Kompleksowa usługa usunięcia drzew wraz z karczowaniem na terenie kompleksu koszarowego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Kompleksowa usługa usunięcia drzew wraz z karczowaniem na terenie kompleksu koszarowego przy ul. Żarskiej w Żaganiu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZielona Góra
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-11-08
  • ZamawiającyRejonowy Zarząd Infrastruktury w Zielonej Górze
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-28
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00415778
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowa usługa usunięcia drzew wraz
z karczowaniem na terenie kompleksu koszarowego przy ul. Żarskiej w Żaganiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Zielonej Górze

1.3.) Oddział zamawiającego: Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Zielonej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970391038

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bolesława Chrobrego 7

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-043

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzizielonagora.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rzizielonagora.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa usługa usunięcia drzew wraz
z karczowaniem na terenie kompleksu koszarowego przy ul. Żarskiej w Żaganiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-026e10de-56aa-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00415778

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00330117/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Kompleksowa usługa usuniecia drzew wraz z karczowaniem na terenie kompleksu koszarowego przy ul. Żarskiej w Żaganiu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/rzizielonagora.

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia oferty na Platformie pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/rzizielonagora na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (email: rzizielonagora.przetargi@ron.mil.pl) za pośrednictwem Platformy SmartPzp (https://portal.smartpzp.pl/rzizielonagora)

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na https://portal.smartpzp.pl/rzizielonagora tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 1 Mb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - Lub ich nowsze wersje;
3) przeglądarka internetowa: Mozilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera w ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11. Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek;
4) dodatkowe oprogramowanie:zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre); w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web; oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym;
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu miar.
Wymagania techniczne zostały opisane na Platformie w zakładce „e-learning”, w pliku do pobrania „Regulamin Portalu e-Usługi” dostępnego na stronie https://portal.smartpzp.pl/rzizielonagora; https://portal.smartpzp.pl.
Użycie przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym środków komunikacji elektronicznej zapewnionych w Platformie jest uzależnione od uprzedniej akceptacji przez Wykonawcę Regulaminu korzystania z usług Platformy na witrynie internetowej przy zakładaniu profilu Wykonawcy.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia powinien zarejestrować się na Platformie. Rejestracja i udział w postepowaniu jest bezpłatne. Wykonawca posiadający konto na Platformie ma dostęp do złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach
Szczegółowe informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych opisano w rozdziale XIV , XVII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje na temat RODO opisano w rozdziale XXXI SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 17/TP2/WEN/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie kompleksowej usługi usunięcia drzew wraz z karczowaniem na terenie kompleksu koszarowego przy ul. Żarskiej w Żaganiu oraz przewozem pozyskanego drewna na wskazane miejsce ( m. Żagań ).
1) Lokalizacja inwestycji
Zadanie realizowane będzie na terenie zamkniętym, w kompleksie koszarowym na terenie garnizonu Żagań, działka ewidencyjna nr 1610/25 obręb Żagań, gmina Żagań woj. lubuskie, zapisana w księdze wieczystej Nr KW ZG1G/00024155/3. Działka stanowi teren zamknięty na podstawie decyzji Ministra Obrony Narodowej nr 27/MON z dnia 16 marca 2021 r. (Dz.Urz.MON.2021.34), stanowi własność Skarbu Państwa i znajduje się w trwałym zarządzie Ministerstwa Obrony Narodowej – Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Zielonej Górze. Teren administrowany przez 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w zał. nr. 8 do SWZ zamieszczonym na stronie platformy https://portal.smartpzp.pl/rzizielonagora.

4.2.6.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-16

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócony termin realizacji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiający żąda, aby Wykonawca oświadczył, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia oraz że zawrze na własny koszt odpowiednie umowy ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji usługi objętej umową na kwotę nie niższą niż wartość złożonej oferty.
Polisa ubezpieczeniowa musi obejmować ochroną ubezpieczeniową wyłącznie realizowany przedmiot umowy. Ubezpieczeniu podlegają w szczególności:
a) prace objęte umową, urządzenia oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio z wykonawstwem usługi,
b) odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich - powstałe w związku z wykonywaną usługą, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych i maszyn,
c) szkody, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi (m.in. przepięcia, wyładowania atmosferyczne na czas prowadzenia usługi).
4) Zdolność techniczna lub zawodowa
a) Zamawiający żąda, aby wykonawca wykazał, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie zrealizował dwie usługi których zakres polegał na wykonaniu prac związanych z wycinką drzew i / lub karczowaniem drzew na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł brutto każda z usług
oraz podał ich wartość, przedmiot, datę wykonania, miejsce wykonania, nazwę podmiotu, na rzecz którego wykazana usługa została wykonana, oraz załączył dowód potwierdzający, że usługa została wykonana należycie.
b) Zamawiający żąda, aby wykonawca oświadczył, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia odpowiednim sprzętem niezbędnym do terminowej realizacji usługi np. pilarek, maszyn wielooperacyjnych
c) Zamawiający żąda, aby wykonawca oświadczył, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiadają one uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp zamawiający żąda, aby wraz z ofertą każdy z wykonawców załączył: oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zał. nr 3 do SWZ
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 tego rozdziału, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, wykonawca przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt. 1 tego rozdziału, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
4. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp na wezwanie Zamawiającego Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zobowiązany jest do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń i dokumentów:
1. odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji bądź podaniem linku do powszechnej i bezpłatnej bazy danych gdzie wskazany dokument jest dostępny w formie elektronicznej;
2. oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (teks jedn. Dz. U. z 2021r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zał. nr 4 do SWZ;
3. oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp na wezwanie Zamawiającego Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona zobowiązany jest do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń i dokumentów:
1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy
– zał. nr 5 do SWZ
UWAGA! W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz, którego usługi wskazane
w ww. wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.
W razie konieczności w szczególności, gdy wykaz lub dowody, o których mowa w tym rozdziale budzą wątpliwości zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz, którego usługi były lub miały być wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu.
2) Oświadczenie dot. kwalifikacji technicznych - oświadczenie w treści zał. nr 3 SWZ
3) Oświadczenie dot. kwalifikacji zawodowych - oświadczenie w treści zał. nr 3 SWZ
4) Oświadczenie o ubezpieczeniu - oświadczenie w treści zał. nr 3 SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 3, potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca wniesie wadium dla całości zamówienia w kwocie 5 000,00 zł do upływu terminu składania ofert.
2. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w formach:
a) pieniądza,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych,
d) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r., poz. 299 t.j.).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłacać należy na rachunek bankowy zamawiającego:
NBP O/Zielona Góra,
Nr rachunku 05 1010 1704 0042 7113 9120 0000
Tytułem: wadium Spr nr 17/TP2/WEN/2022
4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniądza zamawiający uznaje dzień
i godzinę zaksięgowania kwoty wadium na rachunku bankowym zamawiającego.
5. Wadium formie niepieniężnej, o której mowa w pkt 2 powinno być wniesione
w oryginale w postaci elektronicznej i złożone wraz z ofertą.
UWAGA ! W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument ten winien zawierać klauzulę gwarancji zapłaty wymaganej kwoty wadium po zaistnieniu niżej wymienionych w pkt. 18 okoliczności.
5.Szczegółowe informacje o wadium podano w rozdziale XXI SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale IX pkt. 1 ppkt 1) oraz pkt 4 ppkt) 1) -3) obowiązują dla każdego partnera konsorcjum bądź wspólnika spółki cywilnej.
2. Wspólnicy Spółki Cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólnie.
3. Oferta musi być podpisany w taki sposób, by prawnie zobowiązywał wszystkich wykonawców występujących wspólnie.
4. Wszyscy wykonawcy występujący wspólnie będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie Umowy zgodnie z jej postanowieniami. Wypełniając formularz oferty, jak również inne dokumenty powołujące się na „Wykonawcę”; w miejscu np.: „nazwa i adres Wykonawcy” należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum.
5. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera – Generalnego Wykonawcę) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie należy przedłożyć wraz z wnioskiem.
6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji, których te zdolności są wymagane.
7. W przypadku, o którym mowa w pkt 6 tego rozdziału, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, (w treści oferty), z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
8. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, których oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza w wypadku dołączenia oferty pełnomocnictwa tylko do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, przedłożą stosowne pełnomocnictwo do podpisania umowy.
9. Jeden z partnerów konsorcjum zostanie wyznaczony, jako partner kierujący (lider – Generalny Wykonawca), upoważniony do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów.
10. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem – Generalnym Wykonawcą).
11. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
12. W przypadku zawierania umów z podwykonawcami, wykonawcy, o których mowa w art. 58 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego), zobowiązani są solidarnie do zapłaty wynagrodzenia na rzecz podwykonawców. Zobowiązanie do dokonania solidarnej zapłaty, o którym mowa w zadaniu poprzednim, jest niezależne od tego, czy umowa z podwykonawca zostanie zawarta przez wszystkich, część lub tylko jednego wykonawcę (członka konsorcjum).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania następujących zmian postanowień do zawartej umowy w stosunku do treści oferty. Szczegółowe informacje podano w XXVIII SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza samodzielnie lub jako członek (partner) wykonawców składających ofertę wspólną. Platforma zakupowa szyfruje oferty w taki sposób aby nie można było zapoznać się z ich treścią do terminu otwarcia ofert.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-08 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

a mocy na mocy art. 275 pkt 2 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje, w przedmiotowym postępowaniu, możliwość negocjowania treści złożonych ofert, w celu ich ulepszenia:
1. Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji.
2. W przypadku podjęcia decyzji o prowadzeniu negocjacji, Zamawiający działając na mocy art. 288 ust. 1 ustawy Pzp ograniczy, stosując kryteria oceny ofert (wg procedury określonej w rozdziale XXII SWZ), liczbę wykonawców zaproszonych do negocjacji do trzech (3) wykonawców, których oferty spełniają w najwyższym stopniu te kryteria.
3. Jeżeli liczba wykonawców, którzy nie podlegają odrzuceniu, jest mniejsza niż liczba wykonawców podanych w pkt. 2 tego rozdziału, zamawiający zaprosi do negocjacji ofert wszystkich wykonawców.
4. Negocjacje mogą być przeprowadzone osobiście lub drogą elektroniczną.
5. Negocjacje treści ofert nie mogą prowadzić do zmiany treści SWZ i będą dotyczyć wyłącznie tych elementów treści ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert.
6. Ofertę Wykonawcy niezaproszonego do negocjacji uznaje się za odrzuconą.
Więcej informacji podano w rozdziale III SWZ

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin realizacji całości przedmiotu zamówienia ustala się zgodnie z deklaracją wykonawcy w ofercie maksymalnie do 16.12.2022 r.
UWAGA
1) Tak określony termin realizacji zamówienia jest terminem pożądanym, który może ulec zmianie wyłącznie
na warunkach określonych w SWZ
2) Termin wykonania zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Szczegółowe informacje podano w pkt. 11.2 rozdziału XXII SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Gubin
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania26-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI