Wymiana stolarki w budynkach komunalnych położonych w Poznaniu (w podziale na 7

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wymiana stolarki w budynkach komunalnych położonych w Poznaniu (w podziale na 7 części)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoznań
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2020-09-24
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-09
  • Numer ogłoszenia583367-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 583367-N-2020 z dnia 2020-09-09 r.

Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o.: Wymiana stolarki w budynkach komunalnych położonych w Poznaniu (w podziale na 7 części)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 30253813100000, ul. ul. Matejki  57 , 60-770  Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 8964800; 8694801, e-mail obsluga.klienta@zkzl.poznan.pl, faks 61 8694809.
Adres strony internetowej (URL): www.zkzl.poznan.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.zkzl.poznan.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
ZARZĄD KOMUNALNYCH ZASOBÓW LOKALOWYCH Sp. z o.o., ul. Matejki 57 w Poznaniu, w Kancelarii pokój nr 1.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki w budynkach komunalnych położonych w Poznaniu (w podziale na 7 części)
Numer referencyjny: ZP.201.35.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia obejmuje prace remontowe polegające na wymianie stolarki w budynkach komunalnych położonych w Poznaniu, w podziale na 7 części: 1) Część I POK – 1:1.Bukowska 11 m 5 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót2.Bukowska 17 m 7 - wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót3.Bukowska 17 m 9 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót4.Dąbrowskiego 28A m 12 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót5.Dąbrowskiego 35/37 m 7B – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót6.Jackowskiego 29 m 15 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót7.Jackowskiego 31 m 2 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót8.Jackowskiego 31 m 19 - wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót9.Krasińskiego 8C m 2 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót10.Reja 1 m 6 - wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót11.Reja 2 m 12 - wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót12.Słowackiego 21 m 3A – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót13.Szamarzewskiego 52 m 7 - wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót14.Wawrzyniaka 8 m 11 - wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót15.Botaniczna 2 m 13 - wymiana stolarki okiennej16.Bronowa 9 m 1 – wymiana stolarki okiennej17.Cześnikowska 28 m 6 - wymiana stolarki okiennej18.Dojazd 30 b 15 m 15 - wymiana stolarki okiennej19.Drzymały 26 m 2 - wymiana stolarki okiennej20.Galla 2B m 2 - wymiana stolarki okiennej21.Galla 3 m 4 - wymiana stolarki okiennej 2) Część II POK – 1:1.Husarska 8 m 17 – wymiana stolarki okiennej 2.Jeżycka 46A m 15 – wymiana stolarki okiennej3.Jutrzenka 4 m 21 – wymiana stolarki okiennej4.Jutrzenka 6B m 17 – wymiana stolarki okiennej5.Kartuska 12/16 m 1 – wymiana stolarki okiennej6.Kassyusza 7 m 13 – wymiana stolarki okiennej7.Kassyusza 12 m 7 – wymiana stolarki okiennej8.Kassyusza 12 m 10 - wymiana stolarki okiennej9.Kassyusza 16 m 10 – wymiana stolarki okiennej10.Krasińskiego 15/17C m 7 - wymiana stolarki okiennej11.Marcelińska 82 m 15 – wymiana stolarki okiennej12.Nad Wierzbakiem 14 m 8 – wymiana stolarki okiennej13.Polna 10 m 5 – wymiana stolarki okiennej14.Słowackiego 26/28 – Biblioteka Raczyńskich – wymiana stolarki okiennej15.Szamarzewskiego 56 m 34 – wymiana stolarki okiennej16.Szamarzewskiego 58 m 10 – wymiana stolarki okiennej17.Szamotulska 45A m 14 – wymiana stolarki okiennej18.Świt 16 m 33 – wymiana stolarki okiennej19.Bukowska 63 m 1 – wymiana stolarki drzwiowej20.Łobżenicka 8 m 20 – wymiana stolarki drzwiowej21.Włodkowica 23 m 14 – wymiana stolarki drzwiowej 3) Część III POK – 2:1.Serafitek 11A m 3 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 2.Serafitek 11B m 8 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót3.Bydgoska 3 m 1 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót4.Smolna 12A m 3 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót5.Smolna 12A m 5 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót6.Smolna 12A m 6 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót7.Smolna 12A m 10 - wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót8.Głuszyna 123 – wymiana stolarki drzwiowej – wejście do budynku dla lokali nr 1-12 9.Gnieźnieńska 26 m 2 – wymiana stolarki okiennej10.Gnieźnieńska 30 m 3 – wymiana stolarki okiennej i drzwiowej11.Nowotarska 26 b 5 m 30 – wymiana stolarki okiennej i drzwiowej12.Nowotarska 26 b 15 m 8 – wymiana stolarki okiennej13.Zawady 2 m 29 – wymiana stolarki okiennej14.Zawady 2 m 66 – wymiana stolarki okiennej15.Starołęcka 66 m 6 – wymiana stolarki okiennej 16.Bożeny 76 m 2 – wymiana stolarki okiennej17.Piłsudskiego 106 m 4 – wymiana stolarki okiennej18.Zamenhofa 63 m 4 – wymiana stolarki okiennej19.Zagórze 14 m 2 – wymiana stolarki okiennej20.Romana Maya 87 m 1 – wymiana stolarki okiennej21.Sypniewo 23B m 10A – wymiana stolarki okiennej22.Św. Antoniego 35 m 1 – wymiana stolarki okiennej 4) Część IV POK – 2:1.Zawady 8 m 60 – wymiana stolarki drzwiowej2.Piwna 4 m 1 – wymiana stolarki drzwiowej3.Piwna 4 m 2 – wymiana stolarki drzwiowej4.Piwna 4 m 4 – wymiana stolarki drzwiowej5.Nowotarska 26 b 14 m 84 – wymiana stolarki drzwiowej6.Nowotarska 26 b 13 m 59 - wymiana stolarki drzwiowej7.Zawady 8 m 56 – wymiana stolarki drzwiowej8.Nowe Zagórze 11 m 1 – wymiana stolarki drzwiowej9.Głuszyna 131 m 4 – wymiana stolarki drzwiowej10.Głuszyna 129A m 1 – wymiana stolarki drzwiowej11.Gnieźnieńska 13 m 2 – wymiana stolarki drzwiowej12.Szczepankowo 72 m 5 – wymiana stolarki drzwiowej13.Szczepankowo 72 m 3 – wymiana stolarki drzwiowej14.Starołęcka 66 m 4 - wymiana stolarki drzwiowej15.Serafitek 11A m 1 – wymiana stolarki drzwiowej16.Spławie 87 – wymiana drzwi wejściowych do budynku (front i podwórze)17.Św. Antoniego 35 m 2 – wymiana stolarki drzwiowej18.Nakielska 2 m 1 – wymiana stolarki drzwiowej19.Browarna 41 m 4 – wymiana stolarki drzwiowej20.Główna 58 m 4 – wymiana stolarki drzwiowej 5) Część V POK – 4:1.28 Czerwca 1956r. nr 136 m 1 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 2. 28 Czerwca 1956r. nr 138B m 13 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót3.Chłapowskiego 3 – lokal użytkowy - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót4.Chłapowskiego 3 m 5 - wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót5.Chłapowskiego 3 m 8 - wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót6.Fabryczna 2 m 2 - wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót7.Fabryczna 2 m 6 - wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót8.Fabryczna 20 m 1 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót9.Kilińskiego 4 m 21 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót10.Kosińskiego 15 m 8 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót11.Kosińskiego 9 – lokal użytkowy ZHP – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót12.Przemysłowa 21 m 10 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót13.Przemysłowa 21 m 5 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót14.Różana 9A m 3 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót15.Sikorskiego 20 m 13 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót16.Wierzbięcice 14 m 3 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót17.Wierzbięcice 32 m 1 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót18.Żupańskiego 13A m 11 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót19.Żupańskiego 13A m 12 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót20.Żupańskiego 14 m 12 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót21.Azaliowa 3 m 10 – wymiana stolarki okiennej22.Bukowa 8B m 9 – wymiana stolarki okiennej23.Chłapowskiego 3 m 15 - wymiana stolarki okiennej24.Chłapowskiego 3 m 17 - wymiana stolarki okiennej25.Chłapowskiego 5A m 2 – wymiana stolarki drzwiowej26.Czechosłowacka 109 b 2 m 13 – wymiana stolarki okiennej i drzwiowej27.Czechosłowacka 83 m 2 – wymiana stolarki drzwiowej28.Czechosłowacka 95 m 5 – wymiana stolarki drzwiowej 6) Część VI POK – 4:1.Fabryczna 20 m 21 – wymiana stolarki drzwiowej2.Gliwicka 4 m 8 – wymiana stolarki drzwiowej3.Górna Wilda 92A m 8 – wymiana stolarki okiennej4.Jarzębowa 18 b 1 m 7 – wymiana stolarki okiennej5.Jaworowa 51 m 6 – wymiana stolarki okiennej6.Jaworowa 66 m 13 – wymiana stolarki okiennej7.Kosińskiego 15 m 12 – wymiana stolarki okiennej8.Leszczyńska 60D m 17 – wymiana stolarki okiennej 9.Limbowa 17 m 1 – wymiana stolarki okiennej 10.Lipowa 3 m 2A – wymiana stolarki okiennej 11.Łozowa 79B m 2– wymiana stolarki okiennej 12.Łozowa 98 m 10 – wymiana stolarki drzwiowej 13.Madalińskiego 19 m 3 – wymiana stolarki okiennej i drzwiowej 14.Opolska 106 b 11 m 6 – wymiana stolarki drzwiowej 15.Opolska 57 m 4 – wymiana stolarki okiennej i drzwiowej 16.Opolska 91 m 6 – wymiana stolarki okiennej i drzwiowej 17. Przemysłowa 21 m 14B – wymiana stolarki okiennej 18. Przemysłowa 27 m 10 – wymiana stolarki drzwiowej 19. Przemysłowa 27 m 8 – wymiana stolarki drzwiowej 20. Sikorskiego 20 m 13 – wymiana stolarki drzwiowej 21. Spychalskiego 25 m 14 – wymiana stolarki okiennej 22.Sulechowska 2 m 5 – wymiana stolarki okiennej23. Tokarska 1 m 1 – wymiana stolarki okiennej24. Tokarska 13B m 1 – wymiana stolarki okiennej i drzwiowej25. Wspólna 39 m 11 – wymiana stolarki okiennej26. Wybickiego 1 m 12 – wymiana stolarki drzwiowej27. Wybickiego 17 m 4 – wymiana stolarki drzwiowej28. Żurawinowa 9B m 7 – wymiana stolarki okiennej i drzwiowej 7) Część VII POK – 5:1.Głogowska 29 m 13 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót (w tym uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę)2. Berwińskiego 1 m 7 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót3. Calliera 3 m 10 – wymiana stolarki okiennej wraz z drzwiami balkonowymi wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót4. Chociszewskiego 45 m 5 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót5. Gąsiorowskich 5A m 9 – wymiana stolarki okiennej wraz z drzwiami balkonowymi wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót6. Gąsiorowskich 12 m 26 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót7. Głogowska 98 m 10 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót8. Graniczna 15 m 5 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót9. Karwowskiego 20 m 6 – wymiana stolarki okiennej wraz z drzwiami balkonowymi wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót10. Limanowskiego 18 m 10 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót11. Łukaszewicza 2 m 6 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót12. Małeckiego 14 m 5 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót13.Małeckiego 15 m 7 – wymiana stolarki okiennej wraz z drzwiami balkonowymi wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót14. Niegolewskich 36 m 2 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót15. Rynek Łazarski 5 m 16 – wymiana stolarki okiennej wraz z drzwiami balkonowymi wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót16. Strusia 7 m 1 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót17. Ułańska 18 m 2 - część lokalu wspólnego – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót18. Ułańska 18 m 2 – część lokalu wspólnego – wymiana stolarki okiennej wraz z drzwiami balkonowymi wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót19. Wojskowa 8 m 1 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót (w tym uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę)20. Wojskowa 8 m 5 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót (w tym uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę)21. Arciszewskiego 3 m 7 – wymiana stolarki drzwiowej22. Głogowska 189 m 9 – wymiana stolarki okiennej i drzwiowej23. Palacza 74 m 3 – wymiana stolarki okiennej24. Chociszewskiego 22C m 3 – wymiana stolarki drzwiowej25. Arciszewskiego 3 m 6 – wymiana stolarki drzwiowej26. Małeckiego 15 m 3 – wymiana stolarki drzwiowej Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Opracowanie dokumentacji projektowej na wymianę stolarki okiennej lub drzwiowej – dla wskazanych adresów. b) Uzyskanie wszelkich, niezbędnych pozwoleń, decyzji i uzgodnień (w tym, jeśli zachodzi taka konieczność, pozwolenia na budowę, pozwolenia konserwatorskiego). c) Zakres przedmiotu zamówienia zawierają przedmiary robót, STWiOR - załącznik nr 9 do SIWZ oraz IPU – załącznik nr 8 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45421000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45421130-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1548380,09
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 182
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Wymagany termin wykonania zamówienia: część I: a) od 1) do 14) – 112 dni (w tym wykonanie dokumentacji projektowej na wymianę stolarki oraz uzyskaniem wszystkich wymaganych pozwoleń, decyzji i uzgodnień i jeśli zachodzi taka konieczność pozwolenia konserwatorskiego). W przypadku konieczności uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę termin wynosi 182 dni, b) od 15) do 21) – 70 dni,– licząc od dnia przekazania Wykonawcy terenu robót, z zastrzeżeniem, iż zgłoszenie Zamawiającemu zakończenia robót (a we wskazanych przypadkach także złożenie Dokumentacji i uzyskanych decyzji, pozwoleń i uzgodnień) objętych przedmiotem Umowy powinno nastąpić na 7 dni przed upływem terminu na wykonanie przedmiotu Umowy.część II: od 1) do 21) – 70 dni,– licząc od dnia przekazania Wykonawcy terenu robót, z zastrzeżeniem, iż zgłoszenie Zamawiającemu zakończenia robót (a we wskazanych przypadkach także złożenie Dokumentacji i uzyskanych decyzji, pozwoleń i uzgodnień) objętych przedmiotem Umowy powinno nastąpić na 7 dni przed upływem terminu na wykonanie przedmiotu Umowy.część III: a) od 1) do 7) – 112 dni (w tym wykonanie dokumentacji projektowej na wymianę stolarki oraz uzyskaniem wszystkich wymaganych pozwoleń, decyzji i uzgodnień i jeśli zachodzi taka konieczność pozwolenia konserwatorskiego). W przypadku konieczności uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę termin wynosi 182 dni,b) od 8) do 22) – 70 dni,– licząc od dnia przekazania Wykonawcy terenu robót, z zastrzeżeniem, iż zgłoszenie Zamawiającemu zakończenia robót (a we wskazanych przypadkach także złożenie Dokumentacji i uzyskanych decyzji, pozwoleń i uzgodnień) objętych przedmiotem Umowy powinno nastąpić na 7 dni przed upływem terminu na wykonanie przedmiotu Umowy.część IV: od 1) do 20) – 70 dni,– licząc od dnia przekazania Wykonawcy terenu robót, z zastrzeżeniem, iż zgłoszenie Zamawiającemu zakończenia robót (a we wskazanych przypadkach także złożenie Dokumentacji i uzyskanych decyzji, pozwoleń i uzgodnień) objętych przedmiotem Umowy powinno nastąpić na 7 dni przed upływem terminu na wykonanie przedmiotu Umowy.część V: a) od 1) do 20) – 112 dni (w tym wykonanie dokumentacji projektowej na wymianę stolarki oraz uzyskaniem wszystkich wymaganych pozwoleń, decyzji i uzgodnień i jeśli zachodzi taka konieczność pozwolenia konserwatorskiego). W przypadku konieczności uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę termin wynosi 182 dni, b) od 21) do 28) – 70 dni,– licząc od dnia przekazania Wykonawcy terenu robót, z zastrzeżeniem, iż zgłoszenie Zamawiającemu zakończenia robót (a we wskazanych przypadkach także złożenie Dokumentacji i uzyskanych decyzji, pozwoleń i uzgodnień) objętych przedmiotem Umowy powinno nastąpić na 7 dni przed upływem terminu na wykonanie przedmiotu Umowy.część VI: od 1) do 28) – 70 dni,– licząc od dnia przekazania Wykonawcy terenu robót, z zastrzeżeniem, iż zgłoszenie Zamawiającemu zakończenia robót (a we wskazanych przypadkach także złożenie Dokumentacji i uzyskanych decyzji, pozwoleń i uzgodnień) objętych przedmiotem Umowy powinno nastąpić na 7 dni przed upływem terminu na wykonanie przedmiotu Umowy.część VII: c) 1), 19), 20) - 182 dni (w tym wykonanie dokumentacji projektowej na wymianę stolarki oraz uzyskaniem wszystkich wymaganych pozwoleń, decyzji i uzgodnień, w tym uzyskanie pozwolenia konserwatorskiego i decyzji o pozwoleniu na budowę), d) od 2) do 18) – 112 dni (w tym wykonanie dokumentacji projektowej na wymianę stolarki oraz uzyskaniem wszystkich wymaganych pozwoleń, decyzji i uzgodnień i jeśli zachodzi taka konieczność pozwolenia konserwatorskiego). W przypadku konieczności uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę termin wynosi 182 dni, e) od 21) do 26) – 70 dni,– licząc od dnia przekazania Wykonawcy terenu robót, z zastrzeżeniem, iż zgłoszenie Zamawiającemu zakończenia robót (a we wskazanych przypadkach także złożenie Dokumentacji i uzyskanych decyzji, pozwoleń i uzgodnień) objętych przedmiotem Umowy powinno nastąpić na 7 dni przed upływem terminu na wykonanie przedmiotu Umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający wymaga aby Wykonawca:a) wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat wykonał zamówienie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. wykonanie wymiany stolarki okiennej lub drzwiowej w ilości min. 20 szt. – jeżeli składa ofertę na tylko jedną część.W przypadku, gdy Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część Zamawiający wymaga wykonania wymiany stolarki okiennej lub drzwiowej w ilości min. 30 szt.b) wykazał, że będzie dysponował w czasie trwania umowy co najmniej jedną osobą mogącą wykonywać samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - niezależnie od liczby części, na które wykonawca składa ofertę.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) Na podstawie art. 24 ust. 11 Ustawy każdy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy.3) Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne - zał. nr 7 do SIWZ.W przypadku podmiotów występujących wspólnie Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty określone w pkt 13.2, 13.3, 13.8, 13.9 oraz dokumenty dotyczące przynależności lub jej braku do grupy kapitałowej (zał. nr 4) dla każdego z podmiotów określonych w umowie regulującej współpracę podmiotów.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu określonego w pkt 13.8 przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 13.8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy ze wskazaniem osoby lub osób do reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć złożone, przed notariuszem lub przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub tej osoby.Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 11.1 niniejszej Specyfikacji, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 13.8, 13.9.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Oświadczenie Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień zał. nr 5 do SIWZ.2) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziałuw postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone - zał. nr 6 do SIWZ, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz których były wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
16.1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia – przed upływem terminu składania ofert – wadium w kwocie dla części: 1) I – 11.000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy zł 00/100), 2) II – 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł 00/100), 3) III – 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł 00/100), 4) IV – 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł 00/100), 5) V – 11.000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy zł 00/100), 6) VI – 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł 00/100), 7) VII – 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł 00/100).W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część należy wnieść wadium w kwocie będącej sumą wadiów dla poszczególnych zadań, na które jest składana oferta.W tytule przelewu należy wskazać numer sprawy oraz numer części, na jaką zostało wniesione wadium. 16.2. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 Ustawy. Wadium składane w pieniądzu płatne będzie na nieoprocentowane konto Zamawiającego: ING Bank Śląski 07 1050 1520 1000 0023 4950 8511Prosimy o podanie w ofercie numeru konta, na które zostanie zwrócone wadium po rozstrzygnięciu przetargu!W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna - np.: gwarancji lub poręczenia – z treści dokumentu winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołane na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 Ustawy.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty 90,00
Okres gwarancji na wykonane prace 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Przewidywane zmiany umowy opisane w paragrafie 12 Istotnych postanowień umowy, które stanowią załącznik nr 8 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-24, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 24.09.2020 r. godz. 13:15 w siedzibie Zamawiającego w Poznaniu, ul. Matejki 57, w Kancelarii, pokój nr 1.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Część I POK – 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje prace remontowe polegające na wymianie stolarki w budynkach komunalnych położonych w Poznaniu, w podziale na 7 części.Część 1 obejmuje prace wykonywane pod adresami:1.Bukowska 11 m 5 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót2.Bukowska 17 m 7 - wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót3.Bukowska 17 m 9 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót4.Dąbrowskiego 28A m 12 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót5.Dąbrowskiego 35/37 m 7B – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót6.Jackowskiego 29 m 15 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót7.Jackowskiego 31 m 2 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót8.Jackowskiego 31 m 19 - wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót9.Krasińskiego 8C m 2 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót10.Reja 1 m 6 - wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót11.Reja 2 m 12 - wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót12.Słowackiego 21 m 3A – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót13.Szamarzewskiego 52 m 7 - wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót14.Wawrzyniaka 8 m 11 - wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót15.Botaniczna 2 m 13 - wymiana stolarki okiennej16.Bronowa 9 m 1 – wymiana stolarki okiennej17.Cześnikowska 28 m 6 - wymiana stolarki okiennej18.Dojazd 30 b 15 m 15 - wymiana stolarki okiennej19.Drzymały 26 m 2 - wymiana stolarki okiennej20.Galla 2B m 2 - wymiana stolarki okiennej21.Galla 3 m 4 - wymiana stolarki okiennej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45421000-4, 45421130-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 372155,06
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 112
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty 90,00
Okres gwarancji na wykonane prace 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia: część I: a) punkty adresowe od 1) do 14) – 112 dni (w tym wykonanie dokumentacji projektowej na wymianę stolarki oraz uzyskaniem wszystkich wymaganych pozwoleń, decyzji i uzgodnień i jeśli zachodzi taka konieczność pozwolenia konserwatorskiego). W przypadku konieczności uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę termin wynosi 182 dni, b) punkty adresowe od 15) do 21) – 70 dni,– licząc od dnia przekazania Wykonawcy terenu robót, z zastrzeżeniem, iż zgłoszenie Zamawiającemu zakończenia robót (a we wskazanych przypadkach także złożenie Dokumentacji i uzyskanych decyzji, pozwoleń i uzgodnień) objętych przedmiotem Umowy powinno nastąpić na 7 dni przed upływem terminu na wykonanie przedmiotu Umowy.


Część nr: 2 Nazwa: Część II POK – 1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje prace remontowe polegające na wymianie stolarki w budynkach komunalnych położonych w Poznaniu, w podziale na 7 części.Część II POK – 1 obejmuje następujące lokale:1.Husarska 8 m 17 – wymiana stolarki okiennej 2.Jeżycka 46A m 15 – wymiana stolarki okiennej3.Jutrzenka 4 m 21 – wymiana stolarki okiennej4.Jutrzenka 6B m 17 – wymiana stolarki okiennej5.Kartuska 12/16 m 1 – wymiana stolarki okiennej6.Kassyusza 7 m 13 – wymiana stolarki okiennej7.Kassyusza 12 m 7 – wymiana stolarki okiennej8.Kassyusza 12 m 10 - wymiana stolarki okiennej9.Kassyusza 16 m 10 – wymiana stolarki okiennej10.Krasińskiego 15/17C m 7 - wymiana stolarki okiennej11.Marcelińska 82 m 15 – wymiana stolarki okiennej12.Nad Wierzbakiem 14 m 8 – wymiana stolarki okiennej13.Polna 10 m 5 – wymiana stolarki okiennej14.Słowackiego 26/28 – Biblioteka Raczyńskich – wymiana stolarki okiennej15.Szamarzewskiego 56 m 34 – wymiana stolarki okiennej16.Szamarzewskiego 58 m 10 – wymiana stolarki okiennej17.Szamotulska 45A m 14 – wymiana stolarki okiennej18.Świt 16 m 33 – wymiana stolarki okiennej19.Bukowska 63 m 1 – wymiana stolarki drzwiowej20.Łobżenicka 8 m 20 – wymiana stolarki drzwiowej21.Włodkowica 23 m 14 – wymiana stolarki drzwiowej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45421000-4, 45421130-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 125706,26
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 70
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty 90,00
Okres gwarancji na wykonane prace 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia dla część II: punkty adresowe od 1) do 21) – 70 dni,– licząc od dnia przekazania Wykonawcy terenu robót, z zastrzeżeniem, iż zgłoszenie Zamawiającemu zakończenia robót (a we wskazanych przypadkach także złożenie Dokumentacji i uzyskanych decyzji, pozwoleń i uzgodnień) objętych przedmiotem Umowy powinno nastąpić na 7 dni przed upływem terminu na wykonanie przedmiotu Umowy.


Część nr: 3 Nazwa: Część III POK – 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje prace remontowe polegające na wymianie stolarki w budynkach komunalnych położonych w Poznaniu, w podziale na 7 części.Część III POK – 2 obejmuje następujące lokale: 1.Serafitek 11A m 3 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 2.Serafitek 11B m 8 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót3.Bydgoska 3 m 1 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót4.Smolna 12A m 3 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót5.Smolna 12A m 5 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót6.Smolna 12A m 6 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót7.Smolna 12A m 10 - wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót8.Głuszyna 123 – wymiana stolarki drzwiowej – wejście do budynku dla lokali nr 1-12 9.Gnieźnieńska 26 m 2 – wymiana stolarki okiennej10.Gnieźnieńska 30 m 3 – wymiana stolarki okiennej i drzwiowej11.Nowotarska 26 b 5 m 30 – wymiana stolarki okiennej i drzwiowej12.Nowotarska 26 b 15 m 8 – wymiana stolarki okiennej13.Zawady 2 m 29 – wymiana stolarki okiennej14.Zawady 2 m 66 – wymiana stolarki okiennej15.Starołęcka 66 m 6 – wymiana stolarki okiennej 16.Bożeny 76 m 2 – wymiana stolarki okiennej17.Piłsudskiego 106 m 4 – wymiana stolarki okiennej18.Zamenhofa 63 m 4 – wymiana stolarki okiennej19.Zagórze 14 m 2 – wymiana stolarki okiennej20.Romana Maya 87 m 1 – wymiana stolarki okiennej21.Sypniewo 23B m 10A – wymiana stolarki okiennej22.Św. Antoniego 35 m 1 – wymiana stolarki okiennej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45421000-4, 45421130-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 140905,03
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 112
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty 90,00
Okres gwarancji na wykonane prace 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówieniaczęść III: a) punkty adresowe od 1) do 7) – 112 dni (w tym wykonanie dokumentacji projektowej na wymianę stolarki oraz uzyskaniem wszystkich wymaganych pozwoleń, decyzji i uzgodnień i jeśli zachodzi taka konieczność pozwolenia konserwatorskiego). W przypadku konieczności uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę termin wynosi 182 dni,b) punkty adresowe od 8) do 22) – 70 dni,– licząc od dnia przekazania Wykonawcy terenu robót, z zastrzeżeniem, iż zgłoszenie Zamawiającemu zakończenia robót (a we wskazanych przypadkach także złożenie Dokumentacji i uzyskanych decyzji, pozwoleń i uzgodnień) objętych przedmiotem Umowy powinno nastąpić na 7 dni przed upływem terminu na wykonanie przedmiotu Umowy.


Część nr: 4 Nazwa: Część IV POK – 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje prace remontowe polegające na wymianie stolarki w budynkach komunalnych położonych w Poznaniu, w podziale na 7 części.Część IV POK – 2 dotyczy następujących lokali: 1.Zawady 8 m 60 – wymiana stolarki drzwiowej2.Piwna 4 m 1 – wymiana stolarki drzwiowej3.Piwna 4 m 2 – wymiana stolarki drzwiowej4.Piwna 4 m 4 – wymiana stolarki drzwiowej5.Nowotarska 26 b 14 m 84 – wymiana stolarki drzwiowej6.Nowotarska 26 b 13 m 59 - wymiana stolarki drzwiowej7.Zawady 8 m 56 – wymiana stolarki drzwiowej8.Nowe Zagórze 11 m 1 – wymiana stolarki drzwiowej9.Głuszyna 131 m 4 – wymiana stolarki drzwiowej10.Głuszyna 129A m 1 – wymiana stolarki drzwiowej11.Gnieźnieńska 13 m 2 – wymiana stolarki drzwiowej12.Szczepankowo 72 m 5 – wymiana stolarki drzwiowej13.Szczepankowo 72 m 3 – wymiana stolarki drzwiowej14.Starołęcka 66 m 4 - wymiana stolarki drzwiowej15.Serafitek 11A m 1 – wymiana stolarki drzwiowej16.Spławie 87 – wymiana drzwi wejściowych do budynku (front i podwórze)17.Św. Antoniego 35 m 2 – wymiana stolarki drzwiowej18.Nakielska 2 m 1 – wymiana stolarki drzwiowej19.Browarna 41 m 4 – wymiana stolarki drzwiowej20.Główna 58 m 4 – wymiana stolarki drzwiowej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45421000-4, 45421130-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 60795,39
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 70
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty 90,00
Okres gwarancji na wykonane prace 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia:część IV: punkty adresowe od 1) do 20) – 70 dni,– licząc od dnia przekazania Wykonawcy terenu robót, z zastrzeżeniem, iż zgłoszenie Zamawiającemu zakończenia robót (a we wskazanych przypadkach także złożenie Dokumentacji i uzyskanych decyzji, pozwoleń i uzgodnień) objętych przedmiotem Umowy powinno nastąpić na 7 dni przed upływem terminu na wykonanie przedmiotu Umowy.


Część nr: 5 Nazwa: Część V POK – 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje prace remontowe polegające na wymianie stolarki w budynkach komunalnych położonych w Poznaniu, w podziale na 7 części.Część V POK – 4 dotyczy następujących lokali: 1.28 Czerwca 1956r. nr 136 m 1 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót 2. 28 Czerwca 1956r. nr 138B m 13 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót3.Chłapowskiego 3 – lokal użytkowy - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót4.Chłapowskiego 3 m 5 - wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót5.Chłapowskiego 3 m 8 - wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót6.Fabryczna 2 m 2 - wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót7.Fabryczna 2 m 6 - wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót8.Fabryczna 20 m 1 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót9.Kilińskiego 4 m 21 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót10.Kosińskiego 15 m 8 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót11.Kosińskiego 9 – lokal użytkowy ZHP – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót12.Przemysłowa 21 m 10 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót13.Przemysłowa 21 m 5 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót14.Różana 9A m 3 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót15.Sikorskiego 20 m 13 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót16.Wierzbięcice 14 m 3 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót17.Wierzbięcice 32 m 1 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót18.Żupańskiego 13A m 11 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót19.Żupańskiego 13A m 12 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót20.Żupańskiego 14 m 12 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót21.Azaliowa 3 m 10 – wymiana stolarki okiennej22.Bukowa 8B m 9 – wymiana stolarki okiennej23.Chłapowskiego 3 m 15 - wymiana stolarki okiennej24.Chłapowskiego 3 m 17 - wymiana stolarki okiennej25.Chłapowskiego 5A m 2 – wymiana stolarki drzwiowej26.Czechosłowacka 109 b 2 m 13 – wymiana stolarki okiennej i drzwiowej27.Czechosłowacka 83 m 2 – wymiana stolarki drzwiowej28.Czechosłowacka 95 m 5 – wymiana stolarki drzwiowej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45421000-4, 45421130-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 367232,49
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 112
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty 90,00
Okres gwarancji na wykonane prace 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia:część V: a) od 1) do 20) – 112 dni (w tym wykonanie dokumentacji projektowej na wymianę stolarki oraz uzyskaniem wszystkich wymaganych pozwoleń, decyzji i uzgodnień i jeśli zachodzi taka konieczność pozwolenia konserwatorskiego). W przypadku konieczności uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę termin wynosi 182 dni, b) od 21) do 28) – 70 dni,– licząc od dnia przekazania Wykonawcy terenu robót, z zastrzeżeniem, iż zgłoszenie Zamawiającemu zakończenia robót (a we wskazanych przypadkach także złożenie Dokumentacji i uzyskanych decyzji, pozwoleń i uzgodnień) objętych przedmiotem Umowy powinno nastąpić na 7 dni przed upływem terminu na wykonanie przedmiotu Umowy.


Część nr: 6 Nazwa: Część VI POK – 4
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje prace remontowe polegające na wymianie stolarki w budynkach komunalnych położonych w Poznaniu, w podziale na 7 części.Część VI POK – 4 dotyczy następujących lokali 1.Fabryczna 20 m 21 – wymiana stolarki drzwiowej2.Gliwicka 4 m 8 – wymiana stolarki drzwiowej3.Górna Wilda 92A m 8 – wymiana stolarki okiennej4.Jarzębowa 18 b 1 m 7 – wymiana stolarki okiennej5.Jaworowa 51 m 6 – wymiana stolarki okiennej6.Jaworowa 66 m 13 – wymiana stolarki okiennej7.Kosińskiego 15 m 12 – wymiana stolarki okiennej8.Leszczyńska 60D m 17 – wymiana stolarki okiennej 9.Limbowa 17 m 1 – wymiana stolarki okiennej 10.Lipowa 3 m 2A – wymiana stolarki okiennej 11.Łozowa 79B m 2– wymiana stolarki okiennej 12.Łozowa 98 m 10 – wymiana stolarki drzwiowej 13.Madalińskiego 19 m 3 – wymiana stolarki okiennej i drzwiowej 14.Opolska 106 b 11 m 6 – wymiana stolarki drzwiowej 15.Opolska 57 m 4 – wymiana stolarki okiennej i drzwiowej 16.Opolska 91 m 6 – wymiana stolarki okiennej i drzwiowej 17. Przemysłowa 21 m 14B – wymiana stolarki okiennej 18. Przemysłowa 27 m 10 – wymiana stolarki drzwiowej 19. Przemysłowa 27 m 8 – wymiana stolarki drzwiowej 20. Sikorskiego 20 m 13 – wymiana stolarki drzwiowej 21. Spychalskiego 25 m 14 – wymiana stolarki okiennej 22.Sulechowska 2 m 5 – wymiana stolarki okiennej23. Tokarska 1 m 1 – wymiana stolarki okiennej24. Tokarska 13B m 1 – wymiana stolarki okiennej i drzwiowej25. Wspólna 39 m 11 – wymiana stolarki okiennej26. Wybickiego 1 m 12 – wymiana stolarki drzwiowej27. Wybickiego 17 m 4 – wymiana stolarki drzwiowej28. Żurawinowa 9B m 7 – wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45421000-4, 45421130-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 130236,07
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 70
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty 90,00
Okres gwarancji na wykonane prace 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia:część VI: dla punktów adresowych od 1) do 28) – 70 dni,– licząc od dnia przekazania Wykonawcy terenu robót, z zastrzeżeniem, iż zgłoszenie Zamawiającemu zakończenia robót (a we wskazanych przypadkach także złożenie Dokumentacji i uzyskanych decyzji, pozwoleń i uzgodnień) objętych przedmiotem Umowy powinno nastąpić na 7 dni przed upływem terminu na wykonanie przedmiotu Umowy.


Część nr: 7 Nazwa: Część VII POK – 5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje prace remontowe polegające na wymianie stolarki w budynkach komunalnych położonych w Poznaniu, w podziale na 7 części.Część VII POK – 5 dotyczy następujących lokali:1.Głogowska 29 m 13 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót (w tym uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę)2. Berwińskiego 1 m 7 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót3. Calliera 3 m 10 – wymiana stolarki okiennej wraz z drzwiami balkonowymi wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót4. Chociszewskiego 45 m 5 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót5. Gąsiorowskich 5A m 9 – wymiana stolarki okiennej wraz z drzwiami balkonowymi wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót6. Gąsiorowskich 12 m 26 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót7. Głogowska 98 m 10 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót8. Graniczna 15 m 5 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót9. Karwowskiego 20 m 6 – wymiana stolarki okiennej wraz z drzwiami balkonowymi wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót10. Limanowskiego 18 m 10 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót11. Łukaszewicza 2 m 6 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót12. Małeckiego 14 m 5 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót13.Małeckiego 15 m 7 – wymiana stolarki okiennej wraz z drzwiami balkonowymi wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót14. Niegolewskich 36 m 2 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót15. Rynek Łazarski 5 m 16 – wymiana stolarki okiennej wraz z drzwiami balkonowymi wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót16. Strusia 7 m 1 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót17. Ułańska 18 m 2 - część lokalu wspólnego – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót18. Ułańska 18 m 2 – część lokalu wspólnego – wymiana stolarki okiennej wraz z drzwiami balkonowymi wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót19. Wojskowa 8 m 1 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót (w tym uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę)20. Wojskowa 8 m 5 – wymiana stolarki okiennej wraz z wykonaniem dokumentacji technicznej na potrzeby robót (w tym uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę)21. Arciszewskiego 3 m 7 – wymiana stolarki drzwiowej22. Głogowska 189 m 9 – wymiana stolarki okiennej i drzwiowej23. Palacza 74 m 3 – wymiana stolarki okiennej24. Chociszewskiego 22C m 3 – wymiana stolarki drzwiowej25. Arciszewskiego 3 m 6 – wymiana stolarki drzwiowej26. Małeckiego 15 m 3 – wymiana stolarki drzwiowej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45421000-4, 45421130-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 351349,79
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 182
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena oferty 90,00
Okres gwarancji na wykonane prace 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia:część VII: a ) dla punktów adresowych 1), 19), 20) - 182 dni (w tym wykonanie dokumentacji projektowej na wymianę stolarki oraz uzyskaniem wszystkich wymaganych pozwoleń, decyzji i uzgodnień, w tym uzyskanie pozwolenia konserwatorskiego i decyzji o pozwoleniu na budowę),b) dla punktów adresowych od 2) do 18) – 112 dni (w tym wykonanie dokumentacji projektowej na wymianę stolarki oraz uzyskaniem wszystkich wymaganych pozwoleń, decyzji i uzgodnień i jeśli zachodzi taka konieczność pozwolenia konserwatorskiego). W przypadku konieczności uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę termin wynosi 182 dni,c) dla punktów adresowych od 21) do 26) – 70 dni,– licząc od dnia przekazania Wykonawcy terenu robót, z zastrzeżeniem, iż zgłoszenie Zamawiającemu zakończenia robót (a we wskazanych przypadkach także złożenie Dokumentacji i uzyskanych decyzji, pozwoleń i uzgodnień) objętych przedmiotem Umowy powinno nastąpić na 7 dni przed upływem terminu na wykonanie przedmiotu Umowy.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace projektowe i budowę instalacji fotowoltaicznej - Stęszew
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace projektowe, uzyskanie pozwoleń i uzgodnień oraz dostawa materiałów i robót budowlanych związanych z budową instalacji fotowoltaicznej do wytwarzania energii elektrycznej z energii słonecznej o mocy nie mniejszej niż ok. 409 kWp (408,76 kWp wg audytu efektywności energetycznej). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI