Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa ciągnika kołowego wraz z dodatkowym wyposażeniem i osprzętem (ładowacz czołowy, przyczepa)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZEŚĆ KUJAWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866815
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Władysława Łokietka 1
1.5.2.) Miejscowość: Brześć Kujawski
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-880
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 542316310
1.5.8.) Numer faksu: 542316324
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@brzesckujawski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesckujawski.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa ciągnika kołowego wraz z dodatkowym wyposażeniem i osprzętem (ładowacz czołowy, przyczepa)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a7157b4-6242-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00324659
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000983/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa ciągnika kołowego wraz dodatkowym wyposażeniem i osprzętem (ładowacz czołowy, przyczepa)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://e-propublico.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z
Platformy:
a) stały dostęp do sieci Internet;
b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),
c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,
d) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi,
stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft
Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),
e) włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://e-propublico.pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10
RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia
korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu
na ich wniesienie;
2) udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych
osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych
ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub
światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych,
danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych
dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku
postępowania o udzielenie zamówienia;
3) w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego,
z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do
uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące,
prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w
art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub
organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii
danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z
żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty
zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
4) skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w
art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać
integralności protokołu postępowania oraz jego załączników.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1) w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie
żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania;
2) w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO
spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub
załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia
Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust.
2 rozporządzenia 2016/679
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BI.II.271.46.2021.KO
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego ciągnika kołowego wraz z dodatkowym wyposażeniem i osprzętem (ładowacz czołowy, przyczepa) w ramach realizacji zadania "Rozbudowa i modernizacja Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Starym Brześciu, gm. Brześć Kujawski".
1.Ciągnik kołowy:
Parametry podstawowe:
- silnik wysokoprężny spełniający europejskie normy emisji spalin
- silnik o mocy min. 110 KM
- skrzynia przekładniowa zsynchronizowana z rewersem elektrohydraulicznym
- napęd na 4 koła z możliwością włączania lub wyłączania z kabiny kierowcy.
Parametry szczegółowe:
- rok produkcji: nie wcześniej niż 2021
- fabrycznie nowy
- wyposażony w kabinę
- pojemność skokowa silnika min. 3,4 dm3
- wspomaganie układu kierownicy
- wydatek hydrauliki min 75 l/min
- udźwig podnośnika min. 4000 kg
- WOM tylny min 2 prędkości
- rewers elektrohydrauliczny
- zaczep do ciągnionej przyczepy automatyczny oraz zaczep dolny rolniczy
- klimatyzowana kabina
- radio
- siedzenie pasażera
- instalacja pneumatyczna 1+2
- para drzwi bocznych
- pisemna gwarancja min. 12 miesięcy bez limitu motogodzin
- wykonawca w terminie 24 h od dnia powiadomienia zobowiązany jest do przystąpienia do usunięcia wad i usterek,
- Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i przeglądy okresowe zgodne z zaleceniami producenta w miejscu postoju ciągnika na terenie gminy Brześć Kujawski (bezpłatne w okresie gwarancji); w przypadku konieczności naprawy w serwisie, transport ciągnika odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy,
- w przypadku naprawy pojazdu skutkującej wyłączeniem pojazdu z użytkowania na okres dłuższy niż 3 dni, Zamawiający wymaga dostarczenia pojazdu zastępczego na czas okresu naprawy,
- ciągnik musi spełniać wymagania określone przepisami prawa i posiadać homologację zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym; musi być dopuszczony do poruszania się po drogach publicznych i być gotowy do rejestracji,
- Wykonawca wraz ze sprzętem przekaże Zamawiającemu dokumenty i świadectwa zgodności CE, kartę gwarancyjną, instrukcję obsługi oraz inne niezbędne do rejestracji dokumenty, w języku polskim.
2. Osprzęt i wyposażenie dodatkowe ciągnika:
- ładowacz czołowy z podnośnikiem (podnoszenie do min. 3,5 m, wysokość załadunku min. 2,7 m, udźwig min. 1800 kg, amortyzator, szybkosprzęgło):
* sterowanie ładowaczem za pomocą joysticka z kabiny ciągnika,
* instalacja 3 sekcyjna,
- łyżka (szufla) do ładowacza o pojemności min. 1 m3,
- widły do palet i pojemników na bazie palety (np. do pojemnika na akumulatory),
- przedni TUZ:
* sterowany hydraulicznie z kabiny ciągnika,
- pług śnieżny hydrauliczny składany (szerokość robocza min. 2,30 m, zakres skrętu min. 30°, blacha wzmocniona min. 3 mm, lemiesz gumowy wys. min. 150 mm, mocowanie i system unoszenia dostosowany do pojazdu),
- przyczepa do transportu odpadów w ramach PSZOK (jednoosiowa, system wywrotu 3 stronny, ładowność minimum 5 ton):
* system wywrotu hydrauliczny,
* burty dzielone,
* hamulce pneumatyczne,
* oświetlenie drogowe, zgodne z przepisami,
* przyczepa musi spełniać wymagania określone przepisami prawa i posiadać homologację zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym; musi być dopuszczona do poruszania się po drogach publicznych i być gotowy do rejestracji,
* apteczka, gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, komplet narzędzi.
Osprzęt i wyposażenie musi być kompatybilne i przystosowane do pracy z ciągnikiem. Ładowacz oraz tuz winien być zamontowany i podłączony do ciągnika. Osprzęt wymienny musi być łatwy w montażu i dostosowany do instalacji hydraulicznej, elektrycznej i odpowiednio pneumatycznej.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania i normy równoważne z opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na wykonawcy.
Termin wykonania (maksymalna data zakończenia dostawy): 31.03.2022 r.
Termin płatności: przelew przy zastosowaniu mechanizmu podzielonej płatności (MPP) w terminie 30 dni od złożenia faktury:
- płatność - kwiecień 2022 r. (po zakończeniu wszystkich prac na podstawie protokołu odbioru wykonanej dostawy).
Okres gwarancji: minimum 6 miesięcy oraz okres rękojmi równy okresowi gwarancji.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
4.2.6.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
16500000-0 - Przyczepy lub naczepy samozaładowcze i wyładowcze do celów rolniczych
43313000-0 - Pługi odśnieżające lemieszowe i wirnikowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-03-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty przyznane przez każdego z członków Komisji przetargowej zostaną zsumowane dla każdego z kryteriów oddzielnie. Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiający wymaga dołączenia do oferty informacji banku lub spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub
zdolność kredytową wykonawcy na kwotę minimum 200 000,00 zł.
Zamawiający wymaga dołączonej do oferty opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego
dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum
200 000,00 zł.
2. Zdolność techniczna lub zawodowa
Zamawiający wymaga wykazania w załączniku nr 3 do SWZ co najmniej 2 dostawy o wartości
minimum 200 000,00 zł brutto każda.
3. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki,
dotyczące posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Ocena spełniania
warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie
(załącznik nr 2 do SWZ) na zasadzie spełnia/nie spełnia.
4. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile
wynika to z odrębnych przepisów
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki,
dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełniania warunków udziału w
postępowaniu będzie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie (załącznik nr 2 do SWZ) na
zasadzie spełnia/nie spełnia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykaz dostaw
2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego
3. Zaświadczenie z ZUS lub KRUS
4. Dokument potwierdzający niezaleganie z opłacaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie
społeczne lub zdrowotne (dla podmiotów zagranicznych)
5.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej
6. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
7. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy w sprawie grupy kapitałowej
2. Odpis lub informacja z KRS lub CEIDG
3. Dokument potwierdzający, że nie otwarto likwidacji wykonawcy (dla podmiotów zagranicznych)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności
wskazanie:
1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument
”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, o którym mowa
w pkt. 8.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w
postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału
w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
a) zmiana terminu realizacji umowy - w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od
stron umowy powodujących, że realizacja inwestycji w umownym terminie stanie się niemożliwa;
b) zmiana danych teleadresowych - w przypadku zmiany danych kontaktowych i/lub siedziby
stron umowy w okresie jej trwania;
c) zmiana danych dotyczących rachunku bankowego - w przypadku zmiany banku i/lub nr
rachunku bankowego stron umowy w okresie jej trwania;
d) zmiana danych dotyczących warunków płatności (np. wprowadzenie płatności zaliczkowej lub
częściowej) - w przypadku wystąpienia okoliczność niezależnych od stron umowy, mających
wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
e) nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonywanie umowy zmiana
obowiązującego prawa powszechnego.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-29 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: http://e-propublico.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-29 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni