Dostawa surowców dla Łukasiewicz - ICIMB: Część 1: Boksyt prażony pył o zawartości...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa surowców dla Łukasiewicz - ICIMB: Część 1: Boksyt prażony pył o zawartości Al2O3 min. 85% w ilości do 120 ton; Część 2: Boksyt prażony ziarno o zawartości Al2O3 min. 85% w ilości do 96 ton
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-10-26
  • ZamawiającySIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - INSTYTUT CERAMIKI I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-18
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00234942
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa surowców dla Łukasiewicz - ICIMB: Część 1: Boksyt prażony pył o zawartości Al2O3 min. 85% w ilości do 120 ton; Część 2: Boksyt prażony ziarno o zawartości Al2O3 min. 85% w ilości do 96 ton

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - INSTYTUT CERAMIKI I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000056377

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Cementowa 8

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-983

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info.krakow@icimb.lukasiewicz.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.icimb.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Prowadzenie badań naukowych i prac rozwojowych i wdrażanie wyników badań naukowych i prac rozwojowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa surowców dla Łukasiewicz - ICIMB: Część 1: Boksyt prażony pył o zawartości Al2O3 min. 85% w ilości do 120 ton; Część 2: Boksyt prażony ziarno o zawartości Al2O3 min. 85% w ilości do 96 ton

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8bea35a-2fff-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00234942

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005544/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.10 Dostawa boksytu prażonego pyłu dla Łukasiewicz - ICIMB Oddziału Materiałów Ogniotrwałych w Gliwicach

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b8bea35a-2fff-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://icimb.bip-e.pl/icm/zamowienia-publiczne/aktualne-postepowania/11,Przetargi-ponizej-progow-unijnych.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za
pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: https://icimb.bipe.
pl/icm/zamowienia-publiczne/aktualne-postepowania/11,Przetargi-ponizej-progow-unijnych.html
2. Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod
adresem https://icimb.bip-e.pl/icm/zamowienia-publiczne/instrukcje-dla-wykonawc/13950,Instrukcjadla-
Wykonawcow-dla-Platformy-Zakupowej.html
3. Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
4. Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z
przedmiotowym postępowaniem.
5. Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf,
.pdf,.xls.
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.
7. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń
składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy jako załączniki.
8. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa
Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów
elektronicznych oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie
zamówienia.
9. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sieć
Badawcza Łukasiewicz – Dyrektor Instytutu Ceramiki i Materiałów Budowlanych z siedzibą w Krakowie,
przy ul. Cementowej 8 (dalej ICIMB);
• w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony
Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres: Sieć Badawcza Łukasiewicz –
Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych, Oddział Szkła i Materiałów Budowlanych, ul. Cementowa
8, 31-983 Kraków, pocztą elektroniczną na adres e-mail: iod@icimb.pl ;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia
umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych
procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4
lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• Posiada Pan/Pani:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych,
przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do
ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej
lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia.
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
RODO.
2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym
wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną
Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska
od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z
wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): • nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: FL.261.33.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 717003,85 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Boksyt prażony pył o zawartości Al2O3 min. 85% w ilości do 120 ton

Techniczne warunki odbioru;
skład chemiczny:
Al2O3 min. 85%
Fe2O3 max 2,0%
TiO2 max. 4,0%
Metoda badania: PN-EN ISO 12677:2011
Opakowanie: 1-tonowe big bagi na paletach
Skład ziarnowy:
nadziarno max. 10% PN-EN 933-1:2012
wilgotność max. 1% PN-EN 1097-5:2008


Dostawa: w partiach po min. 24 ton

1. Termin wykonania zamówienia: 6 miesięcy od daty podpisania umowy.
2. Termin wykonania części zamówienia (dostawy): do 21 dni od daty otrzymania zamówienia w formie pisemnej;
3. Warunki realizacji zamówienia:
a) podstawa realizacji zamówienia: dostawy w ilościach wymaganych przez Zamawiającego, po uprzednim zgłoszeniu pisemnym. Wymagane dostarczenie do każdej dostawy atestu lub świadectwa jakości,
b) realizacja części zamówienia (dostawy): sukcesywnie w ilościach 24-tonowych wymaganych przez Zamawiającego;
c) warunki dostawy: DDP - magazyn Oddziału Materiałów Ogniotrwałych
w Gliwicach /INCOTERMS 2020/. Dostawa surowca samochodem
z rozładunkiem bocznym,
d) opakowanie: 1-tonowe big bagi na paletach wliczone w cenę surowca.
4. Wymagane warunki płatności: przelew 30 dni od daty wystawienia faktury.
Zamawiający nie przewiduje zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

4.2.5.) Wartość części: 401929,32 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 14320000-0 - Minerały chemiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przyznanie ilości punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 98

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania części zamówienia (dostawy)

4.3.6.) Waga: 2

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Boksyt prażony ziarno o zawartości Al2O3 min. 85% w ilości do 96 ton

Warunki techniczne
odbioru:
skład chemiczny:
Al2O3 min. 85%
Fe2O3 max 2,0%
TiO2 max. 4,0%

Metoda badań: PN-EN ISO 12677:2011
Opakowanie: 1-tonowe big bagi na paletach
Skład ziarnowy:
nadziarno max. 10%
podziarno max 20%

PN-EN 933-1:2012
wilgotność max. 1%
PN-EN 1097-5:2008
Porowatość otwarta:
max 14% dla 3-6 mm

PN-EN 933-18:2004
Gęstość pozorna:
min 3,0 g/cm3 dla 3-6 mm

PN-EN 933-18:2004

Frakcja Ilość [t]
0-1 mm 34
1-3 mm 32
3-6 mm 30

Dostawa: w partiach po min. 12 ton

1. Termin wykonania zamówienia: 6 miesięcy od daty podpisania umowy.
2. Termin wykonania części zamówienia (dostawy): do 21 dni od daty otrzymania zamówienia w formie pisemnej.
3. Warunki realizacji zamówienia:
a) podstawa realizacji zamówienia: dostawy w ilościach wymaganych przez Zamawiającego, po uprzednim zgłoszeniu pisemnym. Wymagane dostarczenie do każdej dostawy atestu lub świadectwa jakości,
b) realizacja części zamówienia (dostawy): sukcesywnie w ilościach minimum 12-tonowych wymaganych przez Zamawiającego,
c) warunki dostawy: DDP - magazyn Oddziału Materiałów Ogniotrwałych
w Gliwicach /INCOTERMS 2020/. Dostawa surowca samochodem
z rozładunkiem bocznym,
d) opakowanie: 1-tonowe big-bagi na paletach wliczone w cenę surowca.
4. Wymagane warunki płatności:
Przelew 30 dni od daty wystawienia faktury. Zamawiający nie przewiduje zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

4.2.5.) Wartość części: 315074,53 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 14320000-0 - Minerały chemiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przyznanie ilości punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 98

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania części zamówienia (dostawy)

4.3.6.) Waga: 2

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
W związku z wysoko-specjalistyczną produkcją Instytutu, Wykonawca wykaże posiadanie w ofercie produktu odpowiadającego OPZ wskazanego w niniejszej SWZ na potwierdzenie spełnienia warunku.
W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu przez Wykonawcę dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca złoży na wezwanie Zamawiającego próbkę surowca, dla części I i II z każdej frakcji po 1 kg.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia tj.

a) reprezentatywnej dla oferowanego przedmiotu postępowania próbki o wadze 1 kg dla każdej części postępowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia oferty w przypadku stwierdzenia w wyniku przeprowadzonych badan niezgodności parametrów fizyko-chemicznych z deklarowanymi w ofercie.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

5. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca powinien załączyć wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe:
5.1. Specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia, sporządzoną zgodnie z treścią Załącznika nr 2b do SWZ – „Gwarantowane parametry oferowanego surowca”, potwierdzone dołączeniem:
a. specyfikacji technicznej potwierdzającej parametry techniczno-jakościowe gwarantowane przez producenta surowca tj. dokument potwierdzający wymagane opisem przedmiotu zamówienia parametry,
b. karty charakterystyki /wg wymagań REACH, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego Nr 1907/2008 z dnia 18 grudnia 2006 r. w sprawie rejestracji oceny udzielania zezwoleń i stosowanych ograniczeń w zakresie chemikaliów, Dziennik Urzędowy UE L 136 z dn. 29 maja 2007 r. wraz z późn. zm./.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

a. specyfikacji technicznej potwierdzającej parametry techniczno-jakościowe gwarantowane przez producenta surowca tj. dokument potwierdzający wymagane opisem przedmiotu zamówienia parametry,
b. karty charakterystyki /wg wymagań REACH, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego Nr 1907/2008 z dnia 18 grudnia 2006 r. w sprawie rejestracji oceny udzielania zezwoleń i stosowanych ograniczeń w zakresie chemikaliów, Dziennik Urzędowy UE L 136 z dn. 29 maja 2007 r. wraz z późn. zm./.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 454 i 455 Prawa zamówień publicznych. tj. zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w trakcie jej realizacji w zakresie:
a) wydłużenia terminu określonego w §2 ust. 1 w sytuacjach nie zrealizowania pełnego zakresu dostaw określonych w §1 ust. 1 /ilości/.
b) ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
W przypadku zmiany przepisów regulujących wysokość podatku od towarów i usług VAT wysokość wynagrodzenia brutto wynikającego z oferty Wykonawcy zostanie odpowiednio powiększona lub pomniejszona stosownie do wzrostu lub spadku wysokości stawki VAT. Powyższa zmiana obowiązywać będzie wraz z wejściem w życie zmienionych przepisów i nie będzie wymagać zawarcia aneksu do niniejszej umowy,
c) zmiany osoby lub osób odpowiedzialnych za realizację umowy lub wymienionych w załącznikach umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-26 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://icimb.bip-e.pl/icm/zamowienia-publiczne/aktualne-postepowania/11,Przetargi-ponizej-progow-unijnych.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-26 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-25

NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuje pracy chałupniczej - Lipinki
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Potrzebuje pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.