Wykonanie usługi naprawy i odtworzenia sprawności cystern paliwowych CD 5 dla 22....

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie usługi naprawy i odtworzenia sprawności cystern paliwowych CD 5 dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMalbork
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-09-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • Zamawiający22 Baza Lotnictwa Taktycznego
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-04
  • Numer ogłoszenia581631-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 581631-N-2020 z dnia 2020-09-04 r.

22 Baza Lotnictwa Taktycznego: Wykonanie usługi naprawy i odtworzenia sprawności cystern paliwowych CD 5 dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 22 Baza Lotnictwa Taktycznego, krajowy numer identyfikacyjny 19247126500000, ul. 17 Marca  20 , 82-200  Malbork, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 261 536 713, 261 536 216,, , e-mail 22blt.przetargi@ron.mil.pl, , faks 261 536 275.
Adres strony internetowej (URL): www.22blot.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Jednostka wojskowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.22blot.wp.mil.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.22blot.wp.mil.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie, pocztą, kurierem, osobiście
Adres:
Kancelaria Jawna, 22 Baza Lotnictwa Taktycznego, ul. 17 Marca 20, 82-200 Malbork

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi naprawy i odtworzenia sprawności cystern paliwowych CD 5 dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku
Numer referencyjny: 22.BLT.SZP.2612.101.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy i odtworzenia sprawności cystern paliwowych CD 5 na podwoziu Star 266 – 2 sztuk Pojazd przekazywany do naprawy powinien być czysty w takim stopniu, aby możliwe było sprawdzenie wizualne stanu podzespołów i zespołów pojazdu. W celu określenia faktycznego stanu technicznego pojazdu, jest on poddawany szczegółowemu przeglądowi przy wykorzystaniu niezbędnych przyrządów i urządzeń diagnostycznych, a także próbom w miejscu i w ruchu. Przeglądu i prób dokonuje się w obecności przedstawiciela strony przekazującej. Podstawowymi dokumentami przy przekazywaniu do naprawy są: - protokół przyjęcia - przekazania,- dokument finansowy, - dowód rejestracyjny,- książka pojazdu mechanicznego,- książka pojazdu specjalnego,- dokumentacja WDT,- inne dokumenty dotyczące nadwozia i podwozia,Przekazanie cysterny do naprawy odbywa się u użytkownika sprzętu ( 49 BL Pruszcz Gdański )Dostarczenie/transport pojazdu do naprawy dokonywane jest na koszt i odpowiedzialność Wykonawcy.Przekazanie cysterny po naprawie odbywać się będzie w siedzibie Wykonawcy.Podczas odbioru technicznego przeprowadzona będzie próba drogowa na odległości minimum 50 km. Za zgodą użytkownika i w obecności jego przedstawiciela próba drogowa może być przeprowadzona podczas przejazdu z zakładu remontowego do miejsca stacjonowania sprzętu. Paliwo lotnicze (F-34 lub JET A1) niezbędne do przeprowadzenia testów i próby węzła dystrybucyjnego zabezpiecza nieodpłatnie Wykonawca. Wykonawca naprawy zobowiązany jest co najmniej 3 dni roboczych wcześniej powiadomić pisemnie JW oraz Zamawiającego o terminie odbioru sprzętu z zakładu po wykonaniu usługi.Cysterna po naprawie powinna spełniać następujące wymagania:- wszystkie zespoły, podzespoły i mechanizmy pojazdu zamontowane w trakcie naprawy powinny być zgodnie z dokumentacją konstrukcyjną, zmontowane tak jak przewidują warunki techniczne producenta;- wszystkie spawane, zgrzewane i nitowane połączenia elementów muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją technologiczną, zapewniające odpowiednią trwałość, funkcjonalność i estetyczny wygląd; - śruby i nakrętki powinny być dokręcone momentami zgodnie z Polską Normą; nakrętki wszystkich połączeń zawieszenia silnika, mocowania kół i resorów, drążków kierowniczych, połączeń wału napędowego, mechanizmu kierowniczego i innych, mających wpływ na bezpieczeństwo jazdy, muszą być odpowiednio zabezpieczone; - wszystkie urządzenia, zespoły i mechanizmy winny włączać się płynnie, bez zacięć i zgrzytów; - przyrządy kontrolno-pomiarowe i sygnalizacyjne powinny zapewniać właściwy i pewny odczyt parametrów oraz sygnalizować włączenie i wyłączenie urządzeń, a wskaźniki pracować bez zacinania się wskazówek; - przewody elastyczne nie mogą ocierać o krawędzie sąsiadujących zespołów i części pojazdu; - połączenia elektryczne poszczególnych urządzeń i osprzętu elektrycznego powinny być zgodne pod względem prawidłowości połączeń, oznaczeń i zgodne ze schematem instalacji elektrycznej; - przewody elektryczne w miejscach połączenia z zaciskami lub końcówkami nie powinny wykazywać zmniejszenia przekroju żył, ułożenie przewodów na częściach pojazdu w miejscach doprowadzeń do zacisków oraz w miejscach przejść przez ścianki powinno być wykonane tak, aby przewody nie były naprężone, lecz posiadały luzy przewidziane w dokumentacji konstrukcyjnej; - otwory w elementach konstrukcyjnych przewidziane dla przejścia przewodów elektrycznych powinny być zabezpieczone przelotkami lub wykonane w postaci przepustów zabezpieczających przewody przed uszkodzeniami; w miejscach styku z innymi elementami samochodu powinny być zabezpieczone przed przetarciem wskutek drgań i wstrząsów oraz przegrzaniem izolacji w pobliżu nagrzanych części pojazdu; - pojazd winien być pomalowany z zewnątrz lakierem khaki RALL 6006 półmat; wewnątrz szafek jasny szary; powłoki lakiernicze powinny być jednolite, bez plam, odprysków, odwarstwień, pęcherzy i przylepionych zanieczyszczeń, odporne na działanie środowiska; lakier nie powinien zanieczyszczać szyb, szkieł, świateł, uszczelek i elementów wykończeniowych; poprawki malowania nie powinny różnić się barwą i odcieniem od całości w stopniu widocznym przy rozproszonym świetle z odległości niemniejszej niż 2 m; nieznaczne zacieki, zanieczyszczenia i powierzchniowe rysy są dopuszczalne tylko w miejscach niewidocznych jak np. spód nadwozia, wewnętrzne części błotników itp. (dopuszcza się różnicę odcieni koloru kabiny i pozostałej części pojazdu); - podwozie, profile zamknięte podwozia i nadwozia, winny być zakonserwowane odpowiednimi środkami antykorozyjnymi; - niedopuszczalne są nierówności powstałe od uszkodzeń mechanicznych;- zamki powinny działać bez zacięć oraz dokładnie wprowadzać i lekko zamykać drzwi przy ich zatrzaskiwaniu, zamknięte drzwi kabiny powinny równo przylegać do otworu drzwiowego; - uszczelnienie drzwi, okien, pedałów i kolumny kierownicy powinno zabezpieczyć wnętrza kabiny przed przedostawaniem się spalin, kurzu i wody; - blokada klamek powinna działać pewnie i bez zacięć; - drzwi kabiny nie powinny otwierać się samoczynnie w czasie ruchu samochodu, zawiasy drzwi powinny być silnie i pewnie przykręcone; - siedzenia powinny być elastyczne i bez nierówności, pokrycia siedzeń powinny być nowe, czyste i nieuszkodzone, siedzenie kierowcy powinno przesuwać się bez zacięć w całym zakresie regulacji; niedopuszczalne jest samoczynne przesuwanie się siedzenia podczas jazdy;WARUNKI WYKONANIA NAPRAWY NADWOZIA AUTOCYSTERNYPrzyjęcie do naprawy Przyjęcie nadwozia cysterny (zbiornika, szafek, urządzeń zewnętrznych rozdzielaczy paliwa-dystrybutorów) następuje po sporządzeniu protokołu zdawczo-odbiorczego stanu technicznego pojazdu (w ramach przyjęcia całego pojazdu). Zbiornik autocysterny Demontaż zbiornika z podwozia pojazdu: - oczyścić i umyć wnętrze zbiornika,- zdemontować połączenie śrubowe zamocowania zbiornika na podwoziu – wymienić śrubę mocującą na nową; - dokonać oględzin stref przylgowych łoża zbiornika i ramy podwozia – podkładkę izolacyjną wymienić na nową;- dokonać oględzin i pomiaru grubości ścianek zbiornika.Demontaż armatury górnego załadunku:- zdemontować właz z armaturą - poddawać oględzinom i kontroli technicznej wymienione elementy; obowiązkowo wymienić uszczelki - elementy zużyte lub uszkodzone regenerować lub wymienić na nowe;-zawór oddechowy przekazać na stanowisko prób i po pozytywnym sprawdzeniu wystawić poświadczenie z badania; w przypadku negatywnego wyniku wymienić zawór na nowy; - zespół listwy pomiarowej po rozebraniu dokonać przeglądu korpusu i dźwigni, uszczelki wymienić na nowe - elementy uszkodzone wymienić na nowe lub regenerować;- zespół zamknięcia pokrywy - uszczelkę wymienić na nową - elementy uszkodzone wymienić na nowe lub regenerować; - pokrywę - uszczelkę wymienić na nową - elementy uszkodzone wymienić na nowe lub regenerować; Węzeł rozdzielacza paliwa:- dokonać demontażu całego węzła dystrybucyjnego (od zaworu dennego) wraz z elementami takimi jak: przepływomierz, pompa paliwa, filtry wstępnego i dokładnego oczyszczania, zawór bezpieczeństwa, zawory kulowe, prostki i kolanka rurociągu; - dokonać wymiany: łączników elastycznych, uszczelek, wkłady filtra wstępnego i dokładnego oczyszczania, przewód nalewczy ɸ38 z pistoletem nalewczym 20mb (nowy wąż musi posiadać badania odbiorcze WDT na ciśnienie robocze 0,6 MPa, instrukcję obsługi – dokumentacja w 2 egz.); - dokonać weryfikacji i naprawy pompy paliwa, przepływomierza, zwijadła, eżektora, zasuwy i zaworów: bezpieczeństwa, dennego i kulowych. Instalacja elektryczna Wiązki i przewody elektryczne. Wszystkie wiązki i przewody elektryczne poddać weryfikacji (przewody posiadające oznaki zniszczenia wymienić na nowe) . Instalacja połączeń masowych. Wszystkie przewody masowe wymienić na nowe.Pomiar rezystancji. Wykonać pomiary rezystancji cysterny i sporządzić protokół pomiaru. Uwaga: do wykonania pomiarów wymagane są uprawnienia SEP. Szafki boczneSzafki boczne lewe i prawe naprawiać lub wymieniać na nowe (przy istotnych uszkodzeniach).Oznakowanie. Po malowaniu zasadniczym wykonać oznakowania cysterny zgodnie z wymaganiami zawartymi w obowiązującej Umowie europejskiej ADR . Napisy i znaki wykonać kalkomanią lub natryskiem wg szablonów. Tabliczki informacyjne, instrukcje obsługi winny być czytelne. W przypadku uszkodzeń wymienić je na nowe.Układ zasilaniaPompa wtryskowa i wtryskiwacze podlegają sprawdzeniu na stanowisku probierczym. W przypadku stwierdzenia niesprawności pompę i wtryskiwacze podlegają regeneracji.Wały napędowe Wymontowany wał napędowy poddać weryfikacji. W przypadku stwierdzenia: zużycia łożysk przegubu krzyżakowego z łożyskami - wymiana przegubu na nowy, - zużycia połączenia wielowypustowego - regeneracja, Układ kierowniczySprawdzenie końcówek drążka luz końcówki - wymiana końcówki na nowąWykonanie pełnych badań WDT po naprawie Wykonanie przeglądu technicznego pojazdu po naprawie

II.5) Główny kod CPV: 50000000-0
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-11

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej wydane przez Wojskowy Dozór Techniczny (WDT) do naprawy:a. zbiorników do przewozu materiałów ciekłych zapalnych
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie a w szczególności wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, minimum 1 (jedną) usługę o wartości brutto co najmniej 300.000,00 zł, odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. naprawa i odtworzenie sprawności co najmniej 1 sztuki cysterny paliwowej CD 5 lub/i CD 7,5.W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, wartość wykonanej usługi do dnia wydania poświadczenia należytego wykonania, musi być wystarczająca do wykazania spełniania warunku udziału.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
a) kopia certyfikatu ISO 9001,b) kopia certyfikatu AQAP 2131,c) kopia certyfikatu potwierdzającego jakość spawania według PN-EN ISO 3834:2:2007,
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ).b) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie),c) Dokument potwierdzający wniesienie wadium,d) Zobowiązanie podmiotu trzeciego – jeżeli dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości: 4.000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące 00/100)

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin udzielonej gwarancji i rękojmi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w sposób i na warunkach określonych w projekcie umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-14, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie kompletu robót budowlanych - Łeba
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania29-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie kompletu robót budowlanych obejmujących: prace związane z powiększeniem obecnej sali restauracyjnej o powierzchnię nieczynnej kotłowni węglowej prace związane z remontem sali restauracyjnej przygotowanie podłoża pod pergolę w celu dostosowania lokalu usługowego do prowadzenia działalności gastronomicznej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI