Dostawy urządzeń niezbędnych do utrzymania infrastruktury na terenie Gminy Wielka...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawy urządzeń niezbędnych do utrzymania infrastruktury na terenie Gminy Wielka Nieszawka
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWielka Nieszawka
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-03-17
  • ZamawiającyGmina Wielka Nieszawka
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-09
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00079570
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy urządzeń niezbędnych do utrzymania infrastruktury na terenie Gminy Wielka Nieszawka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wielka Nieszawka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118750

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Toruńska 12

1.5.2.) Miejscowość: Wielka Nieszawka

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-165

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wielkanieszawka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkanieszawka.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy urządzeń niezbędnych do utrzymania infrastruktury na terenie Gminy Wielka Nieszawka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fad2ed6c-9f75-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00079570

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026489/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Wyposażenie i pojazdy specjalistyczne niezbędne do utrzymania dróg gminnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.bip.wielkanieszawka.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal,
https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu mini portalu: https://miniportal.uzp.gov.pl,
ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal lub e-mail: zam.publiczne@wielkanieszawka.pl.2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto
na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP.4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na
ePUAP.7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji).
Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).8. Przekazanie korespondencji w sposób opisany w ust. 7 wymaga obowiązkowego poinformowania Zamawiającego o przekazaniu wiadomości na adres e-mail wskazany w rozdziale I „Zamawiający” (niedopełnienie tego obowiązku uznane będzie jako nieskuteczne przekazanie dokumentów). Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej: zam.publiczne@wielkanieszawka.pl.9. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania
dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail wskazany w ust. 8. Sposób sporządzenia dokumentów
elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), zwanego jako ,,RODO"
udostępniam klauzulę informacyjną. Administratorem Państwa danych osobowych jest Urząd Gminy Wielka Nieszawka reprezentowany przez Wójta Gminy. Można się z nim kontaktować w następujący
sposób: 1) listownie na adres: Urząd Gminy Wielka Nieszawka, ul. Toruńska 12, 87-165 Cierpice; 2) email: zastepca.wojta@wielkanieszawka.pl 3) telefonicznie: 56 678 12 12 Do kontaktów w sprawie ochrony danych osobowych został także powołany inspektor ochrony danych, z którym można się kontaktować wysyłając e-mail na adres iod1@wielkanieszawka.pl 1. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:1) art. 6 ust. 1 lit c), art. 9 ust. 2 lit. g) i art. 10 RODO, w związku z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych i regulaminem udzielania zamówień
publicznych w celu realizacji obowiązku prawnego ciążącego na administratorze tj. udzielenia zamówienia publicznego,2) art. 6 ust. 1 lit b) RODO, w związku z ustawą z dnia 11 września2019 r. Prawo zamówień publicznych regulaminem udzielania zamówień publicznych w celu wykonania
umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą tj. zawarcie odpłatnej umowy zawieranej między zamawiającym a wykonawcą, której przedmiotem jest usługa, dostawa lub robota budowlana (też umowa o podwykonawstwo),3) art. 6 ust. 1 lit a RODO na podstawie zgody. Zgoda jest wymagana, gdy uprawnienie do przetwarzania danych osobowych nie wynika wprost z przepisów prawa, a Państwo przekażą administratorowi z własnej inicjatywy więcej danych niż jest to konieczne dla załatwienia
swojej sprawy (tzw. działanie wyraźnie potwierdzające) np. podanie nr telefonu, adresu e-mail i inne. 2. Państwa dane osobowe możemy ujawniać, przekazywać i udostępniać wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa są nimi m.in. wykonawcy, podmioty
świadczące usługi pocztowe, bankowe, telekomunikacyjne oraz inne podmioty, gdy wystąpią z takim żądaniem, pracownikom oraz współpracownikom administratora. Państwa dane osobowe możemy
także przekazywać podmiotom, które przetwarzają je na zlecenie administratora tzw. podmiotom przetwarzającym, są nimi m.in. podmioty świadczące usługi informatyczne i inne, jednakże przekazanie Państwa danych nastąpić może tylko wtedy, gdy zapewnią one odpowiednią ochronę
Państwa praw. Szczegółowe informacje dotyczące zasad przetwarzania danych w związku z udzieleniem zamówienia publicznego w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych oraz przysługujących uprawnień dostępne są na: https://bip.wielkanieszawka.pl/

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIT.271.8.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Dostawa kosiarki samobieżnej wielofunkcyjnej z urządzeniem tnącym montowanym z przody z możliwością rozbudowy o osprzęt do wszechstronnego zastosowania do oczyszczania przejść i ścieżek przez cały rok
1. PODSTAWOWE PARAMETRY
a) urządzenie fabrycznie nowe, rok produkcji - min. 2021;
b) silnik spalinowy o mocy min. 12 kW;
c) rodzaj paliwa – benzyna;
d) przegubowy układ kierowniczy;
e) napęd typu AWD – na cztery koła;
f) wahliwa tylna oś;
g) regulowana wysokość kierownicy;
h) poziom generowanego hałasu – max. 100 dB(A);
i) reflektory przednie;
j) licznik motogodzin z systemem przypominania o serwisie;
k) silnik umieszczony z tyłu;
l) prędkość i kierunek sterowane pedałami.
2. WYPOSAŻENIE PODSTAWOWE – PRZEDNI ZESPÓŁ TNĄCY
a) urządzenie tnące montowane z przodu „pływające”;
b) szerokość koszenia – min. 100 cm;
c) ilość noży tnących – min. 3;
d) automatyczne uruchamianie noży przy opuszczaniu;
e) regulacja wysokości koszenia – 25 - 75 mm.
3. DODATKOWE INFORMACJE
a) urządzenie tnące z funkcją rozdrabniania,
b) szeroka gama osprzętu do wszechstronnego zastosowania przez cały rok.
4. DODATKOWE WYMAGANIA
a) Oferowane przez wykonawcę urządzenie nie może być prototypem.

4.2.6.) Główny kod CPV: 16310000-1 - Kosiarki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

16311100-9 - Kosiarki do pielęgnacji trawników, zieleni parkowej lub terenów sportowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Dostawa wysięgnika wielofunkcyjnego agregowanego na tylny TUZ ciągnika z narzędziem roboczym do pielęgnacji poboczy, dróg i skarp, rowów melioracyjnych, żywopłotów lub przycinania gałęzi drzew oraz krzewów.
1. PODSTAWOWE PARAMETRY
a) urządzenie fabrycznie nowe, rok produkcji - min. 2021;
b) zasięg pracy wysięgnika z głowicą koszącą - min. 4,8 m;
c) sposób mocowania na ciągniku - Tylny TUZ;
d) napęd Hydrauliczny – własny;
e) sterowanie mechaniczne,
f) moc pompy hydraulicznej - min. 30 kW,
g) kąt obrotu głowicy - min. 200 stopni
h) położenie wysięgnika względem nośnika - prawe
i) maksymalna prędkość obrotowa WOM 540 obr./min
j) chłodnica oleju,
k) szerokość transportowa - 1,65 m.
2. WYPOSAŻENIE PODSTAWOWE – GŁOWICA KOSZĄCA
a) szerokość robocza 1,4 m
b) ilość noży tnących - min. 30 szt.
c) rodzaj noży Bijakowe typu Y
d) kierunek obrotów lewy lub prawy
3. DODATKOWE INFORMACJE
a) bezpiecznik mechaniczny chroniący maszynę przed uszkodzeniem w wypadku zaczepienia o przeszkodę w trakcie pracy,
b) szkolenie wyznaczonych pracowników w ramach dostawy.
4. DODATKOWE WYMAGANIA
a) Oferowane przez wykonawcę urządzenie nie może być prototypem.

4.2.6.) Główny kod CPV: 16311100-9 - Kosiarki do pielęgnacji trawników, zieleni parkowej lub terenów sportowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III: Dostawa wysokociśnieniowego urządzenia do hydrodynamicznego czyszczenia kanalizacji na przyczepie zintegrowanej z podwoziem
1. PODSTAWOWE PARAMETRY
a) urządzenie fabrycznie nowe, rok produkcji min. 2022,
b) część moto-pompowa umieszczona z przodu zabudowy przykryta aluminiową klapą,
c) przyczepa oraz urządzenie powinny stanowić jednolitą całość (bez możliwości czasowego demontażu),
d) przyczepa lekka DMC 750 kg,
e) rozmiar kół nie mniej niż 13”,
f) sposób amortyzowania przyczepy: resory piórowe,
g) maksymalna długość urządzenia z dyszlem: 3,0 m,
h) maksymalna wysokość: 1,7 m.
2. NAPĘD URZĄDZENIA
a) silnik benzynowy o mocy min. 35 KM,
b) układ ładowania akumulatora,
c) akumulator umieszczony z przodu pod pokrywą części moto-pompowej.
3. POMPA WYSOKOCIŚNIENIOWA
a) napęd pompy poprzez paski klinowe,
b) pompa trójkołowa z tłokami ceramicznymi,
c) parametry pompy: min. 150 bar ciśnienie i min.75 litrów wydatek wody na minutę osiągane jednocześnie,
d) bezstopniowa regulacja ciśnienia niezależna od obrotów silnika,
e) zabezpieczenie przed pracą na sucho.
4. ZBIORNIK NA WODĘ
a) zbiornik na wodę o pojemności min. 400 litrów umieszczony bezpośrednio na osi przyczepy,
b) napełnianie poprzez złącze STORZ 50,
c) zbiornik wyposażony w przelew nadmiaru wody,
d) dodatkowy mniejszy zbiornik na wodę do mycia rąk,
e) zabezpieczenie przed niskim stanem wody w zbiorniku,
f) możliwa cyrkulacja wody podczas jazdy (obieg zimowy).
5. UKŁAD WYSOKOCIŚNIENIOWY
a) bęben roboczy wykonany ze stali nierdzewnej umieszczony w tylnej części urządzenia,
b) wąż wysokociśnieniowy o długości min. 60 m i średnicy DN 13 z zakuciami ½”,
c) układ hydraulicznego rozwijania/zwijania węża roboczego z płynną regulacją prędkości obrotowej,
d) prowadnica do układania węża na bębnie,
e) drugi bęben z wężem wysokociśnieniowym o długości 40m i średnicy DN 10 z zakuciami 3/8” z napędem manualnym umieszczony w tylnej części urządzenia.

6. ZABUDOWA
a) obudowa urządzenia wykonana ze stali malowanej proszkowo,
b) głębokie skrzynki narzędziowe umieszczone po obu stronach zabudowy wykonane ze stali malowanej proszkowo wyłożone gumą na głowice oraz podstawowe narzędzia,
c) klapa przykrywająca część moto-pompową wykonana z aluminium malowanym proszkowo z zabezpieczeniem przed otwarciem oraz otworami do wentylacji i cyrkulacji powietrza.
d) kolor zabudowy: RAL ……..
7. PANEL STEROWANIA
a) wyłącznik bezpieczeństwa,
b) sygnalizacja niskiego poziomu wody,
c) włącznik/Wyłącznik pompy ciśnieniowej,
d) licznik motogodzin,
e) gniazdo 12V,
f) regulacja obrotów silnika,
g) dźwignia do rozwijania i zwijania węża roboczego,
h) regulator prędkości rozwijania i zwijania węża roboczego,
i) regulator ciśnienia,
e) manometr.
8. WYPOSAŻENIE
a) głowica standardowa z otworem do przodu (pilot),
b) głowica standardowa bez otworu (ślepa),
c) rolka górna,
d) rolka dolna (banan ślizgowy),
e) pistolet ciśnieniowy z lancą.
9. DODATKOWE INFORMACJE
• gwarancja na zabudowę min. 24 miesiące,
• szkolenie wyznaczonych pracowników w ramach dostawy,
• dokumenty niezbędne do rejestracji przyczepy (homologacja, dopuszczenie do ruchu).
10. DODATKOWE WYMAGANIA
a) Oferowane przez wykonawcę urządzenie nie może być prototypem.
b) Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć rysunek techniczny oferowanego urządzenia wraz z jego wymiarami oraz zdjęcia podglądowe. W przypadku braku dostarczenia wymaganych informacji oferta nie zostanie rozpatrzona.

4.2.6.) Główny kod CPV: 42997200-3 - Maszyny do czyszczenia wewnętrznej powierzchni rurociągów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV: Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego z kabiną podwójną i skrzynią ładunkową tzw. „brygadówka”
Wykaz parametrów technicznych i wyposażenia:
1) Fabrycznie nowy;
2) Rok produkcji 2021/2022;
3) Samochód ze skrzynią ładunkową spełniający normy pojazdów dopuszczonych do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa o ruchu drogowym;
4) Kabina 2-rzędowa – min. 6 osobowa;
5) Klimatyzacja półautomatyczna lub manualna;
6) Kolor lakieru: czerwony;
7) Skrzynia ładunkowa fabryczna;
8) Uchwyt na drabinę i osłony szyb tylnych;
9) System ESC (ABS+EBD+HBA+ASR+MSR+Hill Holder);
10) Poduszka powietrzna kierowcy;
11) Światła do jazdy dziennej;
12) Filtr paliwa ogrzewany;
13) Czujniki parkowania;
14) Opony wielosezonowe;
15) Pełnowymiarowe koło zapasowe;
16) Wymiary i masa samochodu:
a. dopuszczalna masa całkowita 3500 kg;
b. ładowność łącznie z kierowcą min. 1500 kg;
c. wewnętrzna długość skrzyni min. 2800 mm;
d. wysokość ścian bocznych skrzyni min. 400 mm;
17) Silnik:
a. wysokoprężny;
b. moc min. 120 KM;
c. pojemność skokowa min. 2000 cm3;
18) Skrzynia biegów:
a. manualna;
b. 6 biegów w przód oraz 1 bieg w tył;
19) Zbiornik paliwa min. 80 l;
20) Wyposażenie:
a. hak holowniczy;
b. 2 pomarańczowe, migające światła na dachu (belka ostrzegawcza płaska 6 cm);
c. elektryczne szyby;
d. boczne lusterka regulowane elektrycznie i ogrzewane;
e. gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, podnośnik, klucz do kół;
f. napisy boczne „ GMINA WIELKA NIESZAWKA „ + HERB GMINY
Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wizualizacji rozmieszczenia logotypów na samochodzie. Wykonawca zobowiązany jest do ewentualnej zmiany projektu graficznego zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34130000-7 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – zamawiający wymaga, aby wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania
Zawiera – Oświadczenie Wykonawcy – wg. załącznika nr 2 do SWZ dla wszystkich części
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – nie dotyczy
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – nie dotyczy
4) zdolności technicznej lub zawodowej – nie dotyczy

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Załącznik nr 2 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 2 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiotów udostępniających swoje zasoby powyższe oświadczenia składają odrębnie:
a) każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje
spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
b) podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy;

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą Stron umowy.2. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę.
Szczegółowy zakres zmian określa załącznik nr 3 do SWZ - Wzór umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-17 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem "Formularza do złożenia, zmiany, wycofania ofert" dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na MiniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-17 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-16

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Sośno
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI