Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W DYNOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 69177100900000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: UL. RYNEK 13
1.5.2.) Miejscowość: Dynów
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-065
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 166521092
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgk@dynow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zgk.dynow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wodociągi i kanalizacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3889d7c-aa2d-11ee-a681-52fe4aa7189e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00006694
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00005206/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d3889d7c-aa2d-11ee-a681-52fe4aa7189e
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ezamowieniagov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Wykonawca składa ofertę zwaną dalej „ofertę” za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia. Instrukcja składania ofert dostępna jest na stronie https://ezamowienia.gov.pl
w zakładce „Centrum pomocy” – kafelek ”Oferty, wnioski, prace konkursowe”. Ponieważ Zamawiający nie wykorzystuje interaktywnego formularza oferty udostępnionego przez Platformę e-Zamówienia, Wykonawców nie dotyczy instrukcja w części dot. pobierania wzorca formularza i jego wypełnienia.
Podczas dodawania formularza oferty Platforma e-zamówienia może zgłosić komunikat dotyczący braku wygenerowania interaktywnego formularza oferty-należy potwierdzić komunikat.
2) Wykonawca składa ofertę na Formularzu ofertowym – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ.
3) Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
3. Techniczny sposób złożenia oferty:
1) Wykonawca musi mieć mieć aktywne konto Wykonawcy na Platformie e-Zamówienia
z zaznaczonymi uprawnieniami do „Składania ofert/wniosków/prac konkursowych”.
2) Składanie ofert możliwe jest tylko przed terminem składania ofert – oferta złożona po terminie nie będzie przyjęta.
3) W celu złożenia oferty należy przejść do szczegółów postepowania, wybrać zakładkę „Oferty/wnioski”, a następnie przycisk „Złóż ofertę”.Podpisany formularz ofertowy należy dodać w polu „Wypełniony formularz ofertowy”, a pozostałe dokumenty składane wraz z ofertą lub stanowiące ofertę – w polu” Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”. Wszystkie dodatków piliki musza być wcześniej podpisane. Formularz oferty podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Rekomendowanym typem podpisu jest typ wewnętrzny (otaczający).Podpisanie formularza ofertowego podpisem zewnętrznym, jest tez możliwe. Jeżeli Wykonawca podpisze formularz ofertowy podpisem zewnętrznym, wówczas plik podpisu dla tego formularza należy załączyć w polu „Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”. W polu „Wypełniony formularz oferty” można załączyć tylko jeden plik.
4) Po wprowadzeniu plików należy wybrać „Wyślij pliki i złóż ofertę”, a następnie potwierdź, że chce się złożyć ofertę.
5) Proces składania ofert może trwać przez dłuży czas, w zależności od liczby i wielkości składanych dokumentów. W tym czasie należy nie należy zamykać okna przeglądarki. System pokazuje kolejne etapy przetwarzania dokumentów.
6) System sprawdza czy złożone pliki są podpisane przez i automatycznie je szyfruje, jednocześnie informując o tym Wykonawcę. Po zakończeniu procesu składani oferty na ekranie pojawi się potwierdzenie złożenia oferty- można wówczas pobrać Elektroniczne Potwierdzenie Przyjęcia (EPP) i Elektroniczne Potwierdzenie Otrzymania (EPO).
EPP i EPO dostępne są dla zalogowanego Wykonawcy w zakładce „Oferty/Wnioski”.
7) Wykonawca może przed upływem składania ofert wycofać ofertę. Wykonawca wycofuje ofertę w zakładce „Oferty/wnioski” używając przycisku „Wycofaj ofertę”. Funkcja „Wycofaj ofertę” jest dostępna tylko dla użytkowników mających zaznaczone uprawnienia „Wycofanie ofert/wniosków/prac konkursowych.
8) Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej / Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
9) Do oferty należy dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, a następnie zaszyfrować wraz z plikami stanowiącymi ofertę.
10) Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert.
11) Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego:
1) Fabrycznie nowy ciągnik rolniczy, spełniający wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym;
2) Silnik 6 cylindrowy o pojemności od 7,2 l - 7,4 l
3) Moc maksymalna do 220 KM
4) Odseparowane układy hydrauliczne od przekładniowych
5) Zbiornik paliwa powyżej 350 l, korek zbiornika zamykany na klucz,
6) Skrzynia biegów 30X30 zmiana bezsprzęgłowa oraz biegi pełzające
7) WOM 540/540E/1000 obr./min
8) Przekładnia 40 km/h
9) Amortyzacja przedniej osi
10) Pakiet 4 par zaworów hydraulicznych z tyłu
11) Przedni TUZ sterowany hydraulicznie
12) Balast przedniego TUZ o wadze 800-900 kg
13) Blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi.
14) Amortyzowana kabina wyposażona w nagrzewnicę i układ nawiewu, osłony przeciwsłoneczne, wycieraczki na przedniej i tylnej szybie kabiny, składane lusterka zewnętrzne, wycieraczka przednia o zwiększonym kącie pracy 270 stopni, wycieraczka tylna ze spryskiwaczem.
15) Fotel kierowcy na zawieszeniu pneumatycznym z dodatkową amortyzacją poprzeczną oraz możliwością pracy w częściowym obrocie fotela na poziomie 7,5 oraz 15 stopni i całkowitym obrocie o 180 stopni do pracy z maszyną zagregowaną z tyłu
16) Tylne błotniki poszerzone
17) Ogumienie 650/65R42 tył, 540/65R30 na feldze regulowanej
18) Obciążniki kół tylnych minimum 150 kg/koło
19) Podgrzewacz bloku silnika
20) Przednia oś 4WD z czujnikiem kąta skrętu kół
21) Błotniki przednie skrętne
22) Instalacja hamulców pneumatycznych, 2- obwodowa
23) Pompa tłoczkowa, o zmiennym wydatku 160 l
24) Tylny TUZ o udźwigu 78kN
25) Podnośnik sterowany elektrohydraulicznie z kontrolą poślizgu
26) Łącznik przedni z końcówkami zamkniętymi?
27) Ramka zaczepu, szerokość 390 mm, zaczep stały PITON, mocowanie belki rolniczej
28) Zaczep transportowy, przesuwny i automatyczny
29) Wieszaki tylnego TUZ w wykonaniu HD
30) Cięgła dolne podnośnika hakowe o Stabilizatory TUZ mechaniczne
31) Łącznik górny, hakowy
32) Fotel pasażera z pasem bezpieczeństwa
33) Tempomat
34) Lampa ostrzegawcza tylna w kolorze pomarańczowym,
35) Dodatkowe oświetlenie przednie górne
36) Fabryczny system zdalnego nadzoru, monitorowania i raportowania pracy maszyny
37) Gwarancja min. 36 miesięcy, koszt materiałów eksploatacyjnych pierwszych trzech przeglądów pokrywa dostawca.
38) Dokumentacja techniczno-eksploatacyjna w języku polskim.
39) Katalog części zamiennych.
40) Transport maszyny do siedziby zamawiającego (Dynów)
41) Serwis mobilny oraz stacjonarny w odległości do 70 km od siedziby zamawiającego,
42) Przeszkolenie operatorów zamawiającego.
43) Termin dostawy do 5 dni od dnia zamknięcia przetargu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 16730000-1 - Ciągniki trakcyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-11 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Zakład Gospodarki Komunalnej w Dynowie
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-11 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni