IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wraz ofertą wadium w wysokości 30 000 (trzydzieści tysięcy) zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu, w poręczeniach bankowych, w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej o charakterze pieniężnym, w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych lub w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie o numerze: 29 1130 1017 0020 0987 9520 0010. Jako tytuł przelewu należy podać: „Wadium zaadaptowanie komory fundamentowej na salę konferencyjną Muzeum Katyńskiego” 3. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego przy Al. Jerozolimskich 3 w Warszawie, w kancelarii jawnej (pokój nr 24 na parterze), jednocześnie z ofertą, jednakże bez łączenia w sposób trwały z pozostałymi stronami oferty albo w odrębnej przesyłce. 4. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna zostanie uznane przez Zamawiającego za prawidłowo wniesione, w przypadku, gdy z oryginału dokumentu będą wynikać co najmniej następujące informacje: (1) wystawca dokumentu będzie zobowiązany wypłacić kwotę wadium w przypadku za-istnienia co najmniej jednej okoliczności określonej w art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1-3 ustawy Pzp, (2) wystawca dokumentu będzie zobowiązany wypłacić kwotę wadium nie później niż w terminie do 30 dni od otrzymania pierwszego pisemnego żądania Zamawiającego, in-formującego o zaistnieniu co najmniej jednej okoliczności określonej w art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1-3 ustawy Pzp ; (3) beneficjentem kwoty wadium będzie Muzeum Wojska Polskiego z siedzibą przy Al. Jerozolimskich 3, 00-495 Warszawa; (4) zobowiązanie wystawcy dokumentu do wypłaty kwoty wadium będzie miało charakter bezwarunkowy i nieodwołalny; (5) zobowiązanie wystawcy dokumentu do wypłaty kwoty wadium będzie obejmować co najmniej okres związania ofertą. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się moment wpływu kwoty wadium na rachunek bankowy Zamawiającego, natomiast za termin wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna uznaje się moment wpływu oryginału dokumentu do kancelarii jawnej w siedzibie Zamawiającego.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmiany niniejszej umowy, w tym również zmiany załączników do niniejszej umowy, zarówno „istotne”, jak i „nieistotne” w rozumieniu art. 144 ustawy z dnia 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity, Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.), w następujących przypadkach: (1) w przypadku rezygnacji z wykonania dowolnej części zamówienia objętego niniejszą umową z powodu okoliczności, których Zamawiający nie przewidywał w dniu zawierania niniejszej umowy, i konieczności proporcjonalnego zmniejszenia kwot wynagrodzenia Wykonawcy, określonych w niniejszej umowie lub w załącznikach do niniejszej umowy; (2) w przypadku konieczności zmiany któregokolwiek z terminów wykonania zamówienia lub innych terminów, określonych w niniejszej umowie lub w załącznikach do niniejszej umowy, z powodu okoliczności, których Zamawiający nie przewidywał w dacie podpisania niniejszej umowy; (3) w przypadku konieczności wstrzymania robót na skutek decyzji właściwych organów, która powoduje nieaktualność postanowień niniejszej umowy lub załączników do niniejszej umowy; (4) w przypadku konieczności zmiany postanowień niniejszej umowy dotyczących powierzania przez Wy-konawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom; (5) w przypadku konieczności zmiany wymagań w stosunku do osób przeznaczonych przez Wykonawcę do wykonywania zamówienia objętego niniejszą umową; (6) w przypadku konieczności zmiany wymagań, wynikających z niniejszej umowy lub z któregokolwiek za-łącznika do niniejszej umowy, w stosunku do dowolnego materiału lub urządzenia; (7) w przypadku konieczności zmiany postanowień niniejszej umowy dotyczących zasad zastosowania ma-teriałów lub urządzeń równoważnych; (8) w przypadku konieczności wykonania jakichkolwiek robót zamiennych w stosunku do robót określonych, w projektach, przedmiarach robót, ogólnych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub w innych załącznikach do niniejszej umowy; (9) w przypadku wystąpienia kolizji z równolegle prowadzonymi robotami budowlanymi, powodującej nieaktualność postanowień niniejszej umowy lub załączników do niniejszej umowy; (10) w przypadku podwyższenia lub obniżenia stawki podatku od towarów i usług i konieczności zmiany kwoty łącznego wynagrodzenia netto, kwoty łącznego podatku od towarów i usług oraz kwoty łącznego wynagrodzenia brutto; (11) w przypadku konieczności usunięcia rozbieżności wynikających z zaokrągleń w kwotach łącznego wynagrodzenia netto, łącznego podatku od towarów i usług oraz łącznego wynagrodzenia brutto; (12) w przypadku podwyższenia lub obniżenia stawki podatku od towarów i usług i konieczności zmiany wartości netto, zmiany wartości podatku od towarów i usług lub zmiany wartości brutto w którejkolwiek pozycji w tabeli elementów scalonych , stanowiącej załącznik nr …. do niniejszej umowy; (13) w przypadku konieczności usunięcia rozbieżności wynikających z zaokrągleń w wartościach netto, w wartościach podatku od towarów i usług oraz w wartościach brutto w którejkolwiek pozycji w tabeli elementów scalonych , stanowiącej załącznik nr …. do niniejszej umowy; (14) w przypadku zmiany wartości netto, wartości podatku od towarów i usług oraz wartości brutto pomiędzy pozy-cjami w tabeli elementów scalonych , stanowiącej załącznik nr …. do niniejszej umowy, na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia niniejszej umowy, bez zmieniania kwoty łącznego wynagrodzenia brutto; (15) w przypadku zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania niniejszej umowy z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia; (16) w przypadku zmiany zasad przeniesienia na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do dokumentacji powykonawczej, autorskich praw zależnych do dokumentacji powykonawczej lub upoważnienia do niewykonywania autorskiego prawa osobistego do dokumentacji powykonawczej w postaci nienaruszalności jej treści i formy oraz jej rzetelnego wykorzystania; (17) w przypadku konieczności usunięcia błędów, ujawnionych w niniejszej umowie, w projektach, przedmiarach robót, ogólnych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub w innych załącznikach do niniejszej umowy; (18) w przypadku zmiany przepisów prawa, która powoduje nieaktualność postanowień niniejszej umowy lub za-łączników do niniejszej umowy; (19) w przypadku wydania przez właściwego konserwatora zabytków zaleceń konserwatorskich, pozostających w związku z niniejszą umową, które powodują nieaktualność postanowień niniejszej umowy lub załączników do niniejszej umowy; (20) przypadku konieczności dokonania poprawek lub uzupełnień w projektach, przedmiarach robót, ogólnych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub w innych załącznikach do niniejszej umowy z powodu wad ujawnionych po dniu podpisania niniejszej umowy, jeżeli niedokonanie tych poprawek lub uzupełnień uniemożliwia Wykonawcy prawidłowe wykonanie zobowiązań wynikających z niniejszej umowy lub z załączników do niniejszej umowy lub powoduje nieaktualność postanowień niniejszej umowy lub załączników do niniejszej umowy; (21) w przypadku ujawnienia się warunków terenowych, które odbiegają od warunków terenowych przyjętych w projektach, przedmiarach robót, ogólnych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, szczegóło-wych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót lub w innych załącznikach do niniejszej umowy i powodują nieaktualność postanowień niniejszej umowy lub załączników do niniejszej umowy; (22) w przypadku poinformowania Zamawiającego przez instytucje finansujące niniejsze zamówienie o ograniczeniu środków przeznaczonych na jego sfinansowanie, które powoduje nieaktualność postanowień niniejszej umowy lub załączników do niniejszej umowy; (23) w przypadku dokonania odkryć archeologicznych albo innego rodzaju odkryć lub znalezisk, które uniemożli-wiają Wykonawcy prawidłowe wykonanie zobowiązań wynikających z niniejszej umowy lub z załączników do niniejszej umowy lub powodują nieaktualność postanowień niniejszej umowy lub załączników do niniejszej umowy;
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-08-20, godzina:
13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Do porozumiewania się z Wykonawcami w imieniu Zamawiającego uprawnione są na-stępujące osoby: Pan płk Janusz Pilzak – mail: jpilzak@muzeumwp.pl