Dostawa nowego ciągnika rolniczego dla potrzeb Zakładu Oczyszczania Miasta PGKiM

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa nowego ciągnika rolniczego dla potrzeb Zakładu Oczyszczania Miasta PGKiM w Jarosławiu Sp. z o.o.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJarosław
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-08-12
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPrzedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jarosławiu Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-04
  • Numer ogłoszenia569654-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 569654-N-2020 z dnia 2020-08-04 r.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jarosławiu Sp. z o.o.: dostawa nowego ciągnika rolniczego dla potrzeb Zakładu Oczyszczania Miasta PGKiM w Jarosławiu Sp. z o.o.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jarosławiu Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 65022843500000, ul. ul. Przemyska  15 , 37-500  Jarosław, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 166 212 560, e-mail pgkimrp@op.pl, faks 166 215 297.
Adres strony internetowej (URL): www.pgkimjaroslaw.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka Komunalna - 100% udziału Gminy Miejskiej Jarosław
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://bip.pgkimjaroslaw.pl/przetargi

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://bip.pgkimjaroslaw.pl/przetargi

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert w formie pisemnej dokumentowej – za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012r. – Prawo pocztowe (Dz.U.2018.2188 z dnia 2018.11.23) , osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jarosławiu sp. z o.o. , ul. Przemyska 15, 37-500 Jarosław, pokój nr 206 (sekretariat - II piętro ),

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa nowego ciągnika rolniczego dla potrzeb Zakładu Oczyszczania Miasta PGKiM w Jarosławiu Sp. z o.o.
Numer referencyjny: PGKiM-DAP 26.16.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa nowego ciągnika rolniczego o mocy od 90 do 110 KM z napędem na dwie osie na potrzeby Zakładu Oczyszczania Miasta PGKiM w Jarosławiu Sp. z o.o. Dostarczony przedmiot zamówienia ma spełniać wymogi obowiązujących norm i przepisów w prawie krajowym i wspólnotowym, w szczególności norm związanych z zanieczyszczeniem środowiska. I. Przedmiot zamówienia obejmuje Dostawę nowego ciągnika rolniczego o mocy od 90 do 11 KM z napędem na dwie osie na potrzeby Zakładu Oczyszczania Miasta PGKiM w Jarosławiu Sp. z o.o. spełniającego wymogi obowiązujących norm i przepisów w prawie krajowym i wspólnotowym, w szczególności norm związanych z zanieczyszczeniem środowiska. PRZEDMIOTEM NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA NIE JEST LEASING OPERACYJNY !1. Przedmiot zamówienia będzie stanowił przedmiot umowy leasingu, zawartej na zasadach leasingu operacyjnego z opcją wykupu, którego zakup sfinansuje wskazany przez Zamawiającego Leasingodawca (zwany też Kupującym ) i przekaże go do użytku Zamawiającemu jako Leasingobiorcy na warunkach zgodnych z zawartą między stronami leasingu umową leasingową. 1) Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży przedmiotu zamówienia wskazanemu przez Zamawiającego Leasingodawcy na zasadach i warunkach określonych w niniejszym postępowaniu i złożonej ofercie. 2) Umowa sprzedaży zostanie zawarta pomiędzy Wykonawcą a Leasingodawcą (Kupującym) z udziałem Zamawiającego. 3) Faktura za wykonanie przedmiotu zamówienia zostanie wystawiona na Leasingodawcę (Kupującego).4) Niniejsze postępowanie prowadzone jest ze skutkiem na rzecz podmiotu trzeciego, tj. wyłonionego przez Zamawiającego Leasingodawcy. 5) Składając ofertę w niniejszym postępowaniu Wykonawca zobowiązuje się względem Zamawiającego do zbycia przedmiotu zamówienia wskazanemu przez Zamawiającego Leasingodawcy na zasadach umowy sprzedaży i na warunkach złożonej oferty. 2. Zamawiający może także nabyć przedmiot zamówienia bezpośrednio od Wykonawcy na podstawie złożonej oferty. Wówczas Zamawiający zakupi przedmiotu zamówienia ze środków własnych (zakup gotówkowy) i zostanie zawarta umowa sprzedaży pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 3. W okresie związania ofertą Wykonawca zobowiązuje się do zbycia przedmiotu zamówienia, jako przedmiotu leasingu bądź przedmiotu sprzedaży dla zamawiającego na warunkach określonych w niniejszej SIWZ. II. Wymagane przez Zamawiającego graniczne parametry techniczno-użytkowe: 1. Silnik:4-cyl. min 3400 cm3 turbo z intercoolerem, 2 zawory na cylinder, norma spalin EURO 4, bez AD BLUE.Układ wtryskowy Common Rail. Maksymalny moment obrotowy min. 444 Nm przy 1500 obr/min. Pojemność zbiornika paliwa ok. 110 l.Podgrzewacz paliwa. Sprzęgło wiskotyczne wentylatora.2. Moc:OD 90 – 110 KM.3. Przekładnia:Dostępna ilość biegów dla każdego rodzaju przekładni to 12x12 lub 20x12 z biegami pełzającymi. Maksymalna prędkość min. 40 km/h,Rewers hydrauliczny lub elektrohydrauliczny kierunku jazdy umieszczony ergonomicznie przy kolumnie kierownicy. Zmiana kierunku jazdy bez udziału wciskania pedału sprzęgła. 4. WOM: Całkowicie niezależny. Sprzęgło WOM w kąpieli olejowej. Miękki start wałka.Załączanie elektrohydrauliczne za pomocą klawisza. 5. Układ hydrauliczny:Układ zamknięty z dwoma pompami hydraulicznymi: oddzielną do układu kierowniczego i smarowania oraz pompą dla hydrauliki zewnętrznej o wydajności 63 l/min.6. Układ zawieszenia narzędzi:Tylny podnośnik sterowany mechanicznie.Minimalny udźwig tylnego TUZ-a na końcówkach kulowych z dwoma siłownikami wspomagającymi 4 700 kg.Ramiona tylnego TUZ-a wyposażone w szybkosprzęg (haki) kategorii 2.7. PodłogaPłaska podłoga. 8. BłotnikiNa Koła przednie i tylne.9. KabinaKlimatyzacja, okno dachowe, kolumna kierownicza regulowana w dwóch płaszczyznach,lampa błyskowa (belka z napisem PGKiM Jarosław), lusterka zewnętrzne. Filtry recyrkulacyjne powietrza.10. Oś przednia:Oś przednia napędzana z ograniczonym poślizgiem i hamowana.Napęd 4 WD, niezależna pompa wspomagająca układ sterowania.Kątem skrętu min. 40° i promień na poziomie 5,4 m.Elektrohydraulicznie załączany napęd przednich kół oraz blokada mechanizmu różnicowego.Automatyczne zarządzanie blokadą.Oś przednia napędzana z ograniczonym poślizgiem i hamowana. Wymiary i masy:• maksymalna dopuszczalna masa całkowita ciągnika: 6 500 kg,• masa własna bez obciążników: min 3 700 kg.• rozstaw osi: min 2 280 mm• szerokość min.: 1 920 mm• max wysokość całkowita: 2 700 mm11. Tylny WOMWOM 540/540E obr /min z prędkościami zależnymi od prędkości jazdy.12. Tylne zawory hydrauliczneMin 3 pary hydrauliki: 2 pary z położeniem pływającym (6 wyjść).13. Zaczep przyczepySuwliwy zaczep transportowy z zaczepem polowym 33 mm.14. Fotel operatora Fotel z amortyzacją pneumatyczną + siedzenie pasażera. Homologacja 2 osoby. 15. Światła robocze 4 tylne,2 przednie światła robocze kabiny.16. RadioNa wyposażaniu. 17. Wycieraczki Przednia + tylna. 18. Koła przednie i tylne Przednie ogumienie o wymiarze: min 380/70R28 Tylne ogumienie o wymiarze: min 480/70R3819. Instalacja pneumatyczna hamulców przyczepy 2 obwodowa montowana fabrycznie przez producenta i homologowana. 20. Rok produkcjiFabrycznie nowy rok prod.2020 III. Inne postanowienia 1) Dostarczenie pojazdu do siedziby Zamawiającego (Zakład Oczyszczania Miasta PGKiM w Jarosławiu Sp. z o.o., Makowisko nr 173, powiat jarosławski, województwo podkarpackie) i związane z tym koszty ponosi Dostawca.2) Zapewniony serwis gwarancyjny i pogwarancyjny min przez 10 lat.3) Minimalny okres gwarancji jakości – 24 miesiące.4) Dostawy może dokonać sam Wykonawca lub osoba trzecia, której Wykonawca powierzy dostawę ciągnika rolniczego, osprzętu, wyposażenia. W przypadku, gdy dostawa zostanie powierzona przewoźnikowi, Wykonawca ponosi wszelkie ryzyko związane z dostawą ciągnika rolniczego, osprzętu, wyposażenia, kosztami dostawy oraz kosztami ubezpieczenia w czasie przewozu.5) Koszty załadunku i rozładunku obciążają Wykonawcę.6) Wraz z ciągnikiem rolniczym Wykonawca dostarczy niezbędną dokumentację, a w szczególności:a) certyfikat bezpieczeństwa CE (deklaracje zgodności) - dla ciągnika rolniczego,b) instrukcję obsługi w języku polskim i katalog części,c) wykaz punktów serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego na terenie Polski uprawnionych do napraw gwarancyjnych,d) karty gwarancyjne ciągnika rolniczego, osprzętu i wyposażenia w języku polskim.

