożenia należytej staranności nie był w stanie zapobiec w szczególności: działanie sił przyrody, strajki, ataki terrorystyczne), 3) zmiany podwykonawcy, 4) w przypadku łącznego spełnienia następujących warunków: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości przedmiotu umowy określonej pierwotnie w umowie. 5) w przypadku zmiany powierzchni lasów objętej przedmiotem umowy po dokonaniu w terenie prac inwentaryzacyjnych. Zmiany te jednak nie będą miały wpływu na wysokość wynagrodzenia. 2. Zmiany umowy są dokonywane na pisemny wniosek, wskazujący wystąpienie okoliczności uzasadniających dokonanie zmiany, zgodnie z powyższymi zapisami. 3.Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-01-14, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( ogólne rozporządzenie o ochronie danych) ( Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016r.) , zwanym dalej RODO, informuję, że: - Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiat Wieruszowski z siedzibą w Wieruszowie, ul. Rynek 1-7, 98-400 Wieruszów tel. 62 78 31 963 adres e-mail: starostwo@powiat-wieruszowski.pl (zwany dalej jako „ADO”). - Inspektorem Ochrony Danych jest Krzysztof Depta, z którym w razie jakichkolwiek wątpliwości związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych można się skontaktować pod adresem ul. Rynek 1-7, 98-400 Wieruszów adres e-mail: inspektor@powiat-wieruszowski.pl numer telefonu 62 78 13 910. - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na opracowanie uproszczonych planów urządzenia lasów dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych znajdujących się na terenie powiatu wieruszowskiego. prowadzonym na podstawie art. 39 – 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; 2.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust 3 o ustawy Pzp, organy kontroli państwowej; 3.Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ( Dz. U. Nr 14, poz. 67 ). 4.Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 5.W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 6.Posiada Pani/Pan: a) Na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. b) Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c) Na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d) Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 7.Nie przysługuje Pani/Panu: a) W związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) Prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) Na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 8.Jednocześnie przypomina się o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane zostaną przekazane Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem, i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Opracowanie uproszczonego planu urządzenia lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych na terenie Gminy Bolesławiec, Czastary, Sokolniki. Powierzchnia ogółem ok. 784,4208 ha.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi opracowanie uproszczonych planów urządzenia lasów dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych znajdujących się na terenie powiatu wieruszowskiego. Prace urządzeniowe muszą być wykonane zgodnie ze standardami określonymi w niżej wymienionych aktach normatywnych: 1) ustawie z dnia 28 września 1991r. o lasach ( tj. Dz. U. z 2018r., poz. 2129 ze zm.), 2) rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 12 listopada 2012r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu sporządzania planu urządzenia lasu, uproszczonego planu urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu ( Dz. U. z 2012r., poz. 1302), 3) ustawie z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2018r., poz. 2081 ze zm.), 4) ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody ( tj. Dz. U z 2018r., poz. 1614 ze zm.) 5) Zarządzeniu Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych nr 49 z dnia 17 listopada 2016r. w sprawie przeznaczenia środków, związanych z funduszem leśnym, na sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasu, o których mowa w art. 21 ust. 1 pkt 2 ustawy o lasach (wraz z późniejszymi jego zmianami) w szczególności załącznikach: - nr 2 ( standard uproszczonej leśnej mapy numerycznej), - nr 3 ( standard opracowań kartograficznych dla uproszczonych planów urządzenia lasu), - nr 4 ( standard wymiany danych o lasach), - nr 5 ( wytyczne do sporządzenia projektów uproszczonych planów urządzenia lasu). Wyżej wymienione Zarządzenie i jego zmiany są dostępne na stronie https://bip.lasy.gov.pl. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić stan prawny oraz treść cytowanych zarządzeń na dzień odbioru przedmiotu zamówienia. 6) rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 22 marca 2006r. w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów ( Dz. U. z 2006r., Dz. U. Nr 58, poz. 405), 7) rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 13 lipca 2015r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów ( Dz. U. z 2015r., poz. 1070), 8) rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 9 sierpnia 2012r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie wyposażenia technicznego i wielkości potencjału kadrowego niezbędnego do należytego i terminowego wykonywania prac urządzeniowych ( Dz. U. z 2012r., poz. 949), 9) ustawie z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych ( tj. Dz. U. z 2019r., poz. 1781 ze zm.) oraz rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) ( Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016r.) W ramach opracowania zostanie wykonana inwentaryzacja. Opracowanie w ramach gminy Bolesławiec obejmuje następujące obręby: Bolesławiec ( pow. 1,0000 ha), Chróścin ( pow. 14,6151 ha), Gola (pow. 2,9672 ha), Kamionka ( pow. 42,5260 ha), Kolonia Bolesławiec-Chróścin ( pow. 14,0210 ha), Mieleszyn ( pow. 137,1936 ha), Piaski ( pow. 11,6691 ha), Podbolesławiec ( pow.2,5411 ha) , Wiewiórka (pow. 4,7800 ha), Żdżary ( pow. 29,9709 ha). Opracowanie w ramach gminy Czastary obejmuje następujące obręby: Czastary ( pow.25,6110 ha), Jaworek ( pow.26,4146 ha), Józefów ( pow.1,1778 ha), Kąty Walichnowskie ( pow. 62,4704 ha), Kniatowy ( pow. 1,1800 ha), Krajanka ( pow.17,8073 ha), Krzyż (pow. 28,6575 ha), Parcice ( pow. 26,9477 ha), Przywory ( pow. 29,9836 ha), Radostów ( pow. 17,2131 ha). Opracowanie w ramach gminy Sokolniki obejmuje obręby: Kolonia Sokolniki ( pow. 38,6492 ha), Kopaniny ( pow. 8,3600 ha), Ochędzyn Nowy ( pow. 13,0547 ha), Ochędzyn Stary ( pow. 75,8886 ha), Pichlice ( pow. 58,2087 ha), Sokolniki ( pow. 20,0934 ha), Tyble ( pow. 46,2330 ha), Walichnowy ( pow. 12,8127 ha), Wyglądacze ( pow. 3,9753 ha), Zdzierczyzna ( pow. 8,3982 ha). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77231500-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin odpowiedzialności z tytułu rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Opracowanie uproszczonego planu urządzenia lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych na terenie Gminy Galewice. Powierzchnia ogółem 1.427,0521 ha.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi opracowanie uproszczonych planów urządzenia lasów dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych znajdujących się na terenie powiatu wieruszowskiego. Prace urządzeniowe muszą być wykonane zgodnie ze standardami określonymi w niżej wymienionych aktach normatywnych: 1) ustawie z dnia 28 września 1991r. o lasach ( tj. Dz. U. z 2018r., poz. 2129 ze zm.), 2) rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 12 listopada 2012r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu sporządzania planu urządzenia lasu, uproszczonego planu urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu ( Dz. U. z 2012r., poz. 1302), 3) ustawie z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2018r., poz. 2081 ze zm.), 4) ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody ( tj. Dz. U z 2018r., poz. 1614 ze zm.) 5) Zarządzeniu Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych nr 49 z dnia 17 listopada 2016r. w sprawie przeznaczenia środków, związanych z funduszem leśnym, na sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasu, o których mowa w art. 21 ust. 1 pkt 2 ustawy o lasach (wraz z późniejszymi jego zmianami) w szczególności załącznikach: - nr 2 ( standard uproszczonej leśnej mapy numerycznej), - nr 3 ( standard opracowań kartograficznych dla uproszczonych planów urządzenia lasu), - nr 4 ( standard wymiany danych o lasach), - nr 5 ( wytyczne do sporządzenia projektów uproszczonych planów urządzenia lasu). Wyżej wymienione Zarządzenie i jego zmiany są dostępne na stronie https://bip.lasy.gov.pl. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić stan prawny oraz treść cytowanych zarządzeń na dzień odbioru przedmiotu zamówienia. 6) rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 22 marca 2006r. w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów ( Dz. U. z 2006r., Dz. U. Nr 58, poz. 405), 7) rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 13 lipca 2015r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów ( Dz. U. z 2015r., poz. 1070), 8) rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 9 sierpnia 2012r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie wyposażenia technicznego i wielkości potencjału kadrowego niezbędnego do należytego i terminowego wykonywania prac urządzeniowych ( Dz. U. z 2012r., poz. 949), 9) ustawie z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych ( tj. Dz. U. z 2019r., poz. 1781 ze zm.) oraz rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) ( Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016r.) W ramach opracowania zostanie wykonana inwentaryzacja. Opracowanie w ramach wyżej wymienionej gminy obejmuje następujące obręby: Biadaszki ( pow. 62,1895 ha), Brzózki ( pow. 34,3090 ha), Dąbie ( pow. 82,2856 ha), Foluszczyki ( pow. 49,8762 ha), Galewice ( pow. 80,7093 ha), Jeziorna ( pow. 19,1924 ha), Kaski ( pow.46,4122 ha), Kazimierów ( pow. 6,9311 ha), Kolonia Osiek ( pow. 32,9944 ha), Kużaj ( pow. 17,6892 ha), Niwiska ( pow. 74,7103 ha), Osiek (173,6021 ha), Osowa ( pow. 196,6527 ha), Ostrówek ( pow. 171,3900 ha), Pędziwiatry ( pow. 32,3486 ha), Przywory ( pow. 12,9126 ha), Rybka ( pow. 30,8769 ha), Spóle ( pow. 51,5731 ha), Węglewice ( pow.151,2742 ha), Żelazo ( pow. 99,1227 ha). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77231500-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin odpowiedzialności z tytułu rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Opracowanie uproszczonego planu urzadzenia lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych na terenie Gminy Lututów. Powierzchnia ogółem ok. 519,7989 ha
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi opracowanie uproszczonych planów urządzenia lasów dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych znajdujących się na terenie powiatu wieruszowskiego. Opracowania będą obwiązywały w okresie 10 lat. Prace urządzeniowe muszą być wykonane zgodnie ze standardami określonymi w niżej wymienionych aktach normatywnych: 1) ustawie z dnia 28 września 1991r. o lasach ( tj. Dz. U. z 2018r., poz. 2129 ze zm.), 2) rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 12 listopada 2012r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu sporządzania planu urządzenia lasu, uproszczonego planu urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu ( Dz. U. z 2012r., poz. 1302), 3) ustawie z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2018r., poz. 2081 ze zm.), 4) ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody ( tj. Dz. U z 2018r., poz. 1614 ze zm.) 5) Zarządzeniu Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych nr 49 z dnia 17 listopada 2016r. w sprawie przeznaczenia środków, związanych z funduszem leśnym, na sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasu, o których mowa w art. 21 ust. 1 pkt 2 ustawy o lasach (wraz z późniejszymi jego zmianami) w szczególności załącznikach: - nr 2 ( standard uproszczonej leśnej mapy numerycznej), - nr 3 ( standard opracowań kartograficznych dla uproszczonych planów urządzenia lasu), - nr 4 ( standard wymiany danych o lasach), - nr 5 ( wytyczne do sporządzenia projektów uproszczonych planów urządzenia lasu). Wyżej wymienione Zarządzenie i jego zmiany są dostępne na stronie https://bip.lasy.gov.pl. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić stan prawny oraz treść cytowanych zarządzeń na dzień odbioru przedmiotu zamówienia. 6) rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 22 marca 2006r. w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów ( Dz. U. z 2006r., Dz. U. Nr 58, poz. 405), 7) rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 13 lipca 2015r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów ( Dz. U. z 2015r., poz. 1070), 8) rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 9 sierpnia 2012r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie wyposażenia technicznego i wielkości potencjału kadrowego niezbędnego do należytego i terminowego wykonywania prac urządzeniowych ( Dz. U. z 2012r., poz. 949), 9) ustawie z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych ( tj. Dz. U. z 2019r., poz. 1781 ze zm.) oraz rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) ( Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016r.). W ramach opracowania zostanie wykonana inwentaryzacja. Opracowanie w ramach wyżej wymienionej gminy obejmuje następujące obręby: Augustynów ( pow. 24,9456 ha), Chojny ( pow. 93,0798 ha), Dębina ( pow. 0,1481 ha), Dobrosław Hipolity ( pow. 45,6812 ha), Dymki Kijanice Folwark ( pow. 14,6388 ha), Huta ( pow. 25,0948 ha), Jeżoploe ( pow. 7,9584 ha), Kluski ( pow. 13,0855 ha), Kłoniczki (pow. 26, 5987 ha), Knapy AB ( pow. 0,6200 ha), Kolonia Dobrosław ( pow. 23,6841 ha), Kolonia Dymki Góry ( pow. 10,1398 ha), Kolonia Dymki Lesisko ( pow. 0,5000 ha), Kolonia Józefina ( pow. 10,9120 ha), Kopaniny ( pow. 18,8360 ha), Kozub ( pow. 24,0054 ha), Lututów ( pow. 5,1439 ha), Łęki Duże ( pow. 3,3600 ha), Łęki Małe ( pow. 19,1873 ha), Niemojew ( pow. 1,3790 ha), Ostrycharze ( pow.0,8600 ha), Piaski ( pow. 19,8752 ha), Popielina ( pow. 17,4400 ha), Popielina Towarzystwo ( pow. 1,6098 ha), Swoboda ( pow. 26,4985 ha), Świątkowice ( pow. 55,3999ha), Żmuda ( pow. 29,1171 ha). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77231500-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin odpowiedzialności z tytułu rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Opracowanie uproszczonego planu urządzenia lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych na terenie Gminy Łubnice. Powierzchnia ogółem ok. 557,3735 ha.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi opracowanie uproszczonych planów urządzenia lasów dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych znajdujących się na terenie powiatu wieruszowskiego. Prace urządzeniowe muszą być wykonane zgodnie ze standardami określonymi w niżej wymienionych aktach normatywnych: 1) ustawie z dnia 28 września 1991r. o lasach ( tj. Dz. U. z 2018r., poz. 2129 ze zm.), 2) rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 12 listopada 2012r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu sporządzania planu urządzenia lasu, uproszczonego planu urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu ( Dz. U. z 2012r., poz. 1302), 3) ustawie z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2018r., poz. 2081 ze zm.), 4) ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody ( tj. Dz. U z 2018r., poz. 1614 ze zm.) 5) Zarządzeniu Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych nr 49 z dnia 17 listopada 2016r. w sprawie przeznaczenia środków, związanych z funduszem leśnym, na sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasu, o których mowa w art. 21 ust. 1 pkt 2 ustawy o lasach (wraz z późniejszymi jego zmianami) w szczególności załącznikach: - nr 2 ( standard uproszczonej leśnej mapy numerycznej), - nr 3 ( standard opracowań kartograficznych dla uproszczonych planów urządzenia lasu), - nr 4 ( standard wymiany danych o lasach), - nr 5 ( wytyczne do sporządzenia projektów uproszczonych planów urządzenia lasu). Wyżej wymienione Zarządzenie i jego zmiany są dostępne na stronie https://bip.lasy.gov.pl. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić stan prawny oraz treść cytowanych zarządzeń na dzień odbioru przedmiotu zamówienia. 6) rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 22 marca 2006r. w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów ( Dz. U. z 2006r., Dz. U. Nr 58, poz. 405), 7) rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 13 lipca 2015r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów ( Dz. U. z 2015r., poz. 1070), 8) rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 9 sierpnia 2012r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie wyposażenia technicznego i wielkości potencjału kadrowego niezbędnego do należytego i terminowego wykonywania prac urządzeniowych ( Dz. U. z 2012r., poz. 949), 9) ustawie z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych ( tj. Dz. U. z 2019r., poz. 1781 ze zm.) oraz rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) ( Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016r.). W ramach wyżej wymienionego opracowania zostanie wykonana inwentaryzacja. Opracowanie w ramach wyżej wymienionej gminy obejmuje obręby: Andrzejów ( pow. 0,8000ha), Brzozówka ( pow. 4,6200 ha), Dzietrzkowice ( pow. 2,7689 ha), Kolonia Dzietrzkowice ( pow. 137,6143 ha), Ludwinów ( pow. 210,1868 ha), Łubnice ( pow. 30,1500 ha), Wójcin ( pow. 171,2335 ha). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77231500-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin odpowiedzialności z tytułu rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Opracownie uproszczonego planu urzadzenia lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa należących doosób fizycznych i wspólnot gruntowych na terenie Gminy Wieruszów. Powierzchnia ogółem ok. 1.239,7739 ha
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi opracowanie uproszczonych planów urządzenia lasów dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych znajdujących się na terenie powiatu wieruszowskiego. Prace urządzeniowe muszą być wykonane zgodnie ze standardami określonymi w niżej wymienionych aktach normatywnych: 1) ustawie z dnia 28 września 1991r. o lasach ( tj. Dz. U. z 2018r., poz. 2129 ze zm.), 2) rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 12 listopada 2012r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu sporządzania planu urządzenia lasu, uproszczonego planu urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu ( Dz. U. z 2012r., poz. 1302), 3) ustawie z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. z 2018r., poz. 2081 ze zm.), 4) ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody ( tj. Dz. U z 2018r., poz. 1614 ze zm.) 5) Zarządzeniu Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych nr 49 z dnia 17 listopada 2016r. w sprawie przeznaczenia środków, związanych z funduszem leśnym, na sporządzenie uproszczonych planów urządzenia lasu, o których mowa w art. 21 ust. 1 pkt 2 ustawy o lasach (wraz z późniejszymi jego zmianami) w szczególności załącznikach: - nr 2 ( standard uproszczonej leśnej mapy numerycznej), - nr 3 ( standard opracowań kartograficznych dla uproszczonych planów urządzenia lasu), - nr 4 ( standard wymiany danych o lasach), - nr 5 ( wytyczne do sporządzenia projektów uproszczonych planów urządzenia lasu). Wyżej wymienione Zarządzenie i jego zmiany są dostępne na stronie https://bip.lasy.gov.pl. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić stan prawny oraz treść cytowanych zarządzeń na dzień odbioru przedmiotu zamówienia. 6) rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 22 marca 2006r. w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów ( Dz. U. z 2006r., Dz. U. Nr 58, poz. 405), 7) rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 13 lipca 2015r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie szczegółowych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów ( Dz. U. z 2015r., poz. 1070), 8) rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 9 sierpnia 2012r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie wyposażenia technicznego i wielkości potencjału kadrowego niezbędnego do należytego i terminowego wykonywania prac urządzeniowych ( Dz. U. z 2012r., poz. 949), 9) ustawie z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych ( tj. Dz. U. z 2019r., poz. 1781 ze zm.) oraz rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) ( Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016r.). W ramach opracowania zostanie wykonana inwentaryzacja. Opracowanie w ramach wyżej wymienionej gminy obejmuje obręby: Miasto Wieruszów ( pow. 13,2456 ha), Chobanin ( 89,9888 ha), Cieszęcin ( pow. 12,8984 ha), Jutrków ( pow. 52,5832 ha), Klatka ( pow. 79,4884 ha), Kowalówka ( pow. 122,3517 ha), Kuźnica Skakawska ( pow. 100,4207 ha), Lubczyna ( pow. 18,8121 ha), Mieleszynek ( pow. 43,7037 ha), Mirków ( pow. 168,3512 ha), PGR Lubczyna ( pow. 36,0084 ha), Pieczyska ( pow. 109,3662 ha), Teklinów ( pow. 51,0835 ha), Wyszanów ( pow. 341,4720 ha). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 77231500-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin odpowiedzialności z tytułu rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam skupu nakrętek w Wieluniu-Wierzchlas
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam skupu nakrętek w Wieluniu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI