Wymiana okładzin zmywalnych, malowanie sufitu i ścian w budynku nr 50 w kompleksie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wymiana okładzin zmywalnych, malowanie sufitu i ścian w budynku nr 50 w kompleksie wojskowym Jarosław ul. 3 Maja 80 - kuchnia, wymiana opraw oświetleniowych, wymiana odcinków instalacji wodno - kanalizacyjnych.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoRzeszów
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-05-29
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • Zamawiający34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-05-14
  • Numer ogłoszenia539833-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 539833-N-2020 z dnia 2020-05-14 r.

34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie: Wymiana okładzin zmywalnych, malowanie sufitu i ścian w budynku nr 50 w kompleksie wojskowym Jarosław ul. 3 Maja 80 - kuchnia, wymiana opraw oświetleniowych, wymiana odcinków instalacji wodno - kanalizacyjnych.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: nie dotyczy
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe: nie dotyczy
I. 1) NAZWA I ADRES: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie, krajowy numer identyfikacyjny 18069037300000, ul. Krakowska  11 B , 35-111  Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 261 15 56 59, , e-mail zamowienia34wog@ron.mil.pl, , faks 261 15 63 85.
Adres strony internetowej (URL): www.34wog.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
MON - Jednostka Wojskowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
nie dotyczy
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.34wog.wp.mil.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana okładzin zmywalnych, malowanie sufitu i ścian w budynku nr 50 w kompleksie wojskowym Jarosław ul. 3 Maja 80 - kuchnia, wymiana opraw oświetleniowych, wymiana odcinków instalacji wodno - kanalizacyjnych.
Numer referencyjny: ZP/43/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi Wymiana okładzin zmywalnych, malowanie sufitu i ścian w budynku nr 50 w kompleksie wojskowym Jarosław, ul. 3 Maja 80 – kuchnia, wymiana opraw oświetleniowych, wymiana odcinków instalacji wodno - kanalizacyjnych.2. Całościowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót:ZAKRES ROBÓT PROJEKTOWYCH BĘDZIE OBEJMOWAŁ NASTĘPUJACY:1. ROBOTY ROZBIÓRKOWE Rozebranie wykładziny ściennej z płytek; Zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych (cokoły posadzkowe); Wykucie z muru kratek wentylacyjnych, drzwiczek; Demontaż konstrukcji metalowej nad kotłami oraz zdanie na magazyn inwestora; Wywiezienie gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi na odległość 20 km.2. ROBOTY BUDOWLANE Umocowanie siatki cięto-ciągnionej na ścianach, filarach, pilastrach; Powlekanie siatki cięto-ciągnionej na ścianach i stropach zaprawą cementową; Tynki wewnętrzne zwykłe kat. III wykonywane ręcznie na podłożu z cegły, pustaków ceramicznych, gazo- i pianobetonów na ścianach w pomieszczeniach o powierzchni podłogi do 5 m2; Tynki wewnętrzne zwykłe kat. III wykonywane ręcznie na podłożu z cegły, pustaków ceramicznych, gazo- i pianobetonów na ścianach w pomieszczeniach o powierzchni podłogi ponad 5 m2; Tynki wewnętrzne zwykłe kat. III wykonywane ręcznie na podłożu z betonów żwirowych zagruntowanych siatek, płyt wiórowo-cementowych na ścianach o powierzchni podłogi do 5 m2; Dodatkowe nakłady na pogrubienie o 10 mm tynków wewnętrznych cementowo-wapiennych na ścianach i słupach prostokątnych (do 5 m2 w 1 miejscu) ; Tynki (gładzie) jednowarstwowe wewnętrzne gr. 3 mm z gipsu szpachlowego wykonywane ręcznie na ścianach na podłożu z tynku; Gruntowanie podłoży preparatami - powierzchnie pionowe; Dwukrotne malowanie farbami lateksowymi hydrofobowymi powierzchni wewnętrznych - tynków gładkich; Gruntowanie podłoży preparatami - powierzchnie poziome; Dwukrotne malowanie farbami lateksowymi hydrofobowymi powierzchni wewnętrznych - tynków gładkich – sufit; Licowanie ścian o pow. ponad 5 m2 płytkami glazurowanymi o wym. 20x25 cm na zaprawie klejowej; Posadzki - listwy przyścienne z tworzyw sztucznych klejone.3. STOLARKA DRZWIOWA Wykucie z muru ościeżnic stalowych lub krat drzwiowych o powierzchni do 2 m2; Wykucie z muru ościeżnic stalowych lub krat drzwiowych o powierzchni ponad 2 m2; Montaż drzwi z PCV z naświetlem z obróbką obsadzenia wykończenie standard z możliwością zamykania; Montaż drzwi z PCV z naświetlem z obróbką obsadzenia wykończenie standard, Montaż drzwi z PCV z naświetlem z obróbką obsadzenia wykończenie standard, Montaż ścianek aluminiowych oszklonych na budowie elementami z poliwęglanu, Podstemplowanie zagrożonych stropów – nadproża; Podstemplowanie zagrożonych stropów - nadproża – rozebranie; Wykucie otworów w ścianach z cegieł o grubości ponad 1/2 ceg. na zaprawie cementowej dla otworów drzwiowych i okiennych ( pomieszczenie kuchni do korytarza ); Wykonanie przesklepień otworów w ścianach z cegieł z wykuciem bruzd dla belek; Wykonanie przesklepień otworów w ścianach z cegieł - dostarczenie i obsadzenie belek stalowych do I NP 180 mm; Umocowanie siatki 'Rabitza' na stopkach belek; Wypełnienie oczek siatki cięto-ciągnionej na ścianach i stropach zaprawą cementową; Okładanie (szpałdowanie) belek żelbetowych lub stalowych cegłami grubości 1/4 ceg.; Wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III z zaprawy cem. - wap. na ościeżach z cegły, pustaków ceramicznych, betonu o szer. do 25 cm.4. RUSZTOWANIE Rusztowania ramowe warszawskie jednokolumnowe wysokości do 6 m - przestawienie kolumny.UWAGA: Przypomina się Wykonawca, że przed przystąpieniem do wykonania drzwi winien wykonać pomiar z natury i na tej podstawie wykonać elementy.  Roboty budowlane będą prowadzone przy czynnym obiekcie. Inwestor po zakończeniu prac będzie oczekiwał na roboty izolacyjne gwarancji systemowej producenta oraz karty odpadu zutylizowanego materiału Po zakończonych robotach budowlanych pomieszczenia objęte remontem należy doprowadzić do stanu powszechnie uważanego za estetyczny, czysty i umożliwiający wykonywanie pracy.Po zakończeniu prac wykonawca jest zobowiązany uporządkować teren budowyi przyległe drogi i place z ziemi wynoszonej na protektorach kół samochodów i innych sprzętów. Złom pozyskany z rozbiórki Wykonawca własnym transportem i na własny koszt przeważy w obecności przedstawiciela Zamawiającego i przewiezie do magazynu SOI w Jarosławiu przy ul. 3 Maja 80 oraz złoży na wskazanym miejscu.5. Wykonanie robót.Wykonawca robót remontowych jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z zawartą umową, przedmiarem robót i warunkami niniejszej specyfikacji.Nadzór nad robotami ze strony Wykonawcy powinna prowadzić osoba posiadająca wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu tego rodzaju robót.Wszyscy pracujący na wysokości pracownicy powinni posiadać aktualne badania wysokościowe.Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności: roboty tynkarskie; roboty malarskie; stolarka drzwiowa; roboty sanitarne; roboty transportowe, roboty wykładziny wewnętrzne, roboty elektryczne.W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez niego lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 6 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:  żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.6. Materiały i urządzenia. Wszystkie wbudowywane materiały i wyroby użyte do robót muszą spełniać warunki określone w odpowiednich normach przedmiotowych oraz posiadać odpowiedni certyfikat zgodności lub aprobatę techniczną dopuszczającą je do stosowania w budownictwie, Przedstawiciel Zamawiającego może kontrolować dostarczane na budowę materiały, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić zabezpieczenie przed uszkodzeniem materiałów i urządzeń znajdujących się na budowie, Gruz Wykonawca zagospodaruje i zutylizuje we własnym zakresie, natomiast materiały uzyskane z demontażu Wykonawca przekaże i dostarczy na wskazane miejsce do magazynu SOI w Jarosławiu przy ul. 3 Maja 80, Wykonawca jako wytwórca odpadów zobowiązany jest do przestrzegania przepisów Ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach.7. Sprzęt i woda.Wykonawca zabezpieczy wodę do celów technologicznych wykonania zamówienia we własnym zakresie oraz zastosuje narzędzia posiadające własne źródło zasilania w energię elektryczną lub zamontuje na swój koszt liczniki wody i energii elektrycznej, oplombowane przez przedstawiciela WOG. Za zużyte media Wykonawca zostanie obciążony fakturami wystawionymi przez Zamawiającego na podstawie wskazań zamontowanych liczników.8. Teren budowy. Budynek objęty robotami znajduje się na terenie kompleksu wojskowego zamkniętego. Poruszanie się po terenie kompleksu wojskowego jest możliwe tylko za zgodą użytkownika, tj. Dowódcy Jednostki Wojskowej. Dojazd do budynku istniejącymi drogami wewnętrznymi o nawierzchni utwardzonej, Plac budowy Zamawiający przekaże Wykonawcy protokolarnie, w trybie i w terminie określonym w umowie o wykonanie robót, Na czas prowadzenia robót Wykonawca dokona odpowiedniego oznakowania placu budowy w uzgodnieniu z użytkownikiem, Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę placu budowy oraz wszystkich materiałów i elementów wyposażenia użytych do realizacji robót od chwili rozpoczęcia do zakończenia i ostatecznego odbioru robót, Wykonawca jest odpowiedzialny za ochronę istniejących instalacji i urządzeń znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy, Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy dla swoich potrzeb na czas wykonywania robót kontener socjalny i magazynowy oraz toaletę przenośną typu TOY-TOY – miejsce ustawienia zostanie ustalone przy przekazaniu placu budowy, Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie dostawę wody na okres budowy lub za zgodą administratora oraz za jego wiedzą zawrze umowę na korzystanie ze źródła wody należącego do właściciela budynku.Zakres usługi obejmujący prace elektryczne Wymagania zawarte w niniejszym opisie dotyczą całości prac związanych z w/w zamówieniem i obejmują remont i wymianę opraw oświetleniowych instalacji elektrycznej w wydzielonych pomieszczeniach w budynku nr 50:- kuchnia - zmywalnia naczyń- magazyn przykuchenny- magazyn pieczywaZakres ilościowy robót jest określony w przedmiarze robót. Niniejszy OPZ należy rozpatrywać wspólnie z przedmiarem robót.Zaleca się Oferentowi zapoznanie się z warunkami i stanem faktycznym instalacji i pomieszczeń przed złożeniem oferty. Zakres robót elektrycznych obejmuje wymianę:• instalacji elektrycznej:• oświetlenia ogólnego; • zasilania urządzeń technologicznych;• zasilana urządzeń ogólnego przeznaczenia; • ochrony od porażeń i połączeń wyrównawczych;• sygnalizacji i sterowania,• rozdzielnic elektrycznych skrzynkowych żeliwnych:• rozdzielni TK-1 na wieloszafkową przyścienną, metalową; • rozdzielni TK-2 na szafkową naścienną, metalową;• rozdzielni sterowniczej W1W2 na kasetę sterowniczą.Demontaż i ponowny montaż: • instalacji detekcji gazów;• naściennej rozdzielnicy do kotów LOZAMET;• naściennej rozdzielnicy do zasilania lady podawczej.UWAGA ! Przed przystąpieniem do robót Wykonawca winien zapoznać się szczegółowo z aktualną technologią kuchni, rozmieszczeniem urządzeń kuchennych, sposobem i miejscem ich podłączenia do mediów. Po wykonaniu remontu wymagane jest zachowanie identycznego stanu funkcjonalnego. Nie przewiduje się montażu innych dodatkowych urządzeń oraz przemieszczeń istniejących.Demontaże:W pomieszczeniach kuchni, magazynie przykuchennym, zmywalni naczyń, należy zdemontować wszystkie oprawy oświetleniowe, osprzęt, rozdzielnice, instalację.Ogólne zasady wykonania instalacji elektrycznejInstalację należy wykonać przewodami YDYżo 750 V prowadzonymi: na sufitach i ścianach tynkowanych w technologii w/t odcinki pod glazurą układać w rurach osłonowych instalacyjnych RVS.Wszystkie prace należy wykonywać stosując się do podanych poniżej uwag.Należy skrupulatnie przestrzegać kolorystycznego oznakowania żył przewodowych (również w obrębie rozdzielnic). Przewód zerowy (N) musi posiadać izolacje koloru jasnoniebieskiego, a przewód ochronny (PE) – żółto-zielonego. W żadnym miejscu instalacji przewód zerowy (N) i przewód ochronny (PE) nie mogą być połączone. Wszystkie urządzenia i sprzęt, których konstrukcja wykonana jest z metalu lub zawierają one elementy metalowe, na których w przypadku uszkodzenia może pojawić się napięcie, muszą być obowiązkowo przyłączone do przewodu ochronnego.Dla przewodów i kabli przeznaczonych do ułożenia należy stosować trasy pionowe i poziome. W myśl tego doprowadzenie przewodów do opraw oświetleniowych na stropie należy wykonać pod kątem prostym. Skośnie przeprowadzone kable, przewody i rury nie zostaną odebrane jako prawidłowo wykonane. Wysokość montażu wyłączników, gniazd wtykowych, zestawów przyłączeniowych jak istniejące.Instalacja oświetlenia ogólnego.Jako podstawowy typ opraw oświetleniowych przewidziano oprawy typu LED z możliwością zastosowania świetlówek kompaktowych. Oprawy winny być wyposażone w źródła światła LED (2x23 W) energooszczędne produkcji takich firm jak PHILIPS, OSRAM lub porównywalnej jakości. Oprawy w pomieszczeniu kuchni winny być o stopniu ochronny IP 65, posiadać atest