II.5) Główny kod CPV: 16700000-2
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-09-10

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Określenie warunków: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Wykonawca spełni przedmiotowy warunek, o ile złoży oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Określenie warunków: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Wykonawca spełni przedmiotowy warunek, o ile złoży oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie): należycie zrealizował co najmniej dwie dostawy ciągnika rolniczego w formie sprzedaży bezpośredniej lub leasingu operacyjnego o wartości minimum 250 000,00 zł brutto, każda z dostaw.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
dpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz dostaw co najmniej dwóch ciągników rolniczych w formie sprzedaży bezpośredniej lub leasingu operacyjnego o wartości minimum 250 000,00 zł brutto, każda z dostaw , wykonanej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawa została wykonana oraz załączeniem dowodów (referencji) określających czy wymieniona w wykazie dostawy zostały wykonane przez Wykonawcę należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane – Załącznik nr 4 do Oferty.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
celem potwierdzenia spełnienia przez oferowany przedmiot dostawy wymagań Zamawiającego określonych w Opisie Przedmiotu Zamówienia – Wykonawca przedłoży opis oferowanego ciągnika rolniczego. Z opisu winno wynikać, iż oferowany ciągnik spełnia wszelkie wymagania zamawiającego określone w Szczegółowym Opisie Przedmiotu zamówienia
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wymagania dotyczące wadium.1. Zamawiający ustala wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 5 000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych,2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 310).3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: w Banku Spółdzielczym w Jarosławiu, nr konta 10 9096 0004 2001 0053 9454 0001z dopiskiem: „Wadium- dostawa używanego pojazdu typu śmieciarka ”.4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania ofertą. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się termin uznania kwoty wadium na podanym wyżej rachunku bankowym.6. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądz, Wykonawca wnosi wadium w oryginale . Beneficjentem wadium wnoszonego w przedmiotowej formie jest PGKiM w Jarosławiu Sp. z o.o.7. Z dokumentu wadium wniesionego w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej lub poręczenia powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub 5 pkt 1 i 3 ustawy PZP stanowiące podstawę do żądania wypłaty należności. W dokumencie tym, gwarant/poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta (PGKiM w Jarosławiu Sp. z o.o.) dodatkowych warunków (np. żądanie przesłania wezwania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek PGKiM w Jarosławiu Sp. z o.o), albo żądania potwierdzenia przez notariusza, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób umocowanych do występowania w imieniu PGKiM w Jarosławiu Sp. z o.o., albo żądanie złożenia wezwania np. tylko w formie listu poleconego czy kurierem) albo przedłożenia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu PGKiM w Jarosławiu Sp. z o.o. z żądaniem zapłaty). Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert.8. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w ustawie.9. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w ustawie.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności, zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności, o której mowa w art. 144 ust. 1 Ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-12, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam osoby, która poprowadzi gry i zabawy z dziećmi podczas eventów - Krosno
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Szukam osoby, która poprowadzi gry i zabawy z dziećmi podczas eventów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI