Zaadaptowanie komory fundamentowej na salę konferencyjną Muzeum Katyńskiego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zaadaptowanie komory fundamentowej na salę konferencyjną Muzeum Katyńskiego
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2018-08-20
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMuzeum Wojska Polskiego
  • Data publikacji ogłoszenia2018-08-01
  • Numer ogłoszenia597773-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 597773-N-2018 z dnia 2018-08-01 r.

Muzeum Wojska Polskiego: Zaadaptowanie komory fundamentowej na salę konferencyjną Muzeum Katyńskiego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Wojska Polskiego, krajowy numer identyfikacyjny 14086181900000, ul. Al. Jerozolimskie  3 , 00495   Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 022 6295271, 72, e-mail marwek@interia.pl, faks 226 295 273.
Adres strony internetowej (URL): https://www.muzeumwp.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
http://bip.muzeumwp.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://bip.muzeumwp.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Muzeum Wojska Polskiego Al. Jerozolimskich 3, 00 495 Warszawa

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaadaptowanie komory fundamentowej na salę konferencyjną Muzeum Katyńskiego
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: PRZEBUDOWA KAPONIERY ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA KOMORY FUNDAMENTOWEJ DLA ZAADAPTOWANIA KOMORY NA SALĘ KONFERENCYJNĄ MUZEUM KATYŃSKIEGO WRAZ ZE ZMIANĄ ZAGOSPODAROWANIA TERENU W REJONIE KAPONIERY Przedmiotem zamówienia jest również dostawa wraz z montażem wyposażenia i mebli do sali konferencyjnej położonej w podziemnym pomieszczeniu przy kaponierze będącej siedzibą Muzeum Katyńskiego.

II.5) Główny kod CPV: 45400000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45300000-0
45100000-8
32000000-3
51310000-8
39100000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-12-10

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: -
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: o zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości, co najmniej 500 000 (pięćset tysięcy) zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: o zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który: c1) w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres pro-wadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej; dwie roboty budowlane, każda o wartości co najmniej 1 000 000 (jeden milion) zł, w tym co najmniej jedna z nich wykonana była przy zabytku nieruchomym wpisanym do rejestru, c.2) wykaże, że dysponuje: osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą doświadczenie w kierowaniu robotami, która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowa-dzonych przy zabytkach nieruchomych: wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe: Przez uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, Zamawiający uzna również równorzędne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie: a) wcześniej obowiązujących przepisów lub b) przepisów nie będących prawem krajowym, lecz uprawniających do wykonywania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej usługi w zawodzie inżyniera budownictwa, w za-kresie adekwatnym do przedmiotu zamówienia, stosownie do przepisów ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (tj. Dz. U. 2016, poz. 1725) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich (Dz. U. z 2016 r. poz. 65). Jako kurs przeliczeniowy na PLN danych finansowych wyrażonych w innych walutach niż PLN, należy przyjąć średni kurs opublikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: a) warunek określony w ust.1 pkt c.1) musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca, b) pozostałe warunki Wykonawcy mogą spełniać (wykazać) wspólnie.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
-
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. – Wykaz robót budowlanych (w rozumieniu ustawy Pzp) wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, za za-łączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonanie nale-życie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z prze-pisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz które-go roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiek-tywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie określonym w Rozdziale V część A ust. 1 pkt. c.1) SIWZ (wzór wykazu sta-nowi Załącznik Nr 6 do SIWZ). Powyższy dokument/dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii po-twierdzonej formułą „za zgodność z oryginałem” przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. Wykaz osób, które uczestniczyć będą w wykonywaniu zamówienia, wraz z informa-cjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbęd-nych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie dysponowania tymi oso-bami Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie określonym w Rozdziale V część A ust. 1 pkt. c.2) SIWZ (wzór wykazu stanowi Za-łącznik Nr 5 do SIWZ). Powyższy dokument/dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii po-twierdzonej formułą „za zgodność z oryginałem” przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
-
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Zobowiązanie do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów (Załącznik Nr 3 do SIWZ). Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Pzp . Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Załącznik Nr 4 do SIWZ). W przypadku udzielenia pełnomocnictwa – oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wraz ofertą wadium w wysokości 30 000 (trzydzieści tysięcy) zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu, w poręczeniach bankowych, w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej o charakterze pieniężnym, w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych lub w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie o numerze: 29 1130 1017 0020 0987 9520 0010. Jako tytuł przelewu należy podać: „Wadium zaadaptowanie komory fundamentowej na salę konferencyjną Muzeum Katyńskiego” 3. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego przy Al. Jerozolimskich 3 w Warszawie, w kancelarii jawnej (pokój nr 24 na parterze), jednocześnie z ofertą, jednakże bez łączenia w sposób trwały z pozostałymi stronami oferty albo w odrębnej przesyłce. 4. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna zostanie uznane przez Zamawiającego za prawidłowo wniesione, w przypadku, gdy z oryginału dokumentu będą wynikać co najmniej następujące informacje: (1) wystawca dokumentu będzie zobowiązany wypłacić kwotę wadium w przypadku za-istnienia co najmniej jednej okoliczności określonej w art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1-3 ustawy Pzp, (2) wystawca dokumentu będzie zobowiązany wypłacić kwotę wadium nie później niż w terminie do 30 dni od otrzymania pierwszego pisemnego żądania Zamawiającego, in-formującego o zaistnieniu co najmniej jednej okoliczności określonej w art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1-3 ustawy Pzp ; (3) beneficjentem kwoty wadium będzie Muzeum Wojska Polskiego z siedzibą przy Al. Jerozolimskich 3, 00-495 Warszawa; (4) zobowiązanie wystawcy dokumentu do wypłaty kwoty wadium będzie miało charakter bezwarunkowy i nieodwołalny; (5) zobowiązanie wystawcy dokumentu do wypłaty kwoty wadium będzie obejmować co najmniej okres związania ofertą. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się moment wpływu kwoty wadium na rachunek bankowy Zamawiającego, natomiast za termin wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna uznaje się moment wpływu oryginału dokumentu do kancelarii jawnej w siedzibie Zamawiającego.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmiany niniejszej umowy, w tym również zmiany załączników do niniejszej umowy, zarówno „istotne”, jak i „nieistotne” w rozumieniu art. 144 ustawy z dnia 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity, Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.), w następujących przypadkach: (1) w przypadku rezygnacji z wykonania dowolnej części zamówienia objętego niniejszą umową z powodu okoliczności, których Zamawiający nie przewidywał w dniu zawierania niniejszej umowy, i konieczności proporcjonalnego zmniejszenia kwot wynagrodzenia Wykonawcy, określonych w niniejszej umowie lub w załącznikach do niniejszej umowy; (2) w przypadku konieczności zmiany któregokolwiek z terminów wykonania zamówienia lub innych terminów, określonych w niniejszej umowie lub w załącznikach do niniejszej umowy, z powodu okoliczności, których Zamawiający nie przewidywał w dacie podpisania niniejszej umowy; (3) w przypadku konieczności wstrzymania robót na skutek decyzji właściwych organów, która powoduje nieaktualność postanowień niniejszej umowy lub załączników do niniejszej umowy; (4) w przypadku konieczności zmiany postanowień niniejszej umowy dotyczących powierzania przez Wy-konawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom; (5) w przypadku konieczności zmiany wymagań w stosunku do osób przeznaczonych przez Wykonawcę do wykonywania zamówienia objętego niniejszą umową; (6) w przypadku konieczności zmiany wymagań, wynikających z niniejszej umowy lub z któregokolwiek za-łącznika do niniejszej umowy, w stosunku do dowolnego materiału lub urządzenia; (7) w przypadku konieczności zmiany postanowień niniejszej umowy dotyczących zasad zastosowania ma-teriałów lub urządzeń równoważnych; (8) w przypadku konieczności wykonania jakichkolwiek robót zamiennych w stosunku do robót określonych, w projektach, przedmiarach robót, ogólnych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub w innych załącznikach do niniejszej umowy; (9) w przypadku wystąpienia kolizji z równolegle prowadzonymi robotami budowlanymi, powodującej nieaktualność postanowień niniejszej umowy lub załączników do niniejszej umowy; (10) w przypadku podwyższenia lub obniżenia stawki podatku od towarów i usług i konieczności zmiany kwoty łącznego wynagrodzenia netto, kwoty łącznego podatku od towarów i usług oraz kwoty łącznego wynagrodzenia brutto; (11) w przypadku konieczności usunięcia rozbieżności wynikających z zaokrągleń w kwotach łącznego wynagrodzenia netto, łącznego podatku od towarów i usług oraz łącznego wynagrodzenia brutto; (12) w przypadku podwyższenia lub obniżenia stawki podatku od towarów i usług i konieczności zmiany wartości netto, zmiany wartości podatku od towarów i usług lub zmiany wartości brutto w którejkolwiek pozycji w tabeli elementów scalonych , stanowiącej załącznik nr …. do niniejszej umowy; (13) w przypadku konieczności usunięcia rozbieżności wynikających z zaokrągleń w wartościach netto, w wartościach podatku od towarów i usług oraz w wartościach brutto w którejkolwiek pozycji w tabeli elementów scalonych , stanowiącej załącznik nr …. do niniejszej umowy; (14) w przypadku zmiany wartości netto, wartości podatku od towarów i usług oraz wartości brutto pomiędzy pozy-cjami w tabeli elementów scalonych , stanowiącej załącznik nr …. do niniejszej umowy, na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia niniejszej umowy, bez zmieniania kwoty łącznego wynagrodzenia brutto; (15) w przypadku zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania niniejszej umowy z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia; (16) w przypadku zmiany zasad przeniesienia na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do dokumentacji powykonawczej, autorskich praw zależnych do dokumentacji powykonawczej lub upoważnienia do niewykonywania autorskiego prawa osobistego do dokumentacji powykonawczej w postaci nienaruszalności jej treści i formy oraz jej rzetelnego wykorzystania; (17) w przypadku konieczności usunięcia błędów, ujawnionych w niniejszej umowie, w projektach, przedmiarach robót, ogólnych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub w innych załącznikach do niniejszej umowy; (18) w przypadku zmiany przepisów prawa, która powoduje nieaktualność postanowień niniejszej umowy lub za-łączników do niniejszej umowy; (19) w przypadku wydania przez właściwego konserwatora zabytków zaleceń konserwatorskich, pozostających w związku z niniejszą umową, które powodują nieaktualność postanowień niniejszej umowy lub załączników do niniejszej umowy; (20) przypadku konieczności dokonania poprawek lub uzupełnień w projektach, przedmiarach robót, ogólnych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub w innych załącznikach do niniejszej umowy z powodu wad ujawnionych po dniu podpisania niniejszej umowy, jeżeli niedokonanie tych poprawek lub uzupełnień uniemożliwia Wykonawcy prawidłowe wykonanie zobowiązań wynikających z niniejszej umowy lub z załączników do niniejszej umowy lub powoduje nieaktualność postanowień niniejszej umowy lub załączników do niniejszej umowy; (21) w przypadku ujawnienia się warunków terenowych, które odbiegają od warunków terenowych przyjętych w projektach, przedmiarach robót, ogólnych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, szczegóło-wych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub w innych załącznikach do niniejszej umowy i powodują nieaktualność postanowień niniejszej umowy lub załączników do niniejszej umowy; (22) w przypadku poinformowania Zamawiającego przez instytucje finansujące niniejsze zamówienie o ograniczeniu środków przeznaczonych na jego sfinansowanie, które powoduje nieaktualność postanowień niniejszej umowy lub załączników do niniejszej umowy; (23) w przypadku dokonania odkryć archeologicznych albo innego rodzaju odkryć lub znalezisk, które uniemożli-wiają Wykonawcy prawidłowe wykonanie zobowiązań wynikających z niniejszej umowy lub z załączników do niniejszej umowy lub powodują nieaktualność postanowień niniejszej umowy lub załączników do niniejszej umowy;
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-08-20, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Do porozumiewania się z Wykonawcami w imieniu Zamawiającego uprawnione są na-stępujące osoby: Pan płk Janusz Pilzak – mail: jpilzak@muzeumwp.pl
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie remontów mieszkań, stany deweloperskie - Legionowo
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania28-06-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie remontów mieszkań, stany deweloperskie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI