Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
˜Wykonywanie remontu trzech lokali (pustostanów) będących w zasobie MZBM w Kaliszu, w podziale na trzy części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ˜Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Kaliszu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: ˜REGON 250523916
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ˜Dobrzecka 18
1.5.2.) Miejscowość: ˜Kalisz
1.5.3.) Kod pocztowy: ˜62-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: ˜62 5985537
1.5.8.) Numer faksu: ˜62 5985501
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ˜zamowieniapubliczne@mzbm.kalisz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ˜www.mzbm.kalisz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
˜Wykonywanie remontu trzech lokali (pustostanów) będących w zasobie MZBM w Kaliszu, w podziale na trzy części.
2.4.) Identyfikator postępowania: ˜ocds-148610-2358e5b2-ccfe-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082336
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: ˜2021/BZP 00003540/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Wykonywanie remontów lokali mieszkalnych (pustostanów) administrowanych przez MZBM w Kaliszu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
˜www.mzbm.kalisz.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ˜https://mzbm-kalisz.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ˜Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały na stronie https://oneplace.marketplanet.pl
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: ˜https://oneplace.marketplanet.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Tak
3.9.) Sposób dostępu do narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych: ˜Komunikacja między Zamawiającyma Wykonawcami, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów luboświadczeń odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwemPlatformy zakupowej dostępnej pod adresem https://mzbm-kalisz.ezamawiajacy.pl,
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ˜W związku z przetwarzaniem danych osobowych osób fizycznych składających w imieniu wykonawcy ofertę, pełnomocników, osób reprezentującychwykonawcę oraz osób prowadzących postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, realizując obowiązek o którym mowa w art. 13 RODO informujemy:1. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych orazZamawiającego przygotowujący i przeprowadzający postępowanie – MZBM w Kaliszu.3. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 4. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 5. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego. 7. Posiada Pan/Pani prawo dostępu do danych osobowych,sprostowania danych, żądania ograniczenia przetwarzania danych, wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 8. Nie przysługuje Panu/Pani w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych, prawo do przenoszenia danych osobowych, prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ˜ZP.271.02.4.2021.PST
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 90963,89 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜1. Wykonywanie remontu lokalu nr 14 w budynku przy ul. Bolesława Prusa 19 .2. Zakres prac obejmuje między innymi:1) roboty tynkarsko-malarskie;2) wymianę stolarki drzwiowej;3) wymianę stolarki okiennej;4) odnowienie podłóg;5) roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne - wszystkie lokale objęte zamówieniem; 6) roboty instalacyjne gazowej;7) roboty instalacyjne elektryczne - wszystkie lokale objęte zamówieniem; 8) wywóz i utylizację materiałów z remontu, uprzątnięcie terenu prac wszystkie lokale objęte zamówieniem;9) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania.
4.2.5.) Wartość części: 37675,83 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie się kierował następującymi kryteriamioceny ofert i ich znaczeniem (wagami):1) Cena (cena brutto z Formularza oferty) – waga 60 pkt,2) Okres gwarancji jakości i rozszerzonej rękojmi za wady - waga 20 pkt,3) Wysokość kar umownych - waga 20 pkt,
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Okres gwarancji jakości i rozszerzonej rękojmi za wady
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Wysokość kar umownych
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
˜Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie się kierował następującymi kryteriamioceny ofert i ich znaczeniem (wagami):1) Cena (cena brutto z Formularza oferty) – waga 60 pkt,2) Okres gwarancji jakości i rozszerzonej rękojmi za wady - waga 20 pkt,3) Wysokość kar umownych - waga 20 pkt,4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜1. Wykonywanie remontu lokalu nr 6 w budynku przy ul. Polnej 34-36 .2. Zakres prac obejmuje między innymi:1) roboty tynkarsko-malarskie;2) wymianę stolarki okiennej;4) odnowienie podłóg;5) roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne; 6) roboty instalacyjne gazowej;7) roboty instalacyjne elektryczne; 8) wywóz i utylizację materiałów z remontu, uprzątnięcie terenu prac .
4.2.5.) Wartość części: 25704,27 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442100-8 - Roboty malarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie się kierował następującymi kryteriamioceny ofert i ich znaczeniem (wagami):1) Cena (cena brutto z Formularza oferty) – waga 60 pkt,2) Okres gwarancji jakości i rozszerzonej rękojmi za wady - waga 20 pkt,3) Wysokość kar umownych - waga 20 pkt,
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Okres gwarancji jakości i rozszerzonej rękojmi za wady
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Wysokość kar umownych
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
˜Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie się kierował następującymi kryteriamioceny ofert i ich znaczeniem (wagami):1) Cena (cena brutto z Formularza oferty) – waga 60 pkt,2) Okres gwarancji jakości i rozszerzonej rękojmi za wady - waga 20 pkt,3) Wysokość kar umownych - waga 20 pkt,4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
˜1. Wykonywanie remontu lokalu nr 6 w budynku przy ul. Handlowej 26 .2. Zakres prac obejmuje między innymi:1) roboty tynkarsko-malarskie;2) odnowienie podłóg;3) wymianę stolarki okiennej;4) roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne;5) roboty instalacyjne gazowej;6) roboty instalacyjne elektryczne;7) wywóz i utylizację materiałów z remontu, uprzątnięcie terenu prac.
4.2.5.) Wartość części: 27583,79 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: ˜40 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: ˜Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie się kierował następującymi kryteriamioceny ofert i ich znaczeniem (wagami):1) Cena (cena brutto z Formularza oferty) – waga 60 pkt,2) Okres gwarancji jakości i rozszerzonej rękojmi za wady - waga 20 pkt,3) Wysokość kar umownych - waga 20 pkt,
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Okres gwarancji jakości i rozszerzonej rękojmi za wady
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: ˜Wysokość kar umownych
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.8.) Sposób oceny ofert:
˜Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie się kierował następującymi kryteriamioceny ofert i ich znaczeniem (wagami):1) Cena (cena brutto z Formularza oferty) – waga 60 pkt,2) Okres gwarancji jakości i rozszerzonej rękojmi za wady - waga 20 pkt,3) Wysokość kar umownych - waga 20 pkt,4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10