Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wymiana stolarki okiennej oraz renowacja pomieszczeń socjalnych
w budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej w Przemyślu,
ul. Słowackiego 87F (wcześniej 85)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Przemyski Klub Sportu i Rekreacji Niewidomych i Słabowidzących „PODKARPACIE” ul. Adama Mickiewicza 24,37-700 Przemyśl
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650186168
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 24
1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 16 670-24-44
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klubpodkarpacie@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.podkarpacie-przemysl.org.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Stowarzyszenie
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana stolarki okiennej oraz renowacja pomieszczeń socjalnych
w budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej w Przemyślu,
ul. Słowackiego 87F (wcześniej 85)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e5234fd-fd6b-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00277300
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2e5234fd-fd6b-11ec-8000-d680d39e541a
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://www.podkarpacie-przemysl.org.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej:
użycie środków komunikacji elektronicznej wymaga pozyskania przez zamawiającego specjalistycznego sprzętu biurowego (art. 65 ust. 1 pkt 3 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: W formie pisemnej na adres Zamawiającego
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 317062,09 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót obejmuje: demontaż starych okien skrzynkowych drewnianych , montaż nowych okien drewnianych , w kolorze złamanej bieli (kolor RAL 9010) z zachowaniem kształtu i wielkości oraz z zachowaniem aktualnego podziału oraz inne prace niezbędne przy realizacji niniejszego zadania. W ramach zamówienia przewidziano wymianę 17 szt. okien dwuskrzydłowych dwudzielnych i 3 szt. okien dwuskrzydłowych trójdzielnych .
4.2.5.) Wartość części: 252916,41 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Wymiana kolejnych okien po uzyskaniu dodatkowych środków na realizację zadania.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Wymiana kolejnych okien po uzyskaniu dodatkowych środków na realizację zadania.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującym
kryterium i jego wagą:
KRYTERIUM – cena – waga 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w części 2 jest utylizacja zdemontowanych okien , wykonanie prac wykończeniowych
polegających na wykonaniu parapetów zewnętrznych, uzupełnienia ubytków tynków i malowania pomieszczeń oraz wykonanie renowacji pomieszczeń socjalnych w zakresie
określonym w Przedmiarze robót.
4.2.5.) Wartość części: 64145,68 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45215221-2 - Roboty budowlane w zakresie ośrodków opieki dziennej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Prace wykończeniowe po wymianie kolejnych okien w przypadku uzyskaniu dodatkowych
środków na realizację zadania.
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Prace wykończeniowe po wymianie kolejnych okien w przypadku uzyskaniu dodatkowych
środków na realizację zadania.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował następującym
kryterium i jego wagą:
KRYTERIUM – cena – waga 100%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy,
1) którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w rozdziale 2 ,oddział 2 ustawy
PZP w zakresie :
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy
prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b) posiadania wiedzy i doświadczenia;
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia;
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
2) nie podlegania wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na postawie przepisów
określonych w rozdziale 2 ,oddział 1 ustawy PZP ;
3) spełniania pozostałych warunków określonych w SIWZ.
1) zapisów art.112 do 117 ustawy Pzp tj.:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy
prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b) posiadania wiedzy i doświadczenia;
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia;
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
3) spełniania pozostałych warunków określonych w SIWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa
w ustawie Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda załączenia do oferty następujących
oświadczeń i dokumentów:
1) Wypełnionego formularza oferty wraz z kosztorysem ofertowym - załącznik nr 1;
2) Oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki określone w SIWZ wynikające i określone w art.
Art.112do 117 ustawy - załącznik nr 2;
3) Wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i
doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem
dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i
prawidłowo ukończone.
Wymagane jest wykazanie wykonania min. 1 roboty dotyczącej wymiany stolarki okiennej lub
drzwiowej oraz załączenie referencji potwierdzającej prawidłowe jej ukończenie wykonane zgodnie z
zasadami sztuki budowlanej - załącznik nr 4,
4) Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat
ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a
także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania
tymi osobami – załącznik nr 5.
Do ww. wykazu należy załączyć kopię dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień
budowlanych 1 osoby do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
pełniącej na budowie obowiązki kierownika budowy.
Wykonawca zobowiązany jest załączyć kopie jej aktualnego zaświadczenia o wpisie do właściwej izby
samorządu zawodowego potwierdzającego ważne ubezpieczenie OC lub oświadczenie wykonawcy, iż
ww. osoba posiada wymagane aktualne uprawnienia .
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia
wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 110 i 111 ustawy zamawiający żąda
następujących dokumentów:
1) Oświadczenia, o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania na podstawie ustawy
PZP- załącznik nr 3;
2.4 Inne dokumenty: tj. dla poprawności złożenia oświadczeń woli Wykonawca zobowiązany jest
załączyć do oferty:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji
działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Załączenie do oferty umowy zawartej pomiędzy wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o
udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy
Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności:
a) klęski żywiołowe,
b) warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzania
prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów.
Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności:
a) wstrzymanie robót przez zamawiającego,
b) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej.
Zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności:
a) przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organ administracji
decyzji, zezwoleń itp.,
b) odmowa wydania przez organ administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na
skutek błędów w dokumentacji projektowej.
Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od zamawiającego oraz wykonawcy skutkujące
niemożliwością prowadzenia prac.
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 1-3 termin wykonania
umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej
przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-08-17 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Przemyskiego Klubu Sportu i Rekreacji Niewidomych i Słabowidzących „PODKARPACIE” ul. Adama Mickiewicza 24,37-700 Przemyśl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-17 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-09-17