Dostawa maszyn służących do utrzymania i pielęgnacji urządzeń melioracyjnych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa maszyn służących do utrzymania i pielęgnacji urządzeń melioracyjnych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTrzebownisko
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-08-20
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyRejonowy Związek Spółek Wodnych w Rzeszowie z/s Trzebownisko
  • Data publikacji ogłoszenia2020-08-11
  • Numer ogłoszenia573013-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 573013-N-2020 z dnia 2020-08-11 r.

Rejonowy Związek Spółek Wodnych w Rzeszowie z/s Trzebownisko: Dostawa maszyn służących do utrzymania i pielęgnacji urządzeń melioracyjnych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane w ramach: operacje typu: „Inwestycje zapobiegające zniszczeniu potencjału produkcji rolnej” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji w środki zapobiegawcze, których celem jest ograniczenie skutków prawdopodobnych klęsk żywiołowych, niekorzystnych zjawisk klimatycznych i katastrof” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Związek Spółek Wodnych w Rzeszowie z/s Trzebownisko, krajowy numer identyfikacyjny 00076396200000, ul. Trzebownisko   989 , 36-001  Trzebownisko, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. +48 17 7722612, 692 753 385, e-mail rzswtrzebownisko@wp.pl, rzswtrzebownisko@wp.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.rzsw-rzeszow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Rejonowy Związek Spółek Wodnych w Rzeszowie z siedzibą w Trzebownisko
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.rzsw-rzeszow.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.rzsw-rzeszow.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 oraz z 2018 r. poz. 106, 138, 650, 1118 i 1629), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
REJONOWY ZWIĄZEK SPÓŁEK WODNYCH W RZESZOWIE z siedzibą TRZEBOWNISKO 989, 36-001 Trzebownisko

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa maszyn służących do utrzymania i pielęgnacji urządzeń melioracyjnych
Numer referencyjny: ZSW-271-1-2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup maszyn służących do utrzymania i pielęgnacji urządzeń melioracyjnych takich jak rowy melioracyjne, przepusty, studzienki, drenaże zabezpieczające gospodarstwa rolne przed zalaniem, podtopieniem lub nadmiernym uwilgoceniem spowodowanym przez powódź lub deszcz nawalny.2. Zamówienie realizowane w ramach: operacje typu: „Inwestycje zapobiegające zniszczeniu potencjału produkcji rolnej” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji w środki zapobiegawcze, których celem jest ograniczenie skutków prawdopodobnych klęsk żywiołowych, niekorzystnych zjawisk klimatycznych i katastrof” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich.3. Zamówienie zostało podzielone na 3 niżej opisane części, które obejmują dostawę niżej opisanych maszyn i urządzeń:3.1 Część 1: Dostawa fabrycznie nowej rok produkcji 2020 koparko-ładowarki - sztuk 1a) charakterystyka techniczna:- koparko-ładowarka kołowa spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym,- masa eksploatacyjna maszyny od 8 000 kg do 8 500 kg, - długość transportowa maszyny 5,6 m do 5,9 m,- silnik wysokoprężny turbodoładowany o mocy znamionowej (maksymalnej ) 96 – 120 KM, bez filtra cząstek stałych DPF i bez katalizatora DOC, spełniający normę emisji spalin minimum Stage FOPS, poziom hałasu w kabinie do 75dB,- zbiornik paliwa o pojemności minim 150 l,- pojemność skokowa silnika minimum 4,2 dm3,- napęd koparko-ładowarki na dwie osie, możliwość napędu na jedną oś,- koła jezdne z oponami renomowanym producentów : przednie 20” i tylne w rozmiarze 26”, - przednia oś wychylna, przednie koła skrętne,- blokada mechanizmu różnicowego na tylnej osi,- blokada zmiennika momentu obrotowego zmniejszająca zużycie paliwa,- średnica zawracania koparko-ładowarki bez hamulca do 8,5 m,- skrzynia biegów maszyny typu PowerShift, przełączalna pod obciążeniem, minimum cztery biegi w przód, minimum cztery biegi w tył, - 2 niezależne układy hamowania, hamulec zasadniczy hydrauliczny, mokry, samoregulujący się,- system hydrauliczny umożliwiający dostosowanie wydajności układu hydraulicznego do bieżącego zapotrzebowania,- układ hydrauliczny zasilany pompą wielotłoczkową o wydajności min 160 litrów/min i ciśnieniu roboczym minimum 250 bar,- stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydraulicznie wyposażone w zamki hydrauliczne, immobiliser.b) osprzęt ładowarkowy koparko-ładowarki:- sterowanie ramieniem ładowarkowym za pomocą dwóch dźwigni mechanicznych,- musi posiadać system zapewniający samopoziomowanie łyżki ładowarkowej oraz układ stabilizacji łyżki ładowarkowej,- musi posiadać układ powrotu łyżki ładowarkowej do pozycji ładowania,- łyżka ładowarkowa montowana dzielona (otwierana), wielofunkcyjna: 6 w jednym - możliwość spychania, ładowania, kopania, chwytania, rozściełania i wyrównywania, mocowana na sworznie do ramion koparko-ładowarki- widły do palet zamontowane na łyżce ładowarkowej,- pojemność łyżki ładowarki minimum 1,0 m3, szerokość łyżki od 2300 mm do 2410 mm,- maksymalna wysokość załadunku minimum 3,1 m,- udźwig na pełną wysokość w łyżce ładowarkowej minimum 3 100 kg. c) osprzęt koparkowy podsiębierny koparko-ładowarki:- sterowanie ramieniem koparkowym za pomocą dźwigni mechanicznych,- musi posiadać możliwość przesuwu bocznego wysięgnika koparkowego,- łyżka koparkowa montowana na szybkozłącze koparkowe o szerokości 600 mm ± 20 mm, łyżka skarpowa o szerokości 1800 mm ± 20 mm,- szybkozłącze koparkowe mechaniczne,- ramię koparkowe o zmiennej długości, rozsuwane hydraulicznie (teleskopowe),- głębokość kopania minimum 5,60 m,- wysokość załadunku przy złożonym ramieniu (bez wysuwu teleskopowego) minimum 3,5 m- udźwig przy złożonym ramieniu (bez wysuwu teleskopowego) minimum 1850 kg. d) wymagania dodatkowe:- Wykonawca powinien być producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanej koparko-ładowarki;- Wykonawca musi przedstawić „Deklarację zgodności z CE” na oferowaną koparko-ładowarkę, - Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny koparko-ładowarki, - odległość autoryzowanego stacjonarnego punktu serwisowego nie więcej niż 30 km od siedziby Zamawiającego - zapewniony czas reakcji w przypadku awarii koparko-ładowarki musi wynosić maksymalnie 16 godzin od zgłoszenia, a zakończenie naprawy maksymalnie 14 dni od daty reakcji, w przypadku niemożliwości naprawy oferowanego sprzętu Wykonawca ma zapewnić maszynę zastępczą- oferowana maszyna musi być wyposażona w pakiet podstawowy składający się z gaśnicy, trójkąta ostrzegawczego oraz instrukcji obsługi operatora w języku polskim i katalogu części zamiennych,- Wykonawca przeszkoli w cenie dostawy dwóch operatorów Zamawiającego w zakresie budowy i obsługi koparko ładowarki,- gwarancja minimum 12 miesięcy i nie dłuższy niż 60 miesięcy (okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert),- w okresie gwarancji koszt przeglądów okresowych obejmujące dojazd, robociznę i materiały po stronie Wykonawcy.- w okresie gwarancji wszystkie koszty naprawy w tym dojazd, koszt materiałów i części zamiennych ponosi Wykonawca, udzielona gwarancja obejmuje wszelkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi przedmiotu zamówienia a w szczególności: koszt dojazdu, robocizny, pobytu serwisantów, transportu maszyny do serwisu, fabrycznie nowych części i materiałów dopuszczonych przez producenta,- Wykonawca zobowiązany jest do wskazania autoryzowanego przedstawiciela do zapewnienia kompleksowego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz zabezpieczenia części zamiennych w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Zamawiającego,- w miejscu dostawy koparko - ładowarki wskazanym przez Zamawiającego Wykonawca przeprowadzi na swój koszt szkolenie dla operatora koparko-ładowarki w zakresie obsługi, bezpieczeństwa i konserwacji. 3.2 Część 2: Dostawa niżej wymienionych maszyn:a) ciągnik rolniczy - szt. 1 - moc znamionowa 95-120 KM - silnik: 4-cylindrowy, pojemność :min. 3300 cm3 zgodny z normą emisji spalin min. Stage 3b, zbiornik paliwa: min. 120 l, wentylator wiskotyczny, odłącznik akumulatora, suchy filtr powietrza z wyrzutnikiem kurzu,- układ napędowy: napęd na cztery koła, skrzynia biegów 12x12 40 km/godz., 4 biegi, 3 zakresy,oś przednia z mechanizmem różnicowy o ograniczonym poślizgu, elektrohydrauliczna blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi, elektrohydrauliczne załączanie/rozłączanie napędu przedniej osi, -WOM: 2 prędkości WOM 540/1000, -hydraulika: pompa hydrauliczna w układzie otwartym o wydatku min 62 l/min, 3 pary wyjść hydraulicznych sterowanych mechanicznie, dolne ramiona TUZ z szybkosprzęgami, TUZ sterowany mechanicznie, zewnętrzne sterowanie TUZ, udźwig tylnego TUZ minimum minimum 4600kg,- zaczepy: zaczep automatyczny transportowy, dolny zaczep rolniczy, belka polowa,- wyposażenie: akumulator minimum 100AH, skrzynka narzędziowa, okno dachowe, wycieraczka przedniej i tylnej szyby, rewers hydrauliczny (bez użycia sprzęgła), 2 lusterka teleskopowe, 6 świateł roboczych (2x przód, 4x tył), kabina klimatyzowana, lampa ostrzegawcza, poszerzenia błotników plastikowe, fotel operatora z amortyzacją pneumatyczną, obciążniki przednie z hakiem min 320kg, instalacja pneumatyczna jedno i dwu obwodowa, siedzenie pasażera homologowane, obciążniki kół tylnych minimum 150kg na każde koło,- koła: przód minimum: 440/65R28, tył minimum: 540/65R38. b) kosiarka bijakowa tylno-boczna  szerokość robocza 190-210 cm,- kąt nachylenia + 90o /  – 60o ,- obroty WOM 540 obr/min,- przekładnia  zewnętrzna wzmocniona z wolnym kołem (wolnobiegiem),- zasięg od środka ciągnika do końca głowicy  min 305 cm,- noże tnące   minimum  16,- klapa tylna otwierana,- zapotrzebowanie mocy  90-150KM,- bezpiecznik najazdowy mechaniczny automatyczny.- waga   800 - 1100 kg .c) wymagania dodatkowe:zapewniony czas reakcji w przypadku awarii ciągnika i kosiarki musi wynosić maksymalnie 16 godzin od zgłoszenia, a zakończenie naprawy maksymalnie 14 dni od daty reakcji, w przypadku niemożliwości naprawy oferowanego sprzętu Wykonawca ma zapewnić maszyny zastępcze- gwarancja: minimum12 miesięcy i nie dłużej niż 60 miesięcy (okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert),- odległość siedziby Zamawiającego do autoryzowanego, stacjonarnego punktu serwisowego: do 60 km.- w okresie gwarancji koszt przeglądów okresowych obejmujące dojazd, robociznę i materiały po stronie Wykonawcy.- w okresie gwarancji wszystkie koszty naprawy w tym dojazd, koszt materiałów i części zamiennych ponosi Wykonawca, udzielona gwarancja obejmuje wszelkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi przedmiotu zamówienia a w szczególności: koszt dojazdu, robocizny, pobytu serwisantów, transportu maszyny do serwisu, fabrycznie nowych części i materiałów dopuszczonych przez producenta,- Wykonawca zobowiązany jest do wskazania autoryzowanego przedstawiciela do zapewnienia kompleksowego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz zabezpieczenia części zamiennych w odległości nie większej niż 60 km od siedziby Zamawiającego.- w miejscu dostawy maszyn wskazanym przez Zamawiającego Wykonawca przeprowadzi na swój koszt szkolenie w zakresie obsługi, bezpieczeństwa i konserwacji.3.2 Część 3: Dostawa niżej opisanych urządzeń do pielęgnacji zieleni:a) pilarka spalinowa:- moc od 1,4 – 1,5 kW, - pojemność skokowa od 30 do 39 cm3,- waga od 3,8 do 4,9 kg,- długość prowadnicy od 30 do 40 cm,- emisja akustyczna od 112 do 115 db (A),b) kosa spalinowa- moc od 1,9 do 2,2 kW,- pojemność skokowa od 40 do 46 cm3,- waga od 7,5 do 9 ,0 kg,- emisja akustyczna od 112 do 118 db (A).Sprzęt ponadto musi posiadać: - profesjonalne pasy nośne,- możliwość zastosowania noża,- możliwość zastosowania w ciężkim i trudnym terenie.Gwarancja: minimum 12 miesięcy, nie dłużej niż 60 miesięcy (okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert). 4. Warunki realizacji zamówienia na trzy części określone zostały w istotnych postanowieniach umowy (odrębnych dla każdej części), stanowiących zał. nr 4a, 4b i 4c do SIWZ.5. UWAGA!W niniejszej SIWZ, określone w opisie przedmiotu zamówienia typy maszyn/urządzeń/sprzętu podano dla wyznaczenia standardu technicznego. Wykonawcy przysługuje prawo ich zastąpienia Przez maszyny/urządzenia/sprzęt, o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący maszyny/urządzenia/sprzęt zamienny odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np.: właściwości, wymiarów, ciężaru i sposobu transportu).Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w  ofercie asortymentu równoważnego pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o  takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych.Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania złożonych ofert. Wykonawca oświadczy w formularzu cenowym, czy dla kalkulacji ceny ofertowej przyjął typy maszyn/urządzeń/sprzętu, o których mowa w SIWZ, czy też zastosował maszyny/urządzenia/sprzęt a o parametrach równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wskazać w ofercie, poprzez załączenie do oferty wykaz maszyn/urządzeń/sprzętu, oraz stosowne dokumenty potwierdzające, że zaoferowane maszyny/urządzenia/sprzętu, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ.Poprzez dokumentację potwierdzającą dotyczącą minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. 6) W przypadku zaoferowania materiałów / urządzeń / wyrobów niespełniających minimalnych parametrów jakościowych określonych w opisie przedmiotu zamówienia, oferta takiego Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, jako że jej treść nie będzie odpowiadała treści SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego zgodnie z dyspozycją art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 1) Tam, gdzie w SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazane normy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w  ofercie asortymentu równoważnego pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o  takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych.2) Zamawiający informuje, że wskazane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy obyczajowe bądź określenia identyfikujące konkretną rzecz albo kojarzące producentów, mają charakter informacyjny i służą wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 3) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 4) Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania złożonych ofert. Wykonawca oświadczy w formularzu ofertowym dla kalkulacji ceny ofertowej przyjął materiały/wyroby/ urządzenia, o których mowa w SIWZ oraz załącznikach do niej czy też zastosował materiały/ wyroby/urządzenia o parametrach równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wskazać w formularzu ofertowym wykaz materiałów/wyrobów/urządzeń oraz stosowne dokumenty potwierdzające, że zaoferowane materiały/ urządzenia /wyroby zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ.5) Poprzez dokumentację potwierdzającą dotyczącą minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. 6) W przypadku zaoferowania materiałów/urządzeń/wyrobów niespełniających minimalnych parametrów jakościowych określonych w opisie przedmiotu zamówienia, oferta takiego Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, jako że jej treść nie będzie odpowiadała treści SIWZ. 6. Wymagania dotyczące zatrudnienia:a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a: nie dotyczy, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: nie dotyczy,c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: nie dotyczy.

II.5) Główny kod CPV: 16000000-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
43261000-0
29370000-3
16310000-1
43812000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 60
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
60

II.9) Informacje dodatkowe: Termin zakończenia: a) dla części 1 – 60 dni od dnia podpisania umowy b) dla części 2 – 45 dni od dnia podpisania umowy, dla części 3– 5 dni od dnia podpisania umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 3 do SIWZ
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Nie dotyczy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie dotyczy
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz oferty wypełniony dla wybranej części i podpisany przez Wykonawcę według wzoru stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ.2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Pełnomocnictwa muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Nie dotyczy
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Nie dotyczy
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Nie dotyczy
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Nie dotyczy
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie którejdokonano wyboru wykonawcy, chyba, że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności określonych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp.W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach, w tym przypadku wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.Postanowienia umowy (która ma być zawarta w wyniku postępowania) a w szczególności wysokości kar umownych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, dopuszczalne zmiany postanowień umowy, określenie warunków tych zmian oraz warunki płatności zawierają istotne postanowienia umowy (odrębne dla każdej części zamówienia) stanowiące zał. nr 4a, 4b i 4c do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
1) Zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób nie budzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnice.2) Nie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia, oraz brak wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa skutkuje odtajnieniem informacji o których mowa wyżej.3) Wszelkie informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r., Nr 153, poz. 1503 ze zm.), które Wykonawca zamierza zastrzec jako tajemnice przedsiębiorstwa, winny być załączone do oferty w osobnym opakowaniu, w sposób umożliwiający łatwe od niej odłączenie i opatrzone napisem: „Informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa – nie udostępniać” z zachowaniem kolejności numerowania stron oferty.4) Wykonawca nie może zastrzec informacji o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-20, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlament u Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:a) administratorem i inspektorem ochrony Pani/Pana danych osobowych jest REJONOWY ZWIĄZEK SPÓŁEK WODNYCH W RZESZOWIE z siedzibą w Trzebownisko 989, 36-001 Trzebownisko, z którym można skontaktować się telefonicznie, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: rzswtrzebownisko@wp.pl lub listownie poprzez wysłanie listu na podany powyżej adres administratora danych, umieszczając dopisek „Do Inspektora ochrony danych”,b) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem znak ZSW-271-1-2020 o udzielenie zamówienia publicznego na Dostawę maszyn służących do utrzymania i pielęgnacji urządzeń melioracyjnych,c) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy, inne podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa, a także podmioty, którym na podstawie zawartej umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych;d) Administrator nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego oraz organizacji międzynarodowej;e) okres przechowywania przez administratora Pani/Pana danych osobowych uzależniony jest od przepisów ustawy Pzp (zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy protokół postępowania wraz z załącznikami przechowywany jest przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy) oraz nadanej jej kategorii archiwalnej, zgodnej z jednolitym rzeczowym wykazem akt określonym przepisem prawa. Pani/Pana dane osobowe mogą być jednak przechowywane dłużej ze względu na to, że materiały będące we władaniu administracji publicznej mogą być usunięte tylko na podstawie zgody archiwum państwowego;f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy. Jednocześnie podanie Wojewodzie Podkarpackiemu danych osobowych umożliwiających Pani/Pana identyfikację jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Wojewodzie Podkarpackiemu;g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;h) posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzaniadanych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaPani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisyRODO;i) nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. coraz e RODO.* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Dostawa fabrycznie nowej rok produkcji 2020 koparko-ładowarki - sztuk 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa fabrycznie nowej rok produkcji 2020 koparko-ładowarki - sztuk 1a) charakterystyka techniczna:- koparko-ładowarka kołowa spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym,- masa eksploatacyjna maszyny od 8 000 kg do 8 500 kg, - długość transportowa maszyny 5,6 m do 5,9 m,- silnik wysokoprężny turbodoładowany o mocy znamionowej (maksymalnej ) 96 – 120 KM, bez filtra cząstek stałych DPF i bez katalizatora DOC, spełniający normę emisji spalin minimum Stage FOPS, poziom hałasu w kabinie do 75dB,- zbiornik paliwa o pojemności minim 150 l,- pojemność skokowa silnika minimum 4,2 dm3,- napęd koparko-ładowarki na dwie osie, możliwość napędu na jedną oś,- koła jezdne z oponami renomowanym producentów : przednie 20” i tylne w rozmiarze 26”, - przednia oś wychylna, przednie koła skrętne,- blokada mechanizmu różnicowego na tylnej osi,- blokada zmiennika momentu obrotowego zmniejszająca zużycie paliwa,- średnica zawracania koparko-ładowarki bez hamulca do 8,5 m,- skrzynia biegów maszyny typu PowerShift, przełączalna pod obciążeniem, minimum cztery biegi w przód, minimum cztery biegi w tył, - 2 niezależne układy hamowania, hamulec zasadniczy hydrauliczny, mokry, samoregulujący się,- system hydrauliczny umożliwiający dostosowanie wydajności układu hydraulicznego do bieżącego zapotrzebowania,- układ hydrauliczny zasilany pompą wielotłoczkową o wydajności min 160 litrów/min i ciśnieniu roboczym minimum 250 bar,- stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydraulicznie wyposażone w zamki hydrauliczne, immobiliser.b) osprzęt ładowarkowy koparko-ładowarki:- sterowanie ramieniem ładowarkowym za pomocą dwóch dźwigni mechanicznych,- musi posiadać system zapewniający samopoziomowanie łyżki ładowarkowej oraz układ stabilizacji łyżki ładowarkowej,- musi posiadać układ powrotu łyżki ładowarkowej do pozycji ładowania,- łyżka ładowarkowa montowana dzielona (otwierana), wielofunkcyjna: 6 w jednym - możliwość spychania, ładowania, kopania, chwytania, rozściełania i wyrównywania, mocowana na sworznie do ramion koparko-ładowarki- widły do palet zamontowane na łyżce ładowarkowej,- pojemność łyżki ładowarki minimum 1,0 m3, szerokość łyżki od 2300 mm do 2410 mm,- maksymalna wysokość załadunku minimum 3,1 m,- udźwig na pełną wysokość w łyżce ładowarkowej minimum 3 100 kg. c) osprzęt koparkowy podsiębierny koparko-ładowarki:- sterowanie ramieniem koparkowym za pomocą dźwigni mechanicznych,- musi posiadać możliwość przesuwu bocznego wysięgnika koparkowego,- łyżka koparkowa montowana na szybkozłącze koparkowe o szerokości 600 mm ± 20 mm, łyżka skarpowa o szerokości 1800 mm ± 20 mm,- szybkozłącze koparkowe mechaniczne,- ramię koparkowe o zmiennej długości, rozsuwane hydraulicznie (teleskopowe),- głębokość kopania minimum 5,60 m,- wysokość załadunku przy złożonym ramieniu (bez wysuwu teleskopowego) minimum 3,5 m- udźwig przy złożonym ramieniu (bez wysuwu teleskopowego) minimum 1850 kg. d) wymagania dodatkowe:- Wykonawca powinien być producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanej koparko-ładowarki;- Wykonawca musi przedstawić „Deklarację zgodności z CE” na oferowaną koparko-ładowarkę, - Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny koparko-ładowarki, - odległość autoryzowanego stacjonarnego punktu serwisowego nie więcej niż 30 km od siedziby Zamawiającego - zapewniony czas reakcji w przypadku awarii koparko-ładowarki musi wynosić maksymalnie 16 godzin od zgłoszenia, a zakończenie naprawy maksymalnie 14 dni od daty reakcji, w przypadku niemożliwości naprawy oferowanego sprzętu Wykonawca ma zapewnić maszynę zastępczą- oferowana maszyna musi być wyposażona w pakiet podstawowy składający się z gaśnicy, trójkąta ostrzegawczego oraz instrukcji obsługi operatora w języku polskim i katalogu części zamiennych,- Wykonawca przeszkoli w cenie dostawy dwóch operatorów Zamawiającego w zakresie budowy i obsługi koparko ładowarki,- gwarancja minimum 12 miesięcy i nie dłuższy niż 60 miesięcy (okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert),- w okresie gwarancji koszt przeglądów okresowych obejmujące dojazd, robociznę i materiały po stronie Wykonawcy.- w okresie gwarancji wszystkie koszty naprawy w tym dojazd, koszt materiałów i części zamiennych ponosi Wykonawca, udzielona gwarancja obejmuje wszelkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi przedmiotu zamówienia a w szczególności: koszt dojazdu, robocizny, pobytu serwisantów, transportu maszyny do serwisu, fabrycznie nowych części i materiałów dopuszczonych przez producenta,- Wykonawca zobowiązany jest do wskazania autoryzowanego przedstawiciela do zapewnienia kompleksowego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz zabezpieczenia części zamiennych w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Zamawiającego,- w miejscu dostawy koparko - ładowarki wskazanym przez Zamawiającego Wykonawca przeprowadzi na swój koszt szkolenie dla operatora koparko-ładowarki w zakresie obsługi, bezpieczeństwa i konserwacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 16000000-5, 43261000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Dostawa niżej wymienionych maszyn: a) ciągnik rolniczy - szt. 1 b) kosiarka bijakowa tylno-boczna 
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa niżej wymienionych maszyn:a) ciągnik rolniczy - szt. 1 - moc znamionowa 95-120 KM - silnik: 4-cylindrowy, pojemność :min. 3300 cm3 zgodny z normą emisji spalin min. Stage 3b, zbiornik paliwa: min. 120 l, wentylator wiskotyczny, odłącznik akumulatora, suchy filtr powietrza z wyrzutnikiem kurzu,- układ napędowy: napęd na cztery koła, skrzynia biegów 12x12 40 km/godz., 4 biegi, 3 zakresy,oś przednia z mechanizmem różnicowy o ograniczonym poślizgu, elektrohydrauliczna blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi, elektrohydrauliczne załączanie/rozłączanie napędu przedniej osi, -WOM: 2 prędkości WOM 540/1000, -hydraulika: pompa hydrauliczna w układzie otwartym o wydatku min 62 l/min, 3 pary wyjść hydraulicznych sterowanych mechanicznie, dolne ramiona TUZ z szybkosprzęgami, TUZ sterowany mechanicznie, zewnętrzne sterowanie TUZ, udźwig tylnego TUZ minimum minimum 4600kg,- zaczepy: zaczep automatyczny transportowy, dolny zaczep rolniczy, belka polowa,- wyposażenie: akumulator minimum 100AH, skrzynka narzędziowa, okno dachowe, wycieraczka przedniej i tylnej szyby, rewers hydrauliczny (bez użycia sprzęgła), 2 lusterka teleskopowe, 6 świateł roboczych (2x przód, 4x tył), kabina klimatyzowana, lampa ostrzegawcza, poszerzenia błotników plastikowe, fotel operatora z amortyzacją pneumatyczną, obciążniki przednie z hakiem min 320kg, instalacja pneumatyczna jedno i dwu obwodowa, siedzenie pasażera homologowane, obciążniki kół tylnych minimum 150kg na każde koło,- koła: przód minimum: 440/65R28, tył minimum: 540/65R38. b) kosiarka bijakowa tylno-boczna  szerokość robocza 190-210 cm,- kąt nachylenia + 90o /  – 60o ,- obroty WOM 540 obr/min,- przekładnia  zewnętrzna wzmocniona z wolnym kołem (wolnobiegiem),- zasięg od środka ciągnika do końca głowicy  min 305 cm,- noże tnące   minimum  16,- klapa tylna otwierana,- zapotrzebowanie mocy  90-150KM,- bezpiecznik najazdowy mechaniczny automatyczny.- waga   800 - 1100 kg .c) wymagania dodatkowe:zapewniony czas reakcji w przypadku awarii ciągnika i kosiarki musi wynosić maksymalnie 16 godzin od zgłoszenia, a zakończenie naprawy maksymalnie 14 dni od daty reakcji, w przypadku niemożliwości naprawy oferowanego sprzętu Wykonawca ma zapewnić maszyny zastępcze- gwarancja: minimum12 miesięcy i nie dłużej niż 60 miesięcy (okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert),- odległość siedziby Zamawiającego do autoryzowanego, stacjonarnego punktu serwisowego: do 60 km.- w okresie gwarancji koszt przeglądów okresowych obejmujące dojazd, robociznę i materiały po stronie Wykonawcy.- w okresie gwarancji wszystkie koszty naprawy w tym dojazd, koszt materiałów i części zamiennych ponosi Wykonawca, udzielona gwarancja obejmuje wszelkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi przedmiotu zamówienia a w szczególności: koszt dojazdu, robocizny, pobytu serwisantów, transportu maszyny do serwisu, fabrycznie nowych części i materiałów dopuszczonych przez producenta,- Wykonawca zobowiązany jest do wskazania autoryzowanego przedstawiciela do zapewnienia kompleksowego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz zabezpieczenia części zamiennych w odległości nie większej niż 60 km od siedziby Zamawiającego.- w miejscu dostawy maszyn wskazanym przez Zamawiającego Wykonawca przeprowadzi na swój koszt szkolenie w zakresie obsługi, bezpieczeństwa i konserwacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 16000000-5, 29370000-3, 16310000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Dostawa urządzeń do pielęgnacji zieleni: a) pilarka spalinowa, b) kosa spalinowa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa niżej opisanych urządzeń do pielęgnacji zieleni:a) pilarka spalinowa:- moc od 1,4 – 1,5 kW, - pojemność skokowa od 30 do 39 cm3,- waga od 3,8 do 4,9 kg,- długość prowadnicy od 30 do 40 cm,- emisja akustyczna od 112 do 115 db (A),b) kosa spalinowa- moc od 1,9 do 2,2 kW,- pojemność skokowa od 40 do 46 cm3,- waga od 7,5 do 9 ,0 kg,- emisja akustyczna od 112 do 118 db (A).Sprzęt ponadto musi posiadać: - profesjonalne pasy nośne,- możliwość zastosowania noża,- możliwość zastosowania w ciężkim i trudnym terenie.Gwarancja: minimum 12 miesięcy, nie dłużej niż 60 miesięcy (okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 16000000-5, 16310000-1, 43812000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 5
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie pracy glebogryzarką pod uprawę ziemniaków - Lubatówka
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Zlecę wykonanie pracy glebogryzarką pod uprawę ziemniaków. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI