Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu polowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Ogrodnictwa - Państwowy Instytut Badawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101023342
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 1/3
1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.gozdz@pierog.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: inhort.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytut Badawczy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność ogrodnicza
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: adw. Jerzy Pieróg PIERÓG & Partnerzy Kancelaria Prawna
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525-115-42-81
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Wspólna 50/6
1.11.4.) Miejscowość: Warszawa
1.11.5.) Kod pocztowy: 00-684
1.11.6.) Województwo: mazowieckie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@pierog.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: www.pierog.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu polowego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd1dfeee-cea4-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00086222
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
zamówienie finansowane jest z różnych źródeł - w tym ze środków unijnych
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://pierog.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pierog.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy
https://pierog.ezamawiajacy.pl- zwanej dalej „Platformą” lub „Systemem”. W celu podpisania oferty,
oświadczeń i dokumentów Wykonawca musi pobrać pliki z miejsca „Dokumentacja zamówienia”,
podpisać je poza Platformą, a następnie załączyć podpisane pliki do oferty.
Ogólne zasady korzystania korzystania z Platformy zostały wskazane w SWZ.
Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające
pracę na Platformie:1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż
512 kb/s;2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor
Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze
wersje;3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w
najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;4) Włączona obsługa
JavaScript;5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie
.pdf.Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowe
złożenie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:1) Rekomendowaną przeglądarką do złożenia
oferty jest MS Internet Explorer lub Firefoxw wersji wpieranej przez producenta.2) Uruchomienie
oprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java w wersji 1.8.0_65 lub
nowszej, koniecznie w wersji 32-bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych
plików cookie oraz obsługującej szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu witryny platformy
eZamawiający (ezamawiający.pl) do wyjątków (exceptionsite list) w Javie. Uwaga: wymaga to
uprawnień administracyjnych na komputerze.3) Zainstalowanie dedykowanego komponentu Szafir
SDK oraz aplikacji Szafir Host, który odpowiada za obsługę funkcjonalności podpisu elektronicznego w
platformie eZamawiający. Rozszerzenie Szafir SDK można pobrać na stronie
http://www.elektronicznypodpis.pl/informacje/aplikacje/Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz
aplikacji Szafir Host należy przeładować bieżącą stronę.4) Przed uruchomieniem platformy
eZamawiający, w pierwszej kolejności należy podłączyć czytnik z kartą kryptograficzną do komputera.
Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w
txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg,
wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd,
gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 22/ZP/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 22
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1 – Świder glebowy spalinowy wraz z wiertłem – 1 szt.
1) Specyfikacja:
- jednoosobowy świder glebowy z hamulcem,
- wyposażony w ramę amortyzującą,
- przycisk umożliwiający wyłączenie urządzenia umiejscowiony na uchwycie,
- wyposażony w filtry powietrza oraz poduszkę amortyzującą,
- świder do nawiercania otworów o średnicy od 150 mm do 300mm,
- średnica wiertła 150 ± 5 mm,
- moc urządzenia od 1,7 do 1,9 KM,
- masa urządzenia do 10 kg.
2) Termin dostawy: 30 dni od zawarcia umowy.
3) Miejsce dostawy: Skierniewice, ul. Pomologiczna 18.
4) Minimalny okres gwarancji: min. 12 miesięcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
16120000-2 - Brony, spulchniarki, kultywatory, brony chwastowniki lub glebogryzarki
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
16310000-1 - Kosiarki
16311000-8 - Kosiarki do trawników
16700000-2 - Ciągniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. W niniejszym postępowaniu Zamawiający oceniał będzie oferty na podstawie następujących kryteriów i przyznanej im wagi:
1) Kryterium (C) – Cena - 95%
2) Kryterium (OG) – Okres gwarancji i rękojmi – 5%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2 – Opryskiwacz polowy – 1 szt.
1) Specyfikacja:
- opryskiwacz ciągnikowy zawieszany,
- pojemność zbiornika 400 – 600l,
- dodatkowo zbiornik na czystą wodę i do mycia rąk,
- belka polowa o szerokości 8-12 m, samopoziomująca, z ręczną lub hydrauliczną regulacją wysokości, z możliwością odchylania (przód-tył) przy zderzeniu z przeszkodą, wyposażona w rozpylacze szczelinowe, zawory przeciwkroplowe,
- sterowanie ciśnieniem pompy ręczne lub elektryczne z kabiny ciągnika,
- manometr glicerynowy,
- zbiornik wyposażony w rozwadniacz górny umieszczony w sicie wlewowym pod pokrywą, mieszadło inżektorowe poprowadzone bezpośrednio z pompy, dwu lub trzystopniowe filtrowanie cieczy roboczej dodatkowo filtry dla każdej sekcji roboczej.
2) Termin dostawy: 30 dni od zawarcia umowy.
3) Miejsce dostawy: Skierniewice, ul. Pomologiczna 18.
4) Minimalny okres gwarancji: min. 12 miesięcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
16120000-2 - Brony, spulchniarki, kultywatory, brony chwastowniki lub glebogryzarki
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
16310000-1 - Kosiarki
16311000-8 - Kosiarki do trawników
16700000-2 - Ciągniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. W niniejszym postępowaniu Zamawiający oceniał będzie oferty na podstawie następujących kryteriów i przyznanej im wagi:
1) Kryterium (C) – Cena - 95%
2) Kryterium (OG) – Okres gwarancji i rękojmi – 5%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 3 – Belka herbicydowa – 1 szt.
1) Specyfikacja:
- belka herbicydowa jednostronna przeznaczona do agregowania na przednim zaczepie ciągnika,
- wyposażona w wąż o długości min. 5 m umożliwiający podłączenie do zaczepianego z tyłu ciągnika opryskiwacza sadowniczego,
- przegub uchylny zabezpieczający belkę przed uszkodzeniem w przypadku kontaktu z pniem,
- osłonę zabezpieczającą przed zwiewaniem cieczy roboczej,
- możliwość regulacji wysokości (w pionie) min. 30 cm,
- wyposażona w 2 lub 3 rozpylacze płaskostrumieniowe i umożliwiać opryskanie cieczą
roboczą pasa o szerokości min. 100 cm.
2) Termin dostawy: 30 dni od zawarcia umowy.
3) Miejsce dostawy: Skierniewice, ul. Pomologiczna 18.
4) Minimalny okres gwarancji: min. 12 miesięcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
16120000-2 - Brony, spulchniarki, kultywatory, brony chwastowniki lub glebogryzarki
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
16310000-1 - Kosiarki
16311000-8 - Kosiarki do trawników
16700000-2 - Ciągniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. W niniejszym postępowaniu Zamawiający oceniał będzie oferty na podstawie następujących kryteriów i przyznanej im wagi:
1) Kryterium (C) – Cena - 95%
2) Kryterium (OG) – Okres gwarancji i rękojmi – 5%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 4 – Mini ciągnik – 1 szt.
1) Specyfikacja:
- silnik o mocy nie mniejszej niż 9.5 KM, rozruch ręczny,
- biegi do przodu co najmniej 3 +3 do tyłu,
- skrzynia biegów mechaniczna w kąpieli olejowej,
- rewers zmiany kierunku jazdy,
- napęd stały na oba koła,
- regulowana wysokość kierownicy wychylna w obie strony oraz obracana rękojeść kierownicy,
- sprzęgło hydrauliczne,
- licznik czasu pracy,
- HBS demontaż i instalacja urządzeń - bez użycia narzędzi na tzw. Click,
- AVS - system antywibracyjny na rączkach,
- duże koła co najmniej 5/12.
2) Termin dostawy: 30 dni od zawarcia umowy.
3) Miejsce dostawy: Skierniewice, ul. Pomologiczna 13a.
4) Minimalny okres gwarancji: min. 12 miesięcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
16120000-2 - Brony, spulchniarki, kultywatory, brony chwastowniki lub glebogryzarki
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
16310000-1 - Kosiarki
16311000-8 - Kosiarki do trawników
16700000-2 - Ciągniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. W niniejszym postępowaniu Zamawiający oceniał będzie oferty na podstawie następujących kryteriów i przyznanej im wagi:
1) Kryterium (C) – Cena - 95%
2) Kryterium (OG) – Okres gwarancji i rękojmi – 5%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 5 – Glebogryzarka – 1 szt.
1) Specyfikacja:
- pasująca do mini ciągnika z Pakietu nr 4,
- od 66 cm szerokości roboczej z możliwością poszerzenia lub zwężenia.
2) Termin dostawy: 30 dni od zawarcia umowy.
3) Miejsce dostawy: Skierniewice, ul. Pomologiczna 13a.
4) Minimalny okres gwarancji: min. 12 miesięcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
16120000-2 - Brony, spulchniarki, kultywatory, brony chwastowniki lub glebogryzarki
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
16310000-1 - Kosiarki
16311000-8 - Kosiarki do trawników
16700000-2 - Ciągniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. W niniejszym postępowaniu Zamawiający oceniał będzie oferty na podstawie następujących kryteriów i przyznanej im wagi:
1) Kryterium (C) – Cena - 95%
2) Kryterium (OG) – Okres gwarancji i rękojmi – 5%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 6 – Przyczepa transportowa – 1 szt.
1) Specyfikacja:
- pasująca do mini ciągnika z Pakietu nr 4,
- ładowność od 350 kg,
- wymiary skrzyni wewnętrzne co najmniej 140 cmx90cm x30 cm,
- koła co najmniej od 6/14,
- siedzisko dla operatora,
- hamulec nożny + postojowy,
- resorowana – tak.
2) Termin dostawy: 30 dni od zawarcia umowy.
3) Miejsce dostawy: Skierniewice, ul. Pomologiczna 13a.
4) Minimalny okres gwarancji: min. 12 miesięcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
16120000-2 - Brony, spulchniarki, kultywatory, brony chwastowniki lub glebogryzarki
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
16310000-1 - Kosiarki
16311000-8 - Kosiarki do trawników
16700000-2 - Ciągniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. W niniejszym postępowaniu Zamawiający oceniał będzie oferty na podstawie następujących kryteriów i przyznanej im wagi:
1) Kryterium (C) – Cena - 95%
2) Kryterium (OG) – Okres gwarancji i rękojmi – 5%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 7 – Kosiarka – 1 szt.
1) Specyfikacja:
- kosiarka pasująca do mini ciągnika z Pakietu nr 4,
- 1 lub 2 nożowa,
- mulczująca,
- szerokość robocza od 66 cm,
- z kołem podporowym.
2) Termin dostawy: 30 dni od zawarcia umowy.
3) Miejsce dostawy: Skierniewice, ul. Pomologiczna 13a.
4) Minimalny okres gwarancji: min. 12 miesięcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
16120000-2 - Brony, spulchniarki, kultywatory, brony chwastowniki lub glebogryzarki
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
16310000-1 - Kosiarki
16311000-8 - Kosiarki do trawników
16700000-2 - Ciągniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. W niniejszym postępowaniu Zamawiający oceniał będzie oferty na podstawie następujących kryteriów i przyznanej im wagi:
1) Kryterium (C) – Cena - 95%
2) Kryterium (OG) – Okres gwarancji i rękojmi – 5%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 8 – Ciągnik ogrodniczy wraz z wyposażeniem – 1 kpl.
Ciągnik ogrodniczy – 1 szt.
1) Specyfikacja:
- ciągnik z silnikiem wysokoprężnym o mocy min. 17 KM z homologacją pozwalającą na rejestrację pojazdu, liczba przełożeń co najmniej 6 do przodu /2 do tyłu, z mechaniczną blokadą tylnej osi oraz dołączanym napędem 4 x 4,
- ciągnik powinien posiadać tylny i międzyosiowy wałek odbioru mocy (z możliwością podpięcia kosiarki międzyosiowej),
- układ hydrauliczny - wydajność minimalna14 l/min, co najmniej jedna sekcja hydrauliczna, z możliwością rozbudowy do trzech,
- TUZ - min. udźwig 540 kg KAT I, możliwość zamontowania przedniego układu zawieszenia oraz dedykowanego przedniego ładowacza,
- koła - przód min. 5 x 12, tył min. 8 x 16, maksymalna szerokość ciągnika z kołami wąskimi – 100 cm,
- komplet dokumentów niezbędnych do rejestracji ciągnika,
- drugi zestaw kół -wielkość opon przód min. 23x10,5 - 12, tył min. 280/70R18 szerokość opon min. 280 mm. Maksymalna szerokość ciągnika na kołach szerokich 120 cm,
- rama ROPS oraz siatka zabezpieczająca przed odpadami wyrzucanymi spod tylnego narzędzia, np. kosiarki bijakowej,
- wałek odbioru mocy pozwalający na współpracę z dostarczonym wyposażeniem.
Wyposażenie:
1. Opryskiwacz polowy – 1 szt.
1) Specyfikacja:
- pasujący do ciągnika z Pakietu nr 8 wskazanego powyżej;
- zakładany na mocowaniu 3-punktowym traktora Kat-1,
- napęd z wałka odbioru mocy traktora, 540 obr/min,
- wydajność pompy co najmniej 60 l/min,
- max ciśnienie 15 bar,
- pojemność zbiornika co najmniej 200 L,
- szerokość robocza belki polowej min. 6 mb,
- zakres regulacji ustawienia wysokości rozpylaczy w cm: co najmniej w zakresie od 30 do 95 cm.
2. Przyczepa wywrotka – 1 szt.
1) Specyfikacja:
- pasująca do ciągnika z Pakietu nr 8 wskazanego powyżej,
- hamulec bezwładnościowy,
- ładowność: min. 1000 kg,
- dopuszczalna masa całkowita z homologacją ciągnika poz. 1,
- maksymalna szerokość 110 cm,
- oś pojedyncza, koła 16”,
- hydrauliczny wyładunek do tyłu,
3. Pług jednoskibowy – 1 szt.
1) Specyfikacja:
- pasujący do ciągnika z Pakietu nr 8 wskazanego powyżej,
- obracalny z regulacją głębokości orki,
.
4. Agregat uprawowy – 1 szt.
1) Specyfikacja:
- pasujący do ciągnika z Pakietu nr 8 wskazanego powyżej,
- będący połączeniem aktywnej glebogryzarki z separatorem kamieni i wałem siatkowym całkowicie wyrównującym powierzchnię uprawy,
- szerokość robocza - 100-105 cm,
- szerokość całkowita - 110-120 cm,
Termin dostawy: 42 dni od zawarcia umowy.
Miejsce dostawy: Skierniewice, ul. Konstytucji 3 Maja 1/3.
Minimalny okres gwarancji: min. 24 miesiące.
4.2.6.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
16120000-2 - Brony, spulchniarki, kultywatory, brony chwastowniki lub glebogryzarki
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
16310000-1 - Kosiarki
16311000-8 - Kosiarki do trawników
16700000-2 - Ciągniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. W niniejszym postępowaniu Zamawiający oceniał będzie oferty na podstawie następujących kryteriów i przyznanej im wagi:
1) Kryterium (C) – Cena - 95%
2) Kryterium (OG) – Okres gwarancji i rękojmi – 5%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji o rękojmi
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 9 – Myjka – 1 szt.
1) Specyfikacja:
- ciśnienie: 20 – max. 145 / 2 – max. 14,5,
- wydajność tłoczenia: max. 500 l/h,
- wydajność powietrza: 40 m2/h,
- natężenie: 230/50 V/Hz,
- wyposażenie: pistolet ciśnieniowy, lanca power, dysza rotacyjna, wąż wysokociśnieniowy min. 7 m, system szybkozłączek, wąż ssący, filtr wody, uchwyt teleskopowy.
2) Termin dostawy: 30 dni od zawarcia umowy.
3) Miejsce dostawy: Dąbrowice/Skierniewice.
4) Minimalny okres gwarancji: min. 12 miesięcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
16120000-2 - Brony, spulchniarki, kultywatory, brony chwastowniki lub glebogryzarki
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
16310000-1 - Kosiarki
16311000-8 - Kosiarki do trawników
16700000-2 - Ciągniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. W niniejszym postępowaniu Zamawiający oceniał będzie oferty na podstawie następujących kryteriów i przyznanej im wagi:
1) Kryterium (C) – Cena - 95%
2) Kryterium (OG) – Okres gwarancji i rękojmi – 5%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 10 – Talerze do talerzówki – 1 kpl.
Talerze do talerzówki Grano Shark 2.5 (w posiadaniu Zamawiającego).
1) Specyfikacja:
- talerz uzębiony,
- średnica zewn.: 560 mm,
- ilość otworów: 6 na rozstawie 122 mm, fi otworu – 13 mm,
- grubość: min. 4 mm,
- wykonane ze stali borowej z odpornością na ścieranie 50-52 HRC,
- zaostrzenie talerza na całym jego obwodzie.
2) Termin dostawy: 30 dni od zawarcia umowy.
3) Miejsce dostawy: Dąbrowice/Skierniewice.
4) Minimalny okres gwarancji: min. 12 miesięcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
16120000-2 - Brony, spulchniarki, kultywatory, brony chwastowniki lub glebogryzarki
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
16310000-1 - Kosiarki
16311000-8 - Kosiarki do trawników
16700000-2 - Ciągniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. W niniejszym postępowaniu Zamawiający oceniał będzie oferty na podstawie następujących kryteriów i przyznanej im wagi:
1) Kryterium (C) – Cena - 95%
2) Kryterium (OG) – Okres gwarancji i rękojmi – 5%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 11 – Widły do wypychacz gałęzi – 1 kpl.
Widły mocowane do TUZ ciągnika.
1) Specyfikacja:
- wykonane z profili stalowych min. 60 x 40 mm,
- wymiary: 200 x 240 x 90 cm,
- zabezpieczone farbą antykorozyjną podkładową i dwuskładnikowym lakierem poliuretanowym,
- wykonane ze stali borowej z odpornością na ścieranie 50-52 HRC,
- zaostrzenie talerza na całym jego obwodzie.
2) Termin dostawy: 30 dni od zawarcia umowy.
3) Miejsce dostawy: Dąbrowice/Skierniewice.
4) Minimalny okres gwarancji: min. 12 miesięcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
16120000-2 - Brony, spulchniarki, kultywatory, brony chwastowniki lub glebogryzarki
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
16310000-1 - Kosiarki
16311000-8 - Kosiarki do trawników
16700000-2 - Ciągniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. W niniejszym postępowaniu Zamawiający oceniał będzie oferty na podstawie następujących kryteriów i przyznanej im wagi:
1) Kryterium (C) – Cena - 95%
2) Kryterium (OG) – Okres gwarancji i rękojmi – 5%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 12 – Zamgławiacz termiczny – 1 szt.
Urządzenie przenośne. Wytwarzanie mgły z wykorzystaniem spalin. Długość urządzenia nie przekracza 150 cm. Możliwość aplikacji roztworów wodnych i olejowych. Urządzenie do zamgławiania termostabilnych preparatów bakteriobójczych, grzybobójczych, wirusobójczych i insektycydów oraz środków ochrony roślin.
1) Specyfikacja:
- zasięg działania (w kierunku poziomym): zalecane - min. 35 m, wymagane - min. 20 m,
- wydajność rozpylania wody: min 40 litrów/godzinę,
- wydajność rozpylania oleju: min. 30 litrów /godzinę,
- pojemność zbiornika: zalecane - min. 10 litrów, wymagane – min 4,5 l,
- średnica kropli: zalecane od 0,5 mikrona wzwyż, wymagane od 5 mikronów do 30 mikronów,
- ciężar (pusty): zalecane – do 10 kg, wymagane - do 20 kg.
2) Termin dostawy: 30 dni od zawarcia umowy.
3) Miejsce dostawy: Skierniewice, ul. Pomologiczna 13a.
4) Minimalny okres gwarancji: min. 12 miesięcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
16120000-2 - Brony, spulchniarki, kultywatory, brony chwastowniki lub glebogryzarki
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
16310000-1 - Kosiarki
16311000-8 - Kosiarki do trawników
16700000-2 - Ciągniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. W niniejszym postępowaniu Zamawiający oceniał będzie oferty na podstawie następujących kryteriów i przyznanej im wagi:
1) Kryterium (C) – Cena - 95%
2) Kryterium (OG) – Okres gwarancji i rękojmi – 5%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 13
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 13 – Zamgławiacz ciśnieniowy – 1 szt.
Urządzenie przenośne lub przewoźne (wózkowe) do wytwarzania mgły z wykorzystaniem rozpylania ciśnieniowego. Przeznaczenie do zwalczania szkodliwych owadów oraz do ochrony roślin w szklarniach i tunelach lub do dezynfekcji w uprawie grzybów i innych roślin (pieczarkarnie, szklarnie, tunele foliowe) lub w innych obiektach lub do ochrony zasobów magazynowych.
1) Specyfikacja:
-zasilanie: elektryczne lub spalinowe,
-średnica wentylatora: min. 500 mm ø,
-wydatek środka chemicznego (cieczy użytkowej): zalecane min do 30 l/h, wymagane min. 20 l/h,- wielkość kropli: max. 50 µm / śr. 5- 10 µm,
-pojemność zbiornika: zalecane – min. 20 l, wymagane – min. 10 l,
-sterowanie: zalecane zdalne sterowanie za pomocą pilota: bezprzewodowe lub przewodowe.
2) Termin dostawy: 30 dni od zawarcia umowy.
3) Miejsce dostawy: Skierniewice, ul. Pomologiczna 13a.
4) Minimalny okres gwarancji: min. 12 miesięcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
16120000-2 - Brony, spulchniarki, kultywatory, brony chwastowniki lub glebogryzarki
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
16310000-1 - Kosiarki
16311000-8 - Kosiarki do trawników
16700000-2 - Ciągniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. W niniejszym postępowaniu Zamawiający oceniał będzie oferty na podstawie następujących kryteriów i przyznanej im wagi:
1) Kryterium (C) – Cena - 95%
2) Kryterium (OG) – Okres gwarancji i rękojmi – 5%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 14
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 14 – Opryskiwacz szklarniowy – 1 szt.
Opryskiwacz mobilny (przemieszczany ręcznie - wózkowy lub samojezdny). Rozpylanie cieczy ciśnieniowe. Zamontowanie rozpylaczy – na belce lub belkach pionowych, zalecana regulacja ustawienia belki, wskazane zamontowanie rozpylaczy w korpusach obracalnych dwu-rozpylaczowych.
1) Specyfikacja:
- waga (pusty): maks. 250 kg,
- pojemność zbiornika: min. 100 litrów,
- zasilanie: wskazane elektryczne, w drugiej kolejności spalinowe,
- maksymalne ciśnienie: zalecane – do 40 bar, wymagane – do 20 bar, - minimalny wydatek pompy: zalecany - min. 40 l/min, wymagany – min. 25 l/min.
-liczba rozpylaczy: wymagane stosowanie co najmniej 14 rozpylaczy jednocześnie, zalecane - >14 rozpylaczy.
Zasięg pionowy zamontowania najwyżej zamontowanych) rozpylaczy: min. 2,0 m.
2) Termin dostawy: 30 dni od zawarcia umowy.
3) Miejsce dostawy: Skierniewice, ul. Pomologiczna 13a.
4) Minimalny okres gwarancji: min. 12 miesięcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
16120000-2 - Brony, spulchniarki, kultywatory, brony chwastowniki lub glebogryzarki
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
16310000-1 - Kosiarki
16311000-8 - Kosiarki do trawników
16700000-2 - Ciągniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. W niniejszym postępowaniu Zamawiający oceniał będzie oferty na podstawie następujących kryteriów i przyznanej im wagi:
1) Kryterium (C) – Cena - 95%
2) Kryterium (OG) – Okres gwarancji i rękojmi – 5%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 15
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 15 – Opryskiwacz spalinowy – 3 szt.
Opryskiwacz spalinowy zapewniający precyzyjną i bezpieczną pracę
1) Specyfikacja:
- jednocylindrowy silnik dwusuwowy,
- pojemność skokowa: 63,3 cm3,
- moc: min. 2,9 kW (3,9 KM),
- prędkość obrotowa silnika/dmuchawy podczas pracy min.6800 1/min,
- waga w stanie niezatankowanym: max. 12,2 kg,
- pojemność zbiornika zawiesiny: min. 14 l,
- poziomy zasięg natrysku: min. 14,5 m,
- ilość rozprowadzonej cieczy (bez pompy ciśnieniowej z dozownikiem standardowym): min. 0,69 – 2,64 l/min,
- zawartość zbiornika paliwa min. 1,70 l,
- maksymalna wydajność turbiny 1.300 m³/h,
- poziom ciśnienia akustycznego max. 97 dB(A).
2) Termin dostawy: 30 dni od zawarcia umowy.
3) Miejsce dostawy: Skierniewice, ul. Rybickiego 16.
4) Minimalny okres gwarancji: min. 12 miesięcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
16120000-2 - Brony, spulchniarki, kultywatory, brony chwastowniki lub glebogryzarki
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
16310000-1 - Kosiarki
16311000-8 - Kosiarki do trawników
16700000-2 - Ciągniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. W niniejszym postępowaniu Zamawiający oceniał będzie oferty na podstawie następujących kryteriów i przyznanej im wagi:
1) Kryterium (C) – Cena - 95%
2) Kryterium (OG) – Okres gwarancji i rękojmi – 5%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 16
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 16 – Opryskiwacz akumulatorowy – 1 szt.
1) Specyfikacja:
- zbiornik o pojemności min. 18 litrów,
- silnik elektryczny o wydajności min. 11, 1 V / 7, 8 Ahw,
- wartość drgań: m/s2 >= 2,
- gwarantowany poziom mocy akustycznej w dB(A): <70,
- wydajność l/min: min. 1,07 do 1,42,
- regulowane ciśnienie robocze w bar: 2,5 do 4,3,
- w zestawie: dysza płaskostrumieniowa, manometr, akumulator żelowy z ładowarką.
2) Termin dostawy: 30 dni od zawarcia umowy.
3) Miejsce dostawy: Skierniewice, ul. Rybickiego 16.
4) Minimalny okres gwarancji: min. 12 miesięcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
16120000-2 - Brony, spulchniarki, kultywatory, brony chwastowniki lub glebogryzarki
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
16310000-1 - Kosiarki
16311000-8 - Kosiarki do trawników
16700000-2 - Ciągniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. W niniejszym postępowaniu Zamawiający oceniał będzie oferty na podstawie następujących kryteriów i przyznanej im wagi:
1) Kryterium (C) – Cena - 95%
2) Kryterium (OG) – Okres gwarancji i rękojmi – 5%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 17
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 17 – Kosa spalinowa – 1 szt.
1) Specyfikacja:
- moc 3 KM; Poj. skok. cm³ min. 45,6,
- średnica cięcia mm – min. 480,
- ciężar: max. 8,5 kg,
- długość całkowita max. 179 cm,
- poziom mocy akustycznej z narzędziem tnącym max. 113 dB(A),
- 4-punktowy system antywibracyjny.
2) Termin dostawy: 30 dni od zawarcia umowy.
3) Miejsce dostawy: Skierniewice, ul. Rybickiego 16.
4) Minimalny okres gwarancji: min. 12 miesięcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
16120000-2 - Brony, spulchniarki, kultywatory, brony chwastowniki lub glebogryzarki
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
16310000-1 - Kosiarki
16311000-8 - Kosiarki do trawników
16700000-2 - Ciągniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. W niniejszym postępowaniu Zamawiający oceniał będzie oferty na podstawie następujących kryteriów i przyznanej im wagi:
1) Kryterium (C) – Cena - 95%
2) Kryterium (OG) – Okres gwarancji i rękojmi – 5%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 18
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 18 – Pilarka spalinowa – 1 szt.
1) Specyfikacja:
- moc: min. 4,1 KM,
- pojemność skokowa: min. 50,2 cm³,
- waga: do 4,9 kg,
- poziom mocy akustycznej max. 113 dB(A),
- filtr powietrza min. HD2- 4-punktowy system antywibracyjny.
2) Termin dostawy: 30 dni od zawarcia umowy.
3) Miejsce dostawy: Skierniewice, ul. Rybickiego 16.
4) Minimalny okres gwarancji: min. 12 miesięcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
16120000-2 - Brony, spulchniarki, kultywatory, brony chwastowniki lub glebogryzarki
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
16310000-1 - Kosiarki
16311000-8 - Kosiarki do trawników
16700000-2 - Ciągniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. W niniejszym postępowaniu Zamawiający oceniał będzie oferty na podstawie następujących kryteriów i przyznanej im wagi:
1) Kryterium (C) – Cena - 95%
2) Kryterium (OG) – Okres gwarancji i rękojmi – 5%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 19
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 19 – Kosa spalinowa – 1 szt.
1) Specyfikacja:
- moc: min. 2,9 KM,
- głowica żyłkowa półautomatyczna,
- tarcza tnąca 3-zębna min. 2,5x255 mm,
- pasy nośne podwójne,
- wałek transmisyjny,
- pojemność zbiornika paliwa: min. 1 l,
- waga: do 8,4 kg.
2) Termin dostawy: 30 dni od zawarcia umowy.
3) Miejsce dostawy: Skierniewice, ul. Konstytucji 3 Maja 1/3.
4) Minimalny okres gwarancji: min. 12 miesięcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
16120000-2 - Brony, spulchniarki, kultywatory, brony chwastowniki lub glebogryzarki
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
16310000-1 - Kosiarki
16311000-8 - Kosiarki do trawników
16700000-2 - Ciągniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. W niniejszym postępowaniu Zamawiający oceniał będzie oferty na podstawie następujących kryteriów i przyznanej im wagi:
1) Kryterium (C) – Cena - 95%
2) Kryterium (OG) – Okres gwarancji i rękojmi – 5%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 20
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 20 – Kosa spalinowa – 1 kpl.
1) Specyfikacja:
a) Kosa:
- moc: min. 1,4/1,9 kW/ KM,
- pojemność skokowa: 36,3 cm3,
- waga: max 4,5 kg,
- długość złączki: min. 94 cm,
- szelki,
- uchwyt wielofunkcyjny z przyciskiem stop,
- filtr,
b) Nożyce do żywopłotów na wysięgniku:
- prosta listwa tnąca,
- długość całkowita: min. 107 cm,
- długość listwy tnącej: min. 50 cm,
- ciężar: max. 1,6 kg,
c) Głowica tnąca:
- długość całkowita: min. 94 cm,
- głowica żyłkowa,
- ciężar: max. 1,2 kg,
d) Podkrzesywarka:
- długość całkowita: min. 126 cm,
- ciężar: max. 1,8 kg,
e) Szczotka zamiatająca:
- szerokość szczotki: min. 60 cm,
- ciężar: max. 6,4 kg,
- długość całkowita: min. 125 cm,
f) Przedłużka wysięgnikowa:
- stal,
- zasięg: min. 1 m,
- ciężar: max. 1,4 kg.
2) Termin dostawy: 30 dni od zawarcia umowy.
3) Miejsce dostawy: Skierniewice, ul. Pomologiczna 18.
4) Minimalny okres gwarancji: min. 12 miesięcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
16120000-2 - Brony, spulchniarki, kultywatory, brony chwastowniki lub glebogryzarki
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
16310000-1 - Kosiarki
16311000-8 - Kosiarki do trawników
16700000-2 - Ciągniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. W niniejszym postępowaniu Zamawiający oceniał będzie oferty na podstawie następujących kryteriów i przyznanej im wagi:
1) Kryterium (C) – Cena - 95%
2) Kryterium (OG) – Okres gwarancji i rękojmi – 5%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 21
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 21 – Opryskiwacz – 1 szt.
1) Specyfikacja:
- pompa ciśnieniowa,
- pojemność zbiornika – min. 14l,
- moc – 3,9-4,0 KM,
- zasięg opryskiwacza – min. 14,5 m,
- ciężar opryskiwacza – max. 12,5 kg,
- wydajność dmuchania – min. 1300 m3.
2) Termin dostawy: 30 dni od zawarcia umowy.
3) Miejsce dostawy: Skierniewice, ul. Pomologiczna 13A.
4) Minimalny okres gwarancji: min. 12 miesięcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
16120000-2 - Brony, spulchniarki, kultywatory, brony chwastowniki lub glebogryzarki
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
16310000-1 - Kosiarki
16311000-8 - Kosiarki do trawników
16700000-2 - Ciągniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. W niniejszym postępowaniu Zamawiający oceniał będzie oferty na podstawie następujących kryteriów i przyznanej im wagi:
1) Kryterium (C) – Cena - 95%
2) Kryterium (OG) – Okres gwarancji i rękojmi – 5%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 22
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 22 – Piła spalinowa – 1 szt.
1) Specyfikacja:
- moc – nie mniejsza niż: 1,4/1,8 kW/KM,
- pojemność skokowa nie mniejsza niż 32 cm3,
- ciężar – max. 3,5 kg,
- poziom hałasu nie większy niż 115 dB.
2) Termin dostawy: 30 dni od zawarcia umowy.
3) Miejsce dostawy: Skierniewice, ul. Pomologiczna 118.
4) Minimalny okres gwarancji: min. 12 miesięcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
16120000-2 - Brony, spulchniarki, kultywatory, brony chwastowniki lub glebogryzarki
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
16310000-1 - Kosiarki
16311000-8 - Kosiarki do trawników
16700000-2 - Ciągniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. W niniejszym postępowaniu Zamawiający oceniał będzie oferty na podstawie następujących kryteriów i przyznanej im wagi:
1) Kryterium (C) – Cena - 95%
2) Kryterium (OG) – Okres gwarancji i rękojmi – 5%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą:kart katalogowych, kart charakterystyki lub inne równoważnych dokumentów, które umożliwiają porównanie materiałów/urządzeń oferowanych z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego; wskazane dokumenty muszą zawierać określenie producenta oraz numeru katalogowego produktu oferowanego przez Wykonawcę; przedmiotowe środki dowodowe muszą zostać złożone pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej, opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
3) karty katalogowe, karty charakterystyki lub inne równoważne dokumenty, które umożliwiają porównanie materiałów/urządzeń oferowanych z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego; wskazane dokumenty muszą zawierać określenie producenta oraz numeru katalogowego produktu oferowanego przez Wykonawcę; przedmiotowe środki dowodowe muszą zostać złożone pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej, opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym.Jeżeli wykonawca nie złoży wraz z ofertą kart katalogowych, kart charakterystyki lub innych równoważnych dokumentów, umożliwiających porównanie materiałów/urządzeń z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego, lub złożone środki dowodowe okażą się niekompletne, Zamawiający wezwie wykonawcę do ich złożenia w wyznaczonym przez siebie terminie. Niezłożenie przez wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych – wskazanych w zd. 1 lub zaniechanie ich uzupełnienia na wezwanie Zamawiającego – skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.W przypadku składania oferty wspólnej, oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdziale V ust. 2 pkt 1 SWZ muszą złożyć wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.2. Zakazuje się zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z wyłączeniem:
1) możliwości zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku promocyjnego obniżenia cen jednostkowych przez producenta lub Wykonawcę;
2) możliwości zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian;
3) możliwości zmiany terminu dostawy zamówienia w przypadku wystąpienia siły wyższej; pod pojęciem siły wyższej Strony rozumieją okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności są nieprzewidywalne oraz którym nie można zapobiec lub przeciwstawić się skutecznie np. klęska żywiołowa, strajk manifestacje czy też zamieszki; termin określony w § 2 ust. 1 pkt 1 lub/oraz 2 umowy może ulec przedłużeniu o okres trwania przeszkody uniemożliwiającej realizację Umowy; o braku możliwości dotrzymania terminu Wykonawca obowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego, określając jednocześnie nowy termin realizacji zamówienia;
4) możliwości zmiany miejsca dostawy w przypadku uzasadnionym potrzebami Zamawiającego;
5) zmiany przedmiotu zamówienia w przypadku gdy z powodu obiektywnych okoliczności, niezależnych od Wykonawcy nie będzie możliwe dostarczenie zaoferowanego przedmiotu Umowy; Zamawiający dopuszcza (po uprzedniej akceptacji) dostarczenie sprzętu o właściwościach nie gorszych niż określone w umowie oraz o nie krótszym niż wymagany okresie gwarancji, za cenę nie wyższą niż cena przedmiotu pierwotnie zaoferowanego
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-25 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://pierog.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-25 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-24
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Wykonawca, składając ofertę, zobowiązany jest złożyć Formularz oferty (pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), według wzoru stanowiącego odpowiednio Załącznik nr 2 do SWZUwaga:
Formularz oferty:
1) w przypadku składania oferty na część zamówienia należy wypełnić wyłącznie tabelę, która odpowiada oferowanej części zamówienia, pozostałe tabele należy pozostawić niewypełnione;
2) składając ofertę na jedną albo kilka części zamówienia Wykonawca może załączyć do oferty tabele odpowiadające tylko oferowanym częściom, nie załączając tabel nieuzupełnionych;
3) w przypadku poszczególnych części zamówienia należy wycenić wszystkie pozycje wchodzące w zakres danej części. Brak dokonania wyceny wszystkich pozycji spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5 ustawy.
2. Wraz z formularzem oferty Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ stanowiące potwierdzenie braku podstaw wykluczenia. Oświadczenie należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
2) dokument, z którego wynika zakres umocowania do dokonania czynności złożenia oferty, oświadczeń lub dokumentów w przypadku, gdy Wykonawca powierzył wykonanie tych czynności pełnomocnikowi lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument musi zostać złożony pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszczalne jest również złożenie kopii dokumentu elektronicznie poświadczonej przez notariusza;
3) karty katalogowe, karty charakterystyki lub inne równoważne dokumenty, które umożliwiają porównanie materiałów/urządzeń oferowanych z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego; wskazane dokumenty muszą zawierać określenie producenta oraz numeru katalogowego produktu oferowanego przez Wykonawcę; przedmiotowe środki dowodowe muszą zostać złożone pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub w postaci elektronicznej, opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym.
Finansowanie części Pakietów nastąpi ze środków pozyskanych w ramach projektów:
"Pakiet nr 1, 22
Opracowanie technologii innowacyjnych nawozów mineralnych wzbogaconych mikrobiologicznie BIOSTRATEG3/347464/5/NCBR/2017
Projekt współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu BIOSTRATEG"
"Pakiet nr 15, 16
„Improving plant quality and economy for a more sustainable and efficient berry production” Projekt realizowany w ramach Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014-2021,
Nr Umowy: NOR/POLNOR/QualityBerry/0014/2019-00 „Wspólnie działamy na rzecz Europy zielonej, konkurencyjnej i sprzyjającej integracji społecznej”
"
"Pakiet nr 4-7
Exploiting the multifunctional potential of belowground biodiversity in horticultural farming, Umowa: 817946 H2020-SFS-2018-2020
Okres realizacji: 01.06.2019 – 31.05.2024
"