Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wymiana zdegradowanych biologicznie elementów drewnianych konstrukcji i balustrad Chłodni kominowej w budynkach należących do kompleksu „EC1 Łódź Miasto Kultury” w Łodzi, ul. Targowa 1/3.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: „EC1 Łódź – Miasto Kultury” w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100522238
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Targowa 1/3
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-022
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ec1lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ec1lodz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytucja kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana zdegradowanych biologicznie elementów drewnianych konstrukcji i balustrad Chłodni kominowej w budynkach należących do kompleksu „EC1 Łódź Miasto Kultury” w Łodzi, ul. Targowa 1/3.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ccdba3f-03fb-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00158031
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004677/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Odtworzenie powłok malarskich konstrukcji stalowych elewacji bud. Kotłowni i Pompowni oraz wymiana zdegradowanych biologicznie elementów drewnianych konstrukcji i balustrad Chłodni
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/ec1lodz
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ec1lodz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W
postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej w rozumieniu rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia
2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020 poz. 2452), dalej „rozporządzenie w sprawie
wymagań technicznych oraz środków komunikacji”, za pośrednictwem Platformy zakupowej pod
adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ec1lodz. 2) Zamawiający dopuszcza, aby w przedmiotowym
postępowaniu, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, dla których nie ma obowiązku
składania w formie elektronicznej poprzez Platformę zakupową, przekazywane były przez
Wykonawców elektronicznie na adres e-mail: zamowienia@ec1lodz.pl. W przypadku, gdy
Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje drogą
elektroniczną, każda ze Stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. W
przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę, Zamawiający domniema,
że pismo wysłane przez Zamawiającego na adres e-mail wskazany przez Wykonawcę, zostało mu
doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią pisma.3) Ofertę oraz
oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania należy złożyć pod rygorem nieważności w
formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem
osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione).4) Wymagania umożliwiające pracę na
platformazakupowa.pl : a.stały dostęp do sieci Internet o gwarat. przepustowości nie mniejszej niż 512
kb/s, b.komputer klasy PC lub MAC o konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesorIntel IV 2 GHZ lub
jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ichnowsze wersje, c.zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer
minimalnie wersja 10 0., d.włączona obsługa JavaScript, e.zainstalowany program Adobe Acrobat
Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f.Platformazakupowa.pl działa według standardu
przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, g.Oznacz. czasu odbioru danych przez
platformę zakup. stanowi datę oraz dokł. czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokal. serwera
synchronizowanego z zegarem Gł. Urz. Miar.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określono w pkt. XIX.2. SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Określono w pkt. XIX.2. SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 553/WEI/TP/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie zdegradowanych biologicznie elementów drewnianych konstrukcji i balustrad Chłodni kominowej w budynkach należących do kompleksu „EC1 Łódź Miasto Kultury” w Łodzi, ul. Targowa 1/3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym opis wymagań jakościowych odnoszących się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia oraz zakres realizacji i odbioru określają:
1) opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ,
2) projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45247240-4 - Roboty budowlane w zakresie barier stałych
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442100-8 - Roboty malarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę, odpowiadającą swym rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia, przy czym wartość roboty nie może być mniejsza niż 55 000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt pięć tysięcy złotych brutto), polegającą na wykonywaniu robót ciesielskich, wraz z podaniem jej przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których robota budowlana została wykonana oraz załączeniem dowodów określających, czy ta robota budowlana została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego robota budowlana została wykonana, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: WYKAZ ROBÓT potwierdzających spełnienie warunku określonego w pkt.
VI.1.4) SWZ wraz z załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie.
Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz
którego zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie
uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
Wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ODPISU LUB INFORMACJI z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej
niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (o
ile nie można go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy określa § 13 projektowanych postanowień umowy, stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-10 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ec1lodz
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-10 12:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-09