Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego o mocy 150-170 KM wraz z maszynami

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego o mocy 150-170 KM wraz z maszynami towarzyszącymi dla Rejonowego Związku Spółek Wodnych w Łukowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁuków
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-11-07
  • ZamawiającyREJONOWY ZWIĄZEK SPÓŁEK WODNYCH W ŁUKOWIE
  • Data publikacji ogłoszenia2022-10-30
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00416768
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego o mocy 150-170 KM wraz z maszynami towarzyszącymi dla Rejonowego Związku Spółek Wodnych w Łukowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: REJONOWY ZWIĄZEK SPÓŁEK WODNYCH W ŁUKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000762477

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Piłsudskiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Łuków

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 25 798 25 18

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzsw-lukow@o2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwolukow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Związek Spółek Wodnych

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Utrzymanie urządzeń melioracji

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego o mocy 150-170 KM wraz z maszynami towarzyszącymi dla Rejonowego Związku Spółek Wodnych w Łukowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a751a1c-57c2-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00416768

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt współfinansowany w ramach "Wsparcie inwestycji w środki zapobiegawcze, których celem jest ograniczenie skutków prawdopodobnych klęsk żywiołowych, niekorzystnych zjawisk klimatycznych i katastrof" typ operacji "Inwestycje zapobiegające zniszczeniu potencjału produkcji rolnej" PROW 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7a751a1c-57c2-11ed-8832-4e4740e186ac

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r ( Prawo pocztowe tj. Dz. U. z 2020 r. poz 1041 i 2320 z poz. zm), osobiście, za pośrednictwem posłańca, lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pomocą poczty elektronicznej e-mail rzsw-lukow@o2.pl Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
W przypadku braku potwierdzenia otrzymania korespondencji przez wykonawcę, zamawiający domniema ,że korespondencja wysłana przez zamawiającego na adres e-mail podany przez wykonawcę, została mu doręczona w sposób umożliwiający zapoznanie się z jej treścią. Wyjątkiem od możliwości porozumiewania się drogą elektroniczną jest obowiązek złożenia oferty w formie pisemnej oraz oświadczeń i dokumentów składanych lub uzupełnianych w trybie postępowania. Zamawiający dopuszcza jedynie oferty składane w formie pisemnej (art. 65 pkt 1 ust 3 Prawa zamówień publicznych).
Wszelkie informacje wyjaśnienia modyfikacje oraz inne informacje Zamawiający będzie publikował na platformie ezamowienia.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:

użycie środków komunikacji elektronicznej wymaga pozyskania przez zamawiającego specjalistycznego sprzętu biurowego (art. 65 ust. 1 pkt 3 ustawy)

3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: Wyjątkiem od możliwości porozumiewania się drogą elektroniczną jest obowiązek złożenia oferty w formie pisemnej oraz oświadczeń i dokumentów składanych lub uzupełnianych w trybie postępowania. Zamawiający dopuszcza jedynie oferty składane w formie pisemnej (art. 65 pkt 1 ust 3 Prawa zamówień publicznych). Dokumenty muszą być złożone w biurze RZSW Łuków przy ul. Piłsudskiego 29, 21-400 Łuków.

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust, 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 str 1 )zwanym dalej RODO zamawiający informuje, że
1) jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, które dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu,
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o artykułu Prawa Zamówień Publicznych.
4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane zgodnie z ustawą PZP Przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP.
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
7) Wykonawca posiada:
-na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących wykonawcy,
-na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników,
-na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. RODO
-prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO.
8) Wykonawcy nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych wykonawcy jest art. 6 ust 1 lit. C RODO
9) Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych – Załącznik nr 8 do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RZSW-38/1/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 456285 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. CIĄGNIK ROLNICZY- 1 szt, rok produkcji 2022 z napędem na 4 koła, 1.Silnik: 4 cylindrowy 16 zaworowy, wysokoprężny o mocy 150-170 KM, turbodoładowany z intercoolerem, pojemność co najmniej 6000cm3, moment obrotowy co najmniej 670 Nm, 2. Skrzynia biegów: z możliwością zmiany biegów pod obciążeniem, liczba biegów z biegami pełzającymi co najmniej 54F (przód) 27R(tył) dla obsługi maszyn towarzyszących, zsynchronizowana skrzynia typu Powershift z 5 zakresami reduktora, rewers elektrohydrauliczny, sprzęgło wielotarczowe mokre sterowane elektrohydraulicznie, automatyczne przełączanie biegów z regulacją czułości, elektrohydraulicznie włączana blokada mechanizmu różnicowego, dodatkowy przycisk sprzęgła w dźwigni zamiany biegów, 3. Hydraulika: co najmniej 3 sekcje z ociekaczami rozdzielaczy, wydatek pompy minimum 120 l/min, 4. Wałek odbioru mocy: niezależny włączany elektrohydraulicznie, obroty wałka odbioru mocy 540/540E/1000/1000E 5. Tylny mechanizm różnicowy: blokada załączana elektrohydraulicznie hamulce tarczowe mokre sterowane hydraulicznie, obciążniki tylne co najmniej 200 kg, 6. Tylny TUZ: Dolne ramiona z szybkosprzęgami kat. III, 3 punktowy układ zawieszenia z udźwigiem min. 9000 kg, sterowany elektrohydraulicznie, regulacja siłowa i pozycyjne podnośnika zależna od zmiennych warunków pracy 7. Układ elektryczny: Napięcie 12V, akumulator i alternator, wskaźnik poziomu paliwa, wskaźnik temperatury silnika/płynu chłodzącego, wskaźnik ciśnienia oleju z kontrolką, 8. Oświetlenie: dwa przednie światła mijania, dwa przednie światła drogowe, co najmniej jeden reflektor roboczy z tyłu i z przodu, światła ostrzegawcze, lampa błyskowa ostrzegawcza na dachu ciągnika, 9. Przednia oś napędowa: załączanie elektrohydraulicznie lub automatycznie, blokada mechanizmu różnicowego załączana elektrohydraulicznie, 10. Koła: przednie co najmniej 540/65/R28, Tylne co najmniej 640/65/R38 11.Układ kierowniczy: wspomaganie układu kierowniczego, kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach, 12. Miejsce kierowcy: kabina klimatyzowana zamykana na klucz, Wzmocnienie wg norm ROPS, siedzenie kierowcy komfortowe, amortyzowane, pneumatyczne, przednia i tylna wycieraczka szyb, spryskiwacz przedniej szyby, radio USB, fotel pasażera rozkładany, 13. Pozostałe: Tylny zaczep przesuwny automatyczny, instalacje pneumatyczna jedno i dwuobwodowa, zbiornik paliwa min. 320 litrów z korkiem na klucz, zbiornik ADblue min. 35 l, błotniki przednie skrętne, instalacja radiowa, waga ciągnika min. 7000kg, instrukcja obsługi PL, Gwarancja 36 miesięcy, System GPS umożliwiający monitorowanie pracy maszyny, schowek narzędziowy zamykany na klucz, ciągnik przystosowany do ruchu po drogach publicznych w Polsce zgodnie z przepisami o ruch drogowym. II RAMIĘ KOSIARKI WYSIĘGNIKOWEJ fabrycznie nowe, rok produkcji 2021/2022, zasięg pracy 9,0 - 9,5 m, własny układ hydrauliczny, bezpiecznik hydrauliczny odchylający ramię do tyłu przy najechaniu na przeszkodę, zawory dławiące umożliwiające płynne i precyzyjne przystosowanie prędkości pracy ramion, wzmocniona konstrukcja cięgien i ramion, zamontowane wskaźniki temperatury oleju, sterowanie elektryczne przy użyciu joysticka (prędkość ruchu ramienia zależna od wychylenia joysticka), Odchylane w kierunku jazdy ciągnika, zbiornik oleju co najmniej 200 l, wskaźnik poziomu oleju, chłodnica oleju, zawó na siłowniku podnoszenia - zabezpieczenie przed opadaniem przy awarii przewodu hydraulicznego, dodatkowe cięgna stabilizacji TUZ, osłona układu hydraulicznego oraz elektrycznego otwierana, filtr oleju ze wskaźnikiem zabrudzenia, wydajność pompy własnej co najmniej 90 l, Moc pompy 30kW, system montażowy umożliwiający pracę z różnymi typami głowic roboczych, regulowane stopy podporowe, układ zawieszenia dostosowany do układu TUZ ciągnika rolniczego, tablice ostrzegawcze, wał napędowy, obroty WOM 540 obr/min, instrukcja obsługi PL, katalog części zamiennych, okres gwarancji 24 miesiące, III GŁOWICA KOSZĄCA fabrycznie nowa, rok produkcji 2021/2022, szerokość robocza 140-160 cm, dostosowana do współpracy z ramieniem kosiarki wysięgnikowej, silnik napędu hydrauliczny, wał głowicy dostosowany do pracy z nożami typu młotek, noże typu młotek umożliwiające rozdrabnianie gałęzi od 60 do 80 mm, hartowane płozy ślizgowe, instrukcja obsługi PL, smarownica, masa ma 210 kg, gwarancja co najmniej 24 miesiące.

4.2.6.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
Lp Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)
1 Cena (Pc) 60
2 Termin realizacji zamówienia (Pt) 40
2. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1%=1punkt.
3 .Kryterium „Cena” (Pc) – 60% będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie całości usługi stanowiącej przedmiot zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. Ilość punktów w tym kryterium zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:

Cena min.
Cena = --------------------------- x 60
Cena Bad. oferty
Gdzie:
Cena min- cena brutto oferty najniższej
Cena Bad. oferty- cena brutto badanej oferty
Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
4. Ocena oferty w zakresie kryterium „Terminu realizacji zamówienia” (Pt)
Oceniany będzie zaoferowany okres skrócenia realizacji zamówienia, o którym mowa w Rozdziale 3 SWZ, zgodnie ze złożonym przez Wykonawcę oświadczeniem w Formularzu Ofertowym.
Punkty przyznawane będą wg poniższych zasad:
1. Maksymalną ilość punktów w ramach kryterium tj. 40 otrzyma oferta wykonawcy, który zaoferuje skrócenie terminu realizacji zamówienia o 20 dni w stosunku do ustalonego terminu realizacji zamówienia.
2. Za każdy 1 dzień skrócenia terminu realizacji zamówienia w stosunku do ustalonego terminu realizacji zamówienia, który określony został w Rozdziale 3 SWZ Wykonawca otrzyma 2 punkty.
3. Oferta wykonawcy, który potwierdzi termin wykonania zamówienia określony w Rozdziale 3 otrzyma 0 punktów.
4. Oferta wykonawcy, który w formularzu ofertowym nie poda terminu wykonania zamówienia lub poda termin dłuższy od terminu określonego w Rozdziale 3 SWZ zostanie odrzucona zgodnie z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych.

5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą liczbą punktów tj. przedstawiającą najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert, o których mowa w pkt. 1 obliczona na podstawie wzoru :
O = Pc + Pt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Skrócenie terminu realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu:
1.1 Wykonawca zobowiązany jest wykazać brak podstaw do wykluczenia w oparciu o przesłanki obligatoryjne określone w art. 108 ust. 1 ustawy PZP.
1.2 Zamawiający nie przewiduje podstaw wykluczenia wskazanych w art. 109 ustawy.
2 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
2.1 Kompetencje lub uprawnienia do prowadzeni określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w ww. zakresie.
2.2 Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w ww. zakresie.
2.3 Zdolność techniczna lub zawodowa
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w ww. zakresie.
3 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej należy dołączyć do oferty – przykładowy wzór stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
4 Sposób wykazania braku podstaw wykluczenia wskazano w Rozdziale 5 SWZ.
5 Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 2

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów:
2.1 Oświadczenie upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie może być złożone wspólnie.
2.2 Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie okoliczności o których mowa w art. 108 pkt. 1, 2, 5 Ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie takie składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
3 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 2.1 i 2.2.
4 Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert oraz kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedsięwzięcia przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
5 Zamawiający na każdym etapie postępowania może wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzi uzasadniona podstawa do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów:
2.1 Oświadczenie upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie może być złożone wspólnie.
2.2 Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie okoliczności o których mowa w art. 108 pkt. 1, 2, 5 Ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie takie składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
3 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 2.1 i 2.2.
4 Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert oraz kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedsięwzięcia przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
5 Zamawiający na każdym etapie postępowania może wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzi uzasadniona podstawa do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zgodne z SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W celu oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1 Oświadczenie upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie może być złożone wspólnie.
2. Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie okoliczności o których mowa w art. 108 pkt. 1, 2, 5 Ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie takie składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 1 i 2.
4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert oraz kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedsięwzięcia przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
5. Zamawiający na każdym etapie postępowania może wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzi uzasadniona podstawa do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1 Projekt umowy stanowi Załącznik nr 6 do SWZ
2 Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
3 Umowa jest jawna i podlega udostępnieniu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej.
4 Wszelkie zmiany zawartej umowy będą wymagały pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
5 Okoliczności, w jakich zmieniona może zostać umowa, są opisane w projekcie umowy.
6. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą wprowadzane do niej na podstawie aneksów opatrzonych datą oraz kolejnymi numerami.
7. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących okolicznościach i zakresie:
7.1) Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy za realizację umowy, w trakcie obowiązywania Umowy w przypadku zmiany:
a) stawki podatku VAT,
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
7.2) Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień niniejszej umowy - w stosunku do treści oferty Wykonawcy w sytuacji konieczności wprowadzenia takich zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub gdy zmiany te będą korzystne, tj. przewiduje się możliwość dokonania w umowie:
a) zmiany danych stron umowy (np. siedziby, adresu),
b) zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia:
 siły wyższej. Siła wyższa – oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązywania się z umowy w jej obecnym brzemieniu,
 innych uzasadnionych przyczyn pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Rejonowy Związek Spółek Wodnych w Łukowie, ul. Piłsudskiego 29, 21-400 Łuków, pokój KASA RZSW I piętro

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-07 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Na ofertę składają się:
1. Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SWZ,
2. Wypełniona specyfikacja techniczno-użytkowa stanowiąca Załącznik nr 1 do SWZ
3. Oświadczenia, o których mowa w pkt. 5.2 SWZ
4. Oświadczenie RODO – Załącznik nr 8
5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie) o ile ofertę składa pełnomocnik.
Ofertę należy umieścić w kopercie/opakowaniu i zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z jej zawartością bez naruszania zabezpieczeń przed upływem terminu otwarcia ofert.
Na kopercie/opakowaniu należy umieścić następujące oznaczenia:
a) Nazwa, adres, numer telefonu, faksu adres e-mail – Wykonawcy
b) dane zamawiającego:
Rejonowy Związek Spółek Wodnych w Łukowie
ul. Piłsudskiego 29, 21-400 Łuków
c) OFERTA – „Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego o mocy 150-170 KM wraz z maszynami towarzyszącymi dla Rejonowego Związku Spółek Wodnych w Łukowie.” W ramach operacji „Inwestycje zapobiegające zniszczeniu potencjału produkcji rolnej”
d) nie otwierać przed dniem 07.11.2022 r. do godz. 10.15
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam opiekunki dla pięcioletniego dziecka -Lublin
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania22-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Szukam opiekunki do 5-cio letniego aniolka. Warunki do omowienia ,przy rozmowie. Czekam na kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI