III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada zezwolenie(decyzję) właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej, stwierdzającej spełnienie wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub obrocie oraz zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej dot. przedsiębiorstw produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność będącą pod nadzorem PIS w przypadku kapusty kiszonej i ogórka kiszonego lub decyzję właściwego inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa o wpisie do rejestru przedsiębiorców-podmiotów prowadzących uprawę, wytwarzanie, magazynowanie, pakowanie, sortowanie lub dokonujących wyprowadzania lub przemieszczania produktów roślinnych, czyli tzw. obrotu - w przypadku oferty złożonej na dostawę ziemniaka jadalnego.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie dokonuje określenia szczególnych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający nie dokonuje określenia szczególnych warunków w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24. ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, b) jeżeli wykonawcą jest rolnik indywidualny (definicja rolnika indywidualnego znajduje się w ustawie z dnia 11 kwietnia 2003r. o kształtowaniu ustroju rolnego, art. 6 (Dz. U. z 2017 r. poz. 2196 z późn.zm.), który nie prowadzi pozarolniczej działalności gospodarczej, na podstawie przepisów o działalności gospodarczej lub innych przepisów szczególnych (czyli zarejestrowanej np. w ewidencji działalności gospodarczej), to w miejsce rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej przedkłada: aktualne oświadczenie, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 11 kwietnia 2003 r. o kształtowaniu ustroju rolnego – „Dowodem potwierdzającym osobiste prowadzenie gospodarstwa rolnego jest oświadczenie prowadzącego to gospodarstwo, poświadczone przez wójta (burmistrza, prezydenta miasta) lub osobę uprawnioną”. W/w oświadczeniu mają znajdować się m.in. dane dotyczące osoby prowadzącej gospodarstwo rolne, tj.: a) imię i nazwisko, b) dokładny adres zamieszkania, c) powierzchnia gospodarstwa. c) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt. a, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem, zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
zezwolenie (decyzję) właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej, stwierdzającej spełnienie wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub obrocie oraz zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej dot. przedsiębiorstw produkujących lub wprowadzających do obrotu żywność będącą pod nadzorem PIS w przypadku kapusty kiszonej i ogórka kiszonego lub decyzję właściwego inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa o wpisie do rejestru przedsiębiorców-podmiotów prowadzących uprawę, wytwarzanie, magazynowanie, pakowanie, sortowanie lub dokonujących wyprowadzania lub przemieszczania produktów roślinnych, czyli tzw. obrotu - w przypadku oferty złożonej na dostawę ziemniaka jadalneg
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy składają wraz z ofertą – (formularze ofertowe załączniki nr 2a-2d do SIWZ aktualne na dzień składania ofert: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia– załącznik nr 3 do SIWZ – dokument musi być złożony w oryginale, 2) pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę (jeżeli dotyczy) (dokument musi zostać złożony w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena za całość |
10,00 |
upust procentowy |
60,00 |
termin realizcji reklamacji |
30,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
, godzina:
,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
(od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Dostawa ziemniaków jadalnych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie I – ziemniaki 1. ziemniak jadalny PN-75/R-74450 45.000 kg, ( CPV 03212100-1 ) wymagania: bulwy jednoodmianowe o średnicy poprzecznej min. 6 cm i podłużnej 6 cm, nieprzerośnięte kiełkami i perzem, zdrowe, (bez oznak gnicia, śladów pleśni i uszkodzeń mechanicznych), nie dopuszcza się nadmiernie zawilgoconych na powierzchni, zaparzonych, zapleśniałych, zmarzniętych, zanieczyszczonych środkami ochrony roślin, wolne od szkodników i szkód przez nie wyrządzonych, jednolite pod względem pochodzenia i odmiany. Opakowanie stanową worki do 30 kg, wykonane z materiałów opakowaniowych dopuszczonych do kontaktu z żywnością. Opakowania powinny być czyste, całe, bez obcych zapachów zabrudzeń i pleśni
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03212100-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-11-01
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena za całość |
10,00 |
upust od ceny |
60,00 |
termin realizacji reklamacji |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
dostawa warzyw i owoców |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. burak ćwikłowy PN-72/R-75360 4.000 kg, ( CPV 03221111-7 ) wymagania: korzenie świeże, całe, zdrowe, (bez oznak gnicia, śladów pleśni i uszkodzeń mechanicznych) wolne od szkodników i szkód przez nie wyrządzonych, jednolite pod względem pochodzenia, odmiany i wielkości, pozbawione nieprawidłowej wilgoci zewnętrznej. Opakowanie stanowi worek raszlowy od 25 do 30 kg lub skrzynki do 20 kg, wykonane z materiałów opakowaniowych dopuszczonych do kontaktu z żywnością. Opakowania powinny być czyste, całe, bez obcych zapachów zabrudzeń i pleśni. 2. cebula biała PN-87/R-75357 5.700 kg, ( CPV 03221113-1 ) wymagania: świeża, cała, zdrowa, (bez oznak gnicia, śladów pleśni i uszkodzeń mechanicznych) wolne od szkodników i szkód przez nie wyrządzonych, jednolita pod względem pochodzenia, odmiany i wielkości, pozbawione nieprawidłowej wilgoci zewnętrznej. Opakowanie stanowi worek raszlowy od 10 do 20 kg lub skrzynki do 20 kg, wykonane z materiałów opakowaniowych dopuszczonych do kontaktu z żywnością. Opakowania powinny być czyste, całe, bez obcych zapachów zabrudzeń i pleśni. 3. marchew jadalna PN-84/R-75358 6.000 kg, ( CPV 03221112-4 ) wymagania: korzenie świeże, całe, zdrowe, (bez oznak gnicia, śladów pleśni i uszkodzeń mechanicznych) wolne od szkodników i szkód przez nie wyrządzonych, jednolita pod względem pochodzenia i odmiany, pozbawione nieprawidłowej wilgoci zewnętrznej. Opakowanie stanowi worek raszlowy od 10 do 20 kg wykonane z materiałów opakowaniowych dopuszczonych do kontaktu z żywnością. Opakowania powinny być czyste, całe, bez obcych zapachów zabrudzeń i pleśni. 4. seler korzeniowy PN-R-75371 3.000 kg, ( CPV 03221110-0 ) wymagania: korzenie kształtne, twarde, świeże, całe, zdrowe, (bez oznak gnicia, śladów pleśni i uszkodzeń mechanicznych) wolne od szkodników i szkód przez nie wyrządzonych, jednolity pod względem pochodzenia. Opakowanie stanowi worek raszlowy od 10 do 20 kg, lub skrzynka do 20 kg, wykonane z materiałów opakowaniowych dopuszczonych do kontaktu z żywnością. Opakowania powinny być czyste, całe, bez obcych zapachów zabrudzeń i pleśni. 5. kapusta biała głowiasta PN-72/R-75362 6.000 kg, ( CPV 03221410-3 ) wymagania: główki twarde, świeże, całe, zdrowe, (bez oznak gnicia, śladów pleśni i uszkodzeń mechanicznych) wolne od szkodników i szkód przez nie wyrządzonych, jednolite pod względem pochodzenia i odmiany. Opakowanie stanowi worek raszlowy od 10 do 20 kg, wykonane z materiałów opakowaniowych dopuszczonych do kontaktu z żywnością. Opakowania powinny być czyste, całe, bez obcych zapachów zabrudzeń i pleśni. 6. kapusta czerwona głowiasta PN-72/R-75362 2.500 kg, ( CPV 03221410-3 ) wymagania: główki twarde, świeże, całe, zdrowe, (bez oznak gnicia, śladów pleśni i uszkodzeń mechanicznych) wolne od szkodników i szkód przez nie wyrządzonych, jednolite pod względem pochodzenia i odmiany. Opakowanie stanowi worek raszlowy od 10 do 0 kg, wykonane z materiałów opakowaniowych dopuszczonych do kontaktu z żywnością. Opakowania powinny być czyste, całe, bez obcych zapachów zabrudzeń i pleśni. 7. pieczarka świeża PN-70/A-75030 1000 kg, ( CPV 03221260-6 ) wymagania: świeże, cała, zdrowe, (bez oznak gnicia, śladów pleśni i uszkodzeń mechanicznych) wolne od szkodników i szkód przez nie wyrządzonych, jednolite pod względem pochodzenia i odmiany. Opakowanie stanowi karton 4 do 5 kg, wykonane z materiałów opakowaniowych dopuszczonych do kontaktu z żywnością. Opakowania powinny być czyste, całe, bez obcych zapachów zabrudzeń i pleśni. 8. jabłko słodko winne (jadalne) PN-84/R-75024 4.000 kg, ( CPV 03222321-9 ) wymagania: twarde, świeże, zdrowe, (bez oznak gnicia, śladów pleśni i uszkodzeń mechanicznych) wolne od szkodników i szkód przez nie wyrządzonych, jednolite pod względem pochodzenia, odmiany i wielkości. Opakowanie stanową skrzynki do 20 kg, wykonane z materiałów opakowaniowych dopuszczonych do kontaktu z żywnością. Opakowania powinny być czyste, całe, bez obcych zapachów zabrudzeń i pleśni. 9. kalafior świeży PN- 84/R-75024 200 kg ( CPV 03221420-6 ) wymagania: główki twarde, świeże, całe, zdrowe, (bez oznak gnicia, śladów pleśni i uszkodzeń mechanicznych) wolne od szkodników i szkód przez nie wyrządzonych, jednolite pod względem pochodzenia i odmiany. Opakowanie stanowi worek raszlowy od 1 do 20 kg, wykonane z materiałów opakowaniowych dopuszczonych do kontaktu z żywnością. Opakowania powinny być czyste, całe, bez obcych zapachów zabrudzeń i pleśni. 10. kapusta pekińska PN-72/R-75362 500 kg ( CPV 03221410-3 ) wymagania: główki twarde, świeże, całe, zdrowe, (bez oznak gnicia, śladów pleśni i uszkodzeń mechanicznych) wolne od szkodników i szkód przez nie wyrządzonych, jednolite pod względem pochodzenia i odmiany. Opakowanie stanowi worek raszlowy od 15 do 20 kg, wykonane z materiałów opakowaniowych dopuszczonych do kontaktu z żywnością. Opakowania powinny być czyste, całe, bez obcych zapachów zabrudzeń i pleśni.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15300000-1, 03221111-7, 03221113-1, 03221112-4, 03221410-3, 03222000-3, 03221420-6, 03221260-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-11-01
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena za całość |
10,00 |
upust od ceny |
60,00 |
termin realizacji reklamacji |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
dostawa warzyw przetworzonych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: warzywa przetworzone 1. kapusta kwaszona PN-72/A-77701 3.000 kg, ( CPV 15331142 -4 ) wymagania: drobno szatkowana, lekko kwaśna (bez oznak gnicia, śladów pleśni) jednolita pod względem pochodzenia. Opakowanie stanowi beczka do 80kg, wykonane z materiałów opakowaniowych dopuszczonych do kontaktu z żywnością. 2. ogórek kwaszony PN-72/A-77700 1.500 kg, ( CPV 15331000 -7 ) wymagania: cały, lekko kwaśny, o długości 8 do 13cm (bez oznak gnicia, śladów pleśni) jednolity pod względem pochodzenia. Opakowanie stanowi beczka do 80kg, wykonane z materiałów opakowaniowych dopuszczonych do kontaktu z żywnością
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15330000-0, 15331142-4
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-11-01
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
10,00 |
upust od ceny |
60,00 |
termin realizacji reklamacji |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
dostawa jaj świeżych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część IV – jaja kurze świeże klasy A, 35.000 szt, (CPV 03142500-3) wymagania: kategoria wagowa M, czyste bez obcych zapachów i zabrudzeń, pakowane w kartony lub wytłoczki kartonowe dopuszczone do kontaktu z żywnością
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03142500-3,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-11-01
data zakończenia: 2020-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
10,00 |
upust od ceny |
60,00 |
termin realizacji reklamacji |
30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: