Wykonanie robót budowlanych w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadań inwestycyjnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie robót budowlanych w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadań inwestycyjnych termomodernizacji 5 budynków biurowych w Kamieniu Pomorskim (dwóch), Gryfinie, Kołobrzegu oraz w Szczecinku
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzczecin
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja rządowa terenowa
  • Termin składania wniosków2020-02-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyIzba Administracji Skarbowej w Szczecinie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-02-12
  • Numer ogłoszenia511427-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 511427-N-2020 z dnia 2020-02-12 r.

Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie: Wykonanie robót budowlanych w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadań inwestycyjnych termomodernizacji 5 budynków biurowych w Kamieniu Pomorskim (dwóch), Gryfinie, Kołobrzegu oraz w Szczecinku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020, Oś priorytetowa I Zmniejszenie emisyjności gospodarki, Działanie 1.3 „Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach”, Poddziałania 1.3.1 „Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej”
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie, krajowy numer identyfikacyjny 00102080300000, ul. ul. Roosevelta  1,2 , 70-525  Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 091 48-03-600, 091 48-03-663, , e-mail przetargi.ias.szczecin@mf.gov.pl, , faks 91 48-03-656.
Adres strony internetowej (URL): www.zachodniopomorskie.kas.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.zachodniopomorskie.kas.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.zachodniopomorskie.kas.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie papierowej
Adres:
Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie ul. Roosevelta 1,2, 70-525 Szczecin

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadań inwestycyjnych termomodernizacji 5 budynków biurowych w Kamieniu Pomorskim (dwóch), Gryfinie, Kołobrzegu oraz w Szczecinku
Numer referencyjny: 3201-ILZ.260.6.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
wszystkie 5 części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” zgodnie z opracowanymi Programami Funkcjonalno-Użytkowymi, zadań inwestycyjnych związanych z termomodernizacją budynków biurowych w ramach 5 projektów współfinansowany ze środków UE pn.: 1) „Głęboka modernizacja budynku biurowego w Kamieniu Pomorskim przy ul. Mieszka I 5b ”, 2) „Głęboka modernizacja budynku biurowego w Kamieniu Pomorskim przy ul. Długosza 17 ”, 3) „Głęboka modernizacja budynku biurowego w Gryfinie przy ul. Szczecińskiej 24 ”, 4) „Głęboka modernizacja budynku biurowego w Kołobrzegu przy ul. Armii Krajowej 2 ”, 5) „Głęboka modernizacja budynku biurowego w Szczecinku przy ul. Adama Mickiewicza 13/14”. 2. Przedmiot umowy będzie realizowany na podstawie Programów Funkcjonalno - Użytkowych opracowanych dla poszczególnych lokalizacji przez firmę BENSA Krzysztof Żmudzki z siedzibą w Kielcach, ul. Starodomaszowska 30/48, 25-315 Kielce - zwanych dalej „PFU". 3. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia, mając na uwadze lokalizacje budynków, w których ma być wykonana kompleksowa modernizacja energetyczna, na 5 części: Część nr 1 (Kamień Pomorski 1) – Wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” w budynku w Kamieniu Pomorskim przy ul. Mieszka I 5b; Część nr 2 (Kamień Pomorski 2) – Wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” w budynku w Kamieniu Pomorskim przy ul. Długosza 17; Część nr 3 (Gryfino) – Wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” w budynku w Gryfinie przy ul. Szczecińskiej 24; Część nr 4 (Kołobrzeg) – Wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” w budynku w Kołobrzegu przy ul. Armii Krajowej 2; Część nr 5 (Szczecinek) – Wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” w budynku w Szczecinku przy ul. Adama Mickiewicza 13/14. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części został określony w: 1) programie Funkcjonalno - Użytkowym (PFU)- załącznik nr 1 części nr 1-5 do SIWZ, 2) audycie - ex-ante - opracowaniu pt. „Metodyka sporządzania audytów energetycznych w zakresie głębokiej kompleksowej modernizacji energetycznej budynków finansowanych w ramach POIiŚ 2014-2020 Poddziałanie 1.3.1." - załącznik nr 2 części nr 1-5 do SIWZ, 3) audycie energetycznym - załącznik nr 3 części nr 1-5 do SIWZ, 4) zestawieniu wskaźników do monitorowania postępu rzeczowego projektu - załącznik nr 4 części nr 1-5 do SIWZ oraz 5) zestawienie elementów scalonych – załącznik nr 5 części nr 1-5 do SIWZ, 6) wzorze umowy - załącznik nr 6 części nr 1-5 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45421000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71220000-6
71320000-7
71248000-8
45111300-1
45321000-3
45331100-7
45310000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-11-30
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) Dla potwierdzenia doświadczenia potrzebnego do wykonania zamówienia wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał minimum dwie roboty budowlane, polegającą na remoncie, przebudowie lub budowie obiektu kubaturowego, każda o wartości robót minimum, odpowiednio  dla części 1 (Kamień Pomorski – Mieszka) - 640 000,00 złotych brutto*  dla części 2 (Kamień Pomorski – Długosza) - 320 000,00 złotych brutto*  dla części 3 (Gryfino) - 640 000,00 złotych brutto*  dla części 4 (Kołobrzeg) - 800 000,00 złotych brutto*  dla części 5 (Szczecinek) - 640 000,00 złotych brutto*. W niniejszym postępowaniu pod pojęciem „doświadczenia” należy rozumieć wykonanie, a nie tylko wykazanie wymaganych dwóch kontraktów/umów. Z tych względów nie jest dopuszczalne sumowanie przez wykonawcę, w celu osiągnięcia wymaganego poziomu zdolności zawodowej, dwóch robót budowlanych zrealizowanych przez różne podmioty, nie posiadające wymaganego w niniejszym postępowaniu doświadczenia. Wykonawca/konsorcjant/podwykonawca, który potwierdzi posiadanie doświadczenia w zakresie projektowania albo robót budowlanych musi je zrealizować. Uwaga: *W przypadku, gdy wartość wyrażona jest w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na złote polskie - na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do waluty obcej, określonej w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień zamieszczenia Ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część wystarczające jest wykazanie przez wykonawcę, że wykonał dwie roboty, o wartościach największych z wymaganych dla zadań, na które składa ofertę. 2) Dla potwierdzenia spełniania warunku w zakresie kwalifikacji zawodowych i doświadczenia osób skierowanych do realizacji zamówienia wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami, odpowiednio dla każdej części: 2.1) projektantem branży budowlanej (minimum 1 osoba) posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane oraz minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu w ww. specjalności liczone od daty uzyskania uprawnień budowlanych do projektowania. Wskazana osoba powinna posiadać aktualny wpis do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 2.2) projektantem branży sanitarnej (minimum 1 osoba) posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych i wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane oraz minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu w ww. specjalności liczone od daty uzyskania uprawnień budowlanych do projektowania. Wskazana osoba powinna posiadać aktualny wpis do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 2.3) projektantem branży elektrycznej (minimum 1 osoba) posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane oraz minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu w danej specjalności liczone od daty uzyskania uprawnień budowlanych do projektowania. Wskazana osoba powinna posiadać aktualny wpis do Izby Inżynierów Budownictwa. 2.4) kierownikiem robót budowlanych (minimum 1 osoba)posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane oraz minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe, jako kierownik budowy lub kierownik robót lub inspektor nadzoru w ww. specjalności. Wskazana osoba powinna posiadać aktualny wpis do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 2.5) kierownikiem robót sanitarnych (minimum 1 osoba) posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych i wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane oraz minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe, jako kierownik budowy lub kierownik robót lub inspektor nadzoru w ww. specjalności. Wskazana osoba powinna posiadać aktualny wpis do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 2.6) kierownikiem robót elektrycznych (minimum 1 osoba) posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane oraz minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe, jako kierownik budowy lub kierownik robót lub inspektor nadzoru w ww. specjalności. Wskazana osoba powinna posiadać aktualny wpis do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. UWAGA: Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych, rozumie przez to uprawnienia budowlane, zapewniające prawo do wykonywania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zawodu inżyniera budownictwa, wydane na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (t.jedn. Dz.U. z 2019r. poz.1186) oraz odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.jedn. Dz. U. z 2018r., poz. 2272 ze zm.). Ww. funkcje projektanta branży budowlanej, branży sanitarnej i elektrycznej może pełnić jedna osoba, o ile jej uprawnienia będą obejmowały wymagane specjalności i zakres czynności przewidzianych dla osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie zgodnie z wymogami wynikającymi z prawa budowlanego. Ww. funkcje kierownika robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych może pełnić jedna osoba, o ile jej uprawnienia będą obejmowały wymagane specjalności i zakres czynności przewidzianych dla osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie zgodnie z wymogami wynikającymi z prawa budowlanego. Ww. funkcje projektanta i kierownika robót budowlanych danej branży może pełnić jedna osoba, o ile jej uprawnienia będą obejmowały wymagane specjalności i zakres czynności przewidzianych dla osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie zgodnie z wymogami wynikającymi z prawa budowlanego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenie Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; W przypadku składania oferty przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia powyższe dokumenty składa każdy z wykonawców oddzielnie. Dokumenty, o których mowa wyżej podmiotu udostępniającego zasoby w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, w przypadku korzystania z potencjału podmiotu trzeciego.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały te roboty wykonane - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ. b) dowodów potwierdzających, że roboty budowlane wymienione w ww. wykazie - lit. a), zostały wykonane należycie, w szczególności informacji, że zostały wykonane zgodnie z przepisami praw budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; c) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do SIWZ,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto oferty (PLN) 60,00
Przedłużenie okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane, w tym na wbudowane materiały i wyroby (lata) 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku zmiany: 1) powszechnie obowiązujących przepisów, które będą miały wpływ na realizację zamówienia, 2) zmianie nazwy, adresu firmy, spowodowane zmianą formy organizacyjno-prawnej, przekształceniem lub połączeniem z inną firmą, 3) wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-02-28, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” w budynku w Kamieniu Pomorskim przy ul. Mieszka I 5b
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ, obejmujący w szczególności: 1) przygotowanie niezbędnej dokumentacji projektową zgodnie z obowiązującymi przepisami, wymaganiami PFU wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych warunków, opinii rzeczoznawców, uzgodnień i decyzji administracyjnych niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem wymogów z nich wynikających, w szczególności : 1.1) zlecenie ekspertyzy, opinii eksperta o stwierdzeniu (bądź braku stwierdzenia) obecności siedlisk i gniazd ptaków oraz występowania nietoperzy; 1.2) złożenie do właściwego organu administracyjnego wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę, bądź zgłoszeniu zamiaru przystąpienia do wykonywania robót budowlanych; 2) wykonanie, na podstawie opracowanej przez siebie dokumentacji projektowej, robót budowlanych wskazanych w ust.1, przy czym obowiązkiem Wykonawcy jest osiągnięcie wymaganych wskaźników określonych w załączniku nr 4 części nr 1-5 do SIWZ, 3) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, 4) pełnienie nadzoru autorskiego przy realizacji robót wykonanych na podstawie opracowanej przez siebie dokumentacji projektowej. 6. Modernizacja energetyczna budynków stanowiących przedmiot zamówienia, określonych w ust. 1 , obejmuje wykonanie: 1) dokumentacji projektowej, w skład której wchodzić będzie: 1.1) dokumentacja projektowa, w tym projekty budowlane i wykonawcze w podziale na poszczególne branże (budowlana, sanitarna, elektryczna) - 3 egz. w formie papierowej; 1.2) przedmiar robót budowlanych - 2 egz. w formie papierowej; 1.3) kosztorys sporządzony wg wytycznych podanych w PFU o wartości zgodnej z ofertą Wykonawcy na elementy dotyczące realizacji robót budowlanych (kosztorys ten jest jedynie dokumentem, który będzie wykorzystywany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy oraz ograniczenia zakresu robót) - 2 egz. w formie papierowej; 1.4) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) - 2 egz. w formie papierowej; 1.5) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ - 2 egz. w formie papierowej; 1.6) harmonogram rzeczowo - finansowy na wartość zgodną z ofertą Wykonawcy na elementy dotyczące realizacji robót budowlanych zawierający zestawienie robót budowlanych w porządku chronologicznym, ramy czasowe wykonania poszczególnych etapów i rodzajów robót objętych przedmiotem umowy wraz z szacunkiem przerobu określonego w kwotach brutto i przewidzianych płatności, przy uwzględnieniu wykorzystania do ich realizacji określonych zasobów ludzkich i określonych zasobów materiałowych, zgodnie z którym będzie realizowany przedmiot umowy; 1.7) całość dokumentacji wykonawczej przekazana w formie elektronicznej na płycie CD/DVD - 2 egz. 1.8) dokumentacja powykonawcza- 1 egz.; 1.9) całość dokumentacji powykonawczej przekazana w formie elektronicznej na płycie CD/DVD – 2 egz. 1.10) dokumenty przekazywane i otrzymane z nadzoru budowlanego. 2) robót budowlanych w zakresie: 2.1) Kamień Pomorski, ul. Mieszka I 5b 2.1.1) ocieplenie stropodachu, 2.1.2) ocieplenie ścian zewnętrznych, 2.1.3) wymianę drzwi zewnętrznych, 2.1.4) wymianę okien, 2.1.5) modernizacje instalacji c.o: 2.1.6) wymianę źródła ciepła 2.1.7) modernizacje oświetlenia, wymianę opraw oświetleniowych na energooszczędne LED wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45421000-4, 71220000-6, 71320000-7, 71248000-8, 45111300-1, 45321000-3, 45331100-7, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 689102,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto oferty (PLN) 60,00
Przedłużenie okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane, w tym na wbudowane materiały i wyroby (lata) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” w budynku w Kamieniu Pomorskim przy ul. Długosza 17
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ, obejmujący w szczególności: 1) przygotowanie niezbędnej dokumentacji projektową zgodnie z obowiązującymi przepisami, wymaganiami PFU wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych warunków, opinii rzeczoznawców, uzgodnień i decyzji administracyjnych niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem wymogów z nich wynikających, w szczególności : 1.1) zlecenie ekspertyzy, opinii eksperta o stwierdzeniu (bądź braku stwierdzenia) obecności siedlisk i gniazd ptaków oraz występowania nietoperzy; 1.2) złożenie do właściwego organu administracyjnego wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę, bądź zgłoszeniu zamiaru przystąpienia do wykonywania robót budowlanych; 2) wykonanie, na podstawie opracowanej przez siebie dokumentacji projektowej, robót budowlanych wskazanych w ust.1, przy czym obowiązkiem Wykonawcy jest osiągnięcie wymaganych wskaźników określonych w załączniku nr 4 części nr 1-5 do SIWZ, 3) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, 4) pełnienie nadzoru autorskiego przy realizacji robót wykonanych na podstawie opracowanej przez siebie dokumentacji projektowej. 6. Modernizacja energetyczna budynków stanowiących przedmiot zamówienia, określonych w ust. 1 , obejmuje wykonanie: 1) dokumentacji projektowej, w skład której wchodzić będzie: 1.1) dokumentacja projektowa, w tym projekty budowlane i wykonawcze w podziale na poszczególne branże (budowlana, sanitarna, elektryczna) - 3 egz. w formie papierowej; 1.2) przedmiar robót budowlanych - 2 egz. w formie papierowej; 1.3) kosztorys sporządzony wg wytycznych podanych w PFU o wartości zgodnej z ofertą Wykonawcy na elementy dotyczące realizacji robót budowlanych (kosztorys ten jest jedynie dokumentem, który będzie wykorzystywany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy oraz ograniczenia zakresu robót) - 2 egz. w formie papierowej; 1.4) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) - 2 egz. w formie papierowej; 1.5) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ - 2 egz. w formie papierowej; 1.6) harmonogram rzeczowo - finansowy na wartość zgodną z ofertą Wykonawcy na elementy dotyczące realizacji robót budowlanych zawierający zestawienie robót budowlanych w porządku chronologicznym, ramy czasowe wykonania poszczególnych etapów i rodzajów robót objętych przedmiotem umowy wraz z szacunkiem przerobu określonego w kwotach brutto i przewidzianych płatności, przy uwzględnieniu wykorzystania do ich realizacji określonych zasobów ludzkich i określonych zasobów materiałowych, zgodnie z którym będzie realizowany przedmiot umowy; 1.7) całość dokumentacji wykonawczej przekazana w formie elektronicznej na płycie CD/DVD - 2 egz. 1.8) dokumentacja powykonawcza- 1 egz.; 1.9) całość dokumentacji powykonawczej przekazana w formie elektronicznej na płycie CD/DVD – 2 egz. 1.10) dokumenty przekazywane i otrzymane z nadzoru budowlanego. 2) robót budowlanych w zakresie: 2.2) Kamień Pomorski, ul. Długosza 17 2.2.1) ocieplenie dachu, 2.2.2) ocieplenie ścian zewnętrznych 2.2.3) wymianę drzwi zewnętrznych, 2.2.4) wymianę okien, 2.2.5) modernizacje instalacji c.o. 2.2.6) montaż instalacji fotowoltaicznej (panele monokrystaliczne), 2.2.7) wymianę źródła ciepła 2.2.8) modernizacje oświetlenia – wymianę opraw oświetleniowych na energooszczędne LED wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45421000-4, 71220000-6, 71320000-7, 71248000-8, 45111300-1, 45321000-3, 45331100-7, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 379791,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto oferty (PLN) 60,00
Przedłuzenie okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane, wtym na wbudowane materiały i wyroby (lata) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” w budynku w Gryfinie przy ul. Szczecińskiej 24
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ, obejmujący w szczególności: 1) przygotowanie niezbędnej dokumentacji projektową zgodnie z obowiązującymi przepisami, wymaganiami PFU wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych warunków, opinii rzeczoznawców, uzgodnień i decyzji administracyjnych niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem wymogów z nich wynikających, w szczególności : 1.1) zlecenie ekspertyzy, opinii eksperta o stwierdzeniu (bądź braku stwierdzenia) obecności siedlisk i gniazd ptaków oraz występowania nietoperzy; 1.2) złożenie do właściwego organu administracyjnego wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę, bądź zgłoszeniu zamiaru przystąpienia do wykonywania robót budowlanych; 2) wykonanie, na podstawie opracowanej przez siebie dokumentacji projektowej, robót budowlanych wskazanych w ust.1, przy czym obowiązkiem Wykonawcy jest osiągnięcie wymaganych wskaźników określonych w załączniku nr 4 części nr 1-5 do SIWZ, 3) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, 4) pełnienie nadzoru autorskiego przy realizacji robót wykonanych na podstawie opracowanej przez siebie dokumentacji projektowej. 6. Modernizacja energetyczna budynków stanowiących przedmiot zamówienia, określonych w ust. 1 , obejmuje wykonanie: 1) dokumentacji projektowej, w skład której wchodzić będzie: 1.1) dokumentacja projektowa, w tym projekty budowlane i wykonawcze w podziale na poszczególne branże (budowlana, sanitarna, elektryczna) - 3 egz. w formie papierowej; 1.2) przedmiar robót budowlanych - 2 egz. w formie papierowej; 1.3) kosztorys sporządzony wg wytycznych podanych w PFU o wartości zgodnej z ofertą Wykonawcy na elementy dotyczące realizacji robót budowlanych (kosztorys ten jest jedynie dokumentem, który będzie wykorzystywany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy oraz ograniczenia zakresu robót) - 2 egz. w formie papierowej; 1.4) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) - 2 egz. w formie papierowej; 1.5) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ - 2 egz. w formie papierowej; 1.6) harmonogram rzeczowo - finansowy na wartość zgodną z ofertą Wykonawcy na elementy dotyczące realizacji robót budowlanych zawierający zestawienie robót budowlanych w porządku chronologicznym, ramy czasowe wykonania poszczególnych etapów i rodzajów robót objętych przedmiotem umowy wraz z szacunkiem przerobu określonego w kwotach brutto i przewidzianych płatności, przy uwzględnieniu wykorzystania do ich realizacji określonych zasobów ludzkich i określonych zasobów materiałowych, zgodnie z którym będzie realizowany przedmiot umowy; 1.7) całość dokumentacji wykonawczej przekazana w formie elektronicznej na płycie CD/DVD - 2 egz. 1.8) dokumentacja powykonawcza- 1 egz.; 1.9) całość dokumentacji powykonawczej przekazana w formie elektronicznej na płycie CD/DVD – 2 egz. 1.10) dokumenty przekazywane i otrzymane z nadzoru budowlanego. 2) robót budowlanych w zakresie: 2.3) Gryfino, ul. Szczecińska 24 2.3.1) ocieplenie stropodachu, 2.3.2) ocieplenie ścian zewnętrznych, 2.3.3) wymianę drzwi zewnętrznych, 2.3.4) wymianę okien, 2.3.5) montaż instalacji fotowoltaicznej (panele monokrystaliczne), 2.3.6) modernizacja instalacji c.o., 2.3.7) modernizacja instalacji c.w.u., 2.3.8) modernizacje oświetlenia – wymianę opraw oświetleniowych na energooszczędne LED wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45421000-4, 71220000-6, 71320000-7, 71248000-8, 45111300-1, 45321000-3, 45331100-7, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 841735,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto oferty (PLN) 60,00
Przedłuzenie okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane, w tym na wbudowane materiały i wyroby (lata) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” w budynku w Kołobrzegu przy ul. Armii Krajowej 2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ, obejmujący w szczególności: 1) przygotowanie niezbędnej dokumentacji projektową zgodnie z obowiązującymi przepisami, wymaganiami PFU wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych warunków, opinii rzeczoznawców, uzgodnień i decyzji administracyjnych niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem wymogów z nich wynikających, w szczególności : 1.1) zlecenie ekspertyzy, opinii eksperta o stwierdzeniu (bądź braku stwierdzenia) obecności siedlisk i gniazd ptaków oraz występowania nietoperzy; 1.2) złożenie do właściwego organu administracyjnego wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę, bądź zgłoszeniu zamiaru przystąpienia do wykonywania robót budowlanych; 2) wykonanie, na podstawie opracowanej przez siebie dokumentacji projektowej, robót budowlanych wskazanych w ust.1, przy czym obowiązkiem Wykonawcy jest osiągnięcie wymaganych wskaźników określonych w załączniku nr 4 części nr 1-5 do SIWZ, 3) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, 4) pełnienie nadzoru autorskiego przy realizacji robót wykonanych na podstawie opracowanej przez siebie dokumentacji projektowej. 6. Modernizacja energetyczna budynków stanowiących przedmiot zamówienia, określonych w ust. 1 , obejmuje wykonanie: 1) dokumentacji projektowej, w skład której wchodzić będzie: 1.1) dokumentacja projektowa, w tym projekty budowlane i wykonawcze w podziale na poszczególne branże (budowlana, sanitarna, elektryczna) - 3 egz. w formie papierowej; 1.2) przedmiar robót budowlanych - 2 egz. w formie papierowej; 1.3) kosztorys sporządzony wg wytycznych podanych w PFU o wartości zgodnej z ofertą Wykonawcy na elementy dotyczące realizacji robót budowlanych (kosztorys ten jest jedynie dokumentem, który będzie wykorzystywany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy oraz ograniczenia zakresu robót) - 2 egz. w formie papierowej; 1.4) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) - 2 egz. w formie papierowej; 1.5) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ - 2 egz. w formie papierowej; 1.6) harmonogram rzeczowo - finansowy na wartość zgodną z ofertą Wykonawcy na elementy dotyczące realizacji robót budowlanych zawierający zestawienie robót budowlanych w porządku chronologicznym, ramy czasowe wykonania poszczególnych etapów i rodzajów robót objętych przedmiotem umowy wraz z szacunkiem przerobu określonego w kwotach brutto i przewidzianych płatności, przy uwzględnieniu wykorzystania do ich realizacji określonych zasobów ludzkich i określonych zasobów materiałowych, zgodnie z którym będzie realizowany przedmiot umowy; 1.7) całość dokumentacji wykonawczej przekazana w formie elektronicznej na płycie CD/DVD - 2 egz. 1.8) dokumentacja powykonawcza- 1 egz.; 1.9) całość dokumentacji powykonawczej przekazana w formie elektronicznej na płycie CD/DVD – 2 egz. 1.10) dokumenty przekazywane i otrzymane z nadzoru budowlanego. 2) robót budowlanych w zakresie: 2.4) Kołobrzeg, ul. Armii Krajowej 2 2.4.1) ocieplenie podcienia wejścia głównego, 2.4.2) ocieplenie ścian zewnętrznych, 2.4.3) montaż instalacji fotowoltaicznej (panele monokrystaliczne), 2.4.4) wykonanie przyłącza gazowego, 2.4.5) wykonanie instalacji gazowej, 2.4.6) modernizacje instalacji c.o., 2.4.7) wymianę źródła ciepła, 2.4.8) modernizacje oświetlenia - wymianę opraw oświetleniowych na energooszczędne LED wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45421000-4, 71220000-6, 71320000-7, 71248000-8, 45111300-1, 45320000-3, 45331100-7, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1055902,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto oferty (PLN) 60,00
Przedłuzenie okresu gwarancji na wykonane roboty budowlan, w tym na wbudowane materiały i wyroby (lata) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” w budynku w Szczecinku przy ul. Adama Mickiewicza 13/14
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ, obejmujący w szczególności: 1) przygotowanie niezbędnej dokumentacji projektową zgodnie z obowiązującymi przepisami, wymaganiami PFU wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych warunków, opinii rzeczoznawców, uzgodnień i decyzji administracyjnych niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem wymogów z nich wynikających, w szczególności : 1.1) zlecenie ekspertyzy, opinii eksperta o stwierdzeniu (bądź braku stwierdzenia) obecności siedlisk i gniazd ptaków oraz występowania nietoperzy; 1.2) złożenie do właściwego organu administracyjnego wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę, bądź zgłoszeniu zamiaru przystąpienia do wykonywania robót budowlanych; 2) wykonanie, na podstawie opracowanej przez siebie dokumentacji projektowej, robót budowlanych wskazanych w ust.1, przy czym obowiązkiem Wykonawcy jest osiągnięcie wymaganych wskaźników określonych w załączniku nr 4 części nr 1-5 do SIWZ, 3) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, 4) pełnienie nadzoru autorskiego przy realizacji robót wykonanych na podstawie opracowanej przez siebie dokumentacji projektowej. 6. Modernizacja energetyczna budynków stanowiących przedmiot zamówienia, określonych w ust. 1 , obejmuje wykonanie: 1) dokumentacji projektowej, w skład której wchodzić będzie: 1.1) dokumentacja projektowa, w tym projekty budowlane i wykonawcze w podziale na poszczególne branże (budowlana, sanitarna, elektryczna) - 3 egz. w formie papierowej; 1.2) przedmiar robót budowlanych - 2 egz. w formie papierowej; 1.3) kosztorys sporządzony wg wytycznych podanych w PFU o wartości zgodnej z ofertą Wykonawcy na elementy dotyczące realizacji robót budowlanych (kosztorys ten jest jedynie dokumentem, który będzie wykorzystywany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy oraz ograniczenia zakresu robót) - 2 egz. w formie papierowej; 1.4) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) - 2 egz. w formie papierowej; 1.5) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ - 2 egz. w formie papierowej; 1.6) harmonogram rzeczowo - finansowy na wartość zgodną z ofertą Wykonawcy na elementy dotyczące realizacji robót budowlanych zawierający zestawienie robót budowlanych w porządku chronologicznym, ramy czasowe wykonania poszczególnych etapów i rodzajów robót objętych przedmiotem umowy wraz z szacunkiem przerobu określonego w kwotach brutto i przewidzianych płatności, przy uwzględnieniu wykorzystania do ich realizacji określonych zasobów ludzkich i określonych zasobów materiałowych, zgodnie z którym będzie realizowany przedmiot umowy; 1.7) całość dokumentacji wykonawczej przekazana w formie elektronicznej na płycie CD/DVD - 2 egz. 1.8) dokumentacja powykonawcza- 1 egz.; 1.9) całość dokumentacji powykonawczej przekazana w formie elektronicznej na płycie CD/DVD – 2 egz. 1.10) dokumenty przekazywane i otrzymane z nadzoru budowlanego. 2) robót budowlanych w zakresie: 2.5) Szczecinek, ul. Adama Mickiewicza 13/14 2.5.1) ocieplenie dachu 2.5.2) ocieplenie stropodachów, 2.5.3) ocieplenie ścian zewnętrznych, 2.5.4) wymianę drzwi zewnętrznych, 2.5.5) wymianę okien, 2.5.6) montaż instalacji fotowoltaicznej (panele monokrystaliczne), 2.5.7) wymianę źródła ciepła, 2.5.8) modernizacje oświetlenia - wymianę opraw oświetleniowych na energooszczędne LED wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45421000-4, 71220000-6, 71320000-7, 71248000-8, 45111300-1, 45321000-3, 45331100-7, 45310000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 942574,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena brutto oferty (PLN) 60,00
Przedłuzenie okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane, w tym na wbudowane materiały i wyroby (lata) 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie dachu membranowego - Pyrzyce
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuje firm do wykonania dachu membranowego. Inwestycja to budynek handlowy w m. Pyrzyce. Termin wykonania po kontakcie. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI