IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający ustala wadium w wysokości 60 000,00 PLN. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: 11 1020 1013 0000 0502 0105 9278 z dopiskiem „NBP-DKRZ. Przetarg nieograniczony – Zawarcie umowy ramowej na wykonywanie robot remontowych w obiektach NBP w Warszawie – I, nr sprawy: SEZ/DKRZ-WPO-EW-241-0101/DA/17
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
z kilkoma wykonawcami
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Tak
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
5
Informacje dodatkowe:
1. Na podstawie kryterium wyboru Cena Oferty brutto – 100 %, Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszych ofert Wykonawców, w liczbie nie większej niż 5 (pięciu), z którymi podpisze Umowę ramową, a z Wykonawcą którego cena jest najniższa - dodatkowo – umowę wykonawczo-zleceniową. 2. W tym celu Zamawiający sporządzi listę rankingową Wykonawców według liczby uzyskanych punktów, zgodnie z kryterium określonym w pkt 1 i wybierze nie więcej niż 5 pierwszych Wykonawców z tej listy, którzy uzyskali największą ilość punktów. 3. Jeżeli nie będzie można ustalić ostatniej pozycji na liście rankingowej, pozwalającej na ustalenie 5 (pięciu) Wykonawców, z którymi Zamawiający będzie mógł zawrzeć Umowę ramową, ze względu na to, że oferty z tej pozycji będą miały taką samą liczbę punktów, to Zamawiający w terminie przez siebie określonym wezwie tych Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych. 4. W ramach Umowy ramowej Zamawiający: 1) udzieli zamówienia Wykonawcy który uzyskał najniższą cenę bez ponownego zwracania się do Wykonawców o złożenie ofert, w trybie art. 101a ust. 1 pkt 2 lit. a) Ustawy, w zakresie określonym w Dokumentacji technicznej oraz w Umowie wykonawczo-zleceniowej, której wzór stanowi Załącznik nr 8 do Umowy ramowej; 2) będzie prowadził postępowanie lub postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane. W wyniku każdego z tych postępowań zostanie zawarta Umowa wykonawczo-przedmiarowa, której wzór stanowi Załącznik nr 7 do Umowy ramowej. 5. Zamawiający, niezwłocznie po podpisaniu Umowy ramowej, zawrze Umowę wykonawczo-zleceniową, o której mowa w pkt 4.1), w oparciu o złożoną Ofertę w postępowaniu o zawarcie Umowy, wybraną jako najkorzystniejszą, na podstawie kryterium: „najniższa cena”. 6. Zamówienia publiczne, o których mowa w pkt. 4.2), będą udzielane przy zachowaniu procedur określonych w Umowie ramowej i Ustawie, tj.: 1) Zamawiający będzie zapraszał każdorazowo Wykonawców do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne – zapraszając do składania Ofert wykonawczych tylko Wykonawców, z którymi zawarł Umowę ramową. 2) Zaproszenie do składania Ofert wykonawczych przesłane będzie każdemu z Wykonawców za pomocą poczty elektronicznej na adresy e-mail wskazane w § 25 ust. 2 Umowy ramowej. 3) W Zaproszeniu Zamawiający określi termin składania Ofert wykonawczych z uwzględnieniem złożoności przedmiotu zamówienia oraz czasu niezbędnego do przygotowania i złożenia Ofert wykonawczych w odniesieniu do każdego zamówienia. 4) Zamawiający, wraz z Zaproszeniem, przekaże Specyfikację istotnych warunków zamówienia (Siwz) oraz dokumentację techniczną. Zastosowane zostaną te same warunki udziału w postępowaniu i warunki realizacji zamówienia, które zastosowano przy zawarciu Umowy ramowej oraz te wskazane w Siwz. 5) Wykonawcy każdorazowo potwierdzą fakt otrzymania Zaproszenia, na numer faksu Zamawiającego lub adres e-mail wskazany w Zaproszeniu. 6) Wykonawcy są zobowiązani złożyć Ofertę wykonawczą w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, na adres siedziby Zamawiającego i w terminie określonym przez Zamawiającego w Zaproszeniu. Oferta ta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Wzór formularza Oferty wykonawczej stanowić będzie załącznik do Zaproszenia. Do Oferty wykonawczej, Wykonawca załączy kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z wymaganiami określonymi w Zaproszeniu. 7) Wybór najkorzystniejszej Oferty wykonawczej będzie dokonany na podstawie kryterium: „najniższa cena” oferty. 8) Wskazane przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym stawka roboczogodziny i pozostałe dane cenowe do kosztorysowania nie mogą przewyższać stawki roboczogodziny i pozostałych danych do kosztorysowania określonych w Ofercie złożonej w postępowaniu o zawarcie Umowy ramowej przez tego Wykonawcę .
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena Oferty brutto |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian opisane są we wzorze Umowy ramowej stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2017-10-20, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zamawiający informuje, że dnia 11.10.2017 r. odbędzie się wizja lokalna, której celem będzie zapoznanie się Wykonawców z obiektami NBP przy ul. Świętokrzyskiej 11/21 i Siedmiogrodzkiej 5A . Zbiórka w holu głównym obiektu Centrali NBP przy ul. Świętokrzyskiej 11/21 o godz. 11:00 (maksymalnie dwie osoby reprezentujące Wykonawcę, wraz z dowodami osobistymi). Dojazd do obiektów NBP we własnym zakresie.