Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W GORZOWIE WLKP.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003161962
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wełniany Rynek 3
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 695 741 735
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zgm.gorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.gorzow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed09c3f0-017e-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00155579
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00015985/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Wymiana stolarki okiennej w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zgm_gorzow/proceedings
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zgm_gorzow/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzenia, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zawiera rozdział V i VIII swz.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny RODO zawiera rozdział XVII SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TZP-002/21/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rejon ADM-1 – obejmuje stolarkę w ilości:
- w lokalach mieszkalnych 82 szt. o łącznej powierzchni 154,38m2
- w lokalach niemieszkalnych 11 szt. o łącznej powierzchni 23,65m2
4.2.6.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45421112-2 - Instalowanie ram okiennych
45421132-8 - Instalowanie okien
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp, w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, jak wskazane w siwz, zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, na warunkach określonych w złożonej ofercie oraz projekcie umowy.
2. Przez podobne roboty budowlane Zamawiający rozumie roboty, których zakres jest zgodny z zakresem zamówienia podstawowego, tj. polegające na wymianie stolarki okiennej drewnianej na PCV w lokalach i budynkach gminnych administrowanych przez ZGM zlokalizowanych w różnych częściach miasta Gorzowa Wlkp. Szczegółowy zakres zamówienia określony zostanie w toku odrębnego postępowania/postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
3. Zamówienia dotyczące robót budowlanych, o których mowa w pkt. 1 powyżej zostaną udzielone na podstawie odrębnej umowy/umów na podstawie przeprowadzonych z Wykonawcą negocjacji.
4. Zarówno Zamawiającemu jak i Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zawarcie umowy/umów na usługi wskazane w pkt.1 powyżej - jest to jedynie prawna możliwość zawarcia umowy/umów z dotychczasowym wykonawcą.
5. W przypadku, kiedy wartość zamówienia podobnego będzie niższa od kwoty 130 000pln, Zamawiający udzieli zamówienia w oparciu o regulamin wewnętrzny.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oceniane będą oferty niepodlegające odrzuceniu na podstawie kryteriów
zawartych w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rejon ADM-1 strychy i piwnice w lokalach mieszkalnych – obejmuje stolarkę w ilości: 80 szt. o łącznej powierzchni 44,59m2
4.2.6.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45421112-2 - Instalowanie ram okiennych
45421132-8 - Instalowanie okien
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp, w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, jak wskazane w siwz, zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, na warunkach określonych w złożonej ofercie oraz projekcie umowy.
2. Przez podobne roboty budowlane Zamawiający rozumie roboty, których zakres jest zgodny z zakresem zamówienia podstawowego, tj. polegające na wymianie stolarki okiennej drewnianej na PCV w lokalach i budynkach gminnych administrowanych przez ZGM zlokalizowanych w różnych częściach miasta Gorzowa Wlkp. Szczegółowy zakres zamówienia określony zostanie w toku odrębnego postępowania/postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
3. Zamówienia dotyczące robót budowlanych, o których mowa w pkt. 1 powyżej zostaną udzielone na podstawie odrębnej umowy/umów na podstawie przeprowadzonych z Wykonawcą negocjacji.
4. Zarówno Zamawiającemu jak i Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zawarcie umowy/umów na usługi wskazane w pkt.1 powyżej - jest to jedynie prawna możliwość zawarcia umowy/umów z dotychczasowym wykonawcą.
5. W przypadku, kiedy wartość zamówienia podobnego będzie niższa od kwoty 130 000pln, Zamawiający udzieli zamówienia w oparciu o regulamin wewnętrzny.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oceniane będą oferty niepodlegające odrzuceniu na podstawie kryteriów
zawartych w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rejon ADM-1 strychy i piwnice w lokalach niemieszkalnych – obejmuje stolarkę w ilości: 72 szt. o łącznej powierzchni 45,06m2
4.2.6.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45421112-2 - Instalowanie ram okiennych
45421132-8 - Instalowanie okien
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp, w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, jak wskazane w siwz, zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, na warunkach określonych w złożonej ofercie oraz projekcie umowy.
2. Przez podobne roboty budowlane Zamawiający rozumie roboty, których zakres jest zgodny z zakresem zamówienia podstawowego, tj. polegające na wymianie stolarki okiennej drewnianej na PCV w lokalach i budynkach gminnych administrowanych przez ZGM zlokalizowanych w różnych częściach miasta Gorzowa Wlkp. Szczegółowy zakres zamówienia określony zostanie w toku odrębnego postępowania/postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
3. Zamówienia dotyczące robót budowlanych, o których mowa w pkt. 1 powyżej zostaną udzielone na podstawie odrębnej umowy/umów na podstawie przeprowadzonych z Wykonawcą negocjacji.
4. Zarówno Zamawiającemu jak i Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zawarcie umowy/umów na usługi wskazane w pkt.1 powyżej - jest to jedynie prawna możliwość zawarcia umowy/umów z dotychczasowym wykonawcą.
5. W przypadku, kiedy wartość zamówienia podobnego będzie niższa od kwoty 130 000pln, Zamawiający udzieli zamówienia w oparciu o regulamin wewnętrzny.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oceniane będą oferty niepodlegające odrzuceniu na podstawie kryteriów
zawartych w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rejon ADM-2 – obejmuje stolarkę w ilości:
- w lokalach mieszkalnych 59 szt. o łącznej powierzchni 106,81m2
- w lokalach niemieszkalnych 5 szt. o łącznej powierzchni 12,76m2
4.2.6.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45421112-2 - Instalowanie ram okiennych
45421132-8 - Instalowanie okien
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp, w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, jak wskazane w siwz, zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, na warunkach określonych w złożonej ofercie oraz projekcie umowy.
2. Przez podobne roboty budowlane Zamawiający rozumie roboty, których zakres jest zgodny z zakresem zamówienia podstawowego, tj. polegające na wymianie stolarki okiennej drewnianej na PCV w lokalach i budynkach gminnych administrowanych przez ZGM zlokalizowanych w różnych częściach miasta Gorzowa Wlkp. Szczegółowy zakres zamówienia określony zostanie w toku odrębnego postępowania/postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
3. Zamówienia dotyczące robót budowlanych, o których mowa w pkt. 1 powyżej zostaną udzielone na podstawie odrębnej umowy/umów na podstawie przeprowadzonych z Wykonawcą negocjacji.
4. Zarówno Zamawiającemu jak i Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zawarcie umowy/umów na usługi wskazane w pkt.1 powyżej - jest to jedynie prawna możliwość zawarcia umowy/umów z dotychczasowym wykonawcą.
5. W przypadku, kiedy wartość zamówienia podobnego będzie niższa od kwoty 130 000pln, Zamawiający udzieli zamówienia w oparciu o regulamin wewnętrzny.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oceniane będą oferty niepodlegające odrzuceniu na podstawie kryteriów
zawartych w SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego, a dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej i zawodowej:
Wykonawca spełni ww warunek, jeżeli wykaże:
A) w zakresie doświadczenia: że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty budowlane realizowane na podstawie jednej lub kilku umów/kontraktów, polegające na dostawie i wymianie stolarki okiennej, lub dostawie i montażu stolarki okiennej o łącznej wartości min.:
W zakresie części I: 100 000pln
W zakresie części II: 30 000pln
W zakresie części III: 30 000pln
W zakresie części IV: 100 000pln
W przypadku ofert składanych na kilka części, warunek należy spełnić w zakresie wartości wynikającej z sumy wartości min. określonej powyżej dla tych części
UWAGI:
1. Jeżeli wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach umowy/kontraktu/zamówienia realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie wykonywanego konkretnego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów (np. Umowy konsorcjum) potwierdzających zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.
2. Zamawiający uzna warunek za spełniany również w przypadku, gdy doświadczenie wykazane przez wykonawcę obejmuje szerszy zakres robót niż wymagany, pod warunkiem że roboty w zakresie wymaganym spełnią minimalne wymagania co do wartości.
3. Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu wystawienia dokumentu. W przypadku barku publikacji kursów walut NBP obowiązujących w dniu, o którym mowa powyżej, zastosowanie ma kurs ostatnio ogłoszony przed tym dniem.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Formularz oferty przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ wraz z wypełnionym/i zestawieniami stolarki okiennej z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą całkowitą cenę zamówienia. W celu uzyskania porównywalnych ofert Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przygotował kalkulacje w oparciu o załączone zestawienia. Wyceny prac należy dokonać przy zastosowaniu określonych w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót technologii i materiałów równoważnych, gwarantujących ten sam efekt użytkowy, techniczny oraz identyczną trwałość i bezpieczeństwo użytkowania,
2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie/oświadczenia Wykonawcy/Wykonawców składających ofertę wspólną/ podmiotów udostępniających zasoby o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz odpowiednio o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
3) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
4) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
5) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, jeżeli Wykonawca składający ofertę korzysta z zasobów innych podmiotów
6) Oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane w ramach realizacji zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy – jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia polegają na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane.
7) W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych opisywanym przez zamawiającego oświadczenie,
8) Oświadczenia i/lub dokumenty, na podstawie których Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzeże takie informacje)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania w tym zakresie zawiera rozdział VII ust. 8 SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zawiera załączony do SWZ projekt umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-07 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zgm_gorzow/proceedings na stronie niniejszego postępowania
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-07 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-06
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Jeżeli Zamawiający zdecyduje o przeprowadzeniu negocjacji, zastrzega sobie prawo do skierowania zaproszenia do maksymalnie 3 wykonawców, którzy złożą oferty najkorzystniejsze wg kryteriów oceny ofert określonych w swz, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.