PZH, certyfikat HACCP, klipsy INOX, spełniać wymagania dla pomieszczeń do przechowywania i przygotowywania żywności. Oprawy montowane do sufitu na zwieszakach o długości jak istniejące – ok. 1 m. Obwody opraw należy wyprowadzić do rozdzielni TK-1.Sterowanie oświetleniem: realizowane będzie poprzez styczniki umieszczone w rozdzielni TK-1. Sterowanie stycznikami odbywać się będzie za pośrednictwem wyłączników umieszczonych w pomieszczeniach na ściankach kuchni.Instalacje maja być wykonane przewodami YDY żo 3x1,5 mm2, YDY żo 3x2,5 mm2 .Instalacja gniazd wtyczkowych 230V, zestawów przyłączeniowych 400 V W remontowanych pomieszczeniach przewiduje się montaż gniazd wtyczkowych 230V+Z, stopień ochrony co najmniej IP 44. Instalację należy wykonać przewodami kabelkowymi YDY żo 3x2,5 mm2. Gniazda wtyczkowe zasilane będą z rozdzielnicy TK-1. Każdy obwód ma być zabezpieczony wyłącznikiem nadmiarowo-prądowym 16 A i wyłącznikiem różnicowo-prądowym 30 mA.W miejsce istniejących pojedynczych gniazd siłowych zasilających urządzenia kuchenne należy zainstalować zestawy przyłączeniowe zawierające co najmniej: wyłącznik zestawu, gniazdo 5P 32 A 400V, gniazdo 5P 16A 400V, gniazdo 3P 16A 230V z zabezpieczeniem nadprądowym 16 A. Każdy zestaw przyłączeniowy zasilany będzie przewodem kabelkowym YDY żo 5x4 mm2. Każdy obwód należy zabezpieczyć w rozdzielni TK-1 wyłącznikiem nadmiarowo-prądowym 3P B 35, oraz odpowiednim wyłącznikiem różnicowoprądowym 30 mA. Zastosowany osprzęt przyłączeniowy winien mieć stopień ochrony co najmniej IP 44. Instalacja siłowa obejmuje również wymianę WLZ do istniejącej tablicy zasilającej kotły LOZAMET i istniejącej tablicy zasilającą ladę podawczą. Przedmiotowe WLZ należy wykonać przewodem YDY żo 5x4 mm2 i włączyć do rozdzielni TK-2. Instalacja detekcji gazuIstniejącą instalację detekcji gazu GAZEX obejmującą moduł alarmowy MD-2.Z, detektory gazu i zawór odcinający, należy przed przystąpieniem do remontu w całości zdemontować, a po wykonaniu robót budowlanych ponownie zamontować, oprzewodować urządzenia i uruchomić.Rozdzielnice elektryczneRemont obejmuje demontaż istniejących rozdzielnic i tablic elektrycznych. Istniejące tablice natynkowe zasilające: urządzenia LOZAMET oraz ladę podawczą należy zdemontować w całości, a po wykonaniu robót budowlanych ponownie zamontować.Istniejące rozdzielnice skrzynkowe żeliwne TK-1 – lokalizacja w pomieszczeniu gospodarczym przyległym bezpośrednio do kuchni oraz TK-2 – lokalizacja w pomieszczeniu kuchni - należy w całości zdemontować. W miejsce rozdzielnicy żeliwnej TK-1 należy zamontować nową rozdzielnicę wolnostojącą przyścienną. Do rozdzielnicy należy doprowadzić obwody oświetleniowe, obwody gniazd 230 V, obwody siłowe zestawów przyłączeniowych oraz istniejące obwody nie podlegające wymianie. Rozdzielnica zasilana będzie istniejącym WLZ z rozdzielni głównej RG. W rozdzielnicy TK-1 należy dokonać rozdziału przewodu PEN na przewód N i PE.Konstrukcja mechaniczna rozdzielnicy TK-1Obudowa wolnostojąca, natynkowa szafkowa, zabezpieczona antykorozyjnie, malowana proszkowo, stopień ochrony co najmniej IP55, sugerowane wymiary 1850x1100x350 (w x s x g ) Rozdzielnica TK-1 winna zawierać wyposażenie w aparaturę:Wyłącznik kompaktowy 125 A, z dźwignią wyposażoną na zewnątrz – 1 szt.Rozłącznik bezpiecznikowy 3P NH 0, - 3 szt.Wyłącznik nadmiarowo-prądowy 3P B 35 – 20 szt.Wyłącznik nadmiarowo-prądowy 1P B16 – 30 szt.Wyłącznik różnicowo-prądowy 4P 40A, 30 mA – 20 szt.Wyłącznik różnicowo-prądowy 2P 40 A, 30 mA, - 20 szt.Stycznik 1 P 16A -10 szt.Wyłącznik nadmiarowo-prądowy 1P B 6A – 10 szt.Wyłącznik nadmiarowo-prądowy 1P B10A – 20 szt.Sygnalizator świetlny obecności napięcia LED – 3 szt.Zakres robót z zakresu robót wodno – kanalizacyjnych :INSTALACJA WODOCIĄGOWA1. ROBOTY DEMONTAŻOWE Wykucie bruzd poziomych 1/2x1 ceg. w ścianach z cegieł na zaprawie cementowej; Demontaż baterii umywalkowej i zmywakowej; Demontaż zmywaka kuchennego; Demontaż rurociągu stalowego ocynkowanego o śr. 15-20 mm; Demontaż rurociągu stalowego ocynkowanego o śr. 25-32 mm.2. ROBOTY MONTAŻOWE Rurociągi stalowe ocynkowane o śr. nominalnej 20 mm o połączeniach gwintowanych, na ścianach w budynkach mieszkalnych; Rurociągi stalowe ocynkowane o śr. nominalnej 25 mm o połączeniach gwintowanych, na ścianach w budynkach mieszkalnych; Zakorkowanie podejścia korkami stalowymi ocynkowanymi o śr. 25-32 mm; Dodatki za podejścia dopływowe w rurociągach stalowych do zaworów czerpalnych, baterii, mieszaczy, hydrantów itp. o połączeniu sztywnym o śr. nominalnej 25 mm; Izolacja rurociągów śr. 12-22 mm otulinami Thermaflex FRZ - jednowarstwowymi gr. 6 mm; Izolacja rurociągów śr. 28-35 mm otulinami Thermaflex FRZ - jednowarstwowymi gr. 6 mm; Zamurowanie bruzd poziomych o przekroju 1/2x1 ceg. w ścianach z cegieł 'na pełno'; Wymiana zaworu przelotowego i zwrotnego, wodociągowego o śr. nominalnej 15 mm; Wymiana zaworu przelotowego i zwrotnego, wodociągowego o śr. nominalnej 20 mm; Montaż umywalek pojedynczych porcelanowych z syfonem gruszkowym; Próba szczelności instalacji wodociągowych z rur z tworzyw sztucznych - dodatek w budynkach mieszkalnych (rurociąg o śr. do 63 mm); Płukanie instalacji wodociągowej w budynkach niemieszkalnych.INSTALACJA KANALIZACYJNA Wymiana odcinka rury z PCW o śr. 110 mm z uszczelnieniem pierścieniami gumowymi; Wymiana odcinka rury z PCW o śr. 75 mm z uszczelnieniem pierścieniami gumowymi; Syfony pojedyncze z tworzywa sztucznego o śr. 50 mm.UWAGA: Przypomina się Wykonawca, że przed przystąpieniem do wykonania drzwi winien wykonać pomiar z natury i na tej podstawie wykonać elementy Roboty budowlane będą prowadzone przy czynnym obiekcie. Inwestor po zakończeniu prac będzie oczekiwał na roboty izolacyjne gwarancji systemowej producenta oraz karty odpadu zutylizowanego materiału Po zakończonych robotach budowlanych pomieszczenia objęte remontem należy doprowadzić do stanu powszechnie uważanego za estetyczny, czysty i umożliwiający wykonywanie pracy.Po zakończeniu prac wykonawca jest zobowiązany uporządkować teren budowyi przyległe drogi i place z ziemi wynoszonej na protektorach kół samochodów i innych sprzętów. Złom pozyskany z rozbiórki Wykonawca własnym transportem i na własny koszt przeważy w obecności przedstawiciela Zamawiającego i przewiezie do magazynu SOI w Jarosławiu przy ul. 3 Maja 80 oraz złoży na wskazanym miejscu.3. Wykonanie robót.Wykonawca robót remontowych jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z zawartą umową, przedmiarem robót i warunkami niniejszej specyfikacji. Nadzór nad robotami ze strony Wykonawcy powinna prowadzić osoba posiadająca wiedzę i doświadczenie w wykonywaniu tego rodzaju robót.Wszyscy pracujący na wysokości pracownicy powinni posiadać aktualne badania wysokościowe. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności: roboty sanitarne.W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez niego lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 6 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:  żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.4. Materiały i urządzenia. Wszystkie wbudowywane materiały i wyroby użyte do robót muszą spełniać warunki określone w odpowiednich normach przedmiotowych oraz posiadać odpowiedni certyfikat zgodności lub aprobatę techniczną dopuszczającą je do stosowania w budownictwie, Przedstawiciel Zamawiającego może kontrolować dostarczane na budowę materiały, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić zabezpieczenie przed uszkodzeniem materiałów i urządzeń znajdujących się na budowie, Gruz Wykonawca zagospodaruje i zutylizuje we własnym zakresie, natomiast materiały uzyskane z demontażu Wykonawca przekaże i dostarczy na wskazane miejsce do magazynu SOI w Jarosławiu przy ul. 3 Maja 80, Wykonawca jako wytwórca odpadów zobowiązany jest do przestrzegania przepisów Ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach.UWAGA I: Całą dokumentację należy rozpatrywać łącznie (branża budowlana, sanitarna i elektryczna – rysunki i opis). Wszelkie informacje zawierają przedmiary zamieszczone na stronie internetowej, na podstawie których można dokonać wyceny robót budowlanych poszczególnych branż. Rysunki zastrzeżone dostępne dla uprawnionych osób po podpisaniu umowy. Przypomina się Wykonawca, że przed przystąpieniem do prac budowlanych winien wykonać pomiar z natury i na tej podstawie wykonać elementy.  Roboty budowlane będą prowadzone przy czynnym obiekcie. Inwestor po zakończeniu prac będzie oczekiwał na roboty izolacyjne gwarancji systemowej producenta oraz karty odpadu zutylizowanej papy. Po zakończonych robotach budowlanych pomieszczenia objęte remontem należy doprowadzić do stanu powszechnie uważanego za estetyczny, czysty i umożliwiający wykonywanie pracy.UWAGA II: Po zakończeniu prac wykonawca jest zobowiązany uporządkować teren budowyi przyległe drogi i place z ziemi wynoszonej na protektorach kół samochodów i innych sprzętów.  Złom pozyskany z rozbiórki Wykonawca własnym transportem i na własny koszt przeważy w obecności przedstawiciela Zamawiającego i przewiezie do magazynu SOI w Żurawicy przy ul. Wojska Polskiego oraz złoży na wskazanym miejscu.3. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę:1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób bezpośrednio wykonujących roboty budowlane objęte przedmiotem umowy przez cały okres ich trwania, z wyłączeniem kierownika budowy (robót).2) Zamawiający wymaga, aby osoby, o których mowa w ust. 3 pkt. 1 niniejszego rozdziału posiadały odpowiednie kwalifikacje oraz aktualne badania lekarskie i szkolenie BHP.3) W trakcie realizacji umowy Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez niego lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wskazanych w ust. 3 pkt. 1. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,

II.5) Główny kod CPV: 45453000-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie dotyczy
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-10-16

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Rozpoczęcie robót objętych umową przez Wykonawcę – po podpisaniu umowy i przekazaniu placu budowy, jednak nie później niż 21 dni od daty przekazania placu budowy. Rozpoczęcie robót objętych umową w ramach II etapu nastąpi w terminie 21 od daty przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego powiadomienia o potwierdzeniu przydzielenia limitu finansowego na rok 2020. 2.Zamawiający przekaże Wykonawcy plac budowy w ciągu 10 dni od daty zawarcia umowy.3.Zakończenie całości robót budowlanych, stanowiących przedmiot umowy do 16 października 2020 r.4.Termin wykonania całego przedmiotu umowy ustala się następująco: zakończenie realizacji umowy do dnia 30 października 2020 r.5.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminów realizacji umowy, jak również jej zakresu rzeczowego i finansowego w przypadku wstrzymania, zmniejszenia, zwiększenia lub braku środków budżetowych.Zamawiający akceptował będzie ustrukturyzowane faktury elektroniczne przy użyciu Platformy Elektronicznego Fakturowania na konto Zamawiającego, identyfikowane poprzez wpisanie numeru NIP Zamawiającego.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: :Zamawiający nie stawia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 3)Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone poniżej przez Zamawiającego dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie posiadanego doświadczenia. Warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawcy ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania Ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali w sposób należyty, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli:- co najmniej 2 roboty ogólnobudowlane o wartości minimum 200.000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych brutto) każda.UWAGA: Nie dopuszcza się sumowania wartości robót budowlanych zrealizowanych w ramach kilku umów w celu uzyskania progu wartościowego wyznaczonego przez Zamawiającego.4) Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone poniżej przez Zamawiającego dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie posiadanego potencjału osobowego skierowanego do realizacji zamówienia w charakterze kierowników robót branżowych. Warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawcy ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia wykażą, że dysponują lub będą dysponować i skierują do realizacji przedmiotowego zamówienia: a) co najmniej 1 osobę, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w charakterze kierownika budowy/robót w branży ogólnobudowlanej, posiadającą uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, lub zamierzającymi świadczyć usługi transgraniczne w rozumieniu przepisów tej ustawy oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów w specjalności konstrukcyjno-budowlanej orazb) co najmniej 1 osobę, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w charakterze kierownika robót w branży sanitarnej, posiadającą uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, lub zamierzającymi świadczyć usługi transgraniczne w rozumieniu przepisów tej ustawy oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych orazc) co najmniej 1 osobę, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w charakterze kierownika robót w branży elektrycznej, posiadającą uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej, lub zamierzającymi świadczyć usługi transgraniczne w rozumieniu przepisów tej ustawy oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.UWAGA: Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji kierownika robót w poszczególnych branżach. Tzn. warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże, że np. dysponuje 1 osobą, która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie każdej z ww. specjalności.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: nie dotyczy
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-22 oraz 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4 i 8 ustawy Pzp Zamawiający wymaga złożenia wraz z Ofertą oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. UWAGA: W przypadku Oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), wymóg złożenia oświadczenia, o którym mowa w ust. 1 dotyczy każdego partnera konsorcjum/ wspólnika spółki cywilnej. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu – samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego – oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (Załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA I: Jeżeli Wykonawca nie należy do jakiejkolwiek grupy kapitałowej, może już na etapie składania Ofert (wraz z Ofertą) złożyć stosowną informację w tym zakresie (Oświadczenie – patrz Załącznik nr 4 do SIWZ) – w takim przypadku wymóg złożenia w terminie 3 dni oświadczenia dotyczącego przynależności do grupy kapitałowej dezaktualizuje się. UWAGA II: W przypadku Oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), wymóg złożenia oświadczenia, o którym mowa w ust. 2 dotyczy każdego partnera konsorcjum/ wspólnika spółki cywilnej. 3. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego Oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; UWAGA I: W przypadku Oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), wymóg złożenia dokumentów, o którym mowa w ust. 3 pkt 1 dotyczy każdego partnera konsorcjum/ wspólnika spółki cywilnej. UWAGA II: Zgodnie z informacją zamieszczoną na stronie internetowej Urzędu Zamówień Publicznych(https://www.uzp.gov.pl/baza-wiedzy/interpretacja-przepisow/pytania-i-odpowiedzi-dotyczace-nowelizacji-ustawy-prawo-zamowien-publicznych/kwalifikacja-podmiotowa-wykonawcow): „Zgodnie z treścią art. 26 ust. 6 ustawy Pzp, wykonawca, biorący udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz braku podstaw do wykluczenia, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). […] Możliwość pozyskania bezpłatnych dokumentów w postaci elektronicznej, na potrzeby postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w polskim porządku prawnym, dotyczy informacji z Krajowego Rejestru Sądowego (art. 4 ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. - o Krajowym Rejestrze Sądowym (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 687) oraz informacji z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (art. 38 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. – o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2015 r, poz. 584 ze zm.). Zgodnie z § 10 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) wykonawca powinien wskazać zamawiającemu na ogólnie dostępne, i elektronicznie prowadzone bazy z których zamawiający bezpłatnie może pozyskać określone dokumenty potwierdzające sytuację podmiotową wykonawcy. Powyższe w szczególności dotyczy wykonawców zagranicznych”. 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp; UWAGA: W przypadku Oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), wymóg złożenia dokumentów, o którym mowa w ust. 3 pkt 2 dotyczy każdego partnera konsorcjum/ wspólnika spółki cywilnej. 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp; UWAGA: W przypadku Oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), wymóg złożenia dokumentów, o którym mowa w ust. 3 pkt 3 dotyczy każdego partnera konsorcjum/ wspólnika spółki cywilnej. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt 1-3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Dokumenty, o których mowa w ust. 4 pkt 1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokumenty, o których mowa w ust. 4 pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, że wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W celu wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający wymaga złożenia wraz z Ofertą oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. UWAGA: W przypadku Oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), wymóg złożenia oświadczenia, o którym mowa w ust. 1 dotyczy każdego partnera konsorcjum/ wspólnika spółki cywilnej, w takim zakresie, w jakim wykazuje on spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 2. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego Oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie następujących, aktualnych na dzień złożenia, dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania Ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wzór Wykazu stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. UWAGA: W przypadku Oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), wystarczającym jest, aby dokumenty, o którym mowa w ust. 2 pkt 1 złożone zostały przez jednego z partnera konsorcjum/ wspólnika spółki cywilnej. 2) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór Wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. UWAGA: W przypadku Oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), wystarczającym jest, aby dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2 złożone zostały przez jednego z partnera konsorcjum/ wspólnika spółki cywilnej. 3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do niniejszego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W związku z powyższym Wykonawca, który powołuje się na zasoby podmiotu trzeciego musi wziąć pod uwagę, że podmioty te muszą brać udział w wykonywaniu zamówienia w charakterze Podwykonawcy. Powyższe wykonawca powinien uwzględnić zarówno w stosownych oświadczeniach (Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ) jak i w treści Oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ pkt 9) w zakresie dotyczących Podwykonawców. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór takiego zobowiązania stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej – zobowiązanie, o którym mowa powyżej należy złożyć wraz z Ofertą.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Formularz ofertowy, dowód wniesienia wadium, ew. pełnomocnictwo w oryginale lub jako kopia notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na pełny okres związania Ofertą na kwotę/wartość: 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100);2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3) gwarancjach bankowych;4) gwarancjach ubezpieczeniowych;5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego prowadzony przez Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Rzeszowie nr 30 1010 1528 0018 9213 9120 2000 – z adnotacją „wadium w postępowaniu nr ZP/43/2020, NIP [Wykonawcy].4. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się termin wpływu pieniędzy na rachunek Zamawiającego. Przelew powinien więc być dokonany w takim terminie, aby Zamawiający mógł uzyskać potwierdzenie z banku, w którym posiada rachunek, że do upływu terminu składania Ofert (tj. do dnia 29.05.2019 r. do godz. 10:30) kwota wadium wpłynęła na rachunek bankowy Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu do Oferty należy dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
nie dotyczy

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:
nie dotyczy

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
nie dotyczy
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w umowie w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1-1b, 1d i 1e ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje również możliwość zmiany kwoty wynagrodzenia brutto przypadku zmiany stawki podatku VAT, stanowiącego podstawę wyliczenia wysokości tego wynagrodzenia. Pozostałe warunki dokonywania zmian przyszłej umowy w zakresie nieuregulowanym powyżej określone zostały w postanowieniach Projektu umowy (Załącznik nr 8 do SIWZ).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-29, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
nie dotyczy
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usługę ułożenia kostki brukowej i krawężników wokół grobowca - Rzeszów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania25-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usługę ułożenia kostki brukowej i krawężników wokół grobowca. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI