Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie elewacji budynku nr 5 oraz nr 6 i 7 na terenie kompleksu wojskowego 0023 przy ul. 11 Listopada 17/19 w Warszawie w 2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3964
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017172392
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: gen. Leonarda Skierskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-650
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozjw3964@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ozjw3964.wp.mil.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Obrona
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie elewacji budynku nr 5 oraz nr 6 i 7 na terenie kompleksu wojskowego 0023 przy ul. 11 Listopada 17/19 w Warszawie w 2024 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67475d05-d0a7-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00213069
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040565/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont elewacji bud. nr 5 przy ul. 11 Listopada 17/19 w Warszawie
1.1.5 Remont elewacji bud. nr 6 i 7 ul. 11 Listopada 17/19 Warszawa
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ozjw3964.wp.mil.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/jw3964
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) zgodnie z rodz. 8 SWZ
2) regulamin korzystania z usług Systemu SmartPZP dostępny z poziomu modułu E-learning dla wszystkich użytkowników Systemu
oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców (https://portal.smartpzp.pl)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z załącznikami nr 8 i 9 do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z załącznikami nr 8 i 9 do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 9/2024/Z
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia polegający na: "Remoncie elewacji budynków nr 5" znajduje się w Kosztorysie ofertowym uproszczonym (zał. nr 1.1 do SWZ), Przedmiarze kosztorysu ofertowego uproszczonego (zał. nr 1.2 do SWZ) oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (zał. nr 2 do SWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45453100-8 - Roboty renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45452100-1 - Piaskowanie fasady budynków
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium oceny ofert:
Po stwierdzeniu ważności złożonej oferty Zamawiający wybierze ofertę według poniższych kryteriów:
1) Cena oferty brutto(X) – znaczenie 60%,
2) Termin wykonania zamówienia (nie dłużej niż 150 dni od dnia przekazania terenu) (Z) – znaczenie 40%.
Ad. 1) W przypadku kryterium nr 1 (X):
a) oferta z najniższą ceną otrzymuje 60 pkt;
b) pozostałe oferty są punktowane liniowo wedle formuły arytmetycznej, określonej poniżej:
X = (Cn : Cb) x 60
gdzie: Cn – cena najkorzystniejszej oferty,
Cb – cena oferty badanej.
Ad. 2) W przypadku kryterium nr 2 (Z):
a) oferta z terminem wykonania zamówienia: do 125 dni - otrzymuje 40 pkt,
co jest wartością maksymalną, która może zostać przyznana dla kryterium
nr 2 (Z),
b) oferta z terminem wykonania zamówienia: pomiędzy 126 a 140 dni - otrzymuje 20 pkt,
c) oferta z terminem wykonania zamówienia: pomiędzy 141 a 150 dni - otrzymuje 0 pkt.
2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów (W) wg zasady: W= X + Z
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia polegającym na: "Remoncie elewacji budynków nr 6 i 7" znajduje się w Kosztorysie ofertowym uproszczonym (zał. nr 1.1 do SWZ), Przedmiarze kosztorysu ofertowego uproszczonego (zał. nr 1.2 do SWZ) oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania
i Odbioru Robót (zał. nr 2 do SWZ)
4.2.6.) Główny kod CPV: 45453100-8 - Roboty renowacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45452100-1 - Piaskowanie fasady budynków
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium oceny ofert:
Po stwierdzeniu ważności złożonej oferty Zamawiający wybierze ofertę według poniższych kryteriów:
1) Cena oferty brutto(X) – znaczenie 60%,
2) Termin wykonania zamówienia (nie dłużej niż 150 dni od dnia przekazania terenu) (Z) – znaczenie 40%.
Ad. 1) W przypadku kryterium nr 1 (X):
a) oferta z najniższą ceną otrzymuje 60 pkt;
b) pozostałe oferty są punktowane liniowo wedle formuły arytmetycznej, określonej poniżej:
X = (Cn : Cb) x 60
gdzie: Cn – cena najkorzystniejszej oferty,
Cb – cena oferty badanej.
Ad. 2) W przypadku kryterium nr 2 (Z):
a) oferta z terminem wykonania zamówienia: do 125 dni - otrzymuje 40 pkt,
co jest wartością maksymalną, która może zostać przyznana dla kryterium
nr 2 (Z),
b) oferta z terminem wykonania zamówienia: pomiędzy 126 a 140 dni - otrzymuje 20 pkt,
c) oferta z terminem wykonania zamówienia: pomiędzy 141 a 150 dni - otrzymuje 0 pkt.
2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów (W) wg zasady: W= X + Z
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Zgodnie z art. 57 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. Podstawy wykluczenia - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) wykażą brak podstaw wykluczenia z powodu niespełnienia warunków określonych w art. 108 ust. 1; art. 109 ust.1 pkt 1.
2) Zamawiający uzna, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 108 ust. 1; art. 109 ust.1 pkt 1.
3) W przypadkach, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału
w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, w stosunku
do żadnego z tych podmiotów nie mogą występować uwarunkowania art. 108 ust. 1 pkt 1, 2, 3, 4, 5; art. 109 ust.1 pkt 1 ustawy oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. z 2023 r., poz. 1497).
3. Informacja o warunkach udziału w postępowaniu - o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu,
w zakresie:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
3) sytuacji ekonomicznej i/lub finansowej
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada:
a) środki finansowe i/lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż:
dla części I: 700.000,00 zł (słownie: siedemset tysięcy złotych),
dla części II: 700.000,00 zł (słownie: siedemset tysięcy złotych).
b) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż:
dla części I: 700.000,00 zł (słownie: siedemset tysięcy złotych),
dla części II: 700.000,00 zł (słownie: siedemset tysięcy złotych).
Jeżeli dotyczy: W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia wartość środków finansowych i/lub zdolności kredytowej i/lub polisy ubezpieczeniowej winna być nie mniejsza niż suma wartości dla tych części.
4) zdolności technicznej lub zawodowej
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
a) dysponuje kadrą kierowniczą niezbędną do realizacji przedmiotu zamówienia, przedstawi informacje na temat kwalifikacji kadry wraz z kopiami uprawnień budowlanych w wymaganych specjalnościach budowlanych, aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz dokument potwierdzający spełnienie warunku określonego art. 37 c Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. 2022 r., poz. 840);
b) w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
– w tym okresie, wykonał z należytą starannością minimum 2 zamówienia polegające na wykonaniu robót budowlanych w obiekcie zabytkowym odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż:
dla części I: 700.000,00 zł brutto (słownie: siedemset tysięcy złotych) każde zamówienie oraz na potwierdzenie tego przedstawi referencje z wykonanych robót budowlanych,
dla części II: 700.000,00 zł brutto (słownie: siedemset tysięcy złotych) każde zamówienie oraz na potwierdzenie tego przedstawi referencje z wykonanych robót budowlanych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
dla części I: 14.000,00 zł,
dla części II: 11.000,00 zł .
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z Zał. 4 do SWZ - Projekt umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-08 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/jw3964
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-08 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-06