Dostawa sprzętu polowego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa sprzętu polowego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSkierniewice
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-05-24
  • ZamawiającyInstytut Ogrodnictwa - Państwowy Instytut Badawczy
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-11
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00051548
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu polowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Ogrodnictwa - Państwowy Instytut Badawczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101023342

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 1/3

1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.gozdz@pierog.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: inhort.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Instytut Badawczy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Produkcja ogrodnicza

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: adw. Jerzy Pieróg Pieróg & Partnerzy Kancelaria Prawna

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525-115-42-81

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Wspólna 50/6

1.11.4.) Miejscowość: Warszawa

1.11.5.) Kod pocztowy: 00-684

1.11.6.) Województwo: mazowieckie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@pierog.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: www.pierog.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu polowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71a14f4c-af30-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00051548

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie jest finansowane z różnych źródeł, w tym ze środków unijnych

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pierog.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pierog.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformyhttps://pierog.ezamawiajacy.pl- zwanej dalej „Platformą” lub „Systemem”. W celu podpisania oferty,oświadczeń i dokumentów Wykonawca musi pobrać pliki z miejsca „Dokumentacja zamówienia”,podpisać je poza Platformą, a następnie załączyć podpisane pliki do oferty. Ogólne zasady korzystaniaOgłoszenie nr 2021/BZP 00009137/01 z dnia 2021-02-192021-02-19 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawyz Platformy zostały wskazane w SWZ. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiającepracę na Platformie:1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż512 kb/s;2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesorIntel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowszewersje;3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej wnajnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;4) Włączona obsługaJavaScript;5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie.pdf.Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowezłożenie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:1) Rekomendowaną przeglądarką do złożeniaoferty jest MS Internet Explorer lub Firefoxw wersji wpieranej przez producenta.2) Uruchomienieoprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java w wersji 1.8.0_65 lubnowszej, koniecznie w wersji 32-bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnychplików cookie oraz obsługującej szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu witryny platformyeZamawiający (ezamawiający.pl) do wyjątków (exceptionsite list) w Javie. Uwaga: wymaga touprawnień administracyjnych na komputerze.3) Zainstalowanie dedykowanego komponentu SzafirSDK oraz aplikacji Szafir Host, który odpowiada za obsługę funkcjonalności podpisu elektronicznego wplatformie eZamawiający. Rozszerzenie Szafir SDK można pobrać na stroniehttp://www.elektronicznypodpis.pl/informacje/aplikacje/Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK orazaplikacji Szafir Host należy przeładować bieżącą stronę.4) Przed uruchomieniem platformyeZamawiający, w pierwszej kolejności należy podłączyć czytnik z kartą kryptograficzną do komputera.Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB wtxt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg,wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd,gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 16/ZP/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 20

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świder glebowy spalinowy wraz z wiertłem – 1 szt.1) Specyfikacja:- jednoosobowy świder glebowy z hamulcem, - wyposażony w ramę amortyzującą, - przycisk umożliwiający wyłączenie urządzenia umiejscowiony na uchwycie, - wyposażony w filtry powietrza oraz poduszkę amortyzującą,- świder do nawiercania otworów o średnicy od 150 mm do 300mm,- średnica wiertła 150 ± 5 mm,- moc urządzenia od 1,7 do 1,9 KM,- masa urządzenia do 10 kg.2) Termin dostawy: 30 dni od podpisania umowy. 3) Miejsce dostawy: Skierniewice, ul. Pomologiczna 18.4) Minimalny okres gwarancji: 24 miesięcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

16120000-2 - Brony, spulchniarki, kultywatory, brony chwastowniki lub glebogryzarki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale XII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale XII SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opryskiwacz polowy – 1 szt.1) Specyfikacja:- opryskiwacz ciągnikowy zawieszany,- pojemność zbiornika 400 – 600l,- dodatkowo zbiornik na czystą wodę i do mycia rąk,- belka polowa o szerokości 8-12 m, samopoziomującą, z ręczną lub hydrauliczną regulacją wysokości, z możliwością odchylania (przód-tył) przy zderzeniu z przeszkodą, wyposażona w rozpylacze szczelinowe, zawory przeciwkroplowe,- sterowanie ciśnieniem pompy ręczne lub elektryczne z kabiny ciągnika,- manometr glicerynowy,- zbiornik wyposażony w rozwadniacz górny umieszczony w sicie wlewowym pod pokrywą, mieszadło inżektorowe poprowadzone bezpośrednio z pompy, dwu lub trzystopniowe filtrowanie cieczy roboczej dodatkowo filtry dla każdej sekcji roboczej.2) Termin dostawy: 30 dni od podpisania umowy. 3) Miejsce dostawy: Skierniewice, ul. Pomologiczna 18.4) Minimalny okres gwarancji: 12 miesięcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale XII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale XII SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Belka herbicydowa – 1 szt.1) Specyfikacja:- belka herbicydowa jednostronna przeznaczona do agregowania na przednim zaczepie ciągnika- wyposażona w wąż o długości min. 5 m umożliwiający podłączenie do zaczepianego z tyłu ciągnika opryskiwacza sadowniczego- przegub uchylny zabezpieczający belkę przed uszkodzeniem w przypadku kontaktu z pniem- osłonę zabezpieczającą przed zwiewaniem cieczy roboczej- możliwość regulacji wysokości (w pionie) min. 30 cm- wyposażona w 2 lub 3 rozpylacze płaskostrumieniowe i umożliwiać opryskanie cieczą roboczą pasa o szerokości min. 100 cm. 2) Termin dostawy: 30 dni od podpisania umowy. 3) Miejsce dostawy: Skierniewice, ul. Pomologiczna 18.4) Minimalny okres gwarancji: 12 miesięcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale XII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale XII SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Mini ciągnik – 1 szt.1) Specyfikacja:- silnik o mocy nie mniejszej niż 9.5 KM, rozruch ręczny - biegi do przodu co najmniej 3 +3 do tyłu - skrzynia biegów mechaniczna w kąpieli olejowej - rewers zmiany kierunku jazdy - napęd stały na oba koła - regulowana wysokość kierownicy wychylna w obie strony oraz obracana rękojeść kierownicy - sprzęgło hydrauliczne - licznik czasu pracy- HBS demontaż i instalacja urządzeń - bez użycia narzędzi na tzw. Click- AVS - system antywibracyjny na rączkach- duże koła co najmniej 5/122) Termin dostawy: 30 dni od podpisania umowy. 3) Miejsce dostawy: Skierniewice, ul. Pomologiczna 13a.4) Minimalny okres gwarancji: 12 miesięcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

16700000-2 - Ciągniki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale XII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale XII SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Glebogryzarka – 1 szt.1) Specyfikacja:- pasująca do mini ciągnika z poz. 6- od 66 cm szerokości roboczej z możliwością poszerzenia lub zwężenia 2) Termin dostawy: 30 dni od podpisania umowy. 3) Miejsce dostawy: Skierniewice, ul. Pomologiczna 13a.4) Minimalny okres gwarancji: 12 miesięcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

16120000-2 - Brony, spulchniarki, kultywatory, brony chwastowniki lub glebogryzarki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale XII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale XII SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przyczepa transportowa – 1 szt.1) Specyfikacja:- pasująca do mini ciągnika z poz. 6- Ładowność od 350 kg - Wymiary skrzyni wewnętrzne co najmniej 140 cmx90cm x30 cm- Koła co najmniej od 6/14- Siedzisko dla operatora- Hamulec nożny + postojowy - Resorowana – tak2) Termin dostawy: 30 dni od podpisania umowy.3) Miejsce dostawy: Skierniewice, ul. Pomologiczna 13a.4) Minimalny okres gwarancji: 12 miesięcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale XII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale XII SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kosiarka – 1 szt.1) Specyfikacja:- kosiarka pasująca do mini ciągnika z poz. 6- 1 lub 2 nożowa- mulczująca - szerokość robocza od 66 cm - z kołem podporowym2) Termin dostawy: 30 dni od podpisania umowy.3) Miejsce dostawy: Skierniewice, ul. Pomologiczna 13a.4) Minimalny okres gwarancji: 12 miesięcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

16310000-1 - Kosiarki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale XII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale XII SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Poz. 1 – Ciągnik – 1 szt.1) Specyfikacja:- Ciągnik z silnikiem wysokoprężnym o mocy min. 17 KM z homologacją pozwalającą na rejestrację pojazdu, liczba przełożeń co najmniej 6 do przodu / 2 do tyłu, z mechaniczną blokadą tylnej osi oraz dołączanym napędem 4 x 4. - Ciągnik powinien posiadać tylny i międzyosiowy wałek odbioru mocy (z możliwością podpięcia kosiarki międzyosiowej).- Układ hydrauliczny - wydajność minimalna14 l/min, co najmniej jedna sekcja hydrauliczna, z możliwością rozbudowy do trzech.- TUZ - min. udźwig 540 kg KAT I, możliwość zamontowania przedniego układu zawieszenia oraz dedykowanego przedniego ładowacza.- Koła - przód min. 5 x 12, tył min. 8 x 16, maksymalna szerokość ciągnika z kołami wąskimi – 100 cm.- Komplet dokumentów niezbędnych do rejestracji ciągnika.- Drugi zestaw kół - szerokość opon min. 280 mm. Maksymalna szerokość ciągnika na kołach szerokich 120 cm.- Rama ROPS oraz siatka zabezpieczająca przed odpadami wyrzucanymi spod tylnego narzędzia, np. kosiarki bijakowej.- Wałek odbioru mocy pozwalający na współpracę z dostarczonym wyposażeniem.2) Termin dostawy: 30 dni od podpisania umowy.3) Miejsce dostawy: Skierniewice, ul. Konstytucji 3 Maja 1/3.4) Minimalny okres gwarancji: 24 miesięcy.Poz. 2 – Opryskiwacz – 1 szt.1) Specyfikacja:- pasujący do ciągnika z poz. 1,- zakładany na mocowaniu 3-punktowym traktora Kat-1,- napęd z wałka odbioru mocy traktora, 540 obr/min,- wydajność pompy co najmniej 60 l/min,- max ciśnienie 15 bar,- pojemność zbiornika co najmniej 200 L,- szerokość robocza belki polowej min. 6 mb.- zakres regulacji ustawienia wysokości rozpylaczy w cm: co najmniej w zakresie od 30 do 95 cm.2) Termin dostawy: 30 dni od podpisania umowy.3) Miejsce dostawy: Skierniewice, ul. Konstytucji 3 Maja 1/3.4) Minimalny okres gwarancji: 24 miesięcy.Poz. 3 – Przyczepa – 1 szt.1) Specyfikacja:- Pasująca do ciągnika z poz. 1,- Ładowność: min. 1000 kg- Maksymalna szerokość 110 cm- Oś pojedyncza, koła 16” - Hydrauliczny wyładunek do tyłu2) Termin dostawy: 30 dni od podpisania umowy.3) Miejsce dostawy: Skierniewice, ul. Konstytucji 3 Maja 1/3.4) Minimalny okres gwarancji: 24 miesięcy.Poz. 4 – Pług jednoskibowy – 1 szt.1) Specyfikacja:- pasujący do ciągnika z poz. 1,- z regulacją głębokości orki2) Termin dostawy: 30 dni od podpisania umowy.3) Miejsce dostawy: Skierniewice, ul. Konstytucji 3 Maja 1/3.4) Minimalny okres gwarancji: 24 miesięcy.Poz. 5 – Agregat uprawowy – 1 szt.1) Specyfikacja:- pasujący do ciągnika z poz. 1,- będący połączeniem aktywnej glebogryzarki z separatorem kamieni i wałem siatkowym całkowicie wyrównującym powierzchnię uprawy- szerokość robocza - 100-105 cm- szerokość całkowita - 110-120 cm,2) Termin dostawy: 30 dni od podpisania umowy.3) Miejsce dostawy: Skierniewice, ul. Konstytucji 3 Maja 1/3.4) Minimalny okres gwarancji: 24 miesięcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

16120000-2 - Brony, spulchniarki, kultywatory, brony chwastowniki lub glebogryzarki

16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy

16700000-2 - Ciągniki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale XII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale XII SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Myjka – 1 szt.1) Specyfikacja:- ciśnienie: 20 – max. 145 / 2 – max. 14,5- wydajność tłoczenia: max. 500 l/h- wydajność powietrza: 40 m2/h- natężenie: 230/50 V/Hz - wyposażenie: pistolet ciśnieniowy, lanca power, dysza rotacyjna, wąż wysokociśnieniowy min. 7 m, system szybkozłączek, wąż ssący, filtr wody, uchwyt teleskopowy2) Termin dostawy: 30 dni od podpisania umowy.3) Miejsce dostawy: Dąbrowice/Skierniewic.4) Minimalny okres gwarancji: 12 miesięcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale XII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale XII SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Talerze do talerzówki – 1 kpl.1) Talerze do talerzówki Grano Shark 2.5 (w posiadaniu Zamawiającego).2) Specyfikacja:- talerz uzębiony- średnica zewn.: 560 mm- ilość otworów: 6 na rozstawie 122 mm, fi otworu – 13 mm- grubość: min. 4 mm- wykonane ze stali borowej z odpornością na ścieranie 50-52 HRC- zaostrzenie talerza na całym jego obwodzie.2) Termin dostawy: 30 dni od podpisania umowy.3) Miejsce dostawy: Dąbrowice/Skierniewic.4) Minimalny okres gwarancji: 12 miesięcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale XII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale XII SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Widły do wypychacz gałęzi – 1 kpl.1) Widły mocowane do TUZ ciągnika.2) Specyfikacja:- wykonane z profili stalowych min. 60 x 40 mm- wymiary: 200 x 240 x 90 cm- zabezpieczone farbą antykorozyjną podkładową i dwuskładnikowym lakierem poliuretanowym- wykonane ze stali borowej z odpornością na ścieranie 50-52 HRC- zaostrzenie talerza na całym jego obwodzie.2) Termin dostawy: 30 dni od podpisania umowy.3) Miejsce dostawy: Dąbrowice/Skierniewic.4) Minimalny okres gwarancji: 12 miesięcy

4.2.6.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale XII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale XII SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamgławiacz termiczny – 1 szt.Urządzenie przenośne. Wytwarzanie mgły z wykorzystaniem spalin. Długość urządzenia nie przekracza 150 cm. Możliwość aplikacji roztworów wodnych i olejowych. Urządzenie do zamgławiania termostabilnych preparatów bakteriobójczych, grzybobójczych, wirusobójczych i insektycydów oraz środków ochrony roślin.1) Specyfikacja:- Zasięg działania (w kierunku poziomym): zalecane - min. 35 m, wymagane - min. 20 m- Wydajność rozpylania wody: min 40 litrów/godzinę- Wydajność rozpylania oleju: min. 30 litrów /godzinę- Pojemność zbiornika: zalecane - min. 10 litrów, wymagane – min 4,5 l- Średnica kropli: zalecane od 0,5 mikrona wzwyż, wymagane od 5 mikronów do 30 mikronów- Ciężar (pusty): zalecane – do 10 kg, wymagane - do 20 kg2) Termin dostawy: 30 dni od podpisania umowy.3) Miejsce dostawy: Skierniewice, ul. Pomologiczna 13a.4) Minimalny okres gwarancji: 12 miesięcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale XII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale XII SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamgławiacz ciśnieniowy – 1 szt.Urządzenie przenośne lub przewoźne (wózkowe) do wytwarzania mgły z wykorzystaniem rozpylania ciśnieniowego. Przeznaczenie do zwalczania szkodliwych owadów oraz do ochrony roślin w szklarniach i tunelach lub do dezynfekcji w uprawie grzybów i innych roślin (pieczarkarnie, szklarnie, tunele foliowe) lub w innych obiektach lub do ochrony zasobów magazynowych.1) Specyfikacja:Zasilanie: elektryczne lub spalinoweŚrednica wentylatora: min. 500 mm øWydatek środka chemicznego (cieczy użytkowej): zalecane min do 30 l/h, wymagane min. 20 l/hWielkość kropli: max. 50 µm / śr. 5- 10 µmPojemność zbiornika: zalecane – min. 20 l, wymagane – min. 10 lSterowanie: zalecane zdalne sterowanie za pomocą pilota: bezprzewodowe lub przewodowe2) Termin dostawy: 30 dni od podpisania umowy.3) Miejsce dostawy: Skierniewice, ul. Pomologiczna 13a.4) Minimalny okres gwarancji: 12 miesięcy

4.2.6.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale XII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale XII SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 14

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opryskiwacz szklarniowy – 1 szt.Opryskiwacz mobilny (przemieszczany ręcznie - wózkowy lub samojezdny). Rozpylanie cieczy ciśnieniowe. Zamontowanie rozpylaczy – na belce lub belkach pionowych, zalecana regulacja ustawienia belki, wskazane zamontowanie rozpylaczy w korpusach obracalnych dwu-rozpylaczowych.1) Specyfikacja:Waga (pusty): maks. 250 kgPojemność zbiornika: min. 100 litrówZasilanie: wskazane elektryczne, w drugiej kolejności spalinowe Maksymalne ciśnienie: zalecane – do 40 bar, wymagane – do 20 barMinimalny wydatek pompy: zalecany - min. 40 l/min, wymagany – min. 25 l/minLiczba rozpylaczy: wymagane stosowanie co najmniej 14 rozpylaczy jednocześnie, zalecane - >14 rozpylaczyZasięg pionowy zamontowania najwyżej zamontowanych) rozpylaczy: min. 2,0 m2) Termin dostawy: 30 dni od podpisania umowy.3) Miejsce dostawy: Skierniewice, ul. Pomologiczna 13a.4) Minimalny okres gwarancji: 12 miesięcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale XII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale XII SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 15

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opryskiwacz spalinowy – 1 szt.Opryskiwacz spalinowy zapewniający precyzyjną i bezpieczną pracę 1) Specyfikacja:- jednocylindrowy silnik dwusuwowy- pojemność skokowa: 63,3 cm3- moc: min. 2,9 kW (3,9 KM)- prędkość obrotowa silnika/dmuchawy podczas pracy min.6800 1/min- waga w stanie niezatankowanym: max. 12,2 kg- pojemność zbiornika zawiesiny: min. 14 l- poziomy zasięg natrysku: min. 14,5 m- ilość rozprowadzonej cieczy (bez pompy ciśnieniowej z dozownikiem standardowym): min. 0,69 – 2,64 l/min,- zawartość zbiornika paliwa min. 1,70 l- maksymalna wydajność turbiny 1.300 m³/h,- poziom ciśnienia akustycznego max. 97 dB(A).2) Termin dostawy: 30 dni od podpisania umowy.3) Miejsce dostawy: Skierniewice, ul. Rybickiego 16.4) Minimalny okres gwarancji: 12 miesięcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale XII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale XII SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 16

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opryskiwacz akumulatorowy – 1 szt.1) Specyfikacja:- zbiornik o pojemności min. 18 litrów- silnik elektryczny o wydajności min. 11, 1 V / 7, 8 Ahw- wartość drgań: m/s2 >= 2- gwarantowany poziom mocy akustycznej w dB(A):

4.2.6.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale XII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale XII SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 17

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kosa spalinowa – 1 szt.1) Specyfikacja:- moc 3 KM; Poj. skok. cm³ min. 45,6- średnica cięcia mm – min. 480- ciężar: max. 8,5 kg- długość całkowita max. 179 cm- poziom mocy akustycznej z narzędziem tnącym max. 113 dB(A)- 4-punktowy system antywibracyjny.2) Termin dostawy: 30 dni od podpisania umowy.3) Miejsce dostawy: Skierniewice, ul. Rybickiego 16.4) Minimalny okres gwarancji: 12 miesięcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale XII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale XII SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 18

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kosa spalinowa – 1 szt.1) Specyfikacja:- moc 3 KM; Poj. skok. cm³ min. 45,6- średnica cięcia mm – min. 480- ciężar: max. 8,5 kg- długość całkowita max. 179 cm- poziom mocy akustycznej z narzędziem tnącym max. 113 dB(A)- 4-punktowy system antywibracyjny.2) Termin dostawy: 30 dni od podpisania umowy.3) Miejsce dostawy: Skierniewice, ul. Rybickiego 16.4) Minimalny okres gwarancji: 12 miesięcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale XII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale XII SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 19

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kosa spalinowa – 1 szt.1) Specyfikacja:- moc: min. 2,9 KM- głowica żyłkowa półautomatyczna- tarcza tnąca 3-zębna min. 2,5x255 mm- pasy nośne podwójne- wałek transmisyjny- pojemność zbiornika paliwa: min. 1 l- waga: do 8,4 kg2) Termin dostawy: 30 dni od podpisania umowy.3) Miejsce dostawy: Skierniewice, ul. Konstytucji 3 Maja 1/3.4) Minimalny okres gwarancji: 12 miesięcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy

16310000-1 - Kosiarki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale XII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale XII SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 20

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kosa spalinowa – 1 kpl.1) Specyfikacja:a) Kosa:- moc: min. 1,4/1,9 kW/ KM- pojemność skokowa: 36,3 cm3- waga: max 4,5 kg- długość złączki: min. 94 cm- szelki- uchwyt wielofunkcyjny z przyciskiem stop- filtrb) Nożyce do żywopłotów na wysięgniku:- prosta listwa tnąca- długość całkowita: min. 107 cm- długość listwy tnącej: min. 50 cm- ciężar: max. 1,6 kgc) Głowica tnąca:- długość całkowita: min. 94 cm- głowica żyłkowa- ciężar: max. 1,2 kgd) Podkrzesywarka:- długość całkowita: min. 126 cm- ciężar: max. 1,8 kge) Szczotka zamiatająca:- szerokość szczotki: min. 60 cm- ciężar: max. 6,4 kg- długość całkowita: min. 125 cmf) Przedłużka wysięgnikowa:- stal- zasięg: min. 1 m- ciężar: max. 1,4 kg2) Termin dostawy: 30 dni od podpisania umowy.3) Miejsce dostawy: Skierniewice, ul. Pomologiczna 18.4) Minimalny okres gwarancji: 12 miesięcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

16310000-1 - Kosiarki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale XII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Sposób oceny ofert został opisany w Rozdziale XII SWZ

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takiej sytuacji zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia muszą złożyć (oddzielnie) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przedłożą umowę regulującą współpracę tych Wykonawców, w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.2. Zakazuje się zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z wyłączeniem:1) możliwości zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku promocyjnego obniżenia cen jednostkowych przez producenta lub Wykonawcę;2) możliwości zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian;3) możliwości zmiany terminu dostawy zamówienia w przypadku wystąpienia siły wyższej; pod pojęciem siły wyższej Strony rozumieją okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności są nieprzewidywalne oraz którym nie można zapobiec lub przeciwstawić się skutecznie np. klęska żywiołowa, strajk lub inne; termin określony w § 2 ust. 1 umowy może ulec przedłużeniu o okres trwania przeszkody uniemożliwiającej realizację umowy; o braku możliwości dotrzymania terminu Wykonawca obowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego, określając jednocześnie nowy termin realizacji zamówienia;4) możliwości zmiany miejsca dostawy w przypadku uzasadnionym potrzebami Zamawiającego;5) zmiany przedmiotu zamówienia w przypadku gdy z powodu obiektywnych okoliczności, niezależnych od Wykonawcy nie będzie możliwe dostarczenie zaoferowanego przedmiotu umowy. Zamawiający dopuszcza (po uprzedniej akceptacji) dostarczenie sprzętu o właściwościach nie gorszych niż określone w umowie oraz o nie krótszym niż wymagany okresie gwarancji, za cenę nie wyższą niż cena przedmiotu pierwotnie zaoferowanegoPostanowienia dotyczące zmian umowy zostały określone w treści Załącznika nr 4 do SWZ wzór umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-24 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://pierog.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-24 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-22

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawca, składając ofertę, zobowiązany jest złożyć Formularz oferty (pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), według wzoru stanowiącego odpowiednio Załącznik nr 2 do SWZWraz z formularzem oferty Wykonawca zobowiązany jest złożyć:1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ stanowiące potwierdzenie braku podstaw wykluczenia. Oświadczenie należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;2) dokument, z którego wynika zakres umocowania do dokonania czynności złożenia oferty, oświadczeń lub dokumentów w przypadku, gdy Wykonawca powierzył wykonanie tych czynności pełnomocnikowi lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument musi zostać złożony pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszczalne jest również złożenie kopii dokumentu elektronicznie poświadczonej przez notariusza.UWAGI:(1) w przypadku składania oferty wspólnej oświadczenia i dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 1) muszą złożyć (oddzielnie) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.(2) sposób sporządzania oraz sposób przekazywania dokumentów w postępowaniu reguluje Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
2021-05-11 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuje pracy chałupniczej - Kocierzew
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Potrzebuje pracy chałupniczej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa sprzętu polowego
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa sprzętu polowego
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Skierniewice: Dostawa sprzętu polowego
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Skierniewice: Dostawa sprzętu polowego
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Pozostałe: Dostawa sprzętu polowego
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Pozostałe: Dostawa sprzętu polowego
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI