Wykonanie wiatrołapu, podział sali konferencyjnej w budynku A, zadaszenia, wyjścia...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie wiatrołapu, podział sali konferencyjnej w budynku A, zadaszenia, wyjścia z zadaszeniem w budynku B oraz wymiana instalacji elektrycznej i oświetleniowej w części przyziemia w budynku B
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZakopane
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
  • Termin składania wniosków2021-11-03
  • ZamawiającySąd Rejonowy w Zakopanem
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-18
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00235198
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie wiatrołapu, podział sali konferencyjnej w budynku A, zadaszenia, wyjścia z zadaszeniem w budynku B oraz wymiana instalacji elektrycznej i oświetleniowej w części przyziemia w budynku B

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Zakopanem

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000571582

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gimnazjalna 13

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 18-20-24-654

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: srzakopane@zakopane.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zakopane.sr.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie wiatrołapu, podział sali konferencyjnej w budynku A, zadaszenia, wyjścia z zadaszeniem w budynku B oraz wymiana instalacji elektrycznej i oświetleniowej w części przyziemia w budynku B

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f3c7a10-2ffa-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00235198

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016888/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Wykonanie wiatrołapu, podział sali konferencyjnej w budynku A, zadaszenia, wyjścia z zadaszeniem w budynku B oraz wymiana instalacji elektrycznej i oświetleniowej w części przyziemia w budynku B.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.ms.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.ms.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Porozumiewanie się zamawiającego z wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej zapewnionych przez system zapewniający obsługę procesu udzielania zamówień za
pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, zwany dalej „Portalem” dostępny pod adresem:
https://ezamowienia.ms.gov.pl . Zamawiający wymaga złożenia oferty w formie elektronicznej, tj.
postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, wystawionym przez
dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne -
podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016
r. – o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r. poz. 1173 ze
zm.) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, za pomocą
Portalu. Pozostałe informacje zostały określone w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział XXXI SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: A-2601-3/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres prac obejmuje wykonanie wiatrołapu wejściowego w pawilonie A dla pracowników do budynku sądowego.
Zakres prac, który należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót oraz załączonym rysunkiem obejmuje m.in.:
• wymurowanie ścian zewnętrznych,
• ocieplenie ścian,
• montaż drzwi zewnętrznych aluminiowych dwuskrzydłowych,
• tynki zewnętrzne i wewnętrzne,
• malowanie wewnętrzne,
• montaż grzejnika elektrycznego,
• montaż dodatkowej lampy sufitowej,
Wykonanie zadaszenia nad wejściem do pawilonu „B”
Zakres prac który należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót oraz załączonym rysunkiem obejmuje m.in.:
• dostawę i montaż zadaszenia ze szkła hartowanego
Wykonanie wyjścia z zadaszeniem bocznego z pawilonu „B”
Zakres prac który należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót oraz załączonym rysunkiem obejmuje m.in.:
• wycięcie części przeszklenia aluminiowego,
• dostawa i montaż drzwi zewnętrznych aluminiowych z naświetlem,
• dostawę i montaż zadaszenia ze szkła hartowanego,
• wykonanie na zewnątrz stopnia z kostki brukowej.
Wykonanie podziału Sali konferencyjnej na I piętrze w pawilonie „A”
Zakres prac który należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót oraz załączonym rysunkiem obejmuje m.in.:
• wykonanie ścianki z płyt g-k z wygłuszeniem wełną mineralną,
• malowanie ścianki oraz pomieszczeń.
Wykonanie wymiany instalacji elektrycznej i oświetleniowej w pomieszczeniach po kuchni, zapleczu i sali konsumpcyjnej w pawilonie „B”
Zakres prac który należy wykonać zgodnie z przedmiarem robót oraz specyfikacją techniczną.
Ilości robót zgodnie z załączonym przedmiarem robót.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45442100-8 - Roboty malarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia wskazanych zamówień
stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 214 ust.
1 pkt 7 ustawy.
Przewidziany zakres wskazanych robót budowlanych stanowi zamówienie, które zostało przewidziane
również w ogłoszeniu o zamówieniu, polega na powtórzenia tego samego rodzaju zamówień i obejmuje
ten sam rodzaj robót budowlanych. Roboty budowlane o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
zostaną zlecone w przypadku zaistnienia takiej konieczności po wykorzystaniu środków na realizację
robót budowlanych z umowy podstawowej.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium wyboru wykonawcy oceniane będzie według następujących zasad:

1. Cena - 60 %
2. Okres rękojmi i gwarancji - 40 %

Kryteria wyboru oferenta oceniane będą według następujących zasad:

1/Kryterium cena.

W kryterium cena (C), w którym zamawiającemu zależy, aby wykonawca przedstawił jak najkorzystniejszy wskaźnik (cena), zostanie zastosowany następujący wzór:

Liczba Cn
zdobytych (C) = ----------- x 100 pkt x waga kryterium 60%
punktów Cb

Gdzie:
Cn – cena najniższa wśród ofert nie odrzuconych
Cb – cena oferty badanej
60 % – procentowe znaczenie kryterium ceny
Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z ofert przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 pkt i wagę kryterium, którą ustalono na 60%.

2/ Kryterium okres rękojmi i gwarancji na roboty budowlane
W kryterium okres rękojmi i gwarancji na roboty budowlane (G), w którym zamawiającemu zależy, aby wykonawca przedstawił jak najkorzystniejszy wskaźnik (okres), zostanie zastosowany następujący wzór:
Liczba Gb
zdobytych (G) = ----------- x 100 pkt x waga kryterium 40%
punktów Gmax
Gdzie:
Gb – okres rękojmi i gwarancji na roboty budowlane oferty badanej wśród ofert nie odrzuconych
Gmax – najdłuższy okres rękojmi i gwarancji na roboty budowlane wskazany przez wykonawcę w latach
40 % – procentowe znaczenie kryterium okresu rękojmi i gwarancji na roboty budowlane
Uwaga:
Minimalny okres rękojmi i gwarancji na roboty budowlane, jaki może wskazać wykonawca wynosi 2 lata.
Maksymalny okres rękojmi i gwarancji na roboty budowlane, jaki może wskazać wykonawca wynosi 5 lat. Jeżeli wykonawca wskaże okres gwarancji na roboty budowlane dłuższy niż 5 lat, zamawiający przyjmie do wyliczeń okres gwarancji na roboty budowlane 5 lat. W przypadku podania okresu gwarancji i rękojmi na roboty budowlane krótszego niż 2 lata zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy jako niezgodną ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
Nie podanie w formularzu ofertowym okresu rękojmi i gwarancji na roboty budowlane również spowoduje odrzucenie oferty.
W ofercie okres rękojmi i gwarancji na roboty budowlane należy podać w latach.
Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach tego kryterium obliczona zostanie przez podzielenie długości okresu rękojmi i gwarancji na roboty budowlane oferty badanej wśród ofert nieodrzuconych przez najdłuższy okres rękojmi i gwarancji na roboty budowlane wskazany przez wykonawcę i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 pkt i wagę kryterium, którą ustalono na 40%.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów liczoną według wzoru:

Liczba zdobytych punktów = C + G
Gdzie:
C - liczba punktów uzyskanych w kryterium cena
G – okres rękojmi i gwarancji

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium okres rękojmi i gwarancji na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym -
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów -
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej -
Zamawiający uzna warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100.000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.

4) zdolności technicznej lub zawodowej

a) Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł oraz wykaże, że przynajmniej najważniejsze dwie z tych robót budowlanych zostały wykonane należycie,

b) warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże dysponowanie przy realizacji niniejszego zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj. osobą/ osobami:
- na stanowisko kierownika robót, posiadającą wykształcenie techniczne i uprawnienia w zakresie kierowania robotami i instalacjami elektrycznymi
w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831)
Dopuszcza się uprawnienia równoważne do powyższych wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. W przypadku obywateli państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej muszą oni spełniać wymogi określone w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z których wynika, że samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1/zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust.1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed terminem składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,
2/zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, zgodnie z art. 109 ust.1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,
3/odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
4/oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej /wypełniony i podpisany załącznik nr 8 do SWZ,
5/oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp. /wypełniony i podpisany załącznik nr 10 do SWZ /,

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot , na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów inne odpowiednie dokumenty/ wypełniony i podpisany załącznik nr 4 do SWZ/,

2/ wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi i robotami instalacyjnymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami /według załącznika nr 6 do SWZ/,
3/dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SWZ,
2) zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia zdolności technicznej i zawodowej.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 1 000,00 zł (jeden tysiąc złotych).

2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).

3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego:
Bank Gospodarstwa Krajowego SA z dopiskiem „Wadium – postępowanie A-2601-3/21”
konto nr 83 1130 1017 0021 1001 1090 0004.

4. Kserokopię wpłaty zaleca się dołączyć do oferty.

5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2–4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.

6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub podpisem osobistym. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

7. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 03 listopada 2021r. do godz. 12:00.
Za skuteczny termin wniesienia wadium w formie pieniężnej, przyjęty za ważny, będzie termin uznania rachunku Zamawiającego w dniu i godzinie składania ofert.

8. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą.

9. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1/ wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia,
2/ wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy.
3/ do oferty wspólnej wykonawcy dołączają pełnomocnictwo.
4/ pełnomocnik pozostaje w kontakcie z zamawiającym w toku postępowania i do niego
zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.
5 oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej wykonawców, powinna spełniać następujące
wymagania:
a) oferta wspólna powinna być sporządzona zgodnie z SWZ
b) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej:
- dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw do
wykluczenia składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu;
- dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, formularz cenowy, dokumenty
podmiotowe i przedmiotowe składa pełnomocnik wykonawców w imieniu wszystkich
wykonawców składających ofertę wspólną;
c) kopie dokumentów dotyczących każdego z wykonawców składających ofertę wspólną muszą
być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do
reprezentowania tych wykonawców

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Oprócz przypadków, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2 - 4 i ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający
na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w
przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy
lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności opisanych w rozdziale XXVI SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-03 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Portalu Smart PZP na stronie: www.ezamowienia.ms.gov.pl do dnia 03 listopada 2021r do godz. 12:00.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-03 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż kortów tenisowych
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje brygad do montażu kortów tenisowych. Inwestycje po posesje publiczne, obiekty sportowe. Możliwość podjęcia pracy od zaraz na terenie całej Polski.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI