Wymiana stolarki okiennej w ramach inwestycji pn.:”Kompleksowa termomodernizacja...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wymiana stolarki okiennej w ramach inwestycji pn.:”Kompleksowa termomodernizacja ZOZ Szpitala Powiatowego w Sochaczewie z wykorzystaniem instalacji fotowoltaicznej”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSochaczew
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2021-08-06
  • ZamawiającyZespół Opieki Zdrowotnej Szpitala Powiatowego w Sochaczewie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-21
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00122206
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
wymiana stolarki okiennej w ramach inwestycji pn.:”Kompleksowa termomodernizacja ZOZ Szpitala Powiatowego w Sochaczewie z wykorzystaniem instalacji fotowoltaicznej”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej Szpitala Powiatowego w Sochaczewie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017222233

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Batalionów Chłopskich 3/7

1.5.2.) Miejscowość: Sochaczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dor@szpitalsochaczew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalsochaczew.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

wymiana stolarki okiennej w ramach inwestycji pn.:”Kompleksowa termomodernizacja ZOZ Szpitala Powiatowego w Sochaczewie z wykorzystaniem instalacji fotowoltaicznej”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-daa9f292-ea0c-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00122206

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003854/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Wymiana stolarki okiennej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

”Kompleksowa termomodernizacja ZOZ Szpitala Powiatowego w Sochaczewie z wykorzystaniem instalacji fotowoltaicznej”.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalsochaczew

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalsochaczew

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ttps://platformazakupowa.pl/pn/szpitalsochaczew

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z zapisami rozdz. XX SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z zapisami rozdz. XX SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: EK-ZZ/ZP.261.44.RB.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w budynku Szpitala w Sochaczewie przy ul. Batalionów Chłopskich 3/ o łącznej powierzchni okien 1250,7m2, a w szczególności:
1) dokonanie pomiarów w celu uściślenia wymiarów stolarki planowanej do wymiany;
2) zabezpieczenie terenu prac przed uszkodzeniami i rozprzestrzenianiem się brudu;
3) demontaż istniejącej stolarki okiennej;
4) Obsadzenie nowego okna z profili PCV wraz z uszczelnieniem pianką poliuretanową i silikonem;
5) Regulacja skrzydeł okiennych;
6) montaż stolarki okiennej PCV - specyfikacja stolarki do wymiany stanowi załącznik nr 1 do Formularza ofertowego , zestawienie przybliżonych wymiarów okien budynku A i C stanowi załącznik nr 2 do oferty;
7) obróbka murarska, prace wykończeniowe w tym uzupełnienie ubytków tynków do lica ściany;
8) dwukrotne malowanie wewnętrznych ościeży okiennych białą farbą emulsyjną;
9) dwukrotne malowanie zewnętrznych ościeży okiennych farbą elewacyjną w kolorze obecnej struktury;
10) oczyszczenie nowej stolarki po pracach montażowych i wykończeniowych;
11) wykonanie niezbędnych napraw wszystkich uszkodzeń wynikłych w czasie robót;
12) wywóz i utylizacja gruzu, śmieci i materiałów z demontażu;
13) doprowadzenie terenu prac do należytego stanu i porządku w zakresie Wykonawcy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na podst. Art. 108 ustawy Pzp;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) Sytuacji ekonomicznej i finansowej – Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 500 000,00 złotych;
b) Zdolności technicznej lub zawodowej. (kwalifikacje zawodowe, doświadczenie, potencjał techniczny:
- Wykonawca wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert min 2 roboty w zakresie wymiany stolarki okiennej zgodnej z opisem przedmiotu zamówienia o powierzchni nie mniejszej niż 1200 m2 każda;
- Wykonawca dysponuje pracownikami dającymi rękojmię należytej realizacji zamówienia – kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (Dz.U. z 2020 r. poz.1333 z późn. zm.) nie krócej niż 2 lata.
(Warunek w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie jest spełniony, jeżeli będą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają robotę do realizacji której te zdolności są wymagane).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: b) Opłaconą polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 500 000,00 złotych;
c) Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem wartości przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców ( załącznik nr 5 do SWZ) oraz dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia na dzień złożenia, na podst. 125 ust. 1 ustawy Pzp( załącznik nr 3 do SWZ);

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia publicznego, posiadających uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia nie mniejszego niż 2 lata oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami (załącznik nr 6 do SWZ);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 28.980,00 PLN
2. Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r, o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju i Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019r. poz. 310, 836 i 1572)
3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: Getin Noble Bank S.A. w Warszawie nr 48 1560 0013 2007 0138 6000 0003 z dopiskiem „wadium w przetargu nr sprawy: EK-ZZ/ZP.261.44.RB.2021 na wymianę stolarki okiennej.” do dnia 06.08.2021r do godziny 11:00

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami projektu umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-06 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalsochaczew

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-06 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-06

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

2021-07-21 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę sprzątanie działki- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę sprzątanie działki. Proszę o kontakt mailowy. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI