IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Nie dotyczy
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Nie dotyczy
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Nie dotyczy
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Nie dotyczy
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Nie dotyczy
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie którejdokonano wyboru wykonawcy, chyba, że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności określonych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp.W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach, w tym przypadku wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.Postanowienia umowy (która ma być zawarta w wyniku postępowania) a w szczególności wysokości kar umownych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, dopuszczalne zmiany postanowień umowy, określenie warunków tych zmian oraz warunki płatności zawierają istotne postanowienia umowy (odrębne dla każdej części zamówienia) stanowiące zał. nr 4a, 4b i 4c do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
1) Zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób nie budzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnice.2) Nie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia, oraz brak wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa skutkuje odtajnieniem informacji o których mowa wyżej.3) Wszelkie informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r., Nr 153, poz. 1503 ze zm.), które Wykonawca zamierza zastrzec jako tajemnice przedsiębiorstwa, winny być załączone do oferty w osobnym opakowaniu, w sposób umożliwiający łatwe od niej odłączenie i opatrzone napisem: „Informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa – nie udostępniać” z zachowaniem kolejności numerowania stron oferty.4) Wykonawca nie może zastrzec informacji o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-08-20, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlament u Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:a) administratorem i inspektorem ochrony Pani/Pana danych osobowych jest REJONOWY ZWIĄZEK SPÓŁEK WODNYCH W RZESZOWIE z siedzibą w Trzebownisko 989, 36-001 Trzebownisko, z którym można skontaktować się telefonicznie, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: rzswtrzebownisko@wp.pl lub listownie poprzez wysłanie listu na podany powyżej adres administratora danych, umieszczając dopisek „Do Inspektora ochrony danych”,b) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem znak ZSW-271-1-2020 o udzielenie zamówienia publicznego na Dostawę maszyn służących do utrzymania i pielęgnacji urządzeń melioracyjnych,c) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy, inne podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa, a także podmioty, którym na podstawie zawartej umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych;d) Administrator nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego oraz organizacji międzynarodowej;e) okres przechowywania przez administratora Pani/Pana danych osobowych uzależniony jest od przepisów ustawy Pzp (zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy protokół postępowania wraz z załącznikami przechowywany jest przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy) oraz nadanej jej kategorii archiwalnej, zgodnej z jednolitym rzeczowym wykazem akt określonym przepisem prawa. Pani/Pana dane osobowe mogą być jednak przechowywane dłużej ze względu na to, że materiały będące we władaniu administracji publicznej mogą być usunięte tylko na podstawie zgody archiwum państwowego;f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy. Jednocześnie podanie Wojewodzie Podkarpackiemu danych osobowych umożliwiających Pani/Pana identyfikację jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej Wojewodzie Podkarpackiemu;g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;h) posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzaniadanych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaPani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisyRODO;i) nie przysługuje Pani/Panu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. coraz e RODO.* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Dostawa fabrycznie nowej rok produkcji 2020 koparko-ładowarki - sztuk 1 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa fabrycznie nowej rok produkcji 2020 koparko-ładowarki - sztuk 1a) charakterystyka techniczna:- koparko-ładowarka kołowa spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym,- masa eksploatacyjna maszyny od 8 000 kg do 8 500 kg, - długość transportowa maszyny 5,6 m do 5,9 m,- silnik wysokoprężny turbodoładowany o mocy znamionowej (maksymalnej ) 96 – 120 KM, bez filtra cząstek stałych DPF i bez katalizatora DOC, spełniający normę emisji spalin minimum Stage FOPS, poziom hałasu w kabinie do 75dB,- zbiornik paliwa o pojemności minim 150 l,- pojemność skokowa silnika minimum 4,2 dm3,- napęd koparko-ładowarki na dwie osie, możliwość napędu na jedną oś,- koła jezdne z oponami renomowanym producentów : przednie 20” i tylne w rozmiarze 26”, - przednia oś wychylna, przednie koła skrętne,- blokada mechanizmu różnicowego na tylnej osi,- blokada zmiennika momentu obrotowego zmniejszająca zużycie paliwa,- średnica zawracania koparko-ładowarki bez hamulca do 8,5 m,- skrzynia biegów maszyny typu PowerShift, przełączalna pod obciążeniem, minimum cztery biegi w przód, minimum cztery biegi w tył, - 2 niezależne układy hamowania, hamulec zasadniczy hydrauliczny, mokry, samoregulujący się,- system hydrauliczny umożliwiający dostosowanie wydajności układu hydraulicznego do bieżącego zapotrzebowania,- układ hydrauliczny zasilany pompą wielotłoczkową o wydajności min 160 litrów/min i ciśnieniu roboczym minimum 250 bar,- stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydraulicznie wyposażone w zamki hydrauliczne, immobiliser.b) osprzęt ładowarkowy koparko-ładowarki:- sterowanie ramieniem ładowarkowym za pomocą dwóch dźwigni mechanicznych,- musi posiadać system zapewniający samopoziomowanie łyżki ładowarkowej oraz układ stabilizacji łyżki ładowarkowej,- musi posiadać układ powrotu łyżki ładowarkowej do pozycji ładowania,- łyżka ładowarkowa montowana dzielona (otwierana), wielofunkcyjna: 6 w jednym - możliwość spychania, ładowania, kopania, chwytania, rozściełania i wyrównywania, mocowana na sworznie do ramion koparko-ładowarki- widły do palet zamontowane na łyżce ładowarkowej,- pojemność łyżki ładowarki minimum 1,0 m3, szerokość łyżki od 2300 mm do 2410 mm,- maksymalna wysokość załadunku minimum 3,1 m,- udźwig na pełną wysokość w łyżce ładowarkowej minimum 3 100 kg. c) osprzęt koparkowy podsiębierny koparko-ładowarki:- sterowanie ramieniem koparkowym za pomocą dźwigni mechanicznych,- musi posiadać możliwość przesuwu bocznego wysięgnika koparkowego,- łyżka koparkowa montowana na szybkozłącze koparkowe o szerokości 600 mm ± 20 mm, łyżka skarpowa o szerokości 1800 mm ± 20 mm,- szybkozłącze koparkowe mechaniczne,- ramię koparkowe o zmiennej długości, rozsuwane hydraulicznie (teleskopowe),- głębokość kopania minimum 5,60 m,- wysokość załadunku przy złożonym ramieniu (bez wysuwu teleskopowego) minimum 3,5 m- udźwig przy złożonym ramieniu (bez wysuwu teleskopowego) minimum 1850 kg. d) wymagania dodatkowe:- Wykonawca powinien być producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanej koparko-ładowarki;- Wykonawca musi przedstawić „Deklarację zgodności z CE” na oferowaną koparko-ładowarkę, - Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny koparko-ładowarki, - odległość autoryzowanego stacjonarnego punktu serwisowego nie więcej niż 30 km od siedziby Zamawiającego - zapewniony czas reakcji w przypadku awarii koparko-ładowarki musi wynosić maksymalnie 16 godzin od zgłoszenia, a zakończenie naprawy maksymalnie 14 dni od daty reakcji, w przypadku niemożliwości naprawy oferowanego sprzętu Wykonawca ma zapewnić maszynę zastępczą- oferowana maszyna musi być wyposażona w pakiet podstawowy składający się z gaśnicy, trójkąta ostrzegawczego oraz instrukcji obsługi operatora w języku polskim i katalogu części zamiennych,- Wykonawca przeszkoli w cenie dostawy dwóch operatorów Zamawiającego w zakresie budowy i obsługi koparko ładowarki,- gwarancja minimum 12 miesięcy i nie dłuższy niż 60 miesięcy (okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert),- w okresie gwarancji koszt przeglądów okresowych obejmujące dojazd, robociznę i materiały po stronie Wykonawcy.- w okresie gwarancji wszystkie koszty naprawy w tym dojazd, koszt materiałów i części zamiennych ponosi Wykonawca, udzielona gwarancja obejmuje wszelkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi przedmiotu zamówienia a w szczególności: koszt dojazdu, robocizny, pobytu serwisantów, transportu maszyny do serwisu, fabrycznie nowych części i materiałów dopuszczonych przez producenta,- Wykonawca zobowiązany jest do wskazania autoryzowanego przedstawiciela do zapewnienia kompleksowego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz zabezpieczenia części zamiennych w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Zamawiającego,- w miejscu dostawy koparko - ładowarki wskazanym przez Zamawiającego Wykonawca przeprowadzi na swój koszt szkolenie dla operatora koparko-ładowarki w zakresie obsługi, bezpieczeństwa i konserwacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 16000000-5, 43261000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Dostawa niżej wymienionych maszyn: a) ciągnik rolniczy - szt. 1 b) kosiarka bijakowa tylno-boczna |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa niżej wymienionych maszyn:a) ciągnik rolniczy - szt. 1 - moc znamionowa 95-120 KM - silnik: 4-cylindrowy, pojemność :min. 3300 cm3 zgodny z normą emisji spalin min. Stage 3b, zbiornik paliwa: min. 120 l, wentylator wiskotyczny, odłącznik akumulatora, suchy filtr powietrza z wyrzutnikiem kurzu,- układ napędowy: napęd na cztery koła, skrzynia biegów 12x12 40 km/godz., 4 biegi, 3 zakresy,oś przednia z mechanizmem różnicowy o ograniczonym poślizgu, elektrohydrauliczna blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi, elektrohydrauliczne załączanie/rozłączanie napędu przedniej osi, -WOM: 2 prędkości WOM 540/1000, -hydraulika: pompa hydrauliczna w układzie otwartym o wydatku min 62 l/min, 3 pary wyjść hydraulicznych sterowanych mechanicznie, dolne ramiona TUZ z szybkosprzęgami, TUZ sterowany mechanicznie, zewnętrzne sterowanie TUZ, udźwig tylnego TUZ minimum minimum 4600kg,- zaczepy: zaczep automatyczny transportowy, dolny zaczep rolniczy, belka polowa,- wyposażenie: akumulator minimum 100AH, skrzynka narzędziowa, okno dachowe, wycieraczka przedniej i tylnej szyby, rewers hydrauliczny (bez użycia sprzęgła), 2 lusterka teleskopowe, 6 świateł roboczych (2x przód, 4x tył), kabina klimatyzowana, lampa ostrzegawcza, poszerzenia błotników plastikowe, fotel operatora z amortyzacją pneumatyczną, obciążniki przednie z hakiem min 320kg, instalacja pneumatyczna jedno i dwu obwodowa, siedzenie pasażera homologowane, obciążniki kół tylnych minimum 150kg na każde koło,- koła: przód minimum: 440/65R28, tył minimum: 540/65R38. b) kosiarka bijakowa tylno-boczna szerokość robocza 190-210 cm,- kąt nachylenia + 90o / – 60o ,- obroty WOM 540 obr/min,- przekładnia zewnętrzna wzmocniona z wolnym kołem (wolnobiegiem),- zasięg od środka ciągnika do końca głowicy min 305 cm,- noże tnące minimum 16,- klapa tylna otwierana,- zapotrzebowanie mocy 90-150KM,- bezpiecznik najazdowy mechaniczny automatyczny.- waga 800 - 1100 kg .c) wymagania dodatkowe:zapewniony czas reakcji w przypadku awarii ciągnika i kosiarki musi wynosić maksymalnie 16 godzin od zgłoszenia, a zakończenie naprawy maksymalnie 14 dni od daty reakcji, w przypadku niemożliwości naprawy oferowanego sprzętu Wykonawca ma zapewnić maszyny zastępcze- gwarancja: minimum12 miesięcy i nie dłużej niż 60 miesięcy (okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert),- odległość siedziby Zamawiającego do autoryzowanego, stacjonarnego punktu serwisowego: do 60 km.- w okresie gwarancji koszt przeglądów okresowych obejmujące dojazd, robociznę i materiały po stronie Wykonawcy.- w okresie gwarancji wszystkie koszty naprawy w tym dojazd, koszt materiałów i części zamiennych ponosi Wykonawca, udzielona gwarancja obejmuje wszelkie koszty związane z naprawami gwarancyjnymi przedmiotu zamówienia a w szczególności: koszt dojazdu, robocizny, pobytu serwisantów, transportu maszyny do serwisu, fabrycznie nowych części i materiałów dopuszczonych przez producenta,- Wykonawca zobowiązany jest do wskazania autoryzowanego przedstawiciela do zapewnienia kompleksowego serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oraz zabezpieczenia części zamiennych w odległości nie większej niż 60 km od siedziby Zamawiającego.- w miejscu dostawy maszyn wskazanym przez Zamawiającego Wykonawca przeprowadzi na swój koszt szkolenie w zakresie obsługi, bezpieczeństwa i konserwacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 16000000-5, 29370000-3, 16310000-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 45
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Dostawa urządzeń do pielęgnacji zieleni: a) pilarka spalinowa, b) kosa spalinowa |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa niżej opisanych urządzeń do pielęgnacji zieleni:a) pilarka spalinowa:- moc od 1,4 – 1,5 kW, - pojemność skokowa od 30 do 39 cm3,- waga od 3,8 do 4,9 kg,- długość prowadnicy od 30 do 40 cm,- emisja akustyczna od 112 do 115 db (A),b) kosa spalinowa- moc od 1,9 do 2,2 kW,- pojemność skokowa od 40 do 46 cm3,- waga od 7,5 do 9 ,0 kg,- emisja akustyczna od 112 do 118 db (A).Sprzęt ponadto musi posiadać: - profesjonalne pasy nośne,- możliwość zastosowania noża,- możliwość zastosowania w ciężkim i trudnym terenie.Gwarancja: minimum 12 miesięcy, nie dłużej niż 60 miesięcy (okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 16000000-5, 16310000-1, 43812000-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 5
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: