Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego ciągnika rolniczego i

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego ciągnika rolniczego i beczki asenizacyjnej podłączonej do ciągnika o pojemności minimum 6 m3
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNędza
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-11-14
  • ZamawiającyPRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-28
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00415094
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego ciągnika rolniczego i beczki asenizacyjnej podłączonej do ciągnika o pojemności minimum 6 m3

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242793734

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nad Suminą 2

1.5.2.) Miejscowość: Nędza

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-440

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@pknedza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pknedza.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego ciągnika rolniczego i beczki asenizacyjnej podłączonej do ciągnika o pojemności minimum 6 m3

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-799e6778-569a-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00415094

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00377977/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego ciągnika rolniczego i beczki asenizacyjnej podłączonej do ciągnika o pojemności minimum 6 m3

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Składanie ofert i wszelkich dokumentów lub oświadczeń składanych wraz z ofertą dopuszcza się jedynie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, przy użyciu systemu „miniPortal” (https://miniportal.uzp.gov.pl) oraz dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP
wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu „miniPortal” oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.PK. 1. 2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

DOSTAWA:
Ciągnik rolniczy
1) Ciągnik nowy, nieużywany, rok produkcji minimum 2022
2) Silnik wysokoprężny, 4-cylindrowy, o pojemności minimum 3500 cm3, spełniający normę emisji spalin Stage V;
3) Moc maksymalna silnika minimum 100 KM;
4) Maksymalny moment obrotowy minimum 430 Nm;
5) Pojemność zbiornika paliwa min. 120 litrów;
6) Napęd na cztery koła;
7) Elektromagnetyczne załączanie blokady mechanizmu różnicowego
8) Prędkość maksymalna ciągnika minimum 40 km/h;
9) Przekładnia minimum 24x24 z 2 półbiegami pod obciążeniem;
10) Elektryczny wysprzęglik na dźwigni zmiany biegów;
11) Rewers kierunku jazdy elektro-hydrauliczny;
12) Możliwość regulacji intensywności zmiany kierunku jazdy minimum 3 stopnie;
13) Obroty WOM sterowane mechanicznie minimum trzyzakresowe;
14) Sterowanie z tylnego błotnika TUZ;
15) Maksymalny udźwig tylnego TUZ min. 4200 kg;
16) Haki tylnego TUZ-a minimum kategorii 2 z szybkosprzęgiem;
17) Zaczep transportowy, automatyczny suwliwy i zaczep polowy;
18) Pompa hydrauliczna ( nie licząc pompy układu kierowniczego ) o wydajności minimum 60 l/min;
19) Dwuobwodowy układ pneumatycznych hamulców przyczepy;
20) Wycieraczki przedniej i tylnej szyby ze spryskiwaczem;
21) Klimatyzowana i ogrzewana kabina, z oknem dachowych i radioodbiornikiem;
22) Fotel operatora regulowany pneumatycznie;
23) Minimum 3 pary zaworów hydraulicznych z tyłu;
24) Ogumienie przód minimum 320/70 R24;
25) Ogumienie tył minimum 420/70 R34;
26) Przednie błotniki dynamiczne;
27) Minimum 6 lamp roboczych, zewnętrznych na kabinie;
28) Błyskowa lampa ostrzegawcza obrotowa;
29) Przedni obciążnik o masie minimum 400 kg;
30) Skrzynka narzędziowa;
31) TUZ przedni o udźwigu min. 1800kg z 1 parą złącz hydraulicznych

Beczka asenizacyjna
1. Zbiornik o pojemności minimum 6000 litrów
2. Zbiornik ocynkowany ogniowo wewnątrz i zewnątrz
3. Zbiornik pasywowany chroniący przed działaniem gnojowicy
4. Tylny właz mocowany na zawiasach o średnicy minimum ø700mm
5. Wskaźnik napełnienia zbiornika z wziernikiem na tylnej dennicy
6. Króciec spustowy w najniższym punkcie zbiornika z zaworem minimum 1 ½ cala
7. Właz górny o średnicy minimum ø350mm
8. Zbiornik osadzony na ramie wykonanej z kształtownika zamkniętego
9. Zaczep przykręcany minimum ø50m
10. Stopa podporowa regulowana mechanicznie lub hydraulicznie
11. Błotniki kół
12. Pneumatyka hamulców dwuprzewodowa z minimum 3-stopniową regulacją siły hamowania
13. Ręczny hamulec postojowy
14. Napęd 540 obr/min lub 1000 obr/min
15. Wałek WOM
16. Węże zbrojone łączące armaturę odporne na temperaturę
17. Zawór dwukulowy na zbiorniku zabezpieczający przed przelaniem
18. Syfon z wziernikiem
19. Manowakuometr
20. Minimum dwa zawory bezpieczeństwa: nadciśnieniowy do minimum 0,05 mpa
oraz podciśnieniowy minimum do -0,05 mpa
21. Mokry filtr powietrza (odolejacz)
22. Tłumik wyciszający pracę kompresora
23. Króćce ssawne 6 ̎ o średnicy minimum ø150mm
24. Główny króciec spustowy w pokrywie tylnego włazu minimum 6 cali z zasuwą hydrauliczną
25. Instalacja elektryczna 12V
26. Instalacja oświetleniowa
27. Wąż 6 ̎ o średnicy minimum ø150mm
28. Uchwyty transportowe na wąż ssawny minimum 6 sztuk po obwodzie beczki
29. Wąż wyposażony w kosz chroniący przed zassaniem dużych elementów
30. Długość węża ssawnego minimum 6mb
31. Łyżka rozlewająca wyprofilowana z szerokością rozlewania maksimum 14m
32. Świadectwo homologacji umożliwiające rejestrację pojazdu i poruszania się po drogach publicznych
33. Ogumienie minimum 500/60 R22,5

4.2.6.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34223340-1 - Cysterny naczepowe

66114000-2 - Usługi leasingu finansowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp - zawarte w druku oferty.
2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) Zdolności technicznej lub zawodowej. Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują należycie dwie dostawy ciągników o wartości każdej z nich co najmniej 230.000,00 zł brutto (słownie: dwieście trzydzieści tysięcy złotych).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawieart. 108 ust. 1 ustawy Pzp – zawarte w druku oferty.
2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp – zawarte w druku oferty.
3. Oświadczenie wykonawcy, składane na żądanie zamawiającego, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu - oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstawy wykluczenia z postępowania, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczącej zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji (§ 3 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020r. poz. 2415)). Przepisu, o którym mowa w pkt 3 nie stosuje się w przypadku, gdy w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta.
4. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych;
a. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
b. wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostaw zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostaw zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jedno wspólne w/w oświadczenie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Umowa może być zmieniona - zgodnie z art. 454-455 ustawy Prawo zamówień
publicznych i w przypadkach przewidzianych w tym przepisie, w tym w
szczególności:
1) Zmiany mające wpływ na wysokość wynagrodzenia:
a) zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT),
b) obniżenie kosztu wykonania dostaw a tym samym wynagrodzenia Wykonawcy
c) zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-14 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://epuap.gov.pl/wps/portal i udostępnionego również na miniPortalu pod adresem internetowym https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-14 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów- Świętochłowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam pracy chałupniczej- składanie długopisów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI