IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której zamawiający dokonana wyboru Wykonawcy, będzie dopuszczalna na zasadach wskazanych wart. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w par. 20 ust. 2-6 wzoru umowy z wyłączeniem takich zmian, których wprowadzenie spowodowałoby rozszerzenieprzedmiotu umowy poza zakres przedmiotowy oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, a które to zmiany nie zostały wymienione jako możliwe dowprowadzenia na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych lub nie zostały przewidziane poniżej. 2. Zmiana może obejmować: 1) zmiany wprowadzone przezZamawiającego polegające na wprowadzeniu rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji technicznej, zmiana taka może być spowodowana: a)dostępnością materiałów nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji wykonanego w ramach umowy obiektu lub umożliwiające uzyskanielepszej jakości robót, b) zaprzestania produkcji materiałów, których użycie Zamawiający przewidział przy realizacji przedmiotu umowy, c) zmiany przepisów prawabudowlanego w trakcie realizacji przedmiotu umowy. Szczegółowy zakres robót zamiennych musi być udokumentowany. Wprowadzenie robót zamiennych nie może wpłynąćna kwotę wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 2) ograniczenie zakresu robót, pominięcie jakiejkolwiek części robót, w przypadku zaistnienia okoliczności wynikających ztechnologii lub funkcjonalności przedmiotu umowy lub na skutek sytuacji, które nie były możliwe do przewidzenia w momencie podpisania umowy. 3) zmianę terminukońcowego realizacji niniejszej umowy, gdy jest spowodowana: a) działaniami osób trzecich (np. właściwych instytucji, organów); b) siłą wyższą, c) następstwemokoliczności leżących po stronie Zamawiającego, takich jak: opóźnienia, utrudnienia robót, zawieszenia robót lub inne przeszkody leżące po stronie Zamawiającego. d)potrzebą usunięcia ujawnionych sprzeczności lub wad w Dokumentacji technicznej, z zastrzeżeniem zapisu §4 umowy, o liczbę dni odpowiadającą liczbie dni oczekiwania nausunięcie sprzeczności/wad. e) koniecznością wykonania robót dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, niezbędnych dla prawidłowej realizacji umowy,wpływających na kolejność i termin wykonywania robót – o czas niezbędny do wykonania tych robót, wynikający z odpowiednich norm nakładów pracy dla warunkówprzeciętnych, wydłużony o liczbę dni odpowiadającą liczbie dni, w których front robót został wstrzymany przez Zamawiającego, w związku z koniecznością pozyskaniawymaganych prawem decyzji lub pozwoleń (o ile dotyczy). 4) zmianę zakresu robót planowanych do powierzenia podwykonawcom w uzasadnionych przypadkach,wymuszonych okolicznościami, które nie wynikają z przyczyn zależnych od Wykonawcy, pod warunkiem, że Zamawiający nie zastrzegł w specyfikacji istotnych warunkówzamówienia, że dana część zamówienia nie może być powierzona Podwykonawcom; 5) zmianę postanowienia określonego w §14a wzoru umowy poprzez powierzeniewykonania części robót Podwykonawcy lub wprowadzenie dodatkowego Podwykonawcy, pod warunkiem, że: a) udział Podwykonawcy jest konieczny dla prawidłowej lubterminowej realizacji przedmiotu umowy. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu pisemne uzasadnienie takiej konieczności, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art.25a ust. 1 ustawy i odpisem z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lubewidencji, potwierdzającym brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. b) Wykonawca wskaże dokładną nazwę iadres Podwykonawcy, a także zakres zamówienia, który zamierza mu powierzyć; c) Zamawiający nie zastrzegł, że dana część zamówienia nie może być powierzonaPodwykonawcom; d) zastosowanie będą miały wszystkie zapisy zawarte w niniejszej umowie odnoszące się do Podwykonawców. 5a) zmianę albo rezygnację zpodwykonawcy w przypadku, gdy uprzednio zgłoszony przez Wykonawcę podwykonawca nie wyraża zgody na zawarcie umowy o podwykonawstwo, nie wykonujeobowiązków lub nienależycie wykonuje obowiązki wynikające z umowy o podwykonawstwo, realizuje roboty nieterminowo lub z naruszeniem z zasad sztuki budowlanej. Wprzypadku, gdy podwykonawca wykonał część robót, Wykonawca musi udokumentować, że zapłacił podwykonawcy za wykonane przez niego roboty. 6) zmiany osóbprzewidzianych do realizacji zamówienia przez Zamawiającego lub Wykonawcę, w innych przypadkach aniżeli opisane w umowie, a wymagające podpisania aneksu, wprzypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych między innymi takich jak: śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadałytakie same lub wyższe kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-08-14, godzina:
13:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: