Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wymiana pokrycia dachowego i stolarki zewnętrznej w budynku gospodarczym na terenie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Świebodzinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII W ŚWIEBODZINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 971183916
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zachodnia 58
1.5.2.) Miejscowość: Świebodzin
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 683822554
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: piwswiebodzin@zgora.wiw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piw-swiebodzin.4bip.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność administracji publicznej w zakresie bezpieczeństwa żywności, pasz, utylizacji, nadzoru farmaceutycznego, bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zwierząt
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana pokrycia dachowego i stolarki zewnętrznej w budynku gospodarczym na terenie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Świebodzinie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-832b61af-2710-48d6-bb76-269d10603e23
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00419627
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00298053/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 wymiana pokrycia dachowego (dachówki) na budynku gospodarczym, przemurowanie kominów, wymiana rynien i rur spustowych oraz wymiana stolarki okiennej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-832b61af-2710-48d6-bb76-269d10603e23
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem:
e-Zamówienia, dostępne pod adresem : https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu e-Zamówienia dostępne pod adresem : https://ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZFK.25.37.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie pokrycia dachowego i stolarki zewnętrznej w budynku gospodarczym na terenie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Świebodzinie ul. Zachodnia 58. Szczegółowy zakres prac określa przedmiar robót oraz projekt budowlany w części opisowej i graficznej, stanowiące załącznik nr 1, 2,3 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 PZP, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu
2)uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej - zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w postępowaniu
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - zamawiający uzna, ze Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że na dzień składania ofert posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną co najmniej 100 000,00 zł
4) Zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie i/lub remoncie budynków na kwotę co najmniej 150 000 zł brutto każda wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są referencje lub inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. W przypadku podania kwot w walucie obcej, Zamawiający dokona przeliczenia jej wartości na wartość w złotych według średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia publikacji ogłoszenia.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy skierują do realizacji zamówienia do pełnienia funkcji kierownika budowy - minimum 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno- budowlanej oraz przynależącej do właściwego Oddziału Izby Architektów lub właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo wraz z ofertą , zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy w części dotyczącej terminu realizacji robót budowlanych w przypadku:
a)wystąpienia konieczności wykonania dodatkowych prac, których realizacja będzie miała wpływ na termin wykonania robót pierwotnie objętych Umową.
b)wystąpienia istotnej okoliczności, niezależnej od Zamawiającego, której Zamawiający pomimo zachowania należytej staranności nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia Umowy
c) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu należytej staranności skutkujących niemożnością dotrzymania terminu
d) nie przkazania Wykonawcy dokumentacji budowy, do których Zamawiający był zobowiązany
e) wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót wynikających z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy
f) z powodu istotnych braków w dokumentacji
g) wystąpienia okoliczności siły wyższej albo niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót
W przypadku zmiany terminu realizacji, termin ten może ulec przedłużeniu jednak nie dłużej niż o czas trwania ww. okoliczności. W sytuacji zmiany terminu na Wykonawcy spoczywa obowiązek przedłużenia okresu obowiązywania zabezpieczenia należytego wykonania Umowy.
2) w części dotyczącej sposobu realizacji przedmiotu Umowy z powodu:
a) niedostępności na rynku materiałów wskazanych w dokumentacji
b) pojawieniem się na rynku materiałów nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu Umowy
c) konieczności realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych, których nie uwzględniono w zamówieniu podstawowym
d) konieczności zrealizowania inwestycji przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji w sytuacji gdyby ich zastosowanie groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu Umowy.
3) w części dotyczącej konieczności zastosowania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy.
4) w przypadku zmiany w trakcie realizacji przedmiotu Umowy kierownika budowy
5) w przypadku podjęcia decyzji o zmianie podwykonawcy lub zakresu podwykonawstwa
6) w przypadku zmiany przepisów lub norm, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści Umowy do aktualnego stanu prawnego
7) w przypadku wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści niniejszej Umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-02 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem formularza interaktywnego znajdującego się na platformie e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-02 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni