Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa kombajnu zbożowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Komunalny "Kleszczów" Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 592130741
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 41
1.5.2.) Miejscowość: Kleszczów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-410
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 731 58 58
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zkkleszczow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zkkleszczow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kombajnu zbożowego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ccaf428-a336-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00038357
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zkkleszczow.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zkkleszczow.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: a)Platformy Zakupowej, pod adresem: http://zkkleszczow.ezamawiajacy.pl, b)mail: sekretariat@zkkleszczow.pl, z zastrzeżeniem iż oferta wraz załącznikami oraz dokumenty postępowania mogą zostać przekazane wyłącznie za pomocą powyższej Platformy.2 Zasady korzystania z Platformy:a)zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://zkkleszczow.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl. b)Wykonawca po wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując następujące kroki; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. c)Rejestracja Wykonawcy trwa do 2 dni roboczych. Zamawiający zaleca uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informację, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu. 3.Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. 4.Wykonawca może zwrócić się z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać przez Platformę przez opcję „Zadaj pytanie” lub zakładkę „Korespondencja”. 5.Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne tj.: a)Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; b)Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; c)Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;d)Włączona obsługa JavaScript; e)Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. 6.Przesyłane pliki powinny mieć wielkość do 100MB. Formaty plików muszą być zgodne z Obwieszczeniem PRM z dnia 9 listopada 2017r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. 2017 r. poz. 2247). 7.Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów .pdf, .doc, .docx, .xls, .jpg ze wskazaniem na .pdf. 8.W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip lub .7Z. 9.Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie. 10.Zamawiający określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego: a)dokumenty w formacie „pdf - format PAdES, b) format innym niż „pdf", wtedy wymagany oddzielny plik z podpisem. Wykonawca będzie zobowiązany załączyć, prócz podpisanego dokumentu, oddzielny plik z podpisem (XAdES – pozostałe formaty).c)w przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdeS zewnętrzny należy dołączyć odpowiednią ilość plików, tzn. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w formacie XAdeS. 11. Informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: a)plik załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert. 12.Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuje: 1)Administratorem danych osobowych Oferentów jest Zakład Komunalny „Kleszczów” Sp. z o.o. z siedzibą w Kleszczowie przy ul. Głównej 41, NIP 7691943770, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: sekretariat@zkkleszczow.pl lub telefonicznie 44 731 58 58,50 2)Inspektor Ochrony Danych Sprawy odnośnie ochrony swoich danych osobowych i realizacji swoich praw Oferenci mogą zgłaszać wyznaczonemu przez Administratora - Inspektorowi Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@zkkleszczow.pl 3)Zakres, cel oraz podstawa prawna przetwarzania danych osobowychDane osobowe Oferentów przetwarzane będą w celu: a)realizacji obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego wynikającym z: Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny, rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy - art. 6 ust 1 lit c) RODO b) podjęcia działań przed zawarciem umowy – art. 6 ust. 1 lit. b) RODO c) prowadzenia korespondencji, w tym kontaktu telefonicznego w związku z udziałem w postępowaniu ofertowym oraz realizacji czynności związanych z dochodzeniem roszczeń wynikających z umowy – art. 6 ust 1 lit f) . d) przetwarzania danych niezbędnego do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi – art. 6 ust. 1 lit e) RODO.W przypadku danych, których obowiązek podania nie wynika z przepisu prawa, Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wynikającym z prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora - art. 6 ust 1 lit f), np. danych wynikających z treści oferty - w celu ułatwienia kontaktu. 4) Odbiorcy danych osobowych Odbiorcami danych osobowych Oferenta będą podmioty współpracujące w zakresie realizowanych umów i działalności Administratora – na mocy zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych i przy zapewnieniu odpowiednich środków zabezpieczających dane osobowe (IT i podmioty wspierające obsługę teleinformatyczną Administratora) oraz podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazać dane na gruncie obowiązujących przepisów prawa. 5)Prawa osób, których dane dotyczą. Posiada Pani/Pan prawo żądania dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu. 6)Prawo wniesienia skargi do Organu Nadzorczego Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie https://uodo.gov.pl/pl/83/155 . 7)Okres przechowywania danych. Dane osobowe Oferentów będą przechowywane przez okres realizacji celu (od momentu poinformowania uczestników postępowania o wyłonieniu najlepszej oferty), a po jego zakończeniu przez okres niezbędny do zabezpieczenia ewentualnych roszczeń związanych z przetwarzaniem danych. 8) Informacja o wymogu/dobrowolności podania danychPodanie przez Oferentów danych gromadzonych w dokumentacji jest wymogiem ustawowym niezbędnym w związku z udziałem w postępowaniu przetargowym, lecz dobrowolnym w przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie art. 6 ust 1 lit f) – w celu ułatwienia kontaktu.9) Informacja o przekazywaniu danych do państwa trzeciegoDane osobowe Oferentów nie będą przekazywane do państwa trzeciego, czy też organizacji międzynarodowej.10) Informacja o profilowaniu. Dane osobowe Oferentów nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZK/PK/1/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego wolnego od wad, fabrycznie nowego kombajnu zbożowego, pochodzącego z seryjnej produkcji, nieużywanego, gotowego do pracy, wolnego od wad fizycznych i prawnych oraz roszczeń osób trzecich, który nie był wcześniej rejestrowany i został wyprodukowany nie wcześniej niż w 2019r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 16300000-8 - Maszyny żniwne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 45,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne kombajnu zbożowego
4.3.6.) Waga: 46,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i reakcja serwisu
4.3.6.) Waga: 9
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4