Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa ciągnika wraz z pługiem do śniegu dla ZGK w Jeżowem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jeżowe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409413
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jeżowe 136A
1.5.2.) Miejscowość: Jeżowe
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-430
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 158794304
1.5.8.) Numer faksu: 158794342
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jezowe.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: jezowe.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa ciągnika wraz z pługiem do śniegu dla ZGK w Jeżowem
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92e62413-b5a5-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00112637
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00053126/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup ciągnika wraz z pługiem do śniegu dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Jeżowem
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.jezowe.biuletyn.net
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP dostępnej pod adresem: /Jezowe2/SkrytkaESP, E-mail: przetargi@jezowe.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Jeżowe,
Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się skontaktować telefonicznie pod numerem 798 559 338 lub za pomocą poczty elektronicznej na adres: kchaber.kancelaria@gmail.com
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Nr ref. postępowania ZP.271.04.2022 Dostawa ciągnika wraz z pługiem do śniegu dla ZGK Jeżowe
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych;
− prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych
Podanie danych osobowych jest konieczne w celu realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji postanowień umownych. Niepodanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości rozpatrzenia oferty złożonej w postępowaniu oraz zawarcia umowy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.04.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 243902 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówienia pn.: Dostawa ciągnika wraz z pługiem do śniegu dla ZGK w Jeżowem
Ciągnik - 1 szt. Parametry techniczne:
Silnik:
1) Wysokoprężny o mocy min. 110 KM
2) Liczba cylindrów 4
3) Pojemność w przedziale 3700 cm3 – 4000 cm3
4) Silnik spełniający normy emisji spalin: STAGE V
Napęd:
1) Ilość biegów min. 36 przód, 36 tył
2) Przekładnia mechaniczna z półbiegiem załączanym pod obciążeniem
3) Rewers sterowany elektrohydraulicznie
4) Napęd na 4 koła
5) Mokre sprzęgło jazdy sterowane hydraulicznie
6) Wybór trybu jazdy przód/tył bez użycia sprzęgła
7) Na osiach pojazdu zamontowane pojedyncze koła
8) Skrzynia biegów synchronizowana z prędkością jazdy min. 40 km/h
Układ hamulcowy
1) Hamulce wielotarczowe mokre sterowane hydraulicznie
2) Mechaniczny hamulec roboczy sterowany ręcznie
3) Układ hamulcowy pneumatyczny do przyczep jedno i dwu obwodowy
Układ hydrauliczny:
1) Trzy pary gniazd hydrauliki (6 gniazda)
2) Hydrauliczne wspomaganie układu kierowniczego
WOM:
1) WOM 540/540 ECO
Kabina:
1) Homologacja na dwie osoby w kabinie
2) Klimatyzacja i ogrzewanie
3) Kabina dwudrzwiowa zamykana na klucz
4) Fotel kierowcy amortyzowany pneumatycznie
5) Fotel pasażera musi spełniać minimum wymagania określone w rozporządzeniu Ministra
Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia
6) Wszystkie miejsca siedzące skierowane w kierunku jazdy
7) Lusterka zewnętrzne teleskopowe
8) Wycieraczki i spryskiwacze przedniej i tylnej szyby
9) Reflektory robocze przednie i tylne
10) Lampa ostrzegawcza koloru żółtego
11) Kabina pojazdu wyposażona w dywaniki lub wykładzinę podłogową wykonaną z materiału
antypoślizgowego i łatwo zmywalnego
12) Pojazd wyposażony w stopnie antypoślizgowe, uchwyt umożliwiający wchodzenie i wychodzenie z kabiny
Pozostałe parametry:
1) Opony rolnicze
2) Średnica zawracania po śladzie zewnętrznym bez włączonej przedniej osi napędowej - do 4,5 m
3) Zaczep główny transportowy automatyczny o przesuwnej zmianie wysokości
4) Zaczep dolny rolniczy i stały zaczep do przyczep jedno osiowych
5) Przekładnia mechaniczna z półbiegiem załączanym pod obciążeniem
6) Przedni TUZ sterowany Joystickiem
7) Ciągnik wyposażony w trzy sekcje hydrauliczne ( dwie ze stałym wydatkiem, jedna z funkcją
pływającą
8) Ciągnik wyposażony w 2 zaczepy (1 zaczep polowy sztywny dolny oraz 1 zaczep górny
regulowany)
9) ciągnik wyposażony w cięgno (łącznik centralny - śrubę tzw. rzymską o standardowej długości,
w celu podpięcia maszyn rolniczych)
10) Ciągnik wyposażony w obciążniki tylnych kół po 150 kg na każde koło
Wyposażenie:
1) Gaśnica
2) Apteczka
2) Trójkątną tablicę wyróżniającą
3) Błotniki kół przednich i tylnych
4) Trójkąt ostrzegawczy
5) Ramka do obciążników na przedni TUZ
6) Przednie obciążniki min 400kg
Wymagania gwarancyjne i serwisowe:
1) Ciągnik powinien posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych i instrukcję obsługi w języku polskim. 2) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony ciągnik na okres wskazany w ofercie liczony od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu odbioru ciągnika jednak nie krótszy niż 12 miesięcy.
3) W okresie gwarancji wszystkie koszty naprawy w tym dojazd, ewentualny transport do serwisu, koszt materiałów i części zamiennych, (za wyjątkiem materiałów i części eksploatacyjnych podlegających naturalnemu zużyciu) ponosi wykonawca.
4) Czas reakcji serwisu w okresie gwarancji nastąpi w czasie 24 godzin licząc od terminu zgłoszenia, nie wliczając czasu w dniach ustawowo wolnych
5) Maksymalny czas naprawy – do 14 dni licząc od daty jej rozpoczęcia,
6) Wykonanie obowiązków z tytułu gwarancji odbywać się będzie transportem i na kosztwykonawcy.
7) Koszty transportu do zamawiającego ponosi wykonawca.
8) Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego serwisowania ciągnika w okresie gwarancyjnym na miejscu u Zamawiającego zgodnie z założeniami i wymogami producenta.
9) Wykonawca zobowiązuje się posiadać co najmniej jeden autoryzowany punkt serwisowy na terenie Polski wykonujący wszystkie naprawy.
10) Wykonawca zobowiązany jest do przeszkolenia co najmniej 3 osoby wskazane przez Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji ciągnika
Pług do śniegu - 1 szt. Parametry techniczne
1) Szerokość robocza min./max. [cm] 303 / 262
2) Szerokość transportowa max./min. [cm] 317 / 282
3) Wysokość odkładnicy środek/bok [cm] 80 / 98
4) Ilość listew zgarniających [szt.] 4
5) Zabezpieczenie przeciw najazdowe Uchylne lemiesze + zrywalne śruby na ramce
6) Kąt natarcia 0°
7) Hydrauliczny kąt skrętu w prawo i lewo do 30°
8) Wymagana ilość przyłączy hydraulicznych 2 (1 para)
9) Wymiary gabarytowe dł./szer. [cm] 103/315
10) Dwie niezależnie sterowane odkładnice
11) Bezstopniowa hydrauliczna regulacja odkładnicy + pulpit sterowniczy
12) Uchylne lemiesze
13) Listwa zgarniająca
14) Złącze 12 / 24 Volt
15) Pług wyposażony w regulowane kółka podporowe
16) Odboje
17) Powłoka KTL + malowanie proszkowe
18) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony pług na okres wskazany w ofercie liczony od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu odbioru jednak nie krótszy niż 12 miesięcy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty w postępowaniu dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga, sposób punktowania):
CENA – waga kryterium 60%
DŁUGOŚĆ OKRESU GWARANCJI I RĘKOJMI – waga kryterium 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
zasadach określonych w SWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone podstawie art. 112 ustawy Pzp dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenia wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o
braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 1 1086) z innym wykonawcą, który
złożył odrębną ofertę w postępowaniu albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy
kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o
braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 1 1086) z innym wykonawcą, który
złożył odrębną ofertę w postępowaniu albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy
kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie
(Załącznik Nr 2 do SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków.
3) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się zamówienie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-20 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z załączonymi dokumentami i oświadczeniami składa za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/)
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-20 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający zawiera umowę̨ w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 577 Pzp, w terminie nie krótszym niż̇ 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborzenajkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej albo 10 dni, jeżeli zostało przesłane w inny sposób.
3. Zamawiający może zawrzeć́ umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 1, jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia złożono tylko jedną ofertę̨ . Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zostanie poinformowany przez Zamawiającego o miejscu i terminie podpisania umowy.
4. Wykonawca, o którym mowa w ust. 1, ma obowiązek zawrzeć umowę w sprawie zamówienia na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią
Załącznik Nr 3 do SWZ. Umowa zostanie uzupełniona o zapisy wynikające ze złożonej oferty.
5. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej) przedstawią Zamawiającemu umowę
regulującą współpracę tych Wykonawców.
6. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się̨ od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający może dokonać́ ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców albo unieważnić postępowanie