IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Gwarancja |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
A. Zmiana terminu wykonania Umowy: • wyłącznie na uzasadniony wniosek Wykonawcy lubZamawiającego pod warunkiem, że zmiana ta nie jest zawiniona przez Wykonawcę, • na skutekkonieczności wprowadzenia zmian zakresu zadania z jednoczesnym prawem do odpowiednich zmianwynagrodzenia Wykonawcy, • na skutek wprowadzenia prac zamiennych, • w przypadku wystąpieniakonieczności aktualizacji/zmiany rozwiązań technicznych z uwagi na postęp technologiczny lubzmiany obowiązujących przepisów, lub czynników miejscowych stwierdzonych w toku wykonywaniaprac, • z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zamówienia pod warunkiem, żedziałania te nie są konsekwencją działań którejkolwiek ze Stron Umowy, • zmiany będące następstwemdziałania organów administracji państwowej, w szczególności odmowa wydania lub przekroczenieokreślonych przez prawo terminów wydawania decyzji, zezwoleń, uzgodnień, pod warunkiem, żezmiany te nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron, • inne przyczyny zewnętrzne niezależneod Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac budowlanych, -zmiana terminu następuje o czas trwania przeszkody, bądź o czas zmian wynikający z powyższychokoliczności. B. Zmiana sposobu wykonania przedmiotu Umowy: • zmiana osób, przy pomocy którychWykonawca realizuje przedmiot zamówienia, na inne, legitymujące się co najmniej równoważnymiuprawnieniami, o których mowa w Prawie Budowlanym. Zamawiający, nie wyraża zgody do zmianyskładu Personelu na osoby o niższych kwalifikacjach, • zmiana Podwykonawcy, przy pomocy któregoWykonawca wykonuje przedmiot zamówienia, na innego Podwykonawcę, dysponującego co najmniejporównywalnym doświadczeniem i Personelem Podwykonawcy; • zmiana zakresu zadania zjednoczesnym prawem do odpowiednich zmian wynagrodzenia Wykonawcy, • wprowadzenie praczamiennych, • aktualizacja/zmiana rozwiązań technicznych z uwagi na postęp technologiczny lubzmiany obowiązujących przepisów, lub czynników miejscowych stwierdzonych w toku wykonywaniaprac, • zmniejszenie zakresu zadania objętego przedmiotem niniejszego zamówienia, z jednoczesnymprawem do zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy, • rozszerzenie zakresu podwykonawstwa wporównaniu do podanego w Ofercie Wykonawcy; • w przypadku zaistnienia korzyści dlaZamawiającego takich, jak skrócenie terminu wykonania przedmiotu zamówienia lub zastosowaniabardziej zaawansowanych rozwiązań technologicznych. C. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy: • wprzypadku ustawowej zmiany podatku VAT Stronom będzie przysługiwało prawo zmianywynagrodzenia odpowiednio do ustalonej przez Ustawodawcę zmiany wysokości podatku VAT, • wprzypadku zaistnienia zmian sposobu wykonania przedmiotu Umowy, • w przypadku wprowadzeniaprac zamiennych, • w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z części zakresu przedmiotuzamówienia – zmniejszenie wynagrodzenia o wartość niewykonanych prac, z jednoczesnym prawemdo zmiany terminu wykonania zamówienia, • w przypadku konieczności wprowadzenia zmian zakresuinwestycji z jednoczesnym prawem do odpowiednich zmian wynagrodzenia Wykonawcy, zmianawynagrodzenia będzie ustalana po przeprowadzeniu negocjacji Stron z uwzględnieniem stawekjednostkowych podanych w ofercie wykonawcy oraz KNR i cen Sekocenbud za 1 kwartał 2020. D.Inne zmiany: • w składzie osób reprezentujących Wykonawcę na uzasadniony wniosek Wykonawcy ipod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć naetapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, • w przypadku zmian organizacyjno-prawnychwystępujących po stronie Zamawiającego, w miejsce praw i obowiązków Zamawiającegoautomatycznie wstępuje jego następca prawny bez potrzeby zmiany umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-10-13, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe: