IV.1) OPIS  
      
     IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:  
     Przetarg nieograniczony 
      
     IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: 
      
      Tak 
      
 Informacja na temat wadium 
      
 
      1. Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium nie później niż do dnia 07.12.2020 r. godz. 9:45 (wadium musi być do tej godziny na koncie Zamawiającego) w kwocie 3,200 zł. (trzy tysiące dwieście zł.00/100)2. Wadium należy wnieść w pieniądzu na konto Zamawiającego – Bank Spółdzielczy Chojna oddział Trzcińsko-Zdrój Nr 67 9370 1020 0406 7670 2000 0001 z dopiskiem: „Wadium na dostawę ciągnika”. 3. Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane jest przez Zamawiającego na rachunku bankowym i podlega oprocentowaniu. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż gotówka należy wprowadzić zapis umożliwiający zatrzymanie wadium przez Zamawiającego na podstawie art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku braku takiego zapisu oferta zostanie potraktowana jak w przypadku braku wpłaty wadium - zostanie odrzucona.4. Oferta, która nie będzie zabezpieczona wadium odpowiadającemu powyższym wymaganiom, zostanie przez Zamawiającego odrzucona.5. Wadium można wnieść w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.6. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą tj. 30 dni licząc od daty składania ofert.7. W ofercie należy złożyć potwierdzenie wniesienia wadium.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.10. Zamawiający dokonuje zwrotu wadium na zasadach podanych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych oprócz przypadku opisanego w art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 
     
 
      
     IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: 
      
      Nie 
      
 Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: 
      
 
       
     
 
      
      IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:  
      
      Nie 
      
 Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: 
      
 
      Nie 
      
 Informacje dodatkowe: 
      
 
       
     
 
      
      IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:  
      
      Nie 
      
 Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej 
      
 
      Nie 
      
 Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: 
      
 
      Nie 
     
 
      
      IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu  
      
      (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)  
     
       Liczba wykonawców  
       
      
 Przewidywana minimalna liczba wykonawców 
       
      
 Maksymalna liczba wykonawców  
       
      
 Kryteria selekcji wykonawców: 
      
 
       
     
 
      
      IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:  
     
       Umowa ramowa będzie zawarta: 
      
 
       
      
 Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: 
      
 
       
      
 Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: 
      
 
       
      
 Informacje dodatkowe: 
      
 
       
      
 Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: 
      
 
       
      
 Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: 
      
 
       
      
 Informacje dodatkowe: 
      
 
       
      
 W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: 
      
 
       
      
 Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: 
      
 
       
     
 
      
     IV.1.8) Aukcja elektroniczna  
      
      Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej 
     (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)  
      
      Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: 
      
     
 
      
     Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:  
      
      
     Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: 
      
      
      Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: 
     
 
      Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
     
 
      Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
     
 
      Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: 
     
 
      Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
     
 
      Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: 
     
 
       
      
Czas trwania: 
       
      
 
      
 Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: 
       
      
 Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: 
      
 
       
     
 
      
     IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT  
      
     IV.2.1) Kryteria oceny ofert:  
      
     IV.2.2) Kryteria 
      
     
      
       
        | Kryteria | Znaczenie | 
       
        | cena | 70,00 | 
       
        | okres gwarancji | 30,00 | 
      
     
 
      
     IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) 
      
     
 
      
     IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne  
      
     IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem 
      Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: 
      
     
 
      Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji 
     
 
      Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: 
     
 
      Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): 
      
     
 
      Informacje dodatkowe 
      
     
 
      
      
     IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego 
      Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: 
      
     
 
      Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: 
      
     
 
      Wstępny harmonogram postępowania: 
      
     
 
      Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: 
     
 
      Należy podać informacje na temat etapów dialogu: 
      
     
 
      
      Informacje dodatkowe: 
      
     
 
      
     IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego 
      Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: 
      
     
 
      Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 
      
     
 
      Informacje dodatkowe: 
      
     
 
      
     IV.4) Licytacja elektroniczna  
      Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: 
      
     
 
       
     
 Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: 
      
     
 
       
     
 Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 
      
     
 
       
     
 Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 
      
     
 
       
     
 Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: 
     
 
       
       Czas trwania:  
      
 
      
 Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: 
       
     
 Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 
     
 Data: 
     
 godzina: 
     
 
      Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 
      
     
 
       
     
 Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: 
      
     
 
       
     
 
      Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: 
      
     
 
       
     
 
      Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 
      
     
 
       
     
 
      Informacje dodatkowe: 
      
     
 
       
     
 
     IV.5) ZMIANA UMOWY 
      
     Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: 
     Tak 
      Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 
      
     
2. Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy:1) w zakresie wysokości wynagrodzenia - w przypadku zmiany stawki podatku VAT przez władze ustawodawczą w trakcie trwania umowy,2) w zakresie terminu wykonania umowy:a) w przypadku wystąpienia siły wyższej to znaczy niezależnego od stron losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności (w tym klęski żywiołowe spowodowane przez burze, huragany i inne, a także inne udokumentowane warunki pogodowe) uniemożliwiającej wykonanie zamówienia w umówionym terminie,b) gdy potrzeba zmiany terminu wynika z innych przyczyn niezależnych od wykonawcy, a wykonawca udowodni, że dołożył wszelkich niezbędnych starań w celu dotrzymania przyjętego terminu realizacji umowy (jednocześnie rozpoczęcia roboty i jej zakończenia),c) gdy potrzeba zmiany terminu wynika z działań osób trzecich utrudniających lub uniemożliwiających zachowanie terminu realizacji zamówienia,3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności w formie aneksu podpisanego przez Strony.4. Zmianę w umowie może zainicjować Zamawiający jak i wykonawca. Wykonawca inicjuje zmianę umowy poprzez złożenie wniosku zawierającego uzasadnienie zmiany umowy, termin wprowadzenia zmiany i jej opis. Wniosek jest składany przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, podlega zatwierdzeniu przez Zmawiającego i jest podstawą do przygotowania przez Zamawiającego aneksu do umowy. 5. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisów ust. 1 - 3 jest nieważna.  
      
     IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE  
      
      
     IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym 
     (jeżeli dotyczy):  
      
      
      
     Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym 
      
      
      
     IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:  
      Data: 
     
08.12.2020, godzina: 
     
09:45, 
     
 Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): 
      
     
Nie 
      Wskazać powody: 
      
     
 
      Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 
     
> 
     
polski 
      
     IV.6.3) Termin związania ofertą:  do: 
     
 okres w dniach: 
     
30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert) 
      
     
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: 
      
      
     IV.6.5) Informacje dodatkowe: 
      
     Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanej dalej RODO), informujemy, iż:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Komunalny w Trzcińsku-Zdroju, ul. Spokojna 11, 74-510 Trzcińsko-Zdrój, telefon kontaktowy: 914148100 e-mail: wodociagi@trzcinsko-zdroj.pl 2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod.wodociagi@trzcinsko-zdroj.pl 3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji umowy cywilnoprawnej oraz dla celów związanych ze statutową działalnością.4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych. 5. Podstawą prawną przetwarzania Pana/Pani danych osobowych jest:5.1. zawarcia i realizacji łączącej nas umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)5.2. wypełnienia ciążącego na nas obowiązku prawnego (art. 6 ust. lit. c RODO), takiego jak np.:a) wykonywania zadań określonych w ustawie z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków oraz w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,b) wystawiania i przechowywania faktur oraz innych dokumentów księgowych,c) wykonywania obowiązków wynikających z przepisów o archiwizacji,d) wykonywania zadań w interesie publicznym, w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów prawa5.3. wykonania zadań realizowanych w ramach naszego prawnie uzasadnionego interesu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO):a) ustalenie, dochodzenie, egzekwowanie, obronę lub ochronę roszczeń lub praw związanych z wykonywaniem umowy,b) realizację działań reklamacyjnych i podatkowo – rachunkowych,c) powiadomienia Pana/Pani o sytuacji szczególnej bądź nietypowej (np. kontakt w sprawie awarii, powiadomienia o ewentualnym skażeniu wód, czy weryfikacji nietypowo dużego zużycia wody, co stanowi również Pani/Pana interes – art. 6 ust. 1 lit. f ale też art. 6 ust. 1 lit. e RODO – wykonanie zadań realizowanych w interesie publicznym).6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty, które na podstawie zawartych umów przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora. 7. Dostęp do danych osobowych będzie miał Administrator oraz jego upoważnieni pracownicy. Jeżeli zaistnieje potrzeba dane osobowe mogą być ujawnione podmiotom takim jak np.: instytucje wymiaru sprawiedliwości, instytucje publiczne, firmy pocztowe i kurierskie, podmioty prowadzące działalność archiwizacyjną.8. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania oraz do przenoszenia swoich danych, a także w przypadkach przewidzianych prawem - prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pana/Pani danych.9. Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Pani/Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.Biuro Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO)ul. Stawki 2, 00-193 WarszawaTelefon: 22 860 70 8610. Podanie Pani/Pana danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy cywilnoprawnej. Osoba, której dane dotyczą jest zobowiązana do ich podania. Konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak możliwości wykonania zawartej umowy.11. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.12. Pani/Pana dane nie będą przekazywane odbiorcom w państwie trzecim lub organizacjom międzynarodowym.13. Jeżeli Pani/Pana dane będą miały być przetwarzane w celu innym niż cel, w którym zostały zebrane, przed takim dalszym przetwarzaniem zostanie Pani/Pan poinformowany o tym innym celu oraz zostaną Pani/Panu udzielone wszelkie inne stosowne informacje.