IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 900,00 zł (Słownie złotych: dziewięćset zł i 00/100). 2. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu – przelew na konto Zamawiającego – Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Lublinie nr 72 1010 1339 0004 6213 9120 0000 (decyduje data wpływu na konto Zamawiającego); - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości) (Dz.U. 2016 poz. 359). 3. Wadium wniesione w jednej z form określonych w pkt 2 (z wyłączeniem formy pieniężnej) należy złożyć w oryginale w Wydziale Finansów Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie przy ul. Narutowicza 73 – pokój nr 147 (w dniach od poniedziałku do piątku w godz. od 7: 30 do 15: 30), natomiast kserokopię przedmiotowego dokumentu należy dołączyć do oferty. 4. Oferta, która będzie zabezpieczona inną niż wymieniona w pkt. 2 formą wadium zostanie uznana przez Zamawiającego za nieważną. 5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna w swej treści powinno określać warunki, których zaistnienie spowoduje powstanie po stronie wystawiającego gwarancję lub poręczenie obowiązku zapłaty. W postępowaniu o zamówienie publiczne warunki te zostały określone przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych tj. art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 pkt 1-3 ustawy. Nie ma wymogu ścisłego cytowania tych przepisów. Określenie warunków może nastąpić poprzez opisanie sytuacji, w których wystawiający gwarancję lub poręczenie będzie zobowiązany do zapłaty lub odesłanie do przepisów prawa te warunki określających, czy też nawet w sposób lakoniczny, poprzez wskazanie, że wystawiający gwarancję lub poręczenie zapłaci na zasadach określonych w ustawie. Niemniej jednak wskazanie warunków musi być na tyle precyzyjne, aby nie budziło wątpliwości beneficjenta gwarancji lub poręczenia, co do możliwości zaspokojenia się z gwarancji lub poręczenia.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena oferty brutto |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w razie: a) odstąpienia od umowy przez Zamawiającego wskutek okoliczności, za które odpowiada Wykonawca, a o których mowa w § 18 ust. 1 lit. b) – m), bądź odstąpienia od umowy przez Wykonawcę z przyczyn leżących po jego stronie w wysokości 20 % sumy wynagrodzenia, o którym mowa w § 13 ust. 1; b) nieterminowego przejęcia placu budowy, w całości lub części stosownie do § 6 ust. 2 lit. b) w wysokości 0,2 % sumy wynagrodzenia określonego w § 13 ust. 1, za każdy dzień zwłoki, nie więcej niż 10% tego wynagrodzenia; c) nieterminowego przygotowania dokumentów wymaganych do zgłoszenia zakończenia robót, w wysokości 0,2% sumy wynagrodzenia, o którym mowa w § 13 ust. 1, za każdy dzień zwłoki, nie więcej niż 5% tego wynagrodzenia; d) nieterminowego wykonania przedmiotu umowy w zakresie terminów określonych w § 4 w wysokości 0,5 % sumy wynagrodzenia, o którym mowa w § 13 ust. 1, za każdy dzień zwłoki, nie więcej niż 15% tego wynagrodzenia; e) nieterminowego usunięcia wad i usterek stwierdzonych przy odbiorach częściowych lub odbiorze końcowym robót budowlanych lub ujawnionych w okresie rękojmi lub gwarancji – w wysokości 0,2% sumy wynagrodzenia, o którym mowa w § 13 ust. 1 za każdy dzień zwłoki, licząc od dnia wyznaczonego na usunięcie wad, nie więcej niż 15% tego wynagrodzenia; f) zaistnienia wad, które nie nadają się do usunięcia i uniemożliwiają dokonanie zgłoszenia zakończenia robót do właściwego organu nadzoru budowlanego – w wysokości 20% sumy wynagrodzenia, którym mowa w § 13 ust. 1; g) zaistnienia wad, które nadają się do usunięcia, a uniemożliwiają dokonanie zgłoszenia zakończenia robót do właściwego organu nadzoru budowlanego lub użytkowanie obiektu zgodnie z przeznaczeniem – w wysokości 15% wartości robót koniecznych do wykonania w celu usunięcia takich wad, h) wystąpienia sytuacji, o której mowa w § 3 ust. 4, w wysokości 0,5% sumy wynagrodzenia, którym mowa w §13 ust. 1, za każdy dzień nieobecności w czasie realizacji robót budowlanych, nie więcej niż 5% tego wynagrodzenia; i) braku zapłaty wynagrodzenia należnego podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy w sytuacji, gdy Zamawiający dokona bezpośredniej płatności na rzecz podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy - w wysokości 5 % sumy wynagrodzenia, o którym mowa w § 13 ust.1; j) zwłoki w zapłacie wymagalnego wynagrodzenia należnego podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy - w wysokości 5% sumy wynagrodzenia, o którym mowa w § 13 ust.1 , za każdy dzień zwłoki; k) nieprzedłożenia do zaakceptowania projektu umowy o podwykonawstwo na roboty budowlane, lub projektu jej zmiany, jak również nieprzedłożenia poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o podwykonawstwo na roboty budowlane, usługi lub dostawy albo jej zmiany - w wysokości 5% sumy wynagrodzenia, o którym mowa w § 13 ust.1; l) braku zmiany, stosownie do § 12 ust. 5, umowy na podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi w zakresie terminu zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy - w wysokości 0,2% sumy wynagrodzenia, o którym mowa w § 13 ust. 1; m) dopuszczenia do wykonywania robót budowlanych objętych przedmiotem Umowy innego podmiotu niż Wykonawca lub zaakceptowany przez Zamawiającego podwykonawca skierowany do ich wykonania zgodnie z zasadami określonymi Umową - w wysokości 0,2 % sumy wynagrodzenia, o którym mowa w § 13 ust. 1; n) nieterminowej dostawy materiałów i urządzeń w wysokości 0,2% wartości zamówienia za każdy dzień zwłoki w stosunku do terminu określonego w § 7 ust. 2, o) nie przedłożenia przez Wykonawcę Zamawiającemu nowego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 0,5 % wynagrodzenia, o którym mowa w § 13 ust. 1 za każdy dzień zwłoki, licząc od dnia przekroczenia terminu określonego w § 17 ust. 12; p) opóźnienia w przedłożeniu Zamawiającemu wykazu osób, o którym mowa w § 2 ust. 5 lit. b) w wysokości 1 % wynagrodzenia, o którym mowa w § 13 ust. 1 za każdy dzień zwłoki, q) nieprzekazania Zamawiającemu informacji o zaistnieniu zmiany w wykazie osób, o którym mowa § 2 ust. 5 lit. b) w wysokości 500 zł za każdy stwierdzony przypadek, r) stwierdzenia niezgodności stanu faktycznego dotyczącego osób wykonujących czynności, o których mowa w § 2 ust. 5 lit. a) z przedłożonym wykazem osób, w wysokości 500 zł za każdy stwierdzony przypadek, 2. Zamawiający ma prawo do potrącenia kar umownych lub innych zobowiązań finansowych Wykonawcy wobec Zamawiającego z faktury przedłożonej do zapłaty przez Wykonawcę oraz z zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 17, po uprzednim powiadomieniu Wykonawcy na piśmie o potrąceniu i jego wysokości. Jeśli kwota uzyskana z faktury przedłożonej do zapłaty przez Wykonawcę oraz z zabezpieczenia należytego wykonania umowy nie zabezpieczy roszczeń Zamawiającego w całości, Zamawiający będzie uprawniony do dochodzenia pozostałej części od Wykonawcy. 3. Jeżeli kara umowna z któregokolwiek tytułu wymienionego w ust. 1 nie pokrywa poniesionej szkody, Zamawiający może dochodzić odszkodowania uzupełniającego, na zasadach ogólnych określonych przepisami Kodeksu cywilnego. 4. Kara umowna z tytułu zwłoki przysługuje za każdy rozpoczęty dzień zwłoki i jest wymagalna od dnia następnego po upływie terminu jej zapłaty. 5. Termin zapłaty kary umownej wynosi 14 dni od dnia skutecznego doręczenia Stronie wezwania do zapłaty. W razie opóźnienia z zapłatą kary umownej Strona uprawniona do otrzymania kary umownej może żądać odsetek ustawowych za każdy dzień opóźnienia. 6. Zapłata kary przez Wykonawcę lub potrącenie przez Zamawiającego kwoty kary z płatności należnej Wykonawcy nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku ukończenia robót lub jakichkolwiek innych obowiązków i zobowiązań wynikających z Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-05-30, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Dla kryterium „okres gwarancji” Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane winien wynosić minimum 3 lata, maksimum 5 lat, licząc od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych. Zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji zostanie wpisany do umowy. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres krótszy niż 3 lata zostanie odrzucona. W przypadku, gdy okres gwarancji będzie dłuższy niż 5 lat, Zamawiający przyjmie do oceny ofert, termin maksymalny wynoszący 5 lat. W przypadku, gdy Wykonawca nie wpisze w wykropkowane miejsca oferowanego okresu gwarancji przyjmuje się, że zaoferował on minimalny okres gwarancji wskazany przez Zamawiającego tj. 3 lata.