IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium, na cały okres związania ofertą, w następującej wysokości: część 1: 4 000,00 PLN część 2: 2 000,00 PLN
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena oferty brutto |
60,00 |
okres rękojmi i gwarancji za wady przedmiotu umowy |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zamawiający dopuszcza w trakcie realizacji robót, na podstawie art. 144 Ustawy Pzp zmiany postanowień zawartej między Stronami umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy. 2. Wypełniając przesłankę art. 144 ust 1 pkt 1 Ustawy Pzp, Zamawiający określa zakres, charakter oraz warunki wprowadzenia zmian: 1) będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii, poprzez zmianę terminu realizacji robót i/lub wynagrodzenia;2) będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa, poprzez zmianę terminu realizacji robót i/lub wynagrodzenia;3) wystąpią roboty zamienne, w sposób i na zasadach określonych w § 14 umowy, poprzez zmianę terminu realizacji robót i/lub wynagrodzenia;4) z powodu okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, poprzez zmianę terminu realizacji robót i/lub wynagrodzenia;5) na skutek działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron, poprzez zmianę terminu realizacji robót i/lub wynagrodzenia;6) w przypadku zmiany:a) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, c) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych. d) stawki podatku od towarów i usług,- Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian Wynagrodzenia umownego w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę zestawienie wpływu dokonanych zmian na koszty wykonania przedmiotu Umowy przez Wykonawcę. Wniosek o dokonanie zmiany może zostać przyjęty do rozpoznania po opublikowaniu w Dzienniku Urzędowym lub innym urzędowym publikatorze powszechnego aktu będącego postawą zmiany. Strony będą dążyły do podpisania aneksu regulującego wynagrodzenie Wykonawcy przed wejściem w życie przepisów stanowiących podstawę sporządzenia przez Wykonawcę wniosku. Zamawiający ma prawo do zgłoszenia zastrzeżenia do kalkulacji Wykonawcy. W przypadku należytego udowodnienia wzrostu kosztów związanych z realizacją niniejszej Umowy Strony zawrą stosowny aneks. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie negocjacji z Wykonawcą w celu ustalenia rzeczywistego wpływu dokonanych zmian na koszty realizacji przedmiotu Umowy. - Zmiana Wynagrodzenia umownego z przyczyn określonych w lit. a powyżej zostanie ustalona poprzez uwzględnienie zwiększenia wynagrodzeń pracowników, którzy otrzymują wynagrodzenie w wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę lub jego odpowiednią część (w przypadku pracowników zatrudnionych w wymiarze niższym niż pełen etat), bezpośrednio biorących udział w realizacji przedmiotu Umowy na rzecz Zamawiającego w części pozostałej do wykonania, w momencie wejścia w życie zmiany przepisów mających wpływ na wynagrodzenie. Zmiany zostaną wprowadzone aneksem do Umowy. - Zmiana Wynagrodzenia umownego z przyczyn określonych w lit. b powyżej zostanie ustalona poprzez uwzględnienie zwiększonych składek od wynagrodzeń osób, zatrudnionych na umowę o pracę lub na podstawie umowy cywilnoprawnej zawartej z osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej, bezpośrednio biorących udział w realizacji na rzecz Zamawiającego pozostałej do wykonania części przedmiotu Umowy, w momencie wejścia w życie zmiany przepisów mających wpływ na wynagrodzenie. Zmiany zostaną wprowadzone aneksem do Umowy. - Zmiana Wynagrodzenia umownego z przyczyn określonych w lit. c powyżej zostanie ustalona poprzez uwzględnienie zwiększonych wpłat podstawowych do pracowniczych planów kapitałowych, od wynagrodzeń osób zatrudnionych w myśl art. 2 ust 1 pkt 18 Ustawy z dnia 4 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych, bezpośrednio biorących udział w realizacji na rzecz Zamawiającego pozostałej do wykonania części przedmiotu Umowy, w momencie wejścia w życie zmiany przepisów mających wpływ na wynagrodzenie. Zmiany zostaną wprowadzone aneksem do Umowy.- Zamawiający w każdym czasie uprawniony jest do weryfikacji kalkulacji oraz oświadczenia Wykonawcy i do żądania przedstawienia przez Wykonawcę – zgodnie z wyborem Zamawiającego – wszystkich lub niektórych dokumentów potwierdzających kalkulację, w szczególności listy osób wskazanych w zdaniach poprzedzających, umów na podstawie, których ww. osoby są zatrudnione przez Wykonawcę, zgłoszenia ww. osób do ZUS, listy obecności tych osób na Terenie budowy.- Zmiana wynagrodzenia umownego z przyczyn określonych w lit. d powyżej (dot. kwoty brutto niefakturowanej części wynagrodzenia) zostanie ustalona w stopniu odpowiadającym zmianie stawki podatku VAT (+/-) jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania przedmiotu Umowy przez Wykonawcę. Zmiany zostaną wprowadzone aneksem do Umowy. - Zamawiający w każdym czasie uprawniony jest do weryfikacji kalkulacji oraz oświadczenia Wykonawcy i do żądania przedstawienia przez Wykonawcę – zgodnie z wyborem Zamawiającego – wszystkich lub niektórych dokumentów potwierdzających kalkulację, w szczególności listy osób wskazanych w zdaniach poprzedzających, umów na podstawie, których ww. osoby są zatrudnione przez Wykonawcę, zgłoszenia ww. osób do ZUS, listy obecności tych osób na Terenie budowy.7) będzie to konieczne ze względu na wystąpienie siły wyższej to jest zdarzenia, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań; Siła wyższa obejmuje w szczególności, następujące zdarzenia:a) wojna, działania wojenne, działania wrogów zewnętrznych;b) terroryzm, rewolucja, przewrót wojskowy lub cywilny, wojna domowa;c) klęski żywiołowe, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, epidemia;d) bunty, niepokoje strajki,e) długotrwały, powyżej 10 dni, brak kontaktu z właścicielem lokali/budynku lub brak udostępnienia lokalu/budynku uniemożliwiający wykonanie pomiarów lub wymiany okien.f) inne wydarzenia losowe niezależne od Stron Umowy poprzez zmianę terminu realizacji robót i/lub wynagrodzenia.9) wystąpią wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonywanie robót, poprzez zmianę terminu realizacji robót.Przez wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne rozumie się takie, które ze względu na wymogi technologiczne uniemożliwiają wykonanie poszczególnych robót. Do takich warunków zalicza się dni o temperaturze powietrza poniżej +5OC i/lub silnych opadach trwające łącznie dłużej niż 14 dni w ciągu realizacji Umowy.10) na zgodny wniosek Stron obiektywnie uzasadniony koniecznością w zakresie zmiany terminu realizacji robót i / lub wynagrodzenia.5. Zmiana wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 2 pkt 7 powyżej nastąpi na podstawie wniosku złożonego przez Wykonawcę/Zamawiającego. Wniosek winien posiadać pisemne uzasadnienie oraz przedstawienie jednoznacznych dowodów potwierdzających zasadność wprowadzenia zmiany. Zatwierdzenie wniosku stanowi podstawę do zawarcia aneksu o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy.6. Zmiana wynagrodzenia z powodu okoliczności określonych w ust.2 pkt 2 nastąpi od miesiąca, w którym weszły w życie przepisy dokonujące zmiany.7. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej i winna być poprzedzona sporządzeniem Protokołu konieczności a w przypadku zmiany wynagrodzenia, wymagana jest kontrasygnata Głównego Księgowego ZMID.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-07-17, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe: