Ograniczenie występowania czeremchy amerykańskiej na terenie Nadleśnictwa Józefó

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Ograniczenie występowania czeremchy amerykańskiej na terenie Nadleśnictwa Józefów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJózefów
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2022-10-25
  • ZamawiającyNADLEŚNICTWO JÓZEFÓW
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-11
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00387453
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ograniczenie występowania czeremchy amerykańskiej na terenie Nadleśnictwa Józefów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO JÓZEFÓW

1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Józefów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950014989

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Leśna 46

1.5.2.) Miejscowość: Józefów

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-460

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 6878005

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jozefow@lublin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://jozefow.lublin.lasy.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ograniczenie występowania czeremchy amerykańskiej na terenie Nadleśnictwa Józefów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-765eecd8-495a-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00387453

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00191609/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Ograniczenie występowania czeremchy amerykańskiej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Restytucja i czynna ochrona głuszca w Puszczy Solskiej” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 Numer umowy o dofinansowanie: POIS.02.04.00-00-0047/17-03

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/e37a1155-d24b-48ea-8181-109334ad32fc

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się elektronicznie przy użyciu:
a) miniPortalu pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
b) Elektronicznej Skrzynki Podawczej Zamawiającego: /pgl_lp_0507/SkrytkaESP, znajdującej się na platformie ePUAP pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal
c) poczty elektronicznej na adres: jozefow@lublin.lasy.gov.pl
2. Zamawiający wymaga aby cała komunikacja między Wykonawcami a Zamawiającym, poza złożeniem oferty, była prowadzona przy pomocy poczty elektronicznej. Skrzynka ePUAP (opcjonalnie również miniPortal) służy tylko do złożenia oferty.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub elektronicznych kopii dokumentów musi być zgodny z wymaganiami określonymi w:
- rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452)
oraz
- rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. poz. 2415).
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały:
a) na miniPortalu: w Instrukcji użytkownika znajdującej się pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje
b) w Regulaminie ePUAP pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany lub wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się: numerem ogłoszenia (BZP) lub numerem postępowania podanym na stronie tytułowej SWZ.
7. Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonych powyżej.
8. Do złożenia oferty oraz innych dokumentów w postępowaniu uprawnieni przedstawiciele Wykonawcy muszą dysponować kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
9. Pozostałe wymagania w zakresie komunikacji zostały wskazane w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo Józefów, ul. Leśna 46, 23-460 Józefów. Nadleśnictwo Józefów nie powołało Inspektora ochrony danych, jednak w sprawach ochrony danych może się Pan/Pani skontaktować z administratorem danych pisząc na adres e-mail: jozefow@lublin.lasy.gov.pl lub dzwoniąc na nr telefonu: 84 68 78 005.
2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu do ich wniesienia.
4. Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności.
5. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 255-256 ustawy Pzp – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.
6. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy ustawy Pzp, a także ustawy o dostępie do informacji publicznej.
7. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
8. Informacje, które nie zmieściły się w tym polu ze względu na ograniczenia ilości znaków dostępne są w punkcie 21 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.10.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 199041,63 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi mające na celu poprawę jakości biotopu głuszca na terenie Nadleśnictwa Józefów polegające na ograniczeniu występowania czeremchy amerykańskiej na uprawach oraz pod okapem drzewostanów.

2. Na usługę składają się następujące prace:

Ograniczenie występowania czeremchy amerykańskiej na uprawach - na łącznej powierzchni 10,46 ha

Usunięcie odrostów czeremchy amerykańskiej po ścince wykonanej w latach 2019-2020 poprzez wycinanie z pozostawieniem wyciętych odrostów w miejscu ścięcia w taki sposób, aby odsłonić drzewka pozostawione do dalszej hodowli. Pozyskaną biomasę należy równomiernie rozłożyć na powierzchni w międzyrzędach tak aby umożliwić powtórny zabieg.

Ograniczenie występowania czeremchy amerykańskiej pod okapem drzewostanu - na łącznej powierzchni 34,49 ha

Usunięcie odrostów czeremchy amerykańskiej po ścince wykonanej w latach 2019-2020 poprzez wycinanie odrostów a następnie znoszenie i układanie w stosy niewymiarowe wyciętej czeremchy z pozostawieniem na powierzchni, w miejscu wskazanym przez Przedstawiciela Zamawiającego, tak aby umożliwić powtórny zabieg.


Prace należy wykonywać przy pomocy ręcznych narzędzi mechanicznych np. pilarka, kosa spalinowa na wysięgniku itp. lub narzędzi ręcznych np. tasak, sekator itp. ścinając odrosty czeremchy jak najniżej przy powierzchni gleby.

Uwaga:
sprzęt i narzędzia niezbędne do wykonania zabiegu zapewnia Wykonawca.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym lokalizacja, zestawienie ilości prac wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia, opis technologii wykonawstwa prac oraz procedury odbioru zawiera załącznik nr 4 do SWZ

4.2.5.) Wartość części: 108327,63 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 77200000-2 - Usługi leśnictwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77231000-8 - Usługi gospodarki leśnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach
poszczególnych kryteriów oceny ofert przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) cena – z wagą 60 %,
2) termin realizacji zamówienia – z wagą 40 %,

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi mające na celu poprawę jakości biotopu głuszca na terenie Nadleśnictwa Józefów polegające na ograniczeniu występowania czeremchy amerykańskiej pod okapem drzewostanów.

2. Na usługę składają się następujące prace:

Ograniczenie występowania czeremchy amerykańskiej pod okapem drzewostanu - na łącznej powierzchni 34,89 ha

Usunięcie odrostów czeremchy amerykańskiej po ścince wykonanej w latach 2019-2020 poprzez wycinanie odrostów a następnie znoszenie i układanie w stosy niewymiarowe wyciętej czeremchy z pozostawieniem na powierzchni, w miejscu wskazanym przez Przedstawiciela Zamawiającego, tak aby umożliwić powtórny zabieg.


Prace należy wykonywać przy pomocy ręcznych narzędzi mechanicznych np. pilarka, kosa spalinowa na wysięgniku itp. lub narzędzi ręcznych np. tasak, sekator itp. ścinając odrosty czeremchy jak najniżej przy powierzchni gleby.

Uwaga:
sprzęt i narzędzia niezbędne do wykonania zabiegu zapewnia Wykonawca.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym lokalizacja, zestawienie ilości prac wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia, opis technologii wykonawstwa prac oraz procedury odbioru zawiera załącznik nr 4 do SWZ

4.2.5.) Wartość części: 90714,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 77200000-2 - Usługi leśnictwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77231000-8 - Usługi gospodarki leśnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach
poszczególnych kryteriów oceny ofert przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) cena – z wagą 60 %,
2) termin realizacji zamówienia – z wagą 40 %,

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy
Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w zakresie braku podstaw wykluczenia (poprzestaje tylko na oświadczeniu wstępnym, które składane jest wraz z ofertą w zakresie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego)

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zgodnie z punktem 13.12 SWZ
1. druk oferta - załącznik nr 1a lub 1b do SWZ
2. oświadczenie o braku podstaw wykluczenia - załącznik nr 2 do SWZ
3. pełnomocnictwo do podpisania oferty (jeżeli dotyczy)
4. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu (jeżeli dotyczy)
5. informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa wraz z uzasadnieniem zastrzeżenia, (jeżeli dotyczy)
6. uzasadnienie zastosowania innej niż podstawowa stawka podatku VAT (jeżeli dotyczy)

Zamawiający zaleca dołączenie do oferty również odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru – w celu potwierdzenia umocowania osoby (osób) podpisującej ofertę, pełnomocnictwa i pozostałe dokumenty złożone z ofertą.

Pozostałe wymagania w zakresie innych oświadczeń lub dokumentów zostały wskazane w SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wspólnicy spółki cywilnej jako Wykonawcy składający ofertę wspólną, na podstawie art. 58 ust. 2 ustawy Pzp ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli umocowanie do reprezentacji wynika z treści umowy spółki cywilnej, do oferty Wykonawcy powinni załączyć treść tej umowy. W takim przypadku nie będzie potrzebne odrębne pełnomocnictwo.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie wstępne, o którym mowa w pkt 5.6 niniejszego ogłoszenia i pkt 8.1 SWZ, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oddzielnie jako oświadczenie własne. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie musi wykazać brak podstaw wykluczenia. Jeżeli chociażby jeden z Wykonawców podlega wykluczeniu to wykluczeniu podlega całe Konsorcjum.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 Pzp, przewiduje możliwość zmian postanowień Umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących poniższych okoliczności:
1) wprowadzenia, zmiany albo rezygnacji z Podwykonawcy, zgodnie z § 5 ust. 6 umowy;
Zmiana nie może pociągnąć za sobą zwiększenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
2) zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy wskutek zaistnienia przyczyn organizacyjnych lub finansowych leżących po stronie Zamawiającego,
3) zmian, które będą konieczne do zagwarantowania zgodności umowy z wchodzącymi w życie po terminie składania ofert lub po zawarciu umowy przepisami prawa, przy czym zmiany Umowy dokonane mogą być tylko w zakresie niezbędnym do dostosowania umowy do wprowadzonych zmian przepisów prawa.
2. Strony dopuszczają wprowadzenie zmian doraźnych w każdej sytuacji wzajemnie uzgodnionej.
Informacje o zmianach umowy dostępne są w załączniku nr 3 do SWZ - projekt umowy - § 10 Zmiany umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę można złożyć na dwa sposoby: 1) przez miniPortal, 2) przez ePUAP. Szczegóły określa SWZ

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-25 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wszelkie informacje, które nie znajdują się w ogłoszeniu (w szczególności ze względu na ograniczenia ilości znaków) są dostępne w SWZ.

2. Zamawiający nie wymaga obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
Czynności określone przez Zamawiającego w zakresie realizacji zamówienia nie kwalifikują się do czynności polegających na wykonywaniu pracy w rozumieniu § 22 ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 z późn zm.), ponieważ mają charakter czynności doraźnych, których efektem ma być osiągnięcie określonego rezultatu a osoby wykonujące te czynności w ramach realizacji zamówienia będą miały swobodę odnośnie organizacji swojej pracy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej - Międzyrzec Podlaski
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania20-